
Mitäs mielipiteitä tältä foorumilta löytyy ''Sick'' Nick Mondosta?
Siinä on mies joka on bumppia tehnyt. Minun mielestäni Mondo on ihan hyvä painitaidoiltaan, osaa ottaa bumppia ja muutenkin aika hullu jätkä joka painii Combat Zone Wrestlingissä.
Eli keskustelua Mondosta kaivataan...
(Lyhyt viesti mutta en oikein muutakaan keksinyt...)
Ps. Onko CZW:ssä ja sellaisissa UV-federaatioissa käytetyt piikkilangat, loisteputket sun muut aitoja?