Foorumiarkisto
← Painijat
Chuck Palumbo
frebix
2007-09-22 09:50
F
Itekki aina tykänny Palumbosta, markitin häntä billy&chuck aikoihin. MUTTA, tuo promo pari viikko sitten SD!ssä, kun hän oli siinä moottoripyöränsä kanssa. Se oli kauheaa kuunneltavaa. Omissa silmissä Chuck on vain paskasäkki joka ei osaa painia.
1
2