Foorumiarkisto

← Painijat

''Sick'' Nick Mondo

kuva
Mitäs mielipiteitä tältä foorumilta löytyy ''Sick'' Nick Mondosta?
Siinä on mies joka on bumppia tehnyt. Minun mielestäni Mondo on ihan hyvä painitaidoiltaan, osaa ottaa bumppia ja muutenkin aika hullu jätkä joka painii Combat Zone Wrestlingissä.
Eli keskustelua Mondosta kaivataan...


(Lyhyt viesti mutta en oikein muutakaan keksinyt...)
Ps. Onko CZW:ssä ja sellaisissa UV-federaatioissa käytetyt piikkilangat, loisteputket sun muut aitoja?
Kyllähän noita Mondon DM:iä katsoo, vaikka en nyt hänestä kovin paljoa itse pidäkään.
Minun mielestäni Mondo on ihan hyvä painitaidoiltaan
IMO ei hän nyt "niin" hyvä painija ole.
Ja tietääkseni loisteputket ja piikkilanka on aitoa. Ja esim. fans bring the weapons- matsissahan fanit tuovat aseita, joten aitoja ovat.
Correction, paini. Mondo lopetti painimisen viime vuoden puolella/tämän vuoden alussa, right?
"Wankie" kirjoitti:
Correction, paini. Mondo lopetti painimisen viime vuoden puolella/tämän vuoden alussa, right?


Kyllä. Tournament Of Death 2-tapahtuma jäi Mondon viimeiseksi, ja olisikohan nyt paria kuukautta myöhemmin Mondo ilmoitti sivuillaan että vetäytyy painimisesta fyysiseen terveyteensä ja opintoihinsa vedoten. Helvetin viisas päätös.

"Sick" Nick Mondo on deathmatcheissa ihan mukavaa katsottavaa, lähinnä sen takia ettei oikeastaan ole paljoa mitään mitä Mondo ei tekisi fanien ja matsin puolesta. Mondo tuppaa olemaan välistä vähän huolimaton pomppujensa kanssa, missaillen vähän sinne sun tänne. Ilman aseita Mondo on kuitenkin aivan hukassa ja on edes hädintuskin välttävä painija.
"Bushmeister" kirjoitti:
Ilman aseita Mondo on kuitenkin aivan hukassa ja on edes hädintuskin välttävä painija.


I may disagree. Mondo on imo loistava ilman aseita ja niitten kanssa. Mieleeni pulpahtaa monta matsia, joissa Mondo on näytellyt painiosaamistaan. Näihin lukeutuu esim. Mondo vs. CM Punk ja Mondo vs. Justice "botch" Pain.

Myönnetään että mies on parhaimillaan, kun kehä on täynnä loisteputkia, tuoleja, pesismailoja jotka on dipattu nastoihin jne.
IMO noissa matseissa Mondo on se, jota kannetaan matsin ajan.
"forMANKIND" kirjoitti:
IMO noissa matseissa Mondo on se, jota kannetaan matsin ajan.


Quotattu painoarvon vuoksi. CM Punk ja Justice (ei botcheja tähän väliin, Pain on todennäköisesti paras CZW:n "oma" tähti, bar none) Pain pystyvät kantamaan Mondon painillisestikkin... Ja jos nyt mieleni ei valehtele, jokaisessa Mondo vs Pain-kohtaamisessa mitä satun tietämään on aseita käytössä.
"Bushmeister" kirjoitti:
"Wankie" kirjoitti:
Correction, paini. Mondo lopetti painimisen viime vuoden puolella/tämän vuoden alussa, right?


Kyllä. Tournament Of Death 2-tapahtuma jäi Mondon viimeiseksi, ja olisikohan nyt paria kuukautta myöhemmin Mondo ilmoitti sivuillaan että vetäytyy painimisesta fyysiseen terveyteensä ja opintoihinsa vedoten. Helvetin viisas päätös.

"Sick" Nick Mondo on deathmatcheissa ihan mukavaa katsottavaa, lähinnä sen takia ettei oikeastaan ole paljoa mitään mitä Mondo ei tekisi fanien ja matsin puolesta. Mondo tuppaa olemaan välistä vähän huolimaton pomppujensa kanssa, missaillen vähän sinne sun tänne. Ilman aseita Mondo on kuitenkin aivan hukassa ja on edes hädintuskin välttävä painija.


Niin mutta miksi hän on silti vielä CZW:n rosterissa, vai onko hän tulemassa ollenkaan takaisin!

Niin mutta miksi hän on silti vielä CZW:n rosterissa, vai onko hän tulemassa ollenkaan takaisin!

Takaisin tulosta ei tietoa, mutta CZW:n nettisivuja ei välttämättä kannata uskoa.
EDIT: No nyt painijalistaa on päivitetty, eikä Mondoa luonnollisestikaan sieltä löydy.
"Sick" Nick Mondo on ihan kingi jätkä, tekee ihan sairaita bumppeja ja siistejä liikkeitä. Mutta Trent Acid jyrää!
Kyllä Mondo muhunkin uppoaa,olen nähnyt häneltä aivan mahtavia bumppeja,muutenkin upea painija..
Mä oon nähny ainoastaan sen bumbin, kunse heittää jonkun äijän rekan päältä alas pöytien ja tiilien läpi sillä hienolla heitolla. Oon nähny CZW:tä MogsDominionissa ja se näytti loistavalta.
"Belive the Hype" kirjoitti:
Mä oon nähny ainoastaan sen bumbin, kunse heittää jonkun äijän rekan päältä alas pöytien ja tiilien läpi sillä hienolla heitolla. Oon nähny CZW:tä MogsDominionissa ja se näytti loistavalta.


Tietäkseni siinä ei mitää n tiilis kiviä vaan pari pöutää ja niitten päällä loisteputkia! Korjatkaa jos olen väärässä!
Se liike tais olla Assault Driver, Mondo Sledge tai Mondo Driver. En muist just nyt, siin oli loisteputkii. EI MITÄÄN TIILISKIVII! Mondo osaa tehä kaikkii cruiser-liikkeitäki sillee et se heittää jonku jalkasaksil johenki loisteputkikasaan. Sellasta on kiva kattoo.
"Gradon_CCW" kirjoitti:
Sellasta on kiva kattoo.

Ja matkia.
"Gradon_CCW" kirjoitti:
Se liike tais olla Assault Driver, Mondo Sledge tai Mondo Driver. En muist just nyt, siin oli loisteputkii. EI MITÄÄN TIILISKIVII!


Liikkeen jonka Mondo teki rekan päältä, oli Assault Driver ja hän teki sen Tournament Of Death 1:ssä Homeless Jimmylle.

Ja sitten itse asiaan, eli mielestäni Mondo oli paras hardcore-painija (ainakin USA:ssa), ja osasihan hän myös painia ilman aseita. Se oli vain harmi, että Mondo joutui lopettamaan uransa niin lyhyeen, hänestä olisi vielä voinut tulla vaikka mitä.

Jaahas taidankin tästä mennä katsomaan Tournament of Death I:stä.
Kuka/ketkä on/ovat tehnyt Mondon Entrance biisin?
"Miccelsson" kirjoitti:
Kuka/ketkä on/ovat tehnyt Mondon Entrance biisin?


Biisi on: "Last resort" Ja esittäjänä: Papa roach.
Selittäkää tyhmälle, miksi Mondo lopetti uransa? Paha loukkaantuminen vai?
"Ipetsu" kirjoitti:
Selittäkää tyhmälle, miksi Mondo lopetti uransa? Paha loukkaantuminen vai?

Melko varmalla tiedolla jatkoi opiskelujaan (taidekoulussa) tai jotain sellaista.
Ipetsu kirjoitti:
Selittäkää tyhmälle, miksi Mondo lopetti uransa? Paha loukkaantuminen vai?


Minusta tuo Combat Zone Wrestling on hieman sellaista, että sitä ei oikein paikat kestä, vaikka Mondo oli aikamoinen kone.
"Miccelsson" kirjoitti:
Ipetsu kirjoitti:
Selittäkää tyhmälle, miksi Mondo lopetti uransa? Paha loukkaantuminen vai?


Minusta tuo Combat Zone Wrestling on hieman sellaista, että sitä ei oikein paikat kestä, vaikka Mondo oli aikamoinen kone.


CZW ei ole ollut sitä enään pariin vuoteen lukuunottamatta TOD:ia. Mondo vain päätti ottaa tyylikseen UV:t ja lopulta tuli sitten järkiinsä, monien loukkaantumisien jälkeen.
Ihan oikeassa olet hamalainen siinä, että CZW ei todellakaan ole ollut sitä enää siinä määrin pariin vuoteen, mutta ei kuitenkaan kannata täysin unohtaa wrestlingyritysten vaikutusta hänen lopulliseen lopttamiseen. Nick Mondo nimittäin oli jossain vaiheessa tekemässä jopa come backkia, mutta huomasi, että hänen maineensa vuoksi mikään federaatio ei ollut halukas bookkaamaan häntä mihinkään muuhun kuin deathmacthiin. Toisaalta sen ymmärtää, koska jos tauon jälkeen saat showhosi Mondon tasoisen valttikortin, yleisö tulee varmasti paikalle enemmän kuin normaalista, ja eivät he osaa odottaa Mondolta muuta kuin päättömiä bumppeja. Varmasti siis oikea päätös Mondolta, nuori kaveri ja lopetettuaan tarpeeksi ajoissa, voi vielä olla edessä ihan normaali tulevaisuus.
Ei vittu mikä pelle toi Nick ''Sick'' Mondo oli. Se ois ollu sille kyl ihan oikein jos se ois loukkaantunut tosi vakavasti. Hyvä että lopetti
"Tebacka" kirjoitti:
Ei v***u mikä pelle toi Nick ''Sick'' Mondo oli. Se ois ollu sille kyl ihan oikein jos se ois loukkaantunut tosi vakavasti. Hyvä että lopetti


Sinulla on positiiviset kommentit.
"Tebacka" kirjoitti:
Ei v***u mikä pelle toi Nick ''Sick'' Mondo oli. Se ois ollu sille kyl ihan oikein jos se ois loukkaantunut tosi vakavasti. Hyvä että lopetti
Mitäs sä oikeen käyt rateemaan? Taitaa John Cena olla enemmän sun mieleen.
"deluxe" kirjoitti:
"Tebacka" kirjoitti:
Ei v***u mikä pelle toi Nick ''Sick'' Mondo oli. Se ois ollu sille kyl ihan oikein jos se ois loukkaantunut tosi vakavasti. Hyvä että lopetti
Mitäs sä oikeen käyt rateemaan? Taitaa John Cena olla enemmän sun mieleen.


Kaikille ei Mondo kelpaa, ja esim. Cenan painityyli voi olla jonkun toisen mieleen. Kyllähän tuo Mondo hulluja juttuja ojn tehnyt, ja itsekkin tunnustaudun Mondon temppujen pieneksi markiksi, mutta kyllä se peruspaini on kivempaa katottavaa. Mielipiteitä on monenlaisia Nih!
"hamalainen" kirjoitti:
"deluxe" kirjoitti:
"Tebacka" kirjoitti:
Ei v***u mikä pelle toi Nick ''Sick'' Mondo oli. Se ois ollu sille kyl ihan oikein jos se ois loukkaantunut tosi vakavasti. Hyvä että lopetti
Mitäs sä oikeen käyt rateemaan? Taitaa John Cena olla enemmän sun mieleen.


Kaikille ei Mondo kelpaa, ja esim. Cenan painityyli voi olla jonkun toisen mieleen. Kyllähän tuo Mondo hulluja juttuja ojn tehnyt, ja itsekkin tunnustaudun Mondon temppujen pieneksi markiksi, mutta kyllä se peruspaini on kivempaa katottavaa. Mielipiteitä on monenlaisia Nih!


No pidän itse Mondon painista. Cenan paini on taas omasta mielestä päin persettä. F-U on liian löysä finisheriksi. DVD:n halpa kopio. Suplexkin on rajumpi ja sattuvampi.
"deluxe" kirjoitti:
"Tebacka" kirjoitti:
Ei v***u mikä pelle toi Nick ''Sick'' Mondo oli. Se ois ollu sille kyl ihan oikein jos se ois loukkaantunut tosi vakavasti. Hyvä että lopetti
Mitäs sä oikeen käyt rateemaan? Taitaa John Cena olla enemmän sun mieleen.


Saa sitä mielipiteitä olla. Ja missä vaiheessa olen sanonut että pidän John Cenasta. Inhoan häntä samalla lailla kuin Mondoa. Piste.
"Tebacka" kirjoitti:
"deluxe" kirjoitti:
"Tebacka" kirjoitti:
Ei v***u mikä pelle toi Nick ''Sick'' Mondo oli. Se ois ollu sille kyl ihan oikein jos se ois loukkaantunut tosi vakavasti. Hyvä että lopetti
Mitäs sä oikeen käyt rateemaan? Taitaa John Cena olla enemmän sun mieleen.


Saa sitä mielipiteitä olla. Ja missä vaiheessa olen sanonut että pidän John Cenasta. Inhoan häntä samalla lailla kuin Mondoa. Piste.
No on aika radikaalia tulla sanomaan että v***u mikä pelle toi ja toi on. Käytöstavat kannatasi opetella.
"Tebacka" kirjoitti:
Ei v***u mikä pelle toi Nick ''Sick'' Mondo oli.

Kerro toki lisää tästä Mondon pelleurasta, itse en siitä löytänyt informaatiota.

Se ois ollu sille kyl ihan oikein jos se ois loukkaantunut tosi vakavasti.

Miksi se olisi ollut oikein?

Hyvä että lopetti

Totta, erittäin hyvä päätös Mondon terveyden kannalta.
"Supermac" kirjoitti:
Miksi se olisi ollut oikein?

Karman laki. The Revenge of Osram.