No niin!Yleisiä mielipiteitä tästä kaverista.Omasta mielestäni tällähetkellä erittäin mielenkiintoinen painija, varsinkin kun hänestä on ollut puhetta evoluutioon liittyen, ja mahdollisesta osallistumisesta Bad Bloodiin!
Maven
Maven on tylsä peruspainija. Hänestä ja Evoluutiosta on ollut puhetta jo ties kuinka kauan eikä mitään ole tapahtunut... tuskin tapahtuukaan. Siinä stablessa on jo tarpeeksi nyyppiä.
"Hyppynen" kirjoitti:
Maven on tylsä peruspainija.
Randy Orton oli myös tylsä peruspainija ennen kuin hän liittyi Evoluutioon ja alkoi saamaan mainetta.
Maven oli ihan mielenkiintoinen tyyppi jo silloin ku se tuli SD:hen ekaa kertaa.... Mutta tiedä sitten mihin se nykypäivinä menee...
"NWO Wolfpac" kirjoitti:"Hyppynen" kirjoitti:
Maven on tylsä peruspainija.
Randy Orton oli myös tylsä peruspainija ennen kuin hän liittyi Evoluutioon ja alkoi saamaan mainetta.
Tosiaan, Mavenista voitaisiin evoluution avulla saada jotain.. Ennen Orton edusti evoluutiossa kokemattomuutta, mutta nyt, hänen ollessaan uusi hardcore-legenda ja legendantappaja Maven voisi ottaa hänen "entisen" paikkansa.
Niin,Maven on kyllä minun mielestä ihan hyvä painija.
Maven on tylsä perus painija.Miten niin?Onhan hänellä surkea ja väritön gimmick,mutta muuten ihan hyvä ja viihdyttävä tyyppi.(Kun ollaan puhuttu nyt siitä n00bien bashauksesta,niin tämä ei ollut todellakaan sitä sillä tiedän että Hyppynen on laatukeskustelija.Hih .)
Hyppynen on laatukeskustelija.
Yhden viestin olen sinne kirjoittanut ja sekin lensi heti roskikseen. Damn you, Ares
Onko Mavenilla edes kunnon finisheriä? Dropkick?
Mistä tiedät, että se olin minä? [size=9](Okei, todennäköisesti ilmoitin olleeni kyseinen henkilö... en voi muistaa joka aihetta, jonka olin heittänyt menemään)[/size]
Mavenista:
Mieshän sai sopimuksen voitettuaan ensimmäisen Tough Engoughin. En vain jaksa uskoa, että WWE on hirvittävän tyytyväinen voittajaan. Alkuunhan hän sai hiukan instapushia voitettuaan HC-vyön UTlta, mutta UT - aitoon HHH tyyliin - murskasi hänet sen takia täysin. Royal Rumblessa Maven eliminoi UTn ja UT paiskoi häntä siitä hyvästä ympäri areenaa...
Sitten Maven eksyi kokonaan Heatiin ja vasta vuotta myöhemmin eksyi estradille... jälleen Rumblessa, jossa kuvitteli eliminoineensa UTn, mutta ei sitten kyennytkään siihen... sitten hän taas hävisi ja kävi pari kertaa näköpiirissä, lähinnä jobberina Evoluutiolle. Sitten hävisi jälleen täysin (loukkaantumisen ja äitinsä sairauden takia (paitsi, että ei ollut varsinainen äiti, vaan joku toinen sukulainen, joka oli kasvattanut hänet)).
Summa summarum: Ei mitään erikoista.
Mavenista:
Mieshän sai sopimuksen voitettuaan ensimmäisen Tough Engoughin. En vain jaksa uskoa, että WWE on hirvittävän tyytyväinen voittajaan. Alkuunhan hän sai hiukan instapushia voitettuaan HC-vyön UTlta, mutta UT - aitoon HHH tyyliin - murskasi hänet sen takia täysin. Royal Rumblessa Maven eliminoi UTn ja UT paiskoi häntä siitä hyvästä ympäri areenaa...
Sitten Maven eksyi kokonaan Heatiin ja vasta vuotta myöhemmin eksyi estradille... jälleen Rumblessa, jossa kuvitteli eliminoineensa UTn, mutta ei sitten kyennytkään siihen... sitten hän taas hävisi ja kävi pari kertaa näköpiirissä, lähinnä jobberina Evoluutiolle. Sitten hävisi jälleen täysin (loukkaantumisen ja äitinsä sairauden takia (paitsi, että ei ollut varsinainen äiti, vaan joku toinen sukulainen, joka oli kasvattanut hänet)).
Summa summarum: Ei mitään erikoista.
Pidän itse Mavenista ja on sääli, että hän hävisi sen v. 02 Undertaker-feudin jälkeen käytännössä olemattomiin En vain nyt itsekään keksi parempaa käyttöä miehelle, koska toivoisin itse jo Evoluution hajoamista Tai ehkä Al Snow voisi ottaa hänet manageroitavaksi ja kolmikko Snow-Coach-Maven aloittaisi feudin Tajirin (+ehkä Hurricanen kanssa)
Silloin pari vuotta sitten Maven edusti kumminkin wrestlingin alalla amerikkalaisen unelman toteutumista. Ei sitä potentiaalia vielä ole täysin hukattu vaikka se onkin jo aika paljon himmentynyt.
Silloin pari vuotta sitten Maven edusti kumminkin wrestlingin alalla amerikkalaisen unelman toteutumista. Ei sitä potentiaalia vielä ole täysin hukattu vaikka se onkin jo aika paljon himmentynyt.
Maven on saanut viime aikoina taas pushia. Sinänsä se ei ole mitenkään ihmeellistä, koska nyt Tough Enoughia olisi hyvä tuoda esiin ja Maven on tunnetuin sen 'kasvateista'. Tällä hetkellä hän on myös lähin vastine onnistumiselle. Kukaan muu voittajista ei ole vielä oikein päässyt vauhtiin.
Varsinainen syy pushiin paljastui kuitenkin about kuukausi sitten Byte Thisissä. Maven on Ortonin matkakumppani ja matkoilla Maven oli onnistunut vakuuttamaan Ortonin omasta intohimostaan lajia kohtaan. Orton oli vienyt sanan eteenpäin Hunterille, joka hoiti sitten hiukan pushia.
Anyway, Maven ei ole pahemmin kehittynyt, mutta on varmaan taas tosiaan sen hänen vuosittaisen pushinsa aika... jos ei muuten, niin sillä saadaan ainakin hänen downsidensa hoidettua.
Varsinainen syy pushiin paljastui kuitenkin about kuukausi sitten Byte Thisissä. Maven on Ortonin matkakumppani ja matkoilla Maven oli onnistunut vakuuttamaan Ortonin omasta intohimostaan lajia kohtaan. Orton oli vienyt sanan eteenpäin Hunterille, joka hoiti sitten hiukan pushia.
Spoiler
Loppuukohan se sitten nopeasti, kun Maven ja Orton eivät voi enää turnin jälkeen jakaa autoa...Anyway, Maven ei ole pahemmin kehittynyt, mutta on varmaan taas tosiaan sen hänen vuosittaisen pushinsa aika... jos ei muuten, niin sillä saadaan ainakin hänen downsidensa hoidettua.
Turnihan on tulossa juu, . Toivottavasti WWE saisi hänelle jotain käyttöä vaikka hän ei ole maailman paras painija. Nykyinen Maven on mielestäni ihan kiinnostava mutta hänestä voi tehdä vielä paremman. Mars töihin, WWE.
Spoiler
siitäkin hyvä esimerkki viime maanantain RAW:ssa missä hän kinasteli Eugenin ja Benoitin kanssa
Niin on Maven sanaut pushia tässä viime aikoina kun on siinä Jerichon & Benoitin tiimissä.
Maven on minusta ihan hyvä painija ja hänen Undertaker feudinsa 2002-luvulla oli mahtava feudi vaikka moni muu feudi peittoaa sen 6-0 mutta kuitenkin.
Ei ollut ihme? Maven oli vuoden ilman pushia ja nyt hän taas sai sitä eikä ollut ihme? Se on kyllä totta että hän on parhaiten onnistunut Tough Enoughissa.
Maven on minusta ihan hyvä painija ja hänen Undertaker feudinsa 2002-luvulla oli mahtava feudi vaikka moni muu feudi peittoaa sen 6-0 mutta kuitenkin.
Maven on saanut viime aikoina taas pushia. Sinänsä se ei ole mitenkään ihmeellistä, koska nyt Tough Enoughia olisi hyvä tuoda esiin ja Maven on tunnetuin sen 'kasvateista'. Tällä hetkellä hän on myös lähin vastine onnistumiselle. Kukaan muu voittajista ei ole vielä oikein päässyt vauhtiin.
Ei ollut ihme? Maven oli vuoden ilman pushia ja nyt hän taas sai sitä eikä ollut ihme? Se on kyllä totta että hän on parhaiten onnistunut Tough Enoughissa.
Minä en kyllä yhtään pidä Mavenista. Minusta hän on täysin väritön ja tylsä painija. Itse asiassa hirveästi muita liikkeitä häneltä en ole nähnyt kuin hyppypotkut.
Lisäksi hänen entrancemusiikkinsa on erittäin huono minusta.
Lisäksi hänen entrancemusiikkinsa on erittäin huono minusta.
Spoiler
Tämä heel- turn saattaa tehdä Mavenille hyvää.
SPOILAA RAWN VIIMEAIKAISIA TAPAHTUMIA!!!
Heel-turn taitaa olla se viimeinen mahdollisuus, jos WWE mielii saada Mavenista overia. Ennen SSeriesia hän sai näkyvyyttä ja yleisö tuntui reagoivan häneen varsin hyvin. Olihan hän sentään ollut ns. maan alla hemmetin pitkän ajan.
Mavenin hahmo otti viime RAW:ssa suuren loikan oikeaan suuntaan, mitä kiinnostavuuteen tulee. Heelinä hänestä saadaan varmasti irti enemmän, Ortonin tyylinen ylimielinen paskiainen -gimmick sopisi kaverille varmasti hyvin. Mikkitaidoissa hän on kuitenkin perustasoa, mutta riittävällä mikkiajalla saataisiin sitä varmuutta mitä Ortoninkin on sai(minkä tuntuu nyt kadottaneen).
Facena hän oli aika perusuikkari, joten nyt on mahdollisuus tuoda sitä kauan kaivattua särmää hahmoon.
Onnistuneella turnilla hänestä saa nopeasti uskottavan haastajan IC-tittelille. Hieman puuttelliset kehätaidot tuskin ainakaan nousevat esteeksi.
Aika näyttää.
Heel-turn taitaa olla se viimeinen mahdollisuus, jos WWE mielii saada Mavenista overia. Ennen SSeriesia hän sai näkyvyyttä ja yleisö tuntui reagoivan häneen varsin hyvin. Olihan hän sentään ollut ns. maan alla hemmetin pitkän ajan.
Mavenin hahmo otti viime RAW:ssa suuren loikan oikeaan suuntaan, mitä kiinnostavuuteen tulee. Heelinä hänestä saadaan varmasti irti enemmän, Ortonin tyylinen ylimielinen paskiainen -gimmick sopisi kaverille varmasti hyvin. Mikkitaidoissa hän on kuitenkin perustasoa, mutta riittävällä mikkiajalla saataisiin sitä varmuutta mitä Ortoninkin on sai(minkä tuntuu nyt kadottaneen).
Facena hän oli aika perusuikkari, joten nyt on mahdollisuus tuoda sitä kauan kaivattua särmää hahmoon.
Onnistuneella turnilla hänestä saa nopeasti uskottavan haastajan IC-tittelille. Hieman puuttelliset kehätaidot tuskin ainakaan nousevat esteeksi.
Aika näyttää.
Minä pidän Mavenista, vaikka mies onkin aika väritön painija. Jerichon ja Ortonin kanssa Maven sopii yhteen. En ole kovin montaa matsia nähnyt, joissa Maven olisi, mutta sen perusteella mitä tiedän, pidän hänestä. =)
Minä kuulun niihin, jotka jostain kumman syystä pitävät Mavenista. Myönnetään, että hänellä ei karismaa liiaksi ole. Eikös Maven päässyt WWE:hen sen Tough Enough- kilpailun kautta? Menestys ei ole minulla tuolla muistissa, joten jos joku voisi kertoa, miten hän menestyi siinä kilpailussa. Tuo kilpailu on minusta yksi syy, miksi hän ansaitsee paikkansa WWE:ssä. Tuossa kilpailussa menestymiseenhän tarvitaan kovaa kuntoa ja kestävyyttä.
Mavenin entrance on minusta ihan kuuneltava. Muuta hienoa hänen sisääntulossaan ei ole, mies vain periaatteessa kävelee kehään. Mutta musiikki on minusta ihan mukiin menevä.
Kuitenkaan en tälle miehelle kamalan isoa pushia antaisi. Minusta sopisi parhaiten vaikka jobbaamaan IC-vyöstä, niin silloin hän saisi minusta tarevitseman ja ansaitun määrän pushia.
Mavenin entrance on minusta ihan kuuneltava. Muuta hienoa hänen sisääntulossaan ei ole, mies vain periaatteessa kävelee kehään. Mutta musiikki on minusta ihan mukiin menevä.
Kuitenkaan en tälle miehelle kamalan isoa pushia antaisi. Minusta sopisi parhaiten vaikka jobbaamaan IC-vyöstä, niin silloin hän saisi minusta tarevitseman ja ansaitun määrän pushia.
Maven. Ihan OK äijä. Onneksi hän nähtävästi saa pushia tällä hetkellä, kun tuossa Karismaa/mikkitaitoja hänellä ei näytä olevan, tosin harvoin hän on mikkiinkään päässyt, joten ei siitä sen enempää.
Painitaidot ovat myös tuon kokoiselle tyypille hyvät, jos hän vain pääsisi käyttämään niitä enemmän. Mutta ilmeisesti hän on nyt saamassa pushia, joten saatamme nähdä miestä enemmänkin tulevaisuudessa.
Onhan hän ollut jo aika kauan aikaa WWE:ssä, mutta ylivoimaisesti suurimman osan ajasta täydellisenä underdogina, joka välillä pannaan jobbaamaan Raw'hon ja välillä tekemään satunnaisia pyörähdyksiä Heatiin. Hänen HC-titleruninsa oli taas sinänsä turha, kun siinä jo tiesi mitä feudissa tulee käymään, kun se on keltanokka vs. suuri stara -> keltanokka yllättää ja voittaa, mutta sitten seuraavalla viikolla tämä suuri stara pieksee äijän täysin. Toivottavasti Mavenista nyt tulee jotakin, kun kerran ison PPV:n main eventissakin ollaan oltu. Pidetään nyt vain peukkuja!
Spoiler
Seriesin voittajajoukkueessakin oli.Painitaidot ovat myös tuon kokoiselle tyypille hyvät, jos hän vain pääsisi käyttämään niitä enemmän.
Spoiler
Seriesin matsissakin hän vain käväisi ja pieksi Snitskyn, joka taas myöhemmin pieksi hänet.Onhan hän ollut jo aika kauan aikaa WWE:ssä, mutta ylivoimaisesti suurimman osan ajasta täydellisenä underdogina, joka välillä pannaan jobbaamaan Raw'hon ja välillä tekemään satunnaisia pyörähdyksiä Heatiin. Hänen HC-titleruninsa oli taas sinänsä turha, kun siinä jo tiesi mitä feudissa tulee käymään, kun se on keltanokka vs. suuri stara -> keltanokka yllättää ja voittaa, mutta sitten seuraavalla viikolla tämä suuri stara pieksee äijän täysin. Toivottavasti Mavenista nyt tulee jotakin, kun kerran ison PPV:n main eventissakin ollaan oltu. Pidetään nyt vain peukkuja!
Minun listoillani Maven on alkujen aloistakin ollut jo korkealla, siis silloin kun voitti tämän Tough Enoughin ja sen jälkeen tuli WWE:hen. Muistan kuinka hän voitti Takeriltä HC mestaruuden pois, oli se hienoa kun joku keltanokka pistää vanhalle konkarille vastaan (Takerhan oli siihen aikaan heel, tietääkseni).
Mutta sitten tämän jälkeen kun feudasi pikkuhetken Takerin kanssa, ja hävisi (tottakai) mestaruutensa pois, jäin odottamaan Mavenia enemmänkin. Mutta sitten hän vain katosi yllättäen ja on otellut aika kauan jossain mitättömissä matseissa, mutta joskus joissakin 'tärkeimmissäkin'. Olihan Maven kyllä aika väritön painija, ja USA:laiset eivät oikein häneen olleet mitenkään innostuneita vaikka taitoa ja tahtoa olisi riittänyt vaikka muille jakaa.
Siirto RAW:iin jossakin vaiheessa tuli, ja on nyt sitten alkanut olemaan esillä yht'äkkiä enemmän, ehkä paljonkin enemmän kuin ennen. Mutta sehän on vain hyvä asia, jos keksimme hyvän gimmickin joka tyydyttää amerikkalaistenkin tarpeet, ja meille suomalaisille, tai ainakin minulle, Maven kelpaa millaisena tahansa. Todellakin toivon että, Maven saisi jossain vaiheessa IC titlen ja ehkä sitten myös muitakin mestaruuksia. IC title mitä luultavimmin tulee heelinä, ainakin uskallan epäillä näin.
Maven siis sai pushia vain sen takia kuin Ortonille oli mennyt jotain väläyttämään ja tämä taas eteenpäin jollekkin.. No onhan se tottakai yksi tapa saada itseään eteenpäin, ja aika hemmetin ovelakin sellainen. Mutta kyllä WWE mitä luultavammin olisi tajunnut että Mavenia olisi muutenkin kannattanut pushata ylöspäin, eikä vain pitää siellä backuppina Heatissa..
Mutta sitten tämän jälkeen kun feudasi pikkuhetken Takerin kanssa, ja hävisi (tottakai) mestaruutensa pois, jäin odottamaan Mavenia enemmänkin. Mutta sitten hän vain katosi yllättäen ja on otellut aika kauan jossain mitättömissä matseissa, mutta joskus joissakin 'tärkeimmissäkin'. Olihan Maven kyllä aika väritön painija, ja USA:laiset eivät oikein häneen olleet mitenkään innostuneita vaikka taitoa ja tahtoa olisi riittänyt vaikka muille jakaa.
Siirto RAW:iin jossakin vaiheessa tuli, ja on nyt sitten alkanut olemaan esillä yht'äkkiä enemmän, ehkä paljonkin enemmän kuin ennen. Mutta sehän on vain hyvä asia, jos keksimme hyvän gimmickin joka tyydyttää amerikkalaistenkin tarpeet, ja meille suomalaisille, tai ainakin minulle, Maven kelpaa millaisena tahansa. Todellakin toivon että, Maven saisi jossain vaiheessa IC titlen ja ehkä sitten myös muitakin mestaruuksia. IC title mitä luultavimmin tulee heelinä, ainakin uskallan epäillä näin.
Maven siis sai pushia vain sen takia kuin Ortonille oli mennyt jotain väläyttämään ja tämä taas eteenpäin jollekkin.. No onhan se tottakai yksi tapa saada itseään eteenpäin, ja aika hemmetin ovelakin sellainen. Mutta kyllä WWE mitä luultavammin olisi tajunnut että Mavenia olisi muutenkin kannattanut pushata ylöspäin, eikä vain pitää siellä backuppina Heatissa..
Monet varmana tietävätkin, että en yhtään pidä Mavenista. Miksi? Noh, tässä pari syytä:
- Osaako mies muuta kuin hyppypotkun? Minä en oikeastaan muuta ole nähnyt mieheltä. Eli liian hehkutettu.
- Aivan väritön. Tosin nykyään pinkit uimahousut, mutta gimmickiltään täysin väritön.
- Mies ei ulkonäöltään juurikaan vaikuta uskottavalta heeliltä, vaan näyttää niin umpifacelta.
Lisäksi uskottavuutta syö, että samassa PPV:ssä kaksi nopeaa tappiota IC- mestaruusmatsissa. Toistaiseksi siis heel- turn ei ole edistänyt Mavenia minun mielipiteeni suhteen.
- Osaako mies muuta kuin hyppypotkun? Minä en oikeastaan muuta ole nähnyt mieheltä. Eli liian hehkutettu.
- Aivan väritön. Tosin nykyään pinkit uimahousut, mutta gimmickiltään täysin väritön.
- Mies ei ulkonäöltään juurikaan vaikuta uskottavalta heeliltä, vaan näyttää niin umpifacelta.
Lisäksi uskottavuutta syö, että samassa PPV:ssä kaksi nopeaa tappiota IC- mestaruusmatsissa. Toistaiseksi siis heel- turn ei ole edistänyt Mavenia minun mielipiteeni suhteen.
Onkohan tämänkertainen push se viimeinen mahdollisuus, mikä Mavenille annetaan. Kovin Vince on yrittänyt pitää kiinni ensimmäisestä Tough Enough voittajasta, mutta minusta tuntuu, että Mavenin päivät alkavat olla luetut.
On oikeastaan pienoinen ihme, ettei hän ole koskaan päässyt overiksi, vaan lähetty jokaisen pienen pushin jälkeen takaisin dev-campille. Hänen kehätyöskentelyssään ei varsinaisesti ole mitään vikaa, joskin hän ei ole koskaan esittänyt mitään hyvääkään. Mielestäni hän on ihan viihdyttävä päästessään mikkiinkin. Pidin hänestä silloin kun hän debytoi Smackdownissa joskus 2002 Al Snown kanssa jolloin hän oli suhteellisen over. Sen lyhyen visiitin jälkeen hän ei ole saanut mitään yhteyttä yleisöön, eikä edes parin kuukauden takainen heel-turn auttanut asiaa.
Ehkä hän kuitenkin vain on tylsä peruspainija, joka ei ansaitsekaan menestystä, saihan hän WWE sopimuksenkin Kurt Anglen sanoin muropaketista.
On oikeastaan pienoinen ihme, ettei hän ole koskaan päässyt overiksi, vaan lähetty jokaisen pienen pushin jälkeen takaisin dev-campille. Hänen kehätyöskentelyssään ei varsinaisesti ole mitään vikaa, joskin hän ei ole koskaan esittänyt mitään hyvääkään. Mielestäni hän on ihan viihdyttävä päästessään mikkiinkin. Pidin hänestä silloin kun hän debytoi Smackdownissa joskus 2002 Al Snown kanssa jolloin hän oli suhteellisen over. Sen lyhyen visiitin jälkeen hän ei ole saanut mitään yhteyttä yleisöön, eikä edes parin kuukauden takainen heel-turn auttanut asiaa.
Ehkä hän kuitenkin vain on tylsä peruspainija, joka ei ansaitsekaan menestystä, saihan hän WWE sopimuksenkin Kurt Anglen sanoin muropaketista.
Mavenin push loppui NYR:ssa jolloin hänestä tuli Raw'n number uno jobberi.
Mitä WWE tekee enää tällä kaverilla edes?
Mitä WWE tekee enää tällä kaverilla edes?
"BlasterMaster" kirjoitti:
Mitä WWE tekee enää tällä kaverilla edes?
Olen miettinyt ihan samaa. Maven on WWE:lle aivan turha. Hän ei itse asiassa osaa milelestäni yhtään mitään. Miehen suurin kohokohta on kun voitti Hardcore-titlen.
"Zero" kirjoitti:"BlasterMaster" kirjoitti:
Mitä WWE tekee enää tällä kaverilla edes?
Olen miettinyt ihan samaa. Maven on WWE:lle aivan turha. Hän ei itse asiassa osaa milelestäni yhtään mitään.
Jep jep. Maven turha, tylsä, paska ja kaikkea siltä väliltä. Mutta WWE tarvitsee myös jobbereita ja siihen suuntaan Mavenin ura on nyt koko ajan suistumassa. Toisaalta hyvä, koska lähiaikojen squashien perusteella, se luonnistuu Mavenilta varsin hyvin.
"Genghis Khan" kirjoitti:"Zero" kirjoitti:"BlasterMaster" kirjoitti:
Mitä WWE tekee enää tällä kaverilla edes?
Olen miettinyt ihan samaa. Maven on WWE:lle aivan turha. Hän ei itse asiassa osaa milelestäni yhtään mitään.
Jep jep. Maven turha, tylsä, p**ka ja kaikkea siltä väliltä. Mutta WWE tarvitsee myös jobbereita ja siihen suuntaan Mavenin ura on nyt koko ajan suistumassa. Toisaalta hyvä, koska lähiaikojen squashien perusteella, se luonnistuu Mavenilta varsin hyvin.
Aina olen ollut sitä mieltä, että hän on turha ja tylsä ja ajattelin, että jos se heel- turn tekisi miehestä jonkinlaisen.. Tekihän se hänestä jobberin, Raw'n jobberin.
Antaisi nyt perkele sille Mavenille pushia, kun äijältä taitoakin löytyy. Mieluiten katselisin IC-mestarina Christiania, Benjaminia tai Mavenia. Mavenilta löytyy painitaitojen lisäksi sopivasti melkein kaikkea mitä alalta tarvitaan; mikkitaitoja jonkun verran, karismaa riittävästi ja muutaman hienon liikkeenkin osaa.
Kyllä silti mielummin katselisin varsinkin Benjaminia mestarina, kuin Christiania tai Mavenia.
Kyllä silti mielummin katselisin varsinkin Benjaminia mestarina, kuin Christiania tai Mavenia.
Kyllä äijä on pieni mutta ketterä, taitojakin löytyy.
Mielestäni Mavenin parasta aikaa oli SmackDownissa silloin kun hän kaveerasi Al Snow'n kanssa, silloin kun feudasi Undertakerin kanssa.
Undertakerilta hän vei myös hardcore titlen Rockin avulla.
Ottelu oli minusta aika hyvä vaikkei mikään pitkä ja painillinen ollutkaan vaan kaman käyttöä ja kehän ulkopuolella tapelu ja kyllä Taker siinä Al Snowiakin turpiin veti.
Nykyään Maven sitten on heel ja muuttunut pelkäksi jobberiksi, olisi mieluummin mennyt vaikka evolutioniin kun Batistakiin sieltä taitaa pikkuhiljaan lähteä... noh ei näytä Mavenin tulevaisuus valoisalta.
Miten mahtaa käydä.
Mielestäni Mavenin parasta aikaa oli SmackDownissa silloin kun hän kaveerasi Al Snow'n kanssa, silloin kun feudasi Undertakerin kanssa.
Undertakerilta hän vei myös hardcore titlen Rockin avulla.
Ottelu oli minusta aika hyvä vaikkei mikään pitkä ja painillinen ollutkaan vaan kaman käyttöä ja kehän ulkopuolella tapelu ja kyllä Taker siinä Al Snowiakin turpiin veti.
Nykyään Maven sitten on heel ja muuttunut pelkäksi jobberiksi, olisi mieluummin mennyt vaikka evolutioniin kun Batistakiin sieltä taitaa pikkuhiljaan lähteä... noh ei näytä Mavenin tulevaisuus valoisalta.
Miten mahtaa käydä.