Captain Charisma kirjoitti:
enska kirjoitti:
Tna:ssa puhaltaa uudet tuulet ja uusia nimiä nousee tilalle.
Aivan. Oikeasti viihdyttävän ja itsestään kovalla työllä ja antaumuksella TNA-originaalin tehneen Steinerin voikin heittää syrjään, kun Brian Knobbs, Jerry Saggs ja Orlando Jordan puhaltavat midcardereita kumoon TNA:n uusina tuulina. :)
Puhumattakaan Sean Morleysta ja Ken Andersonista. Scottyn sanojen mukaan "I don't give those (young) punks any credit, they gotta earn it first!". Sean "tähtien kaveri" Waltman ja Scott "kerran juoppo aina juoppo" Hall tuovat myös uusia tuulia main eventtiin.
Scott ''kerran promojumala aina promojumala'' Hall 8)
Leikki sikseen, kyllä Steiner lyö kiinnostuksessa 100-0 nämä Nasty Boysit, Jordanit ja Waltmanit. Morleyta ja Andersonia vastaan minulla tosin ei ole mitään. Ei mene aina nallekarkit tasan.
Vaikka vanhat nWo-jätkät (Hall ja Waltman) saavat paljon vastuuta, uskallan toivoa ja jopa veikata, etteivät he tule paljoa ME-matseja tähdittämää. Ehkä jotain big matcheja aina joskus tai jotain Lockdownin joukkueottelua, mutta uskallan olla jotenkuten luottavainen.
...Tai no, ei siitä Hoganista ikinä tiedä. :idea: