Foorumiarkisto

← Painijat

Rikishi

Elikkä minkälaisia mielipiteitä on tästä painijasta. Nythän Rikishi on siirtymässä TNA:han?

Omasta mielestäni, saa lähtäkin ei ole Rikishistä viihdyttäjäksi. Aina sitä samaa löntystelyä ja niitä naurettavia "perstaklauksia". Jos jotain positiivista pitäisi sanoa, niin tavallaan Rikishi on huvittava, lisäksi nostaa jalkaansa yllättävän korkealle. Eikös Rikishillä ollut ongelmia johtoportaan kanssa hänen painon pudotuksestaan.
Mäkin oon kuullu että sitä yritettiin saada laihuttaa ja se ei suostunu
"Ironheart" kirjoitti:
Mäkin oon kuullu että sitä yritettiin saada laihuttaa ja se ei suostunu

"haudankaivaja" kirjoitti:
Niin ja nyt Scottykin pääsee kilpailemaan cruiseri vyöstä

BUSTED.
Rikishi saa lähtä, hän ei kiinnosta enää ketään. Hän on kömpelö kehässä, eikä ole järin karismaattinenkaan. 2Cool on mennyttä, Rikishi on mennyttä. Menköön pois, hyvä juttu se on. Eivätkä ne perse-jutut kaikessa moninaisuudessaankaan jaksa enää naurattaa ketään. Miestä on pidetty jo aika kauan turhaan wwe:ssä, liekkö kyse sopimuksesta vai?
Niin ja nyt Scottykin pääsee kilpailemaan cruiseri vyöstä.
Rikishi ei ole koskaan kiinnostanut minua. Sen juttuihin kuuluu vain tämä: "Hei, läpsäsenpä vähän ahteriani ja työnnän sitten sen jonknu onnettoman naamaan!", ei innosta minua, ei todellakaan.
Rikishi joo ulos WWE:tä, turha tyyppi, ei ole edes hauska eikä edes hääppöinen painitaidoiltaan.
Iso-Kishi on ollut allala kauan mutta ei ole saavuttanut juuri mitään paitsi Kuristusjuntan Hell in a Cellin katolta siihen autoon
"live for the moment" kirjoitti:
Iso-Kishi on ollut allala kauan mutta ei ole saavuttanut juuri mitään paitsi Kuristusjuntan Hell in a Cellin katolta siihen autoon


Plisiko jollain clippiä kyseisestä Bumbista! No jos sitä nyt bumbiksi voi sanoa!
"Deadman. Inc" kirjoitti:
"live for the moment" kirjoitti:
Iso-Kishi on ollut allala kauan mutta ei ole saavuttanut juuri mitään paitsi Kuristusjuntan Hell in a Cellin katolta siihen autoon


Plisiko jollain clippiä kyseisestä Bumbista! No jos sitä nyt bumbiksi voi sanoa!


Mä imutin DC:llä sen ensin näin sen jossakin netissä kun en vaan muista millä
Hiuksista v***uun!
Rikishi jaksoi hetken naurattaa, mutta ei kyseisestä painijasta perseenläpsyttelyn lisäksi paljoakaan muista.
Pääsikö se läski edes köysille?
Huvittavaa sinänsä, SD!:n vieraillessa Helsingissä - Rikishi veti ehkä illan isoimmat aplodit. Hermihän siinä repsäs, kun Iso-Kishi läpytteli pyllyään ja hollasi yleisöä viitisen minuuttia.
"live for the moment" kirjoitti:
Iso-Kishi on ollut allala kauan mutta ei ole saavuttanut juuri mitään paitsi Kuristusjuntan Hell in a Cellin katolta siihen autoon


Eikä ole edes Kuristusjuntta. Taker jakelee" Suoriaan " niin kauan että reuna tulee vastaan ja sit mentiin alas viimesen lyönnin voimasta. Sinne auton lavalle.
Mää imutin ton matsin joskus ihan vaan Kazaalla. Paska kuva mutta saapa nyt edes selvää.
No ei se ihan hänen huippukohtansa varmaan ole... kyllähän Rikishi silloin nelisen vuotta sitten oli pari muutakin kertaa main eventissä Austinin kanssa...
Rikisho ei kiinnosta minua pätkäkään kyllähän se jokus jotain hyvää läppää heittää mutta painitaidot on surkeita niinkuin koko äijäkin.
Paitsi Tag Team uralla hän on ihan hyvä Scottyn kanssa mutta Scotty vaan single uralle tai sitten perustamaan Tag Team Reyn kanssa jos Rikishi lähtee.
Rikishiltä kyllä löytyy IMO karismaa ja hän on viihdyttävä sekä hauska, mutta painitaidot ovat hieman hakusessa. WWE'stä sai kenkää, mutta tietääkö kukaan painiiko hän jossain muissa sarjoissa tällä hetkellä?
"Vega" kirjoitti:
Rikishiltä kyllä löytyy IMO karismaa ja hän on viihdyttävä sekä hauska, mutta painitaidot ovat hieman hakusessa. WWE'stä sai kenkää, mutta tietääkö kukaan painiiko hän jossain muissa sarjoissa tällä hetkellä?


Totta, Rikishi on viihdyttävä ja karismaattinen mutta painitaidot on pyöreä nolla, ei minua haitannut että hän sia potkut WWE'stä, ihan sama onko hän WWE'ssä vai ei, hänen ottelut kun katsoi ilmeellä: .
Totta, Rikishi on viihdyttävä ja karismaattinen mutta painitaidot on pyöreä nolla

Kyllä Rikishi painia osasi ja erittäin hyvin jopa. Hänen uran viimeiset vuodet olivat vain syystä tai toisesta (ikä, motivaatio, kunto?) aika nihkeää toimintaa. Samoan Swat Team oli erittäin kova sana silloin 80-90 -luvun taitteessa. Tuolloin Rikishillä ei ollut mahaa, hän hyppeli kehäkulmauksista splasheja ja leg droppeja sekä pamautti kehässä mm. tyylikkäitä leg sweeppjä, suplexeja sekä power slameja. Sitten tuli aika Headshrinkers. Fatun, Samun ja Afan muodostama 'Shrinkers olikin kova hitti WWF:ssä heti vuoden '92 debyytin jälkeen. He pääsivät PPV -matseihin usein ja heidän kemiat olivat vain yksinkertaisesti hemmetin hyvät. Mielestäni hän oli hyvin viihdyttävä tapaus aina sinne 96-97 paikkeille, kunnes hän lähti firmasta ja palasi takaisin hieman muhkeammassa kunnossa.

1999: Fatu popped up in Memphis, in the WWF's farm league, with a much thicker frame, gaining over 100 pounds!

Vuonna 2000 Fatusta tulikin Rikishi virallisesti. Hän ei ollut enään se sama samoalainen painitaituri tai "painitaituri" vaan iso kasa läskiä, typerän gimmickin kera. Oikeastaan TooCool'kin oli ihan toimiva tapaus osittain, mutta kun tuokin idea kuopattiin muutamien potkujen/loukkaantumisien myötä, niin Rikishistä tuli yksi firman isoimmista jobbereista. Hän oli iso painija, joka jobbasi cruisereille. Geez, tuo oli jotain erittäin harvinaista Vincen firmassa. Pitkä jobbausputki, sitten Veloon ja lopulta dark matsien kuninkaaksi. Baibai Rikishi.

Harmi vain, että suurin osa nuoresta yleisöstä ei tuntenut Samoan Swat Teamia/Headshrinkereitä, sillä he rokkasivat potenssiin kaksi.
No, ei Riksihi enempää 39-40 vuotta ole, mutta mutta, Tag Team urassaan hän oli mielestäni loistava Scotyssakaan mitään vikaa ollut, no eipä ole paljoa matoa näkynyt Rikishin potkujen jälkeen. Too Cool oli mielestäni viihdyttävä ja taidokas joukkue.... kumma ettei WWE perustanut sitä uudelleen kun Sexay piipahti käymässä ennen potkujaan, no ei se olisi kuitenkaan kauaa kestänyt.

Wankie, puhut täyttä totta että Rikishin viimeiset vuodet ei ollut mitään kultaa mutta vanhaan aikaan hän osasi painia ja erittäin hyvin.

Täyttä totta sekin että Rikishin paraan ajan hän sai piiiiitkän jobbaus putken.
Sitten velocityyn homehtumaan.
Tuosta Wankien viestistä muistuu mieleeni joku PPV jonka katsoin juuri hieman aikaa sitten... muistaakseni se oli King of the ring 94. Siinä tuo Headshrinkers paini joukkuemestaruudesta, ja sen perusteella voin allekirjoittaa Wanksterin mielipiteen. Molemmat painijat olivat kohtuullisen hyviä ja joukkuekemia pelasi tavalla jota ei nykyisten, lyhytikäisten tag teamien aikana näe. Nähdessäni Fatun/Rikishin en ollut tunnistaa häntä ollenkaan, niin eri näköinen hän oli, painityylistä puhumattakaan. Käsittääkseni Rikishi ei tällä hetkellä paini missään vaan haaveilee yhä uudesta WWE-sopimuksesta ja koettaa harjoitella sitä varten; näin ainakin joku kuukausi sitten kerrottiin uutiset-osiossa. Toivoisin Rikishiä takaisin, kunhan hän vain laihduttaisi hieman. Tuo Läski-gimmick oli tylsä ja stinkfacen näkeminen joka ottelussa oli turhan itseään toistavaa.
Eipäs unohdeta, että mies on ollut IC-mestari jonkin aikaa.
"Evolution's Animal" kirjoitti:
Eipäs unohdeta, että mies on ollut IC-mestari jonkin aikaa.
No ei kyllä hirveen menestyksellinen mestaruuskausi ollut. Lähinnä turha mestari.
Rikishi? Kuka Rikishi?
"Bigg Dogg" kirjoitti:
Rikishi? Kuka Rikishi?
Rikishi
"Bigg Dogg" kirjoitti:
Rikishi? Kuka Rikishi?


Voi näitä nykynuoria, Rikishi oli sentään kova nimi pari vuotta sitten markkien keskuudessa...

Saisi kyllä Rikishi tulla takaisin, vaikka vähän tukevanakin. Kuitenkin mies osaa viihdyttää ja oikean vastustajan kanssa ihan hyviä matseja saa aikaan. Stink face aiheuttaa aina pienen mark-outin.
"Rocky" kirjoitti:
"Bigg Dogg" kirjoitti:
Rikishi? Kuka Rikishi?


Voi näitä nykynuoria, Rikishi oli sentään kova nimi pari vuotta sitten markkien keskuudessa...

Saisi kyllä Rikishi tulla takaisin, vaikka vähän tukevanakin. Kuitenkin mies osaa viihdyttää ja oikean vastustajan kanssa ihan hyviä matseja saa aikaan. Stink face aiheuttaa aina pienen mark-outin.


Toisaalta ei jaksaisi tuoda aina "vanhoja" naamoja takaisin, keskittyisi vain lähinnä uusien tähtien tekemiseen. Samalla "huumoria" voisi lisätä hahmojen keskuudessa, nykyään on WWE liian "vakavaa" omaan mieleeni (en unohda DX:ää). Nykyään huumori on lähinnä 10-13 vuotiaiden poikien mieleen.
"Bigg Dogg" kirjoitti:
Rikishi? Kuka Rikishi?


Eikös se ole jotain sukua Dwayne "The Rock" Johnsonille?
"Bigg Dogg" kirjoitti:
"Bigg Dogg" kirjoitti:
Rikishi? Kuka Rikishi?


Eikös se ole jotain sukua Dwayne "The Rock" Johnsonille?

Onhan se.
Big Kish oli kyllä loistava painija, ja silloin kun tuli vielä katsottua painia SubTV:lta, niin voisin jopa sanoa olleeni jonkun sortin Rikishi mark. Ei muuta kuin feudaamaan Umagaa vastaan ja sitten IC-mestariksi!!
"Crane" kirjoitti:
Big Kish oli kyllä loistava painija, ja silloin kun tuli vielä katsottua painia SubTV:lta, niin voisin jopa sanoa olleeni jonkun sortin Rikishi mark. Ei muuta kuin feudaamaan Umagaa vastaan ja sitten IC-mestariksi!!


Tiedätkö Crane, kerrankin olen kanssasi samaa mieltä.
Itsekkin olin ennen varsinainen Rikishi mark, eikä Umagakaan hassumpi ole. Rikishi takaisin ja feudia näille kahdelle, lopputulos ei voisi olla muuta kuin hyvä.
"Bigg Dogg" kirjoitti:
"Bigg Dogg" kirjoitti:
Rikishi? Kuka Rikishi?


Eikös se ole jotain sukua Dwayne "The Rock" Johnsonille?


Serkku itseasiassa jos en ihan väärin muista. Olikos se Rosey vai Jamal kun oli myös Rockin sukulainen?
"Rocky" kirjoitti:
"Bigg Dogg" kirjoitti:
"Bigg Dogg" kirjoitti:
Rikishi? Kuka Rikishi?


Eikös se ole jotain sukua Dwayne "The Rock" Johnsonille?


Serkku itseasiassa jos en ihan väärin muista. Olikos se Rosey vai Jamal kun oli myös Rockin sukulainen?


Ja lisätäänpäs soppaan vielä mukaan Yokozuna.
Rikishi ja Jamal (Umaga) ovat sukulaisia.
Samoalaisten sukupuu on niin pitkä ja haararakas, ettei sitä kannata yrittää selvittää.