Foorumiarkisto

← Painijat

Jamie Noble

Eli mitä mieltä olette tästä Cruiserista? Omasta mielestäni loistava. Tässä miehessä kaikki on kohdallaan. Mitään ei puutu. Vaikka häntä ei mikissä ole paljoa nähty, mutta ne harvat kerrat ovat vähintäänkin pronssia, ellei jopa hopeaa?

Tiivistelmä: Taas yksi painija, joka on jäänyt WWE:n Cruiseri rasismin alle.
Aika järkevää...Jamie on(yllätys yllätys) WWE:n ehkä surkein painija, koska hänen täytyi huijata voitto Nidiasta No Way Outissa(en muista mikä vuosi). WWE:n mun mielestä surkeimmat painijat:
1.Jamie Noble
2.The Big Show
3.Brock Lesnar
4.A-Train
Siis Noble on surkea koska on heel?
Puhutko nyt siitä blindfold-matsista? Eipä oikein Noblea voi sen perusteella arvioida. Hän hyvä painija ja komediahahmo, vaikka ilman komediaakin ihan katsottava mies. Ehkä hänen sukulaissuhteensa Nunzioon pitäisi tuoda takaisin ja hän voisi alkaa jahtaamaan sen avulla CW-titleä jälleen kerran. Noble-Rey feud on toki nähty jo monta kertaa, mutta siksi Reyn pitäisikin tiputtaa vyö joko Noblelle tai Chavolle pikaisesti, jotta nämä voivat tehdä uusia, tuoreempia feudeja, vaikka Paul Londonin kanssa, jos WWE ei muuta keksi.
No hmm...Jätkää(London) ei ole SD!ssä näkynyt, eikä sen puoleen Nobleakaan, mutta en voi kiistää etteikö tuo olisi hyvä idea feudiksi. Mutta enään WWE:n pitäisi saada tuo sama idea
"Max Waltman" kirjoitti:
Aika järkevää...Jamie on(yllätys yllätys) WWE:n ehkä surkein painija, koska hänen täytyi huijata voitto Nidiasta No Way Outissa(en muista mikä vuosi). WWE:n mun mielestä surkeimmat painijat:
1.Jamie Noble
2.The Big Show
3.Brock Lesnar
4.A-Train

Muistetaanko vielä, että paini on näyteltyä, saataisinko vielä perustelut miksi?

PS. Aah, antakaa minun orjuuttaa Maxia.
"Max Waltman" kirjoitti:
Aika järkevää...Jamie on(yllätys yllätys) WWE:n ehkä surkein painija, koska hänen täytyi huijata voitto Nidiasta No Way Outissa(en muista mikä vuosi).


Ja uusi #1 noobi on syntynyt.

Ja sitten on topicia välillä. Jamie on todellakin hyvä ja viihdyttävä painija. Erityisesti WCW:ssa taidot tulivat ilmi, mutta on WWE:ssäkin osoittanut hienoja otteita. Mikissäkin jätkällä on taitoa ja karismaa. CW-title run oli hyvä ja vastaava voisi hyvinkin toistua.
"Max Waltman" kirjoitti:
Aika järkevää...Jamie on(yllätys yllätys) WWE:n ehkä surkein painija, koska hänen täytyi huijata voitto Nidiasta No Way Outissa(en muista mikä vuosi). WWE:n mun mielestä surkeimmat painijat:
1.Jamie Noble
2.The Big Show
3.Brock Lesnar
4.A-Train

Hän huijasi voiton No Way Outissa, mutta paini on käsikirjoitettua ja kunnon "heelin" pitää huijata. Ja miksi Lesnar on tuossa listassasi? Siksikö kun hän on/oli "heel". Lesnar oli WWE:n tulevaisuuden lupaus ja taitavin köriläs pitkään aikaan. WWE kärsi kalliin menetyksen Lesnarin lähdön myötä.
Hei, älkää kiusatko pikku Max Waltmania, mistä hän voisi tietää, että SPOILER:
paini on näyteltyä ja käsikirjoitettua.

Ja uusi # 1 noobi on syntynyt


Äläpäs nyt, kyllä Kane and Undertaker on edellä ( ainakin vielä )

PS. Aah, antakaa minun orjuutta Maxia


Annetaan, annetaan..jatka ihmeessä

Edit: Tuossa listassa kaikki ovat heelejä..MiXsiKöHän???

Ja miten Lesnar tuohon on päässyt, kun ei ole edes Wwe:ssä..
"Thunderstruck" kirjoitti:
mistä hän voisi tietää, että paini on näyteltyä ja käsikirjoitettua. Laughing

Hei, pistäs spoileri merkinnät tuohon.
Herätin tämän aiheen henkiin taas, koska olen erittäin pettynyt WWE:n toimintaan.

Jamie Noble on erotettu, mutta WWE ei ole kertonut syytä. Vituttaa! Noble oli hyvä painija, enkä ole kuullut olevan kusipääkään.
"Rajah" kirjoitti:
World Wrestling Entertainment and Jamie Noble have parted ways. WWE would like to wish Noble all the best in his future endeavors.


Ehkä lähtenyt vapaaehtoisestikin... jos esim. laski että voi tienata paremmin muualla tai pushi oli liian kuollut...
"Mostal0" kirjoitti:
Jamie Noble on erotettu, mutta WWE ei ole kertonut syytä. v***ttaa! Noble oli hyvä painija, enkä ole kuullut olevan kusipääkään.


Niin ja ketkäs otettiin tilalle:
Meidän oma KoTR 95-voittaja Viscera/Mabel ja Gangrel...
No saipahan SmackDown! taas yhden uuden läskikasa hossin, joten niistä ei ainakaan pitäisi olla puutetta...
Kyllä se JBL'n stable on nyt niin mahtava.
Ajatelkaapas nyt vaikka Tag-Matsia JBL ja Viscera vs. Hardcore Assmen.
Voi sitä vaudin hurmaa, mitä tuosta ottelusta tulisikaan löytymään...
"McK" kirjoitti:
"Mostal0" kirjoitti:
Jamie Noble on erotettu, mutta WWE ei ole kertonut syytä. v***ttaa! Noble oli hyvä painija, enkä ole kuullut olevan kusipääkään.


Niin ja ketkäs otettiin tilalle:
Meidän oma KoTR 95-voittaja Viscera/Mabel ja Gangrel...
No saipahan SmackDown! taas yhden uuden läskikasa hossin, joten niistä ei ainakaan pitäisi olla puutetta...
Kyllä se JBL'n stable on nyt niin mahtava.
Ajatelkaapas nyt vaikka Tag-Matsia JBL ja Viscera vs. Hardcore Assmen.
Voi sitä vaudin hurmaa, mitä tuosta ottelusta tulisikaan löytymään...


MITÄ!
Voihan tuohon olla jokin järkeväkin syy ja kyllä kiinostaisi tietää mikä?..? Toivottavasti kuitenkin Noble on lähtenyt omasta tahdostaan, kun häntä ei olla käytetty ansaitsemallaan tavalla, eikä Vince olisi vetänyt mistään pienistä asioista hernettä nenään.

Ja lisää painitaidottomia järkeleitä SD:een rosteriin. Loistavaa! Eihän tätä paremmin voisi mennäkkään.
"McK" kirjoitti:
"Mostal0" kirjoitti:
Jamie Noble on erotettu, mutta WWE ei ole kertonut syytä. v***ttaa! Noble oli hyvä painija, enkä ole kuullut olevan kusipääkään.


Niin ja ketkäs otettiin tilalle:
Meidän oma KoTR 95-voittaja Viscera/Mabel ja Gangrel...
No saipahan SmackDown! taas yhden uuden läskikasa hossin, joten niistä ei ainakaan pitäisi olla puutetta...
Kyllä se JBL'n stable on nyt niin mahtava.
Ajatelkaapas nyt vaikka Tag-Matsia JBL ja Viscera vs. Hardcore Assmen.
Voi sitä vaudin hurmaa, mitä tuosta ottelusta tulisikaan löytymään...


Hm, kuinka on mahdollista, että Tee ei ole vielä käynyt kommentoimassa suosikki poikansa paluuta.

Taitaa Tee olla vieläkin euforian rajamailla. Rukoilee sänkynsä laidalla ja kiittää Jumalaa siitä, että on toteuttanut toiveen, joka on neljän vuoden ajan tullut ilmi jokaisessa Teen iltarukouksessa. He's back!
Noble on surkea painija karsima todella huono se on sillä selvä.
"HereComesThePain" kirjoitti:
Noble on surkea painija karsima todella huono se on sillä selvä.


Surkea? Perustele väitteesi, kun minusta hän on todella hyvä painija. Ei ehkä aivan Cruisereitten eliittiä, mutta ei pohjaltakaan. No karismaa, ehkä vähän puuttuu.
"Facha" kirjoitti:
"HereComesThePain" kirjoitti:
Noble on surkea painija karsima todella huono se on sillä selvä.


Surkea? Perustele väitteesi, kun minusta hän on todella hyvä painija. Ei ehkä aivan Cruisereitten eliittiä, mutta ei pohjaltakaan. No karismaa, ehkä vähän puuttuu.


No, en ole pojalta hyviä matseja nähnyt kaikki Reytakin vastaan on tullut hävittyä olisi se sitten ollut ihan kohtalaisen hyvä SmackDownissa jos oltaisiin hiukan annettu pushia.
kaikki Reytakin vastaan on tullut hävittyä


Kerrataanpa vielä: paini on näyteltyä, eli Noble ei hävinnyt sen takia että hän oli huono, vaan sen takia että käsikirjoitus määräsi niin.[/quote]
Noble/Gibson on ehkä palaamassa WWEhen, mutta juuri nyt hän on uusi ROH-mestari.

Mikäs siinä. ROHissa hän kuitenkin pääsi näyttämään, mihin hänestä oikeastaan on. Monien mielestä hän on kuitenkin ollut ROHin MVP viimeisen vuoden aikana...

Mitähän ROH ajaa tällä takaa? Ensin Punk ja nyt Gibson...
"Ares" kirjoitti:
Mitähän ROH ajaa tällä takaa? Ensin Punk ja nyt Gibson...


Rahaa? Noble on mielestäni todella lahjakas tapaus, joka tulee ilmi esim. juuri Reyta vastaan käydyissä otteluissa. Karismaakin löytyy kiitettävästi, mutta harmi vain, ettei Noble ole niin over, että häntä olisi voitu käyttää tehokkaasti WWE:n käsikirjoittajien mielestä...
mutta harmi vain, ettei Noble ole niin over, että häntä olisi voitu käyttää tehokkaasti WWE:n käsikirjoittajien mielestä...


Tässä on taas perinteinen "kumpi oli ensin, muna vai kana?" -ongelma (jonka ratkaisin Roskiksessa aitoon roskistyyliin). Noble ei ole over, koska hän ei ole saanut siihen juurikaan mahdollisuuksia, hän ei saa näkyvyyttä, koska ei ole over.

Tyypillinen WWE-ajattelu näyttää johtavan aika usein tähän tilanteeseen... Erityisesti niiden kohdalla, joiden massa ei ole kohdallaan. Kyllähän Noblen CW-mestaruusrun oli ihan onnistunut, mutta käsikirjoitustiimi ei tietenkään saanut siitäkään mitään irti.
Gibson todellakin näytti taitonsa RoHissa. En edes odottanut, että hän voisi olla näinkin hyvä kehässä... eikä mikkityöskentelussäkään nyt mitään vikaa ole ollut. WWE:ssä mies ei tosiaan loistanut, joten toivottavasti ei mene takaisin sinne, vaan jatkaa indyjen kiertämistä. Indyissä häntä sentään arvostetaan ja hän saa ansaitsemaansa pushia.
Kyllähän tässä yksi kysymys nousee: Miksi varmasti ihan hyväpalkkainen ROH:n World Champ lähtisi takaisin WWE:hen, todennäköisesti vieläpä rosterin alaosiin. Ares valaisi painijoiden palkoilla uutis osiossa, joten jos Gibson palaa sille vanhalle paikalleen Bikini kisan juontajaksi, palkka ei liene kauheasti kovempi. Se ehkä tarkoittaisi lisää näkyvyyttä, mutta ei tuskin arvostusta ja vieläpä todella kova työtahti. Vielä kun mielessä on se, että hänhän itse anoi eroa.

Tapaus Kazarian avasi mieltäni taas käsittämään, että Vinceäkin voi vastustaa. Kyllähän WWE:llä täytyy olla jonkinlaisia Gibsonillekkin kerrottuja suunitelmia hänen varalleen, koska en usko että hän viihtyisi vain Velocityssä. Tosin silloin kun hän olisi takaisin tulossa(jo varmistettujen ROH esiintymisten mukaan) Velocityä ei enää ole eikä jobbailu Smackdownissa käy enää laatuun. Samat asiat koskevat tietysti myös Spankya, joka on kääntynyt Gibsonia vastaan heeliksi. Saisi muuten aika huippu juonikuvion ROH:iin jos Spanky tulisi WWE:hän, mutta Gibson jäisi ja samalla tekisi itsestään pienempien indyjen taatusti overimman painijan.

Ja onhan hän nyttenkin ollut ROH:n ehdottomasti vuoden suurin tapaus. Tasosta kertonee jotain sekin, että esim. Final Showdownin matsi Ariesia vastaan oli reilusti parempi kuin yksikään hänen WWE matsinsa ja koko tänä vuonna vain muutama(tai ei välttämättä yksikään) WWE:n matsi on noussut samalle tasolleen. Tiesin kyllä jo ennen hänen ROH reingiä, että taitoa löytyy, mutta kyllä hän on siltikin yllättänyt ja parempaakin on kuulemma vielä luvassa.

Nyt kun aloitettiin niin jatketaan tapaus CM Punkilla. Riippuen tietenkin siitä mitä he ovat alunperin sopineet Punkilla voinee olla hyvinkin mielessä vähän jututtaa Vinceä siitä, että ei kai hän vaan ole lähdössä ROH:n main eventistä kitumaan OVW:hen vain päädäkseen jobberiksi tai hetken rahasammoksi, kunnes lynkataan jobberiksi tai kokonaan pois.
"Risbe" kirjoitti:
Kyllähän tässä yksi kysymys nousee: Miksi varmasti ihan hyväpalkkainen ROH:n World Champ lähtisi takaisin WWE:hen, todennäköisesti vieläpä rosterin alaosiin. Ares valaisi painijoiden palkoilla uutis osiossa, joten jos Gibson palaa sille vanhalle paikalleen Bikini kisan juontajaksi, palkka ei liene kauheasti kovempi.

Sanotaan, että palkka moninkymmenkertaistuisi, jos hän WWE:hen palaisi. WWE:n ulkopuolella jenkkilässä, kun ei pääse millään samoihin lukemiin, varsinkin, kun ei työskentele TNA:ssa ja tarvitsee matka- ja muut kustannukset vähentämään käteen jäävästä osuudesta. Toisaalta ylpeyshän siinä menee, kun siirtyy jenkkilän indymaailman arvostetuimmasta tittelistä eli ROH World Champion.