Tuo Hogan/HBK -feud on aiheuttanut sen, että antipatiani Hogania kohtaan ovat saaneet minutkin fanittamaan HBKtä, jota vastaan tunnen sitten ilmeisesti vähemmän antipatioita.
Harmittaa vain, että Slam tulee olemaan niin täynnä, että jokainen matsi tulee olemaan väkisinki lyhyt.
Kratos2006-02-12 14:43
K
Tulipahan vain tässä mieleen...
"'Alert huhut" kirjoitti: Pitkään jatkuneet säryt ja vaivat pakottavat Shawn Michaelsin luultavasti hiljentämään tahtiaan WrestleManian jälkeen ja vähentämään esiintymisiään selvästi. Michaels siirtynee jatkossa melko rauhalliseen aikatauluun, esiintyen vain tärkeimmissä ja suurimmissa tapahtumissa
Kun HBK aika luultavasti tulee kohtaamaan Vincen 'Maniassa niin miksei matsiin lisättäisi jotain panosta.
Jos HBK häviää, hän jättää hyvästit WWE:lle...
Mutta taasen jos HBK voittaa niin hän täyttää avoinna olevan GM:n paikan.
Tadaa.
Natural2006-02-12 14:45
N
"Kratos" kirjoitti: Tulipahan vain tässä mieleen...
"'Alert huhut" kirjoitti: Pitkään jatkuneet säryt ja vaivat pakottavat Shawn Michaelsin luultavasti hiljentämään tahtiaan WrestleManian jälkeen ja vähentämään esiintymisiään selvästi. Michaels siirtynee jatkossa melko rauhalliseen aikatauluun, esiintyen vain tärkeimmissä ja suurimmissa tapahtumissa
Kun HBK aika luultavasti tulee kohtaamaan Vincen 'Maniassa niin miksei matsiin lisättäisi jotain panosta.
Jos HBK häviää, hän jättää hyvästit WWE:lle...
Mutta taasen jos HBK voittaa niin hän täyttää avoinna olevan GM:n paikan.
Tadaa.
Eli = HBK:lla on pakkovoitto edessä, sillä hänestyä on pakko tulla uusi GM.
Kratos2006-02-12 14:49
K
"Natural" kirjoitti:
"Kratos" kirjoitti: Tulipahan vain tässä mieleen...
"'Alert huhut" kirjoitti: Pitkään jatkuneet säryt ja vaivat pakottavat Shawn Michaelsin luultavasti hiljentämään tahtiaan WrestleManian jälkeen ja vähentämään esiintymisiään selvästi. Michaels siirtynee jatkossa melko rauhalliseen aikatauluun, esiintyen vain tärkeimmissä ja suurimmissa tapahtumissa
Kun HBK aika luultavasti tulee kohtaamaan Vincen 'Maniassa niin miksei matsiin lisättäisi jotain panosta.
Jos HBK häviää, hän jättää hyvästit WWE:lle...
Mutta taasen jos HBK voittaa niin hän täyttää avoinna olevan GM:n paikan.
Tadaa.
Eli = HBK:lla on pakkovoitto edessä, sillä hänestyä on pakko tulla uusi GM.
Aivan.
Koska Shawn muutenkin aika varmasti voittaa 'Maniassa niin miksei?
Voisihan tulla yllätyskin ja vaikkapa Shane sekaantuisi, HBK häviää ja Shanesta kruunataan uusi GM. Nannaa.
Sitten vaikka 'Slamiin rakennettaisiin Shane vs. HBK feudi jonka HBK voisi voittaa.
Tai jotain, en minä vain tiedä.
Natural2006-02-12 17:45
N
"Kratos" kirjoitti:
"Natural" kirjoitti:
"Kratos" kirjoitti: Tulipahan vain tässä mieleen...
"'Alert huhut" kirjoitti: Pitkään jatkuneet säryt ja vaivat pakottavat Shawn Michaelsin luultavasti hiljentämään tahtiaan WrestleManian jälkeen ja vähentämään esiintymisiään selvästi. Michaels siirtynee jatkossa melko rauhalliseen aikatauluun, esiintyen vain tärkeimmissä ja suurimmissa tapahtumissa
Kun HBK aika luultavasti tulee kohtaamaan Vincen 'Maniassa niin miksei matsiin lisättäisi jotain panosta.
Jos HBK häviää, hän jättää hyvästit WWE:lle...
Mutta taasen jos HBK voittaa niin hän täyttää avoinna olevan GM:n paikan.
Tadaa.
Eli = HBK:lla on pakkovoitto edessä, sillä hänestyä on pakko tulla uusi GM.
Aivan.
Koska Shawn muutenkin aika varmasti voittaa 'Maniassa niin miksei?
Voisihan tulla yllätyskin ja vaikkapa Shane sekaantuisi, HBK häviää ja Shanesta kruunataan uusi GM. Nannaa.
Sitten vaikka 'Slamiin rakennettaisiin Shane vs. HBK feudi jonka HBK voisi voittaa.
Tai jotain, en minä vain tiedä.
Niin.. Mahdollisuuksia on monia, kun Vincen poika on mukana... HBK vs. Shane /w Vince? HBK veisi miehiä, mutta se ei olisi hyvää Vincen egolle WWE'ssä ja HBK olisi kunnioitetumpi, mitä Vini. Paras vaihtoehto olisi, kun HBK pääsisi RAW'n GM'ksi.
Kratos2006-02-12 19:13
K
"Natural" kirjoitti:
"Kratos" kirjoitti:
"Natural" kirjoitti:
"Kratos" kirjoitti: Tulipahan vain tässä mieleen...
"'Alert huhut" kirjoitti: Pitkään jatkuneet säryt ja vaivat pakottavat Shawn Michaelsin luultavasti hiljentämään tahtiaan WrestleManian jälkeen ja vähentämään esiintymisiään selvästi. Michaels siirtynee jatkossa melko rauhalliseen aikatauluun, esiintyen vain tärkeimmissä ja suurimmissa tapahtumissa
Kun HBK aika luultavasti tulee kohtaamaan Vincen 'Maniassa niin miksei matsiin lisättäisi jotain panosta.
Jos HBK häviää, hän jättää hyvästit WWE:lle...
Mutta taasen jos HBK voittaa niin hän täyttää avoinna olevan GM:n paikan.
Tadaa.
Eli = HBK:lla on pakkovoitto edessä, sillä hänestyä on pakko tulla uusi GM.
Aivan.
Koska Shawn muutenkin aika varmasti voittaa 'Maniassa niin miksei?
Voisihan tulla yllätyskin ja vaikkapa Shane sekaantuisi, HBK häviää ja Shanesta kruunataan uusi GM. Nannaa.
Sitten vaikka 'Slamiin rakennettaisiin Shane vs. HBK feudi jonka HBK voisi voittaa.
Tai jotain, en minä vain tiedä.
Niin.. Mahdollisuuksia on monia, kun Vincen poika on mukana... HBK vs. Shane /w Vince? HBK veisi miehiä, mutta se ei olisi hyvää Vincen egolle WWE'ssä ja HBK olisi kunnioitetumpi, mitä Vini. Paras vaihtoehto olisi, kun HBK pääsisi RAW'n GM'ksi.
Niinpä se taitaa olla Michaelsin nykyisen kunnon huomioon ottaen.
Sitten tiedä kuinka kauan häntä jaksaisi katsoa GM:nä.
Meinaa että jos homma menee samanlaiseksi pelleilyksi kuin Austinin aikaan.
Razorman2006-02-13 10:31
R
"Kratos" kirjoitti: Meinaa että jos homma menee samanlaiseksi pelleilyksi kuin Austinin aikaan.
Austinilla ja Michaelsilla on kuitenkin hyvin erilainen gimmick. Austin tuli yleensä vain rähisemään kehään, jonka päätteeksi hän pisti vaikkapa Triple H:n tai jonkun muun heelin johonkin mahdottomaan otteluun, jota ei takuulla voisi voittaa.
Michaelsille heel-turn ja RAW:n GM:ksi vain. Mikkitaidot huomioon ottaen se voisi olla aivan loistava idea.
Kratos2006-02-13 13:38
K
"Razorman" kirjoitti:
"Kratos" kirjoitti: Meinaa että jos homma menee samanlaiseksi pelleilyksi kuin Austinin aikaan.
Austinilla ja Michaelsilla on kuitenkin hyvin erilainen gimmick. Austin tuli yleensä vain rähisemään kehään, jonka päätteeksi hän pisti vaikkapa Triple H:n tai jonkun muun heelin johonkin mahdottomaan otteluun, jota ei takuulla voisi voittaa.
Michaelsille heel-turn ja RAW:n GM:ksi vain. Mikkitaidot huomioon ottaen se voisi olla aivan loistava idea.
Eh, ensin voittaisi Vinceltä GM paikan ollessaan aikamoinen babyface ja sen jälkeen kääntyisi heeliksi?
Ja Shawnin edellisestä heel"turnista" on sen verran kuitenkin vähän aikaa että tämä tuntuisi taas vähintäänkin typerältä.
Razorman2006-02-13 14:42
R
"Kratos" kirjoitti: Eh, ensin voittaisi Vinceltä GM paikan ollessaan aikamoinen babyface ja sen jälkeen kääntyisi heeliksi?
Ja Shawnin edellisestä heel"turnista" on sen verran kuitenkin vähän aikaa että tämä tuntuisi taas vähintäänkin typerältä.
Oikeastaan ei ole väliä onko GM yleensä face vai heel, mutta kokemuksesta tiedän, että GM toimii aina paremmin heelinä. En näe tuossa kuviossa mitään typerää saati omalaatuista, sillä olihan Eddienkin tarkoitus tehdä heel-turn ja aloittaa kunnollinen feudi Batistan kanssa vaikka edellisestä turnista ei ollut kulunut puolta vuottakaan.
Kratos2006-02-13 16:14
K
"Razorman" kirjoitti:
"Kratos" kirjoitti: Eh, ensin voittaisi Vinceltä GM paikan ollessaan aikamoinen babyface ja sen jälkeen kääntyisi heeliksi?
Ja Shawnin edellisestä heel"turnista" on sen verran kuitenkin vähän aikaa että tämä tuntuisi taas vähintäänkin typerältä.
Oikeastaan ei ole väliä onko GM yleensä face vai heel, mutta kokemuksesta tiedän, että GM toimii aina paremmin heelinä. En näe tuossa kuviossa mitään typerää saati omalaatuista, sillä olihan Eddienkin tarkoitus tehdä heel-turn ja aloittaa kunnollinen feudi Batistan kanssa vaikka edellisestä turnista ei ollut kulunut puolta vuottakaan.
Mutta Eddien tapauksessa luultavasti tuo face homma oli pelkkä kulissi ja Eddie olisi kusettanut jossain vaiheessa Batistaa ja olisi ollut jälleen heel.
Kun taas Shawnin tapauksessa hän teki äkillisen turnin pieksämällä "Fan's Favorite" Hoganin.
Mutta heti 'Slamin jälkeen hänet käännettiin takaisin faceksi.
Ja mitä tulee heel GM:n toimivuuteen niin silläkin on rajansa.
On nähty että ideat alkavat välistä loppumaan kun on heel GM pitkään.
En väitä että face GM olisi välttämättä sen idearikkaampi hahmo mutta sitä tarvittaisiin RAw'n puolella ainakin vaihteeksi.
Inkfish2007-02-03 15:04
I
Eikö se Shawn sitten loppujen lopuksi mennytkään sinne polvileikkaukseen?
Hyrkanos2007-02-03 15:14
H
Meni, joskus vajaa vuosi sitten.
Super-RKO!2007-02-03 15:28
S
Valaiskaapa mua että miten Shawn jäi juonikuviollisesti pois leikkauksen ajaksi?
TheChosen2007-02-03 15:33
T
Luullakseni Spirit Squad teki hänestä selvää.
Leikkauksen jälkeen hän palasi, pelasti Tripsun Spirit Squadilta ja DX oli koossa.
Nietsu2007-06-13 16:25
N
Onko mitään tietoja/arvioita, kuinka kauan HBK on sairaslomalla?
Play maker2007-06-13 16:37
P
"Eemeli" kirjoitti: Onko mitään tietoja/arvioita, kuinka kauan HBK on sairaslomalla?
Eikö jotain ole puhuttu että SummerSlamissa palaisi?
Starchild2007-06-13 17:11
S
Kyllä minä muistelisin, että HBK:n paluuta Survivor Seriesiinkin pidettiin epävarmana.
SummerSlamiin palaamassa lienevät ainakin Mysterio ja Triple H.
JVDS2007-06-13 18:17
J
Toivottavasti HBK palaisi jo Survivor Seriesiin, mutta kai hänelle vasta Wrestlemaniaan on povattu kunnon matsia Ortonia vastaan, mikä tosin on myös hyvin epävarmaa, kun näin paljon aikaa sinne on vielä.
Survivor Series: Shawn Michaels vs Bret Hart, anyone?
Jaffakeksi2007-06-13 18:20
J
Minäone!
Kratos2007-06-13 19:15
K
"JVDS" kirjoitti: Survivor Series: Shawn Michaels vs Bret Hart, anyone?
Not gonna happen. Ellet halua että Bret halvaantuu keskelle kehää?
Inkfish2007-06-13 19:30
I
Survivor Series 2007 'n piti olla alunperin Montrealissa, mutta nyt se on vaihdettu Miamiin, Floridaan. Miksi näin? Tosin onhan tuossa jotain hyvääkin, The Rock comeback..
Kratos2007-06-13 19:38
K
"Inkfish" kirjoitti: Survivor Series 2007 'n piti olla alunperin Montrealissa, mutta nyt se on vaihdettu Tampaan, Floridaan. Miksi näin? Tosin onhan tuossa jotain hyvääkin, The Rock comeback..
Plis pliis pliiis, The Rock vs. Randy Orton
Näkisin tässä todella hyvän ottelun jo paperilla, ja luultavasti myös kehässä. Tämähän oli silloin joskus ilmassa mutta eipä sitä tullut, nyt olisi aika.
JVDS2007-06-13 20:18
J
"Kratos" kirjoitti:
"JVDS" kirjoitti: Survivor Series: Shawn Michaels vs Bret Hart, anyone?
Not gonna happen. Ellet halua että Bret halvaantuu keskelle kehää?
Kunhan vitsailin. Ei tule toistumaan 10 vuoden takainen mittelö näiden herrojen välillä. Saahan sitä silti unelmoida... Orton vs Rock kuulostaisi ihan mielenkiintoiselta kyllä. Toinen turha toive sinänsä.
Play maker2007-07-22 13:21
P
Tänään tulee Shawn Michaelsille kunnioitettavat 42 vuotta ikää mittariin ja vielä varmasti tämänkin loukkaantumisen jälkeen mies senkun vain jaksaa painaa.
Onnea HBK:lle Suomesta käsin.
YP2007-07-22 16:19
Y
Onnea! 42 on jo kunnioitettava ikä ja aina vaan jaksaa.
Super-RKO!2007-07-22 18:28
S
"Tripl3 H" kirjoitti: Onnea! 42 on jo kunnioitettava ikä ja aina vaan jaksaa.
Jos jaksaa. Eikö jo huhuiltu että HBK lopettaisi?
zephyria2007-10-02 07:44
Z
Jokohan paluu kohta olisi käsillä sen 8.2.11 videon myötä, vai kiusataanko meitä vaan?
Cristaa2008-02-13 15:47
C
Kuulin joskus tämän lempinimen eli Sappe Manninnen enoltani ja ensiksi repesin nauruun mutta sitten kiinnostuin henkilöstä ja otin selvää kuka tuo kyseinen sydäntenmurskaaja lapsi oikeen on.. No saimpas viehdoin tietää kuka hän on ja olen todella todella iloinen että tälläinen helmi on WWE:n parissa. Ja mielestäni Shawn sopii loistavasti RAW:n puolelle, mutta eräs asia minua harmittaa ja harmittaa vielä hyvinkin paljon..se että D-GenerationX hajosi. Ryhmä oli loistava ja joka kerta kun katsoin RAW:ia ja siinä vaiheessa kun herra johtajalle rupesi tapahtumaan piloja tai heidän theme alkoi soimaan olin haljeta innosta että mitäs hauskaa tällä kertaa jokainen pila oli loistava ja nauroin aina vedet silmissä heidän jutuilleen
DeadManWalking2008-02-13 18:15
D
Olihan se DX tosiaankin hauska. Ehkä 10 vuotta sitten.
DX:n uusi tuleminen taas oli melkolailla vanhan kierrätystä ja kulunutta touhua. Ja kaiken lisäksi kun uudessa DX:ssä HBK ja HHH olivat niin hemmetin overeita, toisin kuin silloin aiemmin. Ei se vaan loppujen lopuksi samalla tavalla toiminut. Lisäksi DX toimi aikanaan heel-stablena paljon paremmin.
Riveni2008-02-13 20:09
R
DX oli hyvä, kun siinä todellakin oli vain HHH, HBK ja Chyna. Kaiken maailman X-Pacit ja Road Dogit ja Billy Gunnit vain pilasivat sitä entisestään. Ja tämä uusin comeback oli vähän häiritsevä, sillä molempien, etenkin HHH:n, hahmot olivat menneet niin pirusti eteenpäin, että paluu vanhaan yhdessä yössä oli hieman liikaa allekirjoittaneelle.
Cristaa2008-02-26 19:59
C
Mielestäni Shawn Michaels kyllä saa pysyä RAW:n puolella.. minun mielestäni hän sopii sinne paaaaaaaljon paremmin.. hän on niin RAW:n tyylinen en kylläkään tiedä mistä tämä johtuu mutta..
Verrataampa näin: HBK on loistava RAWin puolella, koska on RAW -tyyppinen kun taas esim Mysterio ei sopisi alkuunkaan RAW:n puolelle koska on taas SD- tyyppinen =)
En tiedä mistä tämä mielipiteeni näistä "tyypesitä" johtuu mutta jokatapauksessa minun mielipiteeni on että pysyköön RAWn puolella Hall Of Fameen asti!
Eikä missään nimessä ei niin ikinä ECW:n puolelle.. HBK ei kertakaikkiaan sopisi sinne..
Tebacka2008-02-26 20:15
T
"Cristaa" kirjoitti: Mielestäni Shawn Michaels kyllä saa pysyä RAW:n puolella.. minun mielestäni hän sopii sinne paaaaaaaljon paremmin.. hän on niin RAW:n tyylinen en kylläkään tiedä mistä tämä johtuu mutta..
Verrataampa näin: HBK on loistava RAWin puolella, koska on RAW -tyyppinen kun taas esim Mysterio ei sopisi alkuunkaan RAW:n puolelle koska on taas SD- tyyppinen =)
Tällä varmaankin tarkoitat sitä että HBK ei sovi RAWin ulkopuolelle koska on ollut siellä jo roster-splitistä 2002 lähtien? Mysterio puolestaan on ollut WWE:n debyytistään (2002) lähtien SD!:n rosterissa joten ymmärrän täysin pointtisi.
Nickerson2009-01-01 17:12
N
Ällistyttävää, että tämä aihe on "vajonnut" näinkin alas - toisen sivun puoleen väliin, mutta nostetaas.
Credittiä pitää antaa Shawnille siitä, että kaikkien loukkaantumisien jälkeen hän edelleen painii. Silloin kun hän loukkaantui 90-luvun lopulla, ei kukaan uskonut näkevänsä Heartbreak Kidiä kehässä, mutta niin vain teki paluunsa -02 ja kaikkien ihmetykseksi veti aivan helkutin kovia matseja, ihmetykseksi siksi, että pidemmän loukkaantumisen jälkeen ja vuosien painimattomuuden jälkeen ei välttämättä tulisi mieleen, että vetäisi vähintään ****-matseja.
Itselle ainakin Shawnin mahdollinen lopettaminen aiheuttaisi suuren aukon itsessäni, sillä niin markkaamakseni ja pidetyksi hahmoksi tämä Mr. WrestleMania on itselleni tullut. En tiedä sitten kumpi saisi kunnian olla päättämässä Michaelsin uraa, 'Taker vai Morrison. Ensimmäisessä vaihtoehdossa on se huono puoli, että voi käydä niin, että Shawn jää "yhdeksi seitsemästätoista", mutta koska WM käydään Teksasissa, niin ainakin tunnelmaa luulisi riittävän kahdelle teksasilaisille.
John Morrisonille ottelu sopisi kuin nyrkki Evander Holyfieldin silmäkulmaan. Morrisonin uralle kohti suurempia näyttämöitä tekisi hyvää, jos hän saisi yhden sellaisen voiton, jonka jokainen muistaa varmasti lopun ikänsä. Ja sellainen olisi kyllä voitto Shawn Michaelsista teksasin taivaan alla (tosin taidetaan pitää areenalla, mutta ei mitään), Wrestle f'n Maniassa. Jos ottelu käytäisiin voisin veikata, että ottelu tulisi olemaan jopa lähelle ****-tähteä, mutta John Morrison ja Shawn Michaels ovat kyllä sen luokan tekijöitä, että parempaankin varmasti on mahdollisuutta.
Jäbä2009-01-01 17:17
J
Hieno viesti Nick, ja täyttä faktaa! Onkos kukaan muuten ajatellut, että jos Davey Hart Smith pian nostetaan päärosteriin, ja Shawn olisi viimeisensä heelinä, ja Smith päättäisi HBK:n uran? Itse pidän kaukaa haetulta, mutta mahdolliseltakin. Voi teoriassa olla mahdollista, että tauoilla ja kevyellä aikataululla Shawn jatkaisi vielä vuoden.
Mutta jos joku JBL päättää HBK:n uran (vaikka kuvio nyt onkin helkutan kiinnostava), tahtoisin ampua Vincen.
Mutta tosiaan, kaiken hyvänkin on aika loppua, mutta sitten kun Shawn lopettaa, itsellänikin jää tyhjä olo, kun omasta mielestäni kaikkien aikojen paras showpainikokonaisuus lopettaa. Tuntuu varmaan siltä sitten, ettei laji ole enään entisellään. Olen alkanut jo varautua HBK:n lopettamiseen mm. katselemalla entistä enemmän nuorempia WWE:n tähtiä, ja John Morrison on markkauksessani jo todella kovissa asemissa, ja voisi ehkä sydämmessäni ja painisuonessani hieman, mutta vain hieman korvata Heartbreak Kidiä.
Darien Fawks2009-01-01 21:14
D
Davey Boy Smithin oletan saavan kenkää ennemmin kuin syrjäyttävän HBK:n, sillä sen verran vähän on miestä ruudussa näkynyt. Juuri kun ukko tuotiin telkkariin, jäi hän kaiken lisäksi kiinni Wellness Policyn rikkomisesta, joten en hänelle kovin pitkää saati loistokasta uraa lähtisi povaamaan. Muutenkaan miehen look ei minusta ole oikein sellainen, että sillä noustaisiin wrestling-taivaan tähdeksi.
HBK on kieltämättä yksi parhaita, ellei paras, painija koskaan. Mr. Wrestlemania ja The Main Event ovat juuri oikeita nimiä kuvaamaan häntä, sillä hän tuo aina matseihinsa sitä suuruuden tuntua, oli vastassa sitten Undertaker tai Bam Neely (esimerkkejä).
Long live, HBK!
Jäbä2009-01-01 21:19
J
Itse kyllä uskoisin, ettei DH saa kenkään, nyt kun FCW:ssä aika kovassa nosteessa Foundationin kanssa, ja joukkuemestarikin on. Tosin varmaan aktiivirosteriin tultua olisi Foundationin jäsenenä, mutta eihän se mitään estäisi. Mutta aivan mieluiten näkisin HBK:ta vastassa WM:ssä Morrisonin, jos Shawn nyt lopettaisi. Saisi Hennigan siitä kovaa nostetta! DH Smith-kuvio olisi toisiksi suosikkini näin ennakkoon ajatellen.
EDIT: Ps. Mistäs DBS potkut on saamassa? :O Ei yleensä taivaasta satele potkuja, tai no mistäs minä tiedän. No mutta typoja sattuu, typoja sattuu...
Nero2009-01-01 21:56
N
Shawn ansaitsee arvoisensa lopun joltain kovemman tason kaverilta. En siis pistäisi mielelläni ketään "lupaavaa tulokasta" lopettamaan sitä, vaikka se overiutta varmaankin ko. painijalla nostaisi. Itse en enää painia seuraa, muuten kuin WA:n huhuista, joten en ole kiinnostunut kuulemaan sitä kuinka loistavia tyyppejä tähänkin hommaan löytyisi. Tiedä sitten mitä mieltä Vincent Kennedy Mcmahon on. Luulisi, että hänkin Michaelsia sen verran arvostaa, että tämän käsittäisi.
Jäbä2009-01-01 22:06
J
"Nero" kirjoitti: Shawn ansaitsee arvoisensa lopun joltain kovemman tason kaverilta. En siis pistäisi mielelläni ketään "lupaavaa tulokasta" lopettamaan sitä, vaikka se overiutta varmaankin ko. painijalla nostaisi. Itse en enää painia seuraa, muuten kuin WA:n huhuista, joten en ole kiinnostunut kuulemaan sitä kuinka loistavia tyyppejä tähänkin hommaan löytyisi. Tiedä sitten mitä mieltä Vincent Kennedy Mcmahon on. Luulisi, että hänkin Michaelsia sen verran arvostaa, että tämän käsittäisi.
Niin no, varmasti Vinnie Shawnia arvostaa, ja pitihän Shawn WWE:tä pystyssäkin yhdessä vaiheessa ysäriä vahvassa roolissa. Tosin 2007 nämä kaksi riitelivät, kun Vince nöyryytti Shawnia julkisesti. Nick se tossa povaili sitä ''piirikunnallista'', eli UT vs. HBK:ta joka olisi painillisesti sekä tunnelmallisesti mahtavaa kamaa varmasti, ja sekin olisi ansaittu loppu Michaelsin uralle. Ja tuskin tästä matsista tulisi mitään muistikuvaa ''HBK oli vain yksi seitsemäntoista joukossa''. Tosin voi olla, että myös UT lopettaa kotikaupungissansa, eli en usko sitä, että hän molempien viimeisessä ottelussa ottaisi voiton, sillä minusta ei vain tunnu loogiselta, että lopettava painija häviäisi jäähyväismatsinsa lopettavalle painijalle.
Mutta ansaitusti Michaels saanee kunnon jäähyväiset, ja toivon mukaan samankaltaiset Farewell Adressit, kuin Nature Boy.
Nickerson2009-01-02 13:56
N
"Jäbä" kirjoitti: Mutta ansaitusti Michaels saanee kunnon jäähyväiset, ja toivon mukaan samankaltaiset Farewell Adressit, kuin Nature Boy.
Enkä yhtään ihmettelisi, jos WrestleManian jälkeinen RAW järjestettäisiin San Antoniossa, koska maantieteellisesti Houston ja San Antonio ovat melko lähekkäin.
San Antonio + Michaelsin jäähyväiset = Jotain aivan sanoinkuvailematonta, tunteita herättävää, allekirjoittaneen herkistymistä ja hyvin koskettavaa tapahtumaa, vaikka pitkään tiedossa on kyllä, että se päivä vielä tulee, jolloin Shawn Michaels nousee viimeisen kerran kehään.
Jäbä2009-08-21 16:39
J
Hehe, HBK-fanipoikana pakko vastata Phenon Vince McMahon-topicissa sanomiin juttuihin. Viesti kun ei koske millään tavalla Vinceä, niin postaan tänne.
"Phenomenon" kirjoitti: Nyt ei ymmärrä? Mikä oli vitsi? Onhan se ihan yleistietoa, että Michaels on niitä pellejä ylimyyjiä. Katso SummerSlam 2005 Hogan vs. Michaels. Ja myös yleistietoa on, että Michaels on huono näyttelijä. Tai ei kai muuten tyyppiä ja tämän segmenttejä pidettäisi yleisesti tekemällä tehtyinä.
Tuohon Hogan-matsiin en puutu, se meni kyllä vähän överiksi. HBK:lla on tapana näytellä yli, mutta minua se ei juuri haittaa. Ne kulmakiepit ovat mielestäni juurikin todella tyylikkäitä, ja saavat Iris Whipin tekijän näyttämään vahvalta. HBK luo myös otteluissa myynneillään suurta draamaa, parhaita myyjiä koko lajissa jos minulta kysytään.
Shawnin näyttelystä mielipiteemme näköjään eroavat radikaalisti; minusta hän on aivan kuningas tuomaan jännää lisää joka esiintymiseensä ilmeilyllänsä, eleillä ja kaikella näyttelyllä. Parhaita näyttelijöitä bisneksessä.
erkko7772009-08-21 16:48
E
Joo en ota kantaan mikä hbk:n tulee, toki mies ylinäyttelee usein mutta onko se paha asia on toinen juttu, kuka pitää siitä ja kuka ei on mielipidekysymys. Mitä hogan vs hbk matsiin tulee, niin se matsihan on ihan läppä, emt mitä hbk ajatteli mutta jotkut "ylimyynnit" oli kyllä todella läppiä ja näytti siltä kuin hbk tekisi vaan pilaa hoganista tai jotain xP
Huhujen mukaanhan koko tuon ottelun puhuttu myyminen perustui siihen, että Hogan ei suostunut jobbaamaan Michaelsille puhtaasti ja mikäpä parempi tapa saada Hogan huomaamaan virheensä, kuin ylinäyttelemällä joka ikistä liikettä, jonka hulk suoritti perille? Todenperäisyydestä en tiedä, mutta tästä puhuttiin muutama vuosi siten täysin faktana ja melko uskottavaltahan tämä(kin) tarina kuullostaa tuntien hitusen molempien osapuolten persoonaa kulissien takaa.
What2009-08-22 06:44
W
En tänäkään päivänä tajua mikä ongelma Michaelsilla oli jobata itseään suuremmalle tähdelle. Joka tapauksessa hieno painija on kyseessä, all time listani top 5:ssä, ja se kertoo jotain.
MutiM2009-08-22 08:23
M
"What" kirjoitti: En tänäkään päivänä tajua mikä ongelma Michaelsilla oli jobata itseään suuremmalle tähdelle.
Tarinan mukaan alkuperäinen suunnitelma oli käydä kaksi ottelua, joista Hogan voittaa ensimmäisen ja Michaels toisen, mutta Hogan ei enää toiseen otteluun suostunutkaan, joten Michaels päätti tehdä ensimmäisestäkin vitsin.
takaovi2009-08-22 12:05
T
Minä taas en tajua mikä ongelma Hoganilla oli jobata HBK:lle? Ei miehellä ollut mitään hävittävää. Olen melkein sitä mieltä, että HBK teki ihan oikein kun palautti Hoganin maan pinnalle. Kyllä se ongelma tässä oli bisneksen suurimman egon omaavalla Hoganilla.
Olihan tuo tapa aika kärjistetty, mutta ainakin viesti meni perille. HBK sitä voittoa tarvitsi paljon enemmän.
punkkiz2009-08-22 12:29
P
Hei, helvetin hienosti tehty mieheltä joo. Ammattilaispainija, joka hoitaa sovitut hommat kehässä ammattimaisesti. Kyllä vaan.
Siinä sitä egopelleilyä teille kerrakseen.
What2009-08-23 03:06
W
"takaovi" kirjoitti: HBK sitä voittoa tarvitsi paljon enemmän.
Paskanmarjat HBK mitään voittoa Hoganista tuossa vaiheessa uraansa "tarvitsi." Ei sillä, että Hogan olisi sitä yhtään sen enempää tarvinnut. Kuitenkin ihan säälittävää pelleilyä Michaelsilta, ei luulisi olevan niin vaikeaa jobata kaikkien aikojen tunnetuimmalle painijalle.
Jäbä2009-08-23 07:12
J
No ei se Hulkinkaan toiminta kaukana säälittävästä ollut. Miksi hitossa mennä muuttamaan sovittuja asioita?
Kenitys2009-08-23 07:44
K
Minua kyllä kiinnostaisi tietää, miten OIKEASTI tuo koko juttu oli mennyt, mutta sitä tuskin koskaan saadaan pelkkien internet ryymörssien avulla tietää. Sen voi kuitenkin kaikkien näiden vuosien tarinoiden perusteella sanoa, että niin Michaels kuin Hogankin osaavat kulissien takana pönkittää egoaan aika hyvin, ja jos tuo tapahtumienkulku edes jotenkuten on mennyt noin niin kuin huhut kertovat, ei kummankaan toiminta mitenkään kehuttavaa ole. Enemmän minua sapettaa se, että Hogan ei seuraavan vuoden SS:ssä jobata Ortonille, joka todella tuossa vaiheessa uraansa olisi voittoa tarvinnut. Mutta eihän Hulk häviä. Koskaan.
Niin ja itse olen rankasti eri mieltä Whatin kanssa: tuo ottelu oli sitten Michaelsin vuoden 2002 paluun jälkeen oikeasti yksi niistä harvoista, jossa mies olisi oikeasti jopa tarvinnut sitä voittoa. Heel-turn oli loistava, mutta voitto kaikkien supersankari Hulkista olisi voinut tuossa vaiheessa tehdä Michaelsista vaikka miten kovan heelin. Minä itse olisin todellakin halunnut nähdä, miten tuossa olisi käynyt: ne pari viikkoakin Michaels loisti jo heel-promoillaan. Harmi, että kaikki sitten kustiin.
What2009-08-23 08:04
W
"Kenitys" kirjoitti: Niin ja itse olen rankasti eri mieltä Whatin kanssa: tuo ottelu oli sitten Michaelsin vuoden 2002 paluun jälkeen oikeasti yksi niistä harvoista, jossa mies olisi oikeasti jopa tarvinnut sitä voittoa. Heel-turn oli loistava, mutta voitto kaikkien supersankari Hulkista olisi voinut tuossa vaiheessa tehdä Michaelsista vaikka miten kovan heelin. Minä itse olisin todellakin halunnut nähdä, miten tuossa olisi käynyt: ne pari viikkoakin Michaels loisti jo heel-promoillaan. Harmi, että kaikki sitten kustiin
Tuolta kantilta ajateltuna joo, mutta liekö ollut alunperinkään ajatuksena mitään kunnollista heelrunia Shawnille? Itse uskon, että moista ei edes suunniteltu, vaan HBK käännettiin hetkeksi heeliksi puhtaasti siitä syystä, että Hogan on isompi face. Kummasti se vaan tuntuu kaikki olevan Hoganin syytä taas, ja Michaels on tarinan "uhri", vaikka teki pilkkaa vastustajastaan miljoonien katsojien nähden.
Ja tuohon Orton-matsiin liittyen......käsittääkseni suunnitelmana OLI Ortonin laittaminen overiksi, mutta sitten tämä meni paskomaan käsilaukkuihin ja rangaistuksena sai sitten jobata Hoganille. Tällaista huhua olen kuullut, ihan järkeenkäypää kyllä.