Tommy Dreamer on mun mielestä unohdettu RAW:sta sinne Heat puolelle. En ole nähnyt yhtäkään Dreamerin matsii (mikäli ei oteta Royal Rumblee ja Tag Team matsii Jeff Hardyn kanssa sillon joskus, jotka oon nähny Jim Rossin imuttamina), ja olis kiva nähä joku. Mun mielest Dreamer ei päässyt otolliseen asemaan WWE:ssä, mikä liittynee Vince McMahonin aivoituksiin Dreamerin jättämisestä taka-alalle, ja joidenkin muiden painijoiden päästessä ohi (tarkoitan Randy Ortonia yms.). Dreamerissa olisi ollut ainesta kunnon heeliksi, mutta eipähän häntä pahemmin tv:ssä ole näkynyt.
Hienosäätöä... /TrishStraTuS
Hienosäätöä... /TrishStraTuS