Mies on nuori, mutta menestynyt Raw:n sekä Smackdownin puolella hyvin.
Minusta miehelle sopii loistavasti heelin rooli.
Itse pidän Renen jutuista ja hän on hyvä painimaan myös, vaikka taitojaan voi aina hieman hioa.
Rene toimii hyvin niin ryhmässä kun yksinään.
Mutta uskon että jos päättäjät jotain tajuaa. On hän tulevaisuuden nimi.
Ja se tanssi, pakko sitä on rakastaa.
Minusta miehelle sopii loistavasti heelin rooli.
Itse pidän Renen jutuista ja hän on hyvä painimaan myös, vaikka taitojaan voi aina hieman hioa.
Rene toimii hyvin niin ryhmässä kun yksinään.
Mutta uskon että jos päättäjät jotain tajuaa. On hän tulevaisuuden nimi.
Ja se tanssi, pakko sitä on rakastaa.