Foorumiarkisto

← Painijat

Eugene/ "Special E" Nick Dinsmore

Eugene Alkuaikoina jopa tykkäsin Eugenen gimmickistä, mutta nopeasti alkuhuuman jälkeen se alkoi jo ärsyttämään sillä Nick Dinsmoressa on todella paljon potentiaalia vaikka upper midcard painijaksi. Jotain badass gimmickiä kiitos.
"bjes" kirjoitti:
Jotain badass gimmickiä kiitos.


Väitätkö oikeasti, että painija joka näyttää hellyttävältä pikkupojalta, voisi olla edes vähän uskottava jonkinlaisella badass- gimikillä? Ehkä joitain rooleja ei vain ole luotu eräille.
"Show_Stopper" kirjoitti:
"bjes" kirjoitti:
Jotain badass gimmickiä kiitos.


Väitätkö oikeasti, että painija joka näyttää hellyttävältä pikkupojalta, voisi olla edes vähän uskottava jonkinlaisella badass- gimikillä? Ehkä joitain rooleja ei vain ole luotu eräille.


kuva

Mitä sanoit?
Näyttää aivan saatanasti siltä Pelkokertoimen juontajalta! Mutta onhan aika vakuuttava minusta.
Jopas! Enska näytti julleen kuinka hämääntyvä olen ja mitä vääränlainen gimmik voi miehen uskottavuudelle tehdä kertaheitolla. Varmasti saisikin itselleen mainetta badass-meiningillä, mutta tuon kuvan perusteella painija näyttää brittiläiseltä baarihäirikiöltä, joka olisi myös toimiva hahmo, heh.
Voihan Dinsmoresta saada vielä jotain irti eri gimmickillä mutta se ei poista sitä tosiasiaa että yleisö (ja minä) muistaa hänet vammaisena Eugenena.
Yleisöhän muistaa myös Umagan läskinä räppärinä, joka jobbasi Heatissa. Oho, eipäs muistakaan.
"MutiM" kirjoitti:
Yleisöhän muistaa myös Umagan läskinä räppärinä, joka jobbasi Heatissa. Oho, eipäs muistakaan.


Mutta siinähän oli sentään ainakin 3 vuotta väliä, kun Umaga tuli takaisin tuolla nykyisellä gimmickillään. Eugenehan erotettiin vasta viime vuonna? Mutta aika epäaito storyline kyllä, (niinhän ne aina ovat WWE:ssä).
Enska elää omissa fantasiamaailmoissaan pelattuaan liikaa Rylandin pelejä. Herra Dinsmore itsekin myöntää, ettei hänestä olisi ilman Eugenea tullut yhtään mitään, sillä perus-uikkaripainijat eivät kiinnosta ketään. Kaiken maailman "Mr. Normal" Nick Mooret voi suosiolla jättää siine peleihin (en muista oliko tuo juuri sinun diarysta). Kuka tahansa voi ottaa itsestään kuvan, missä vääntää ilmeensä bad-assiksi, mutta se ei vielä riitä laittamaan perseitä penkkeihin. Eugene oli kaikin puolin Nickille todellinen lottovoitto, vaikka se ehkä hänen ammatillisen uskottavuuden veikin. Toisaalta kun tiedetään koko lajin olevan leikkitappelua niin mitä väliä sillä sitten on. Mies ehti kuitenkin tienata tuossa muutaman vuoden aikana kelpo rahat.


"Coca" kirjoitti:
Vuosien määrään on aivan turhaa vedota, sillä onhan Eug (vai onko) nyt jo kokonaan eri firman leivissä.

On. OVW:llä ja WWE:lle ei ole enää mitään tekemistä keskenään. OVW on vain pieni indy-promootio Kentuckysta, jolla sattuu olemaan oma TV show paikalliskanavalla.
OVWhen jos mies menee uudella badass gimmickillä, fanit tuskin kiinittävät suurta huomiota hänen senhetkisen ja menneen gimmickin välille. Onhan miehen painitaidot kunnossa ja uskottavuuttakin saa yksinomaan sen gimmickin ja kehätyöskentelyn avulla. Tosin mahdollisuudet menestyvästä gimmickistä ovat 50-50, mutta tämä on minun kantani asiaan. Jamal on todella hyvä esimerkki gimmickin muutoksesta, jonka seurauksena yleisö tuntuu vastaanottaneen pilke silmäkulmassa aivan uuden henkilön.
Vuosien määrään on aivan turhaa vedota, sillä onhan Eug (vai onko) nyt jo kokonaan eri firman leivissä.
Mikä kumman Dinsmore se Eugene teille on? Tutustuitte mieheen hänen tehtyään debyytin Eugenena, ettekä te tunteneet tai tunne häntä mitenkään henkilökohtaisesti, joten mies on teille Eugene. Piste. Kiitos vaan EWR tästäkin aivopesusta; jos herralla olisi ollut heikot statsit EWR:ssä, ei kukaan itkisi Dinsmoren gimmickin tai mystisten painitaitojen ja hukkaanheitetyn potentiaalin perään. Ja voin vaikka lyödä kullini pantiksi siitä, ettei se teidän Dinsmore olisi koskaan noussut lähellekään niin overiksi painijaksi omana itsenään toisin kuin Eugenena. Jessus.
"enska" kirjoitti:
Mikä kumman Dinsmore se Eugene teille on? Tutustuitte mieheen hänen tehtyään debyytin Eugenena, ettekä te tunteneet tai tunne häntä mitenkään henkilökohtaisesti, joten mies on teille Eugene. Piste. Kiitos vaan EWR tästäkin aivopesusta; jos herralla olisi ollut heikot statsit EWR:ssä, ei kukaan itkisi Dinsmoren gimmickin tai mystisten painitaitojen ja hukkaanheitetyn potentiaalin perään. Ja voin vaikka lyödä kullini pantiksi siitä, ettei se teidän Dinsmore olisi koskaan noussut lähellekään niin overiksi painijaksi omana itsenään toisin kuin Eugenena. Jessus.


Meinasin itkeä samaa RAW topicissa. Haluaisin vain tietää montako matsia olette nähneet mieheltä ilman tuota gimmickiä ja olivatko ne hyviä? Mielelläni näkisin jotain faktaakin niistä miehen paljon kehutuista painitaidoista. Joku voisi linkitellä/uppia kun kyseessä kerran on vähintään Kurt Anglen toinen tuleminen..
No Eugene= Nick Dinsmore:han oli aika "big shot" OVW:ssä, niitä matseja voi katsoa youtube:sta, mies paini ihan kelpo teknisiä matseja, ja sitä on turha jossitella olisiko mies toiminut jollain toisessa roolissa, mies kuitenkin veti hyvin Eugenen roolia, ja Eugene hahmo oli yksi hauskimmista ja sympaattisimmista hahmoissa wwe:ssä aikoinaan. Joten mies onnistui sinällään ja wwe:hän ei niinkään ole kilpaurheilua vaikka painijat sitä sillä tavalla saattaakin ajatella joten tuskin eugenella on mitään valitettavaa, palkka juoksee jokatapauksessa. En usko että miehestä millään hahmolla oltaisiin saatu ME jamppaa mutta kenties hän olisi saattanut päästä ottelemaan pikkuvöistä jollain teknisellä painija hahmollakin. Anyway turha jossitella, mutta tietty olisihan jotain vaihtelua miehen hahmoon kiva saada jos mies aikoo palata pysyvästi joskus(tiedä siitä sitten)
Jos Dinsmore olisi vain ollut pelkkä Dinsmore, niin hän olisi todennäköisesti ollut samanlaisessa asemassa kuin Charlie Haas nykyisin.

Saahan Nick hyvää palkkaa, mutta itse en tiedä riittäisikö oma itsekunniotukseni esittämään julkisesti vammaista joka paikassa. Ennenhän Eugenen piti olla Eugene jopa lentokentällä..

Aika outoa, että Dinsmore & Conway painivat tagina farmissa, mutta heitä ei voinut tuoda ylös tagina, vaan Dinsmoresta piti tehdä vammainen ja Conwaysta Ranskan lippu heilutteleva ilkeä ulkomaalainen, vaikka hän on yhdysvaltalainen. Ei jumarra.
Roskiksessa painijutut on bannien arvoinen teko.
No missä tätä sitten pitäisi jatkaa niin, että kaikki osanottajat tajuavat lukea kaikki vastaukset?

Sen vain sanon, että olipa kerran OVW:ssä suht taitava MMA-lukkojehu-gimmickillä paininut Boris Alexiev, joka veti todella hyviä matseja ja sai TODELLA paljon irti tästä MMA-gimmickistään. Arvatkaa kuka tyyppi on nykyään? Santino Marella. Jep, miksei kukaan itke Boriksen perään?
"Riveni" kirjoitti:
No missä tätä sitten pitäisi jatkaa niin, että kaikki osanottajat tajuavat lukea kaikki vastaukset?

Esim. täällä

BTW hauska huomata miten enskan mielipiteet ovat muuttuneet vuodessa.