grandpa
2004-06-14 17:35
G
Onko hän teidän mielestä hyvä?
Minun mielestä kyllä. Hänestä voisi tulla vaikka mitä jos häntä käytettäisiin oikein ja hän on pirun vahva(nosti rikishin suorille käsille).
Mutta hänet pistetään koko ajan Nunzion kanssa jobbaamaan.
GunnStinger
2004-06-15 10:22
G
Jepss...
Stamboli on vahva härkä, vaikka painipuolella ei mikään ihmeellinen, ...mutta joo. Undertaker niittasi Bullin ja Nunzion aika komeasti, mutta hei, se on Taker.. kun taas Bookman hoiteli ne lähes yhtä komeasti, kuin Undertaker...
Kyllä Bull ja Nunzio olis vähän kampoihin voinu pistää... muttota
tietääks joku minkälainen on Johnny Stambolin finisher.
..eiks nimi oo joku Fuhgetaboutit, mut uppikaa tänne, jos jollaki on jotai clippii.
Natumania
2004-06-15 15:09
N
"BronZe" kirjoitti:
"GunnStinger" kirjoitti:
.eiks nimi oo joku Fuhgeaboutit, mut uppikaa tänne, jos jollaki on jotai clippii.
FUHGETABOUTIT
*köhköhspamköhköh*
Ja tuskin Stambolista mitään suurta tulee. FBI pysyy jobberi-stablena, ja heistä vain Nunziolla on luultavasti enemmän valoisaa tulevaisuudessa.
Thunderstruck
2004-06-21 20:13
T
Eipä tuo Stamboli mikään ihmeellinen ole, kyllä Nunzio vie voiton reilusti.
Onhan Stamboli vahva kuin härkä, mutta saman tapaisia painijoita on tuhansittain, joten Stamboli on ihan perus painija, ei mitään ihmeellisempää..
Edit: Millainen tuo Fuhgetaboutit on?