Kysyisin että mitä mieltä olette Nunziosta?
Mielestäni Nunzio olisi loistana Cruiserweight mestari. Todella taitava tekninen painia joka osaa olla myös hauska. Gimmick on minusta aivan nerokas, mutta sitä ei hyödynnetä tarpeeksi. Luulisi että tuolla mafia gimmickille löytyisi vaikka mitä käyttöä mutta ei niin ei. Tosin FBI:ssa on vain kaksi jäsentä tällä hetkellä niin ei se voi toimia hyvin. Nunzio on todella hyvä painija, joka ei spottaile paljoa. Nykyään Nunzio joutuu jobbaamaan joka Smackdown:ssa. Lyhyesti: Nunziolle mestaruus ja pian.
Mielestäni Nunzio olisi loistana Cruiserweight mestari. Todella taitava tekninen painia joka osaa olla myös hauska. Gimmick on minusta aivan nerokas, mutta sitä ei hyödynnetä tarpeeksi. Luulisi että tuolla mafia gimmickille löytyisi vaikka mitä käyttöä mutta ei niin ei. Tosin FBI:ssa on vain kaksi jäsentä tällä hetkellä niin ei se voi toimia hyvin. Nunzio on todella hyvä painija, joka ei spottaile paljoa. Nykyään Nunzio joutuu jobbaamaan joka Smackdown:ssa. Lyhyesti: Nunziolle mestaruus ja pian.