Mitä mieltä Ultimo Dragonisa? Ylivoimaisesti oma suosikki, tosin käden loukkantumisen jälkeen vähän laskeutunut tasolla. Helvettiin=Velocityyn laittaminen oli yksi suurimpia erheitä, niinkuin (melkein) kaikkien CW painijoiden syrjiminen ja helvettiin jättäminen.
Sitten yksi off-topic kysymys: Teenkö liikaa aiheita ja ovatko ne turhia?
Sitten yksi off-topic kysymys: Teenkö liikaa aiheita ja ovatko ne turhia?