Foorumiarkisto

← Roskakori

THE Roskakori, Rest in Peace

Nyt uuden natsipol... käytännön(*) vallitessa rakas Roskakori saattaa kuihtua täysin, kun tilanne foorumilla on täysin muuttunut. Se on hinta, joka meidän pitänee vain maksaa.

Toivoisin kuitenkin, että Roskakorin muistoa kunnioitettaisiin. Emme ehtineet ehkä tuntea toisiamme kauaa, mutta ehdimme jo tutustua toisiimme hyvin. Pyytäisinkin, että kaikki te vanhat Roskakoria rakastaneet henkilöt kunnioittaisitte vielä Roskakoria sen sairasvuoteella jakamalla parhaita muistojanne näiden muutamien kuukausien ajalta, jotka pääsimme sen... ei, hänen kanssaan viettämään.


(*) Olen uuden natsipol... käytännön takana 100%, selvyyden vuoksi...


A day very sad it is, when shut down the Roskakori we have to. Music let us listen to in it's memory very loving.

playing now: My Chemical Romance - Honey, This Mirror Isn't Big Enough For The Two Of Us


Viikon lausahduskin luultavasti kuihtuu tämän myötä... snif.

Ehdotan sen Roskakori Hall of Famen perustamista joka tapauksessa, lukuisten n00bien muistoa täytyy kunnioittaa. BL90, UAK, -MysCen- ja kummpanit, EdgeHead 3:16, Virgin Steele etc.


On jakaantunut olo... Hyvä että saatiin nämä turhat pois, mutta nyt jää naurut... RIP. Mutta nyt asiasta viidenteen.

"Hyppynen" kirjoitti:
ksessa, lukuisten n00bien muistoa täytyy kunnioittaa. BL90, UAK, -MysCen- ja kummpanit, EdgeHead 3:16, Virgin Steele etc.

Jotain forum awardseja kannattaisi tänne tuoda, jos on ollut ja minä olen unohtanut ne niin pyydän anteeksi.


Niin surullista... . No, ehkä tämä vielä iloksi muuttuu. Tai sitten ei.

BL_90,OverTaker,Max Valtman,MysCen,Tinttaus,Virgin Steele,Gibbon,ja viimeisimpänä mutta kuitenkin suurimpana K&U Miksi tämä tapahtui? MIKSI?

Noniin, nyt kun on herkistelyt herkistelty, voin ilmoittaa olevani täysin "roster-jaon" kannalla.
Tis is veri saad dei foor finish wrestlin. Its ouver nau. Vrestlin is ded.

"Eddie taas A LIE CHET AND STEAL! Orale Vato Latino Viva La Raza!
Miksen minä ymmärrä WarHeartin sigua? War,selitä minulle!
Miksen minä ymmärrä WarHeartin sigua? War,selitä minulle!


Anaboliset steroidit sekoittaneet poikasen pään... sääli sinänsä.

Anyway, aion kyllä toteuttaa tuon Hall of Famen... check back for details.
HoF alkaa muodostua. Ainakin seuraavat postaajat tulevat sinne pääsemään, nimetkää muitakin jos tulee mieleen:

Angelo

ANGLE

Brock Lesnar-90

EdgeHead 3:16

Hurricane Helms (aka The Rambo)

Kane And Undertaker

maxamadd

Max Waltman

shawn_michaels91

Virgin Steele (aka Gibbon)

W-J

Foorumin pissixet: <CenaGirl>, -MysCen-, maija88, Tinttaus...
Hypetreme! Aina tulee vain se pänikkä mieleen, kun puhutaan Roskiksesta.
Joku voisi myös (aktiivisesti) ottaa selvää kaikista u&k:n nimistä...
NOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! Don't kill the roskis!!
"Hyppynen" kirjoitti:
Foorumin pissixet: <CenaGirl>, -MysCen-, maija88, Tinttaus...


Ja molemmat Hardy tyväret.
Eikö laatukeskustelua voisi uhrata ja säästää roskista?
Ehdin vasta tutustua näihin upeisiin topicceihin...
Eihän tässä nyt siitä ole kysymys, että kukaan olisi Roskista poistamassa, vaan tällä nykyisellä rajoitetun kirjoitusoikeuden käytännöllä tavaraa tulee vain huomattavasti hitaammin, jolloi Roskakori saattaa kuihtua täysin olemattomiin.
Enpä usko että enempää porukkaa tarvitaan / mahtuu mukaan, siispä HoF:n class of 2004:

[list][*:1afbfx3k]Angelo
[/*:m:1afbfx3k]
[*:1afbfx3k]ANGLE
[/*:m:1afbfx3k]
[*:1afbfx3k]Brock Lesnar-90
[/*:m:1afbfx3k]
[*:1afbfx3k]EdgeHead 3:16
[/*:m:1afbfx3k]
[*:1afbfx3k]Hurricane Helms (aka The Rambo)
[/*:m:1afbfx3k]
[*:1afbfx3k]Hypetreme
[/*:m:1afbfx3k]
[*:1afbfx3k]Kane And Undertaker
[/*:m:1afbfx3k]
[*:1afbfx3k]Max Waltman
[/*:m:1afbfx3k]
[*:1afbfx3k]maxamadd
[/*:m:1afbfx3k]
[*:1afbfx3k]shawn_michaels91
[/*:m:1afbfx3k]
[*:1afbfx3k]StoneColdStevenAustin
[/*:m:1afbfx3k]
[*:1afbfx3k]trolli
[/*:m:1afbfx3k]
[*:1afbfx3k]Virgin Steele (aka Gibbon)
[/*:m:1afbfx3k]
[*:1afbfx3k]W-J
[/*:m:1afbfx3k]
[*:1afbfx3k]Foorumin pissixet: <CenaGirl>, -MysCen-, J.H.girl, maija88, M.H.girl, Tinttaus etc...[/*:m:1afbfx3k][/list:u:1afbfx3k]

Seuraava vaihe: lähettäkää mulle privana ylistyksiä ja kommentteja näistä n00beista, ja tarinoita siitä miten paljon ne on vaikuttaneet elämiinne. Copypastetan ne sitten varsinaiseen HoF-threadiin, kuten KO:ssakin. Esimerkki:

Angelo:

Tässä hepussa oli selvästi jotain erityistä. Hän oli loistava trolli ja erinomainen kiroilija. You are missed


Ja niin edelleen. Aikaa on tiistaihin, jolloin lähden mökille. GO~!
StoneColdStevenAustin --> HoF (kuinka Hyppynen unohdit häet) ja WZW on myös hyvä ehdokas.

"Ares" kirjoitti:
Joku voisi myös (aktiivisesti) ottaa selvää kaikista u&k:n nimistä...


Undertaker And Kane aka Kane And Undertaker aka UAK on ne tunnetuimmat.
"Ahma" kirjoitti:
StoneColdStevenAustin --> HoF (kuinka Hyppynen unohdit häet) ja WZW on myös hyvä ehdokas.


On se siellä... ja WZW on viime aikoina parantunut niin paljon ettei sitä viitsi lisätä.
"Ahma" kirjoitti:
StoneColdStevenAustin --> HoF (kuinka Hyppynen unohdit häet) ja WZW on myös hyvä ehdokas.

"Ares" kirjoitti:
Joku voisi myös (aktiivisesti) ottaa selvää kaikista u&k:n nimistä...


Undertaker And Kane aka Kane And Undertaker aka UAK on ne tunnetuimmat.


EDIT: Ehti jo lisätä.
"Ahma" kirjoitti:
"Ares" kirjoitti:
Joku voisi myös (aktiivisesti) ottaa selvää kaikista u&k:n nimistä...


Undertaker And Kane aka Kane And Undertaker aka UAK on ne tunnetuimmat.


Tunnetuimmat tosiaan, mutta kyllähän niitä löytyy: taker & kane !!! fani, kane and undertaker1 ja Viva La eddie.
[list][*:1ccb2nxf]Angelo
Three words: Slut but fucker
[/*:m:1ccb2nxf]
[*:1ccb2nxf]Brock Lesnar-90
Legenda. Ei tarvitse muuta sanoa. (ja muistakaa että liput Passport to Painiin ovat loppu)
[/*:m:1ccb2nxf]
[*:1ccb2nxf]Kane And Undertaker
Se toinen legenda, vielä aktiivinen. Onneksi on vielä Hyppysen foorumilla.
[/*:m:1ccb2nxf]
[*:1ccb2nxf]shawn_michaels91
Futispelaaja.
[/*:m:1ccb2nxf]
[*:1ccb2nxf]trolli
Sitä paskaa voisin ostaa pari kiloa.
[/*:m:1ccb2nxf]
[*:1ccb2nxf]Virgin Steele (aka Gibbon)
Pois tekniikkaliikkeet.
[/*:m:1ccb2nxf]
[*:1ccb2nxf]Foorumin pissixet: <CenaGirl>, -MysCen-, J.H.girl, maija88, M.H.girl, Tinttaus etc...
XD[/*:m:1ccb2nxf][/list:u:1ccb2nxf]
Ei taida PM toimia...

Okei, mokasin. Antakaa anteeksi.
"Vilkku" kirjoitti:
[list]

[*:2zyetidq]Foorumin pissixet: <CenaGirl>, -MysCen-, J.H.girl, maija88, M.H.girl, Tinttaus etc...
XD[/*:m:2zyetidq][/list:u:2zyetidq]


Kaikista muista samaa mieltä paitsi tuosta M.H.girlistä. Hänen teksteissään on ihan asiaakin eikä fanita Jeffiä mitenkään hirveästi.


Onneksi en ole toistaiseksi kenenkään listalla.
Että mitä? Arse, tarkista m0stalon ja M.H. Girlin IP:t.

Väärinkäytetään taas valtaa... ei ole samat, ei edes pari ensimmäistä. Itse väittäisin myös, että Hardy-tytöt ovat alkaneet oppia. Ehkä... hiukan. Kuten Sannukkakin, niin heidän viesteistään ei suoraan paista enää läpi tietyntyyppinen asenne... vrt. Tinttaus.
"Mostal0" kirjoitti:

Kaikista muista samaa mieltä paitsi tuosta M.H.girlistä. Hänen teksteissään on ihan asiaakin eikä fanita Jeffiä mitenkään hirveästi.

Ei, katsos kun Jeffin fanittamista varten on j.h.girl. Mattia varten on m.h.girl.
Tässä paradigmassa Mattin fanittaminen ei ole samanlainen synti kuin Jeffin fanittaminen.
"Ares" kirjoitti:
Tässä paradigmassa Mattin fanittaminen ei ole samanlainen synti kuin Jeffin fanittaminen.


Mä ainakin pysyn sanojeni takana. Eikä se mikään synti ole. En ainoastaan pidä Jeffistä, olen ainoastaan kiinnostunut puolustamaan sitä kun kaikki muut eivät. Se on jossain mielessä ihan hauskaakin, mutta joskus turhauttavaa kun kaikki vetävät "Uuuh! ÄÄÄK! Jeff käyttää huumeita!" vaikka heillä ei täydellistä tietoa olekkaan (enkä väitä että itselläni olisi...)

Jos olette vilkaisseet (tai lukeneet) tekemäni "Matt Hardy puhuu asiaa..." topikin Yleisessä keskustelussa, siinä hän hyvin puhuu internetissä olevistä asioita.

Pieni esimerkki:
Too many people read someone’s opinion on the Internet and take it as factual information. It’s way too often that the majority of the Internet wrestling community takes a writer’s view and lazily allows that to become their view. My challenge to all of you is to question opinions. Don’t take opinions as facts; don’t even take them as good opinions. Come to your own conclusions. If you find something enjoyable that others don’t, that doesn’t mean you’re wrong in liking it.

Suomennos:

Liian moni ihminen lukee toisen mielipiteen internetistä ja ottaa sen asiapitoisena tietona. Liian usein suurin osa internetin paini yhteisöistä ottavat kirjoittajan kuvakulman ja laiskasti antavat sen olla heidän oma mielipiteensä. Minun haaste teille kaikille on kyseenalaistaa mielipiteet. Älä ota mielipiteitä faktoina; älä ota niitä edes mielipiteinä. Tule omiin johtopäätöksiin. Jos löydät jotain nautittavaa jota toiset eivät, se ei tarkoita että olet väärässä, koska pidät siitä.

Siinä oli jonkinlainen suomennos, pitäsi olla melkolailla oikein. Mutta asiaa on.

Please, älkää nyt sitten tuomitko minua oman fanini puolustamisesta, koska en minäkään tuomitse teitä vaikka nyt en pidä kaikkista teidän lempparestanne.
Please, älkää nyt sitten tuomitko minua oman fanini puolustamisesta, koska en minäkään tuomitse teitä vaikka nyt en pidä kaikkista teidän lempparestanne.

Sinun täytyy olla aika moinen kuuluisuus, kun kerran Jeff Hardy on sinun fanisi.
"forMANKIND" kirjoitti:
Please, älkää nyt sitten tuomitko minua oman fanini puolustamisesta, koska en minäkään tuomitse teitä vaikka nyt en pidä kaikkista teidän lempparestanne.

Sinun täytyy olla aika moinen kuuluisuus, kun kerran Jeff Hardy on sinun fanisi.


Sori, sen siitä saa ku yrittää siivota ja kirjoittaa yhtä aikaa. Kiitos korjaus vinkistä.
"J.H.girl" kirjoitti:
"Ares" kirjoitti:
Tässä paradigmassa Mattin fanittaminen ei ole samanlainen synti kuin Jeffin fanittaminen.


Mä ainakin pysyn sanojeni takana. Eikä se mikään synti ole. En ainoastaan pidä Jeffistä, olen ainoastaan kiinnostunut puolustamaan sitä kun kaikki muut eivät. Se on jossain mielessä ihan hauskaakin, mutta joskus turhauttavaa kun kaikki vetävät "Uuuh! ÄÄÄK! Jeff käyttää huumeita!" vaikka heillä ei täydellistä tietoa olekkaan (enkä väitä että itselläni olisi...)

Jos olette vilkaisseet (tai lukeneet) tekemäni "Matt Hardy puhuu asiaa..." topikin Yleisessä keskustelussa, siinä hän hyvin puhuu internetissä olevistä asioita.

Pieni esimerkki:
Too many people read someone’s opinion on the Internet and take it as factual information. It’s way too often that the majority of the Internet wrestling community takes a writer’s view and lazily allows that to become their view. My challenge to all of you is to question opinions. Don’t take opinions as facts; don’t even take them as good opinions. Come to your own conclusions. If you find something enjoyable that others don’t, that doesn’t mean you’re wrong in liking it.

Suomennos:

Liian moni ihminen lukee toisen mielipiteen internetistä ja ottaa sen asiapitoisena tietona. Liian usein suurin osa internetin paini yhteisöistä ottavat kirjoittajan kuvakulman ja laiskasti antavat sen olla heidän oma mielipiteensä. Minun haaste teille kaikille on kyseenalaistaa mielipiteet. Älä ota mielipiteitä faktoina; älä ota niitä edes mielipiteinä. Tule omiin johtopäätöksiin. Jos löydät jotain nautittavaa jota toiset eivät, se ei tarkoita että olet väärässä, koska pidät siitä.

Siinä oli jonkinlainen suomennos, pitäsi olla melkolailla oikein. Mutta asiaa on.

Please, älkää nyt sitten tuomitko minua lempparini puollustamisesta, koska en minäkään tuomitse teitä vaikka nyt en pidä kaikkista teidän lempparestanne.
"J.H.girl" kirjoitti:
Se on jossain mielessä ihan hauskaakin, mutta joskus turhauttavaa kun kaikki vetävät "Uuuh! ÄÄÄK! Jeff käyttää huumeita!" vaikka heillä ei täydellistä tietoa olekkaan (enkä väitä että itselläni olisi...)


Huoh. Anteeksi nyt kun jauhan tätä samaa vanhaa, mutta...

Mikä siinä Jeffin huumeidenkäytössä on epäselvää? WWE, monikansallinen, miljoonien liikevaihdon omaava firma ilmoittaa tämän erottamissyyksi sen, että mies on huumausainekoukussa ja kieltäytyy vieroitushoidosta. Kerrotko, MIKSI WWE VALEHTELISI TÄLLÄISESTÄ ASIASTA? Tämä ei ole mielipide, vaan viralliselta taholta tullut tieto. Miksi sitten quoteta tuota Matt Hardyn kolumnia tähän yhteyteen?
Roskiksessa kun ollaan, niin yritä ottaa tämä huumorilla... lähinnä vitsiksi tämä on tarkoitettu... Loppua kohti tulee sitten jotain hiukan vakavampaa.

"J.H.girl" kirjoitti:
"Ares" kirjoitti:
Tässä paradigmassa Mattin fanittaminen ei ole samanlainen synti kuin Jeffin fanittaminen.


Mä ainakin pysyn sanojeni takana. Eikä se mikään synti ole. En ainoastaan pidä Jeffistä, olen ainoastaan kiinnostunut puolustamaan sitä kun kaikki muut eivät.


Synti = rikkomus jumalan tahtoa vastaan.

Nyt jos minä, sodan jumalana, määritän Jeff Hardyn fanittamisen synniksi silloin se on sellainen. Toki minäkin joudun alistumaan itseäni hierarkiassa korkea-arvoisempien jumalien tahtoon, jotka käytännössä hallitsevat tätä todellisuutta.

Paradigm = A way of thinking about, looking at or approach to working in some context.

Olet englanninkielen taitoinen, joten tuota ei tarvinne suomentaa. Joka tapauksessa, konteksti on nyt tämä foorumi ja täällä paradigma on sellainen, että Jeffin fanittaminen (ainakin fanaattinen sellainen) ei ole mitenkään erityisen hyvä juttu. Valitettavasti joudumme kaikki alistumaan paradigman vallan alle. Sitä voi yrittää muuttaa, mutta se on hidasta ja vaikeaa... ja se harvemmin onnistuu (tällaisessa kontekstissa) pitämällä kiinni jääräpäisesti jostain tietystä mielipiteestä.

Se on jossain mielessä ihan hauskaakin, mutta joskus turhauttavaa kun kaikki vetävät "Uuuh! ÄÄÄK! Jeff käyttää huumeita!" vaikka heillä ei täydellistä tietoa olekkaan (enkä väitä että itselläni olisi...)


Ei täydellistä tietoa ole olemassakaan, mutta tässä tapauksessa todistusaineisto on sen verran vahvaa, että muuhun lopputulokseen päätyminen olisi yksinkertaisesti todisteiden unohtamista.

Jos olette vilkaisseet (tai lukeneet) tekemäni "Matt Hardy puhuu asiaa..." topikin Yleisessä keskustelussa, siinä hän hyvin puhuu internetissä olevistä asioita.


Hardyn kolumni on varsin erinomainen... omassa paradigmassaan. Hän yrittää olla mahdollisimman avoin IWClle, siitä huolimatta, että hän joutuu pysymään yhtiön hyväksymällä linjalla, jossa IWC on jotain isoa, rumaa ja pahaa. Sinänsä onnittelut Hardylle loistavasta työstä, mutta ei sitä sellaisenaan pidä niellä.

Liian moni ihminen lukee toisen mielipiteen internetistä ja ottaa sen asiapitoisena tietona. Liian usein suurin osa internetin paini yhteisöistä ottavat kirjoittajan kuvakulman ja laiskasti antavat sen olla heidän oma mielipiteensä.


Tähän auttaakin se, että pitää lukea laajalti. IWC ei ole mikään suuri koneisto, joka muodostaa automaattisesti mielipiteen joka asiasta. IWC on suuri vellova kaaos, jossa on tuhansia kirjoittajia, jotka ovat kaikki hiukan eri mieltä asioista. Totta kai on olemassa joukko smakkeja, jotka lukevat vain Bob Barnettia tai Scott Keithiä ja uskovat kaiken mitä he sanovat, mutta tällaisia henkilöitä on todellisuudessa hyvin vähän.

Kannattaa myös muistaa, että mielipide ja fakta eivät ole samoja asioita, edes kirjoittajien kirjoituksissa. Mielipiteet pyritään (niissäkin) aina perustelemaan faktoilla. Suurin osa tunnetuista kirjoittajista on ammattilaisia ja he tietävät kyllä mitä he tekevät. Heillä on usein tarpeellinen journalistinen koulutus ja osa on kirjoittanut mielipiteensä jopa kirjamuotoon.

Minun haaste teille kaikille on kyseenalaistaa mielipiteet. Älä ota mielipiteitä faktoina; älä ota niitä edes mielipiteinä. Tule omiin johtopäätöksiin. Jos löydät jotain nautittavaa jota toiset eivät, se ei tarkoita että olet väärässä, koska pidät siitä.


Tuossa ei ole hirvittävästi järkeä: 'Älä ota mielipiteitä mielipiteinä'. Jaa... hienoa... en saisi siis olla kiinnostunut muiden mielipiteistä? Ei muiden mielipiteistä kiinnostuminen ole sinänsä mitenkään huono juttu, kunhan niihin ei sellaisenaan sitoudu.

Siinä oli jonkinlainen suomennos, pitäsi olla melkolailla oikein.


Muuten hyvä, mutta 'Minun haaste' ei oikein istu suomeen, vaan mieluummin 'haasteeni'. Myös 'tule omiin johtopäätöksiin' pitäisi olla mieluummin 'tee omat johtopäätökset'. Ja painiyhteisö on yhdyssana.

Mutta asiaa on.


Mutta nythän sinä teet juuri sitä, minkä Matt juuri äsken kielsi. Älä muodosta mielipidettäsi hänen mielipiteensä mukaan, vaan muodosta oma. Sehän oli hänen sanomansa.
"Wankie" kirjoitti:
Että mitä? Arse, tarkista m0stalon ja M.H. Girlin IP:t.



Varo vaan Wankie tai Mostal0n mahtava rukous iskee jälleen.

Ei kiitos Wankie, että olet tällä foorumilla.
Mutta kiitos kuitenkin, että olet tällä foorumilla.
Osaat aukoa päätä lahjakkaasti ja olet paha ihminen.
/me itkee ja juoksee parku kurkussa vp.com'iin.

"Ares" kirjoitti:


Roskiksessa kun ollaan, niin yritä ottaa tämä huumorilla... lähinnä vitsiksi tämä on tarkoitettu... Loppua kohti tulee sitten jotain hiukan vakavampaa.


Vitsillä vitsillä Ares...

"Ares" kirjoitti:

Mutta nythän sinä teet juuri sitä, minkä Matt juuri äsken kielsi. Älä muodosta mielipidettäsi hänen mielipiteensä mukaan, vaan muodosta oma. Sehän oli hänen sanomansa.



Voi olla että joskus teenkin niin, on mulla omiakin mielipiteitäni, mutta sattumoisin Mattin mielipiteet kuulostivat ja kuulostavat hyvältä. Niin kuin olisin ainoa joka tekee niin.

Joo, mä tiedän nuo mun virheeni englannin kirjoituksessa(etenkin kun nopeastin kirjoittelen), mutta ne on todellakin tuplasti vähentynyt.

Se on sitten synti, mutta ei kovin merkittävä.

Mutta sanon etten ole mikää halleluujaa fanittaja Jeffille, muistakaa se.
On mulla muitakin...
"J.H.girl" kirjoitti:


Mutta sanon etten ole mikää halleluujaa fanittaja Jeffille, muistakaa se.
On mulla muitakin...


Eli vastaavia Jeffille esim. Reirei,
"Mostal0" kirjoitti:
"J.H.girl" kirjoitti:


Mutta sanon etten ole mikään halleluujaa fanittaja Jeffille, muistakaa se.
On mulla muitakin...


Eli vastaavia Jeffille esim. Reirei,


Rey Mysterio! Älä unta näe! Siihen kaveriin en edes kepillä koskis. Onhan se jonkun mielestä hyvä (yleensä mitä tähän asti olen nähnyt niin alle 13 vuotiaitten), mutta... ei...ei... mä en sitä kaveria kannustamaan rupeaen ja sellaista lapsellista naamiota laittasi päähän kirveelläkään.
"J.H.girl" kirjoitti:

Rey Mysterio! Älä unta näe! Siihen kaveriin en edes kepillä koskis. Onhan se jonkun mielestä hyvä (yleensä mitä tähän asti olen nähnyt niin alle 13 vuotiaitten), mutta... ei...ei... mä en sitä kaveria kannustamaan rupeaen ja sellaista lapsellista naamiota laittasi päähän kirveelläkään.


Asennetta... Ketäs he "muut" sitten ovat. Kiinnostaqisi tietää. Kaikella kunnioituksella.
"Mostal0" kirjoitti:
"J.H.girl" kirjoitti:

Rey Mysterio! Älä unta näe! Siihen kaveriin en edes kepillä koskis. Onhan se jonkun mielestä hyvä (yleensä mitä tähän asti olen nähnyt niin alle 13 vuotiaitten), mutta... ei...ei... mä en sitä kaveria kannustamaan rupeaen ja sellaista lapsellista naamiota laittasi päähän kirveelläkään.


Asennetta... Ketäs he "muut" sitten ovat. Kiinnostaqisi tietää. Kaikella kunnioituksella.


Arvaa...
Matt Hardy, Lita?
"Mostal0" kirjoitti:
Matt Hardy, Lita?


On nekin , mutta jos niitä ei lasketa... Arvaas uudestaan... Mutta se ei ole mikään Kane, jos sitä meinaat.
"J.H.girl" kirjoitti:
"Mostal0" kirjoitti:
Matt Hardy, Lita?


On nekin , mutta jos niitä ei lasketa... Arvaas uudestaan... Mutta se ei ole mikään Kane, jos sitä meinaat.

GOUBÖÖG ja JON SIINA.
Sekä Eits-Bii-Kei ja Latiino Heet
"Mostal0" kirjoitti:
Asennetta... Ketäs he "muut" sitten ovat. Kiinnostaqisi tietää. Kaikella kunnioituksella.


Asennetta ja miksi? Koska ei pidä Rey Mysteriosta? Hohoohoho, salli minun nauraa. Lyön vetoa että vain n. 0,01% katsjoista vaihtaa kanavaa kun Rey Mysterio tulee ruutuun, ja tältä boardilta tuskin kukaan kuuluu siihen sakkiin. Tämä ihmeellinen pätemis-spotfest-viha on nähtävästi levinnyt Vaparista tännekkin. Säälittävää.
Sanoin mielipiteeni tyypistä vain... En minä käännä kanavaa jos Rey ilmaantuu paikalle. Mutta ei se vain ole mun suosikki listallani. Se viime kertainen oli aika tylysti sanottu, mutta...olkoon.
"J.H.girl" kirjoitti:
Sanoin mielipiteeni tyypistä vain... En minä käännä kanavaa jos Rey ilmaantuu paikalle. Mutta ei se vain ole mun suosikki listallani. Se viime kertainen oli aika tylysti sanottu, mutta...olkoon.


En minä sinun viestiäsi tarkoittanutkaan, vaan Mostalia. En ainakaan itse huomannut minkäänlaista "Jee, oon aseenteellinen kun en pidä Reystä!"-kohtaa viestissäsi. Luota minuun, quotean sinua ja/tai mainitsen nimesi jos viestini koskee sinua.
Jaaha, no jos minäkin nyt sanoisin että kyseinen herra Rey ei kuulu minunkaan suosikkeihini.
"Bushmeister" kirjoitti:
"Mostal0" kirjoitti:
Asennetta... Ketäs he "muut" sitten ovat. Kiinnostaqisi tietää. Kaikella kunnioituksella.


Asennetta ja miksi? Koska ei pidä Rey Mysteriosta? Hohoohoho, salli minun nauraa. Lyön vetoa että vain n. 0,01% katsjoista vaihtaa kanavaa kun Rey Mysterio tulee ruutuun, ja tältä boardilta tuskin kukaan kuuluu siihen sakkiin. Tämä ihmeellinen pätemis-spotfest-viha on nähtävästi levinnyt Vaparista tännekkin. Säälittävää.


Se oli vitsi. Onhan Reirei painiana ihan hyvä, mutta tuo super-face-naamari-pelle-joka-kaataa-kaikki-kolmimetriset-korstot- Gimmick ei oikein iske. En minä vaihda kanavaa, mutta ennemmin Moorea, Nunziota ja kumppaneita katselisi ennemmin, kuin Reireitä.
nO terve kuuulin et jeff hardy ois kuulema saanut potkut wweestä onx tää true?!?!?!
kerTokaa pliiz...jeff rulz1!!!1 vai mitä??