Foorumiarkisto

← Painijat

Shane McMahon

Minua kiinnostaisi tietää vähän faktoja tästä miehestä, kuten onko hän muiden McMahonien kanssa sovussa? Tai jos tiedätte netistä jotain matseja, missä hän on mukana, niin voisi laittaa linkkiä tänne. Ja ennen kaikkea: Missä hän on ja tuleeko hän enää takaisin?
"A.K." kirjoitti:
onko hän muiden McMahonien kanssa sovussa?


On hän 'sovussa'. Hän johtaa WWEn mediaosastoa ja nauttii vapaa-ajastaan vaimonsa ja lapsensa kanssa.

Missä hän on ja tuleeko hän enää takaisin?


Tekee oikeita töitä. Ne vievät varmaan ihan kiitettävästi aikaa.

Eiköhän hän joku päivä palaa. Homman nimi vain on se, että ilmeisesti Shanen tarve esiintyä kameroiden edessä on huomattavasti pienempi kuin Stephin tai Vincen, joten hänen paluunsa kestää todennäköisesti pidempään. Lisäksi hänen tyylinsä otteluissa perustuu hyvin pitkälle riskinottoon, joita hän ei varmaan enää ole niin valmis ottamaan kuin aiemmin, kun kerran on lapsikin...
Shanesta ei saa huippupainijaa tekemälläkään. Shane vain yrittää paikata taitonsa hyppimällä titantroneilta alas, mutta ei auta. Shanen ja Kanen feudi oli ihan hyvä, mutta se Unforgivenin "Last Man Standing" ja SS:n "Ambulance" matsi olivat syvältä. Ei oikein innostanut kumpikaan. Sen sijaan hänen ja Anglen KOTR-ottelu oli katsottava.
Asoista voidaan tietysti olla montaa eri mieltä, mutta minun mielestäni Shane on todella hyvä painija, tai ainakin viihdyttävä painija. Hänen liikkensä ovat yleensä rosi riskikkäitä ja hienoja. Lempipainijani.
Shane saisi kyllä minun puolestani tulla takaisin. Bumbbinaattoreita ei WWE:ssä taida tällä hetkellä olla muuta kuin Foley(onko se vielä mukana?)ja Michaels. NWO Wolfpaciltä voisi kysyä,että eikö Foleykään ole hyvä painija? LMS Kanea vastaan oli hyvä,tosin ehkä liiaksi titantron-bumbin ympärille rakennettu,eli muuten se oli varsin keskinkertaista menoa. Tietysti roskis-spottikin oli mukava. Ambulance-matsia en ole nähnytkään,mutta tuskin ihan huono sekään. Käynkin hakemassa sen Kazaasta,ja tulen "kohta" kertomaan mielipiteeni.
"Henkka" kirjoitti:
NWO Wolfpaciltä voisi kysyä,että eikö Foleykään ole hyvä painija?

No joo. Yksinkertaisesti nautin Foleyn otteluista enemmän. Onhan hänkin aikamoinen bumppinaattori. Mutta Shane ei koskaan ole iskenyt minuun jostain syystä. Johtuuko siitä etten pidä Kanesta ja siksi en tykännyt siitä feudista. En kyllä pitänyt niitä Unforgivenin "LMS" ja SS'n "Ambulance" ottelua minään *****-tähden klassikkoina.
"NWO Wolfpac" kirjoitti:
"Henkka" kirjoitti:
NWO Wolfpaciltä voisi kysyä,että eikö Foleykään ole hyvä painija?

No joo. Yksinkertaisesti nautin Foleyn otteluista enemmän. Onhan hänkin aikamoinen bumppinaattori. Mutta Shane ei koskaan ole iskenyt minuun jostain syystä. Johtuuko siitä etten pidä Kanesta ja siksi en tykännyt siitä feudista. En kyllä pitänyt niitä Unforgivenin "LMS" ja SS'n "Ambulance" ottelua minään *****-tähden klassikkoina.

Niin,ei sillä ettenkö minä pitäisi Foleyn hiaceistä yms. No DQ-matseista,mutta yhtälailla hänen kuin Shanenkin paini perustuu bumbbeihin. Älkääkä käsittäkö väärin,en minä bashaa Mickiä,Foley on kuningas!

Eivät ne todellakaan mitään *****-tähden matseja olleetkaan,mutta kyllä meikäläinen ainakin LMS:tä sellaiset ****-/***½ -tähteä antaa. Pelkästään SE hyppy on kolmen tähden arvoinen.
"Henkka" kirjoitti:
Eivät ne todellakaan mitään *****-tähden matseja olleetkaan,mutta kyllä meikäläinen ainakin LMS:tä sellaiset ****-/***½ -tähteä antaa. Pelkästään SE hyppy on kolmen tähden arvoinen.

Minä antaisin ***½ sille "LMS" ottelulle, mutta siinä Ambulance ottelussa minä pitkästyin.
"NWO Wolfpac" kirjoitti:
Johtuuko siitä etten pidä Kanesta ja siksi en tykännyt siitä feudista.

"NWO Wolfpac" kirjoitti:
Shanen ja Kanen feudi oli ihan hyvä...


Uuu...Ristiriitaista.
"A.K." kirjoitti:
"NWO Wolfpac" kirjoitti:
Johtuuko siitä etten pidä Kanesta ja siksi en tykännyt siitä feudista.

"NWO Wolfpac" kirjoitti:
Shanen ja Kanen feudi oli ihan hyvä...


Uuu...Ristiriitaista.

No sanotaan että feudi oli siinä ja siinä. Ai niin "Ambulance" ottelu saa ***-tähteä.
"Henkka" kirjoitti:
Niin,ei sillä ettenkö minä pitäisi Foleyn hiaceistä yms. No DQ-matseista,mutta yhtälailla hänen kuin Shanenkin paini perustuu bumbbeihin.

Pakko kyllä kommentoida, että onko Shane ikinä edes otellut yhtään singles-matsia? Itse en kyllä muista ainakaan lähivuosilta, mutta kun katsoo Shanea kehässä ilman aseita tai mitään sellaista, ja vertaa Foleyn singles-matseihin, niin ero on kyllä huikea. Foley on kuuluisa bumpeistaan WWE:ssä, mutta ilman niitä ja aseitakin hänen matsit ovat minun mielestäni ainakin todella viihdyttäviä ja hyviä. Ja Shane taas, ilman aseita ja/tai bumppeja: yhtä viihdyttävä kuin Kevin Nash.
"Nashimus" kirjoitti:
"Henkka" kirjoitti:
Niin,ei sillä ettenkö minä pitäisi Foleyn hiaceistä yms. No DQ-matseista,mutta yhtälailla hänen kuin Shanenkin paini perustuu bumbbeihin.

Pakko kyllä kommentoida, että onko Shane ikinä edes otellut yhtään singles-matsia? Itse en kyllä muista ainakaan lähivuosilta, mutta kun katsoo Shanea kehässä ilman aseita tai mitään sellaista, ja vertaa Foleyn singles-matseihin, niin ero on kyllä huikea. Foley on kuuluisa bumpeistaan WWE:ssä, mutta ilman niitä ja aseitakin hänen matsit ovat minun mielestäni ainakin todella viihdyttäviä ja hyviä. Ja Shane taas, ilman aseita ja/tai bumppeja: yhtä viihdyttävä kuin Kevin Nash.

Totta tuokin,mutta se johtuu siitä,että Foley pystyy tuottamaan psykologiaa ja hänellä on karismaakin. Painitaidoista en vieläkään löydä eroa,sillä eiköhän Double Arm DDT onnistu myös Shanella,vaikkei hän sitä käytäkkään.
Shane on ihan kannettavissa ilman aseitakin, kuten Angle teki KOTR '01:ssä.
"Henkka" kirjoitti:
"Nashimus" kirjoitti:
"Henkka" kirjoitti:
Niin,ei sillä ettenkö minä pitäisi Foleyn hiaceistä yms. No DQ-matseista,mutta yhtälailla hänen kuin Shanenkin paini perustuu bumbbeihin.

Pakko kyllä kommentoida, että onko Shane ikinä edes otellut yhtään singles-matsia? Itse en kyllä muista ainakaan lähivuosilta, mutta kun katsoo Shanea kehässä ilman aseita tai mitään sellaista, ja vertaa Foleyn singles-matseihin, niin ero on kyllä huikea. Foley on kuuluisa bumpeistaan WWE:ssä, mutta ilman niitä ja aseitakin hänen matsit ovat minun mielestäni ainakin todella viihdyttäviä ja hyviä. Ja Shane taas, ilman aseita ja/tai bumppeja: yhtä viihdyttävä kuin Kevin Nash.

Totta tuokin,mutta se johtuu siitä,että Foley pystyy tuottamaan psykologiaa ja hänellä on karismaakin. Painitaidoista en vieläkään löydä eroa,sillä eiköhän Double Arm DDT onnistu myös Shanella,vaikkei hän sitä käytäkkään.

Itse en ainakaan yhdistä pelkästään painitaitoja ja liikkeidentekemistä toisiinsa. Eli juuri kuten sanoitkin, Foleyn singles-matseissa on sitä kehäpsykologiaa, jota Shanelta ei löydy. Juuri se erottuu Foleyn matseista, että mitä, miten ja/tai milloin hän tekee jotain. Eivät ne painillisesti mitään suurta juhlaa ole, mutta minun mielestäni erittäin viihdyttäviä, toisin kuin Shanen ilman-aseita-pelleilyt.

"Hyppynen" kirjoitti:
Shane on ihan kannettavissa ilman aseitakin, kuten Angle teki KOTR '01:ssä.

Muistaakseni tuo matsi oli street fight ja ainakin jotain aseita siinäkin käytettiin. Ja Angle nyt kantaa lähes kenet tahansa hyvään matsiin, ilman aseitakin.
"NWO Wolfpac" kirjoitti:
"A.K." kirjoitti:
"NWO Wolfpac" kirjoitti:
Johtuuko siitä etten pidä Kanesta ja siksi en tykännyt siitä feudista.

"NWO Wolfpac" kirjoitti:
Shanen ja Kanen feudi oli ihan hyvä...


Uuu...Ristiriitaista.

No sanotaan että feudi oli siinä ja siinä. Ai niin "Ambulance" ottelu saa ***-tähteä.

Noh,kyllä minä sille ***½ tähteä antaisin,koska se ei ollut liian pitkä. Tuohon matsimuotoon se oli juuri sopivan pituinen,ja Ambulanssi käytettiin hyvin.(Shanen Leg Drop katolta.)
On Shane minun mielestäni ainakin ihan viihdyttävä painija, vaikkei ehkä pärjääkkään kehässä ilman riskinottoja! Ainakin Shanen sisääntulo on mahtava, musiikki pärähtää soimaan ja Shane O´Mac tulee ja vetäisee omat "moonwalkkinsa", sille repeän aina ihan täysin
Shane O`Mac, /../, mitä nyt Shaneen tulee hän kyllä ryhtyy hienoihin bumppeihin, mutta ei sinänsä omaa mitään paini-taitoa, kyllä miestä katsoo.
"Mapache" kirjoitti:
Shane O`Mac, /../, mitä nyt Shaneen tulee hän kyllä ryhtyy hienoihin bumppeihin, mutta ei sinänsä omaa mitään paini-taitoa, kyllä miestä katsoon.


Todellakin,Shanen painitaidot ovat suoraansanottuna melko surkeat,bumppeja tosin tekee melkein Mankind-tyyliin.Kanen kanssa ollut feudi ei minusta(väittäkää hulluksi jos haluatte)ollut ollenkaan huono.Kaksi Hyvää painijaa koittivat tappaa toisiaan!aivan mahtava feudi,mutta oli senkin jo aika loppua.
Onhan hänellä vähän oltava taitoa nimittäin ei moni tyyppi WWE:ssä hypi Shooting Star Pressiä!

Ja muutenkin Shanen SSP pesee Londonit ja Kidmanin mennen tullen!
JeffHardy87 voisi lopettaa tuon topicien massavastaamisen, kun kerran ei mitään painavaa asiaa ole.
Kiva selata foorumia, kun painijat-osiossa on 30 topicia missä on uusia viestejä.
"Deadman. Inc" kirjoitti:
Onhan hänellä vähän oltava taitoa nimittäin ei moni tyyppi WWE:ssä hypi Shooting Star Pressiä!

Ja muutenkin Shanen SSP pesee Londonit ja Kidmanin mennen tullen!


...

Erm, right. Se että painijat eivät käytä Shooting Star Pressiä ei tarkoita sitä etteivätkö he siihen pystyisi. Brock Lesnarkin pystyy SSP:hen, ja se on huomattavasti vaativamman näköinen suoritus kuin Shanen pyörähdys. Lisäksi, Londonin SSP:stä ei paljoa paremmaksi panna, mies on hionut sen lähes täydelliseksi.
"Bushmeister" kirjoitti:
"Deadman. Inc" kirjoitti:
Onhan hänellä vähän oltava taitoa nimittäin ei moni tyyppi WWE:ssä hypi Shooting Star Pressiä!

Ja muutenkin Shanen SSP pesee Londonit ja Kidmanin mennen tullen!


...

Erm, right. Se että painijat eivät käytä Shooting Star Pressiä ei tarkoita sitä etteivätkö he siihen pystyisi. Brock Lesnarkin pystyy SSP:hen, ja se on huomattavasti vaativamman näköinen suoritus kuin Shanen pyörähdys. Lisäksi, Londonin SSP:stä ei paljoa paremmaksi panna, mies on hionut sen lähes täydelliseksi.


Ehkä vähän liioittelin koska kyllähän Kidman ja London SSP:n oikeasti tekevät kaksi kertaa paremmin kuin Shane, mutta pysyn siinä että kyllä Shanelta vähän kuitenkin taitoa löytyy!
Shane O`Mac on surkea panimaan mutta hänen "bumbit" ovat ihan katsottavia.
Shane on aina ollut yksi suosikeistani ja tulee olemaan...
Jo silloin kun en ollut vielä nähnyt häneltä yhtään matsia pidin häntä helvetin coolina kaverina...elikkä alliancen aikaan...ja hänellä on ehdottomasti coolein entrance koko WWEssä!
Tuskin hän mikään kovin hyvä painija on mutta who cares?!
viihdyttäviä matseja kumminkin ja ottaa todella kovia bumppeja alituiseen...Ja kyllä hänen SSP on mahtava...
Shane tekee sen niin ilmavasti!
rukoillaan että saadaan pian taas mylviä...Here comes the moneyyyy!
Shane on ehdottomasti yksi suurimmista suosikeistani. KOTR 2001:n Shane vs. Kurt on paras ottelu, mitä ikinä olen nähnyt. Ei hän painimaan ole mikään erikoinen, mutta silti hän on todella viihdyttävä painija. Todellinen show-mies. Äh, en nyt jaksa alkaa nempää kehumaan.
"NWO Wolfpac" kirjoitti:
Shanesta ei saa huippupainijaa tekemälläkään. Shane vain yrittää paikata taitonsa hyppimällä titantroneilta alas, mutta ei auta. Shanen ja Kanen feudi oli ihan hyvä, mutta se Unforgivenin "Last Man Standing" ja SS:n "Ambulance" matsi olivat syvältä. Ei oikein innostanut kumpikaan. Sen sijaan hänen ja Anglen KOTR-ottelu oli katsottava.


Mitä sä oikein selität se Last Man Standing ja Ambulance matsit olivat hyviä ja KOTR-ottelu oli yksi parhaista Street Fight:teista joita olen nähnyt.