Foorumiarkisto

← Painijat

Chuck Palumbo

Itekki aina tykänny Palumbosta, markitin häntä billy&chuck aikoihin. MUTTA, tuo promo pari viikko sitten SD!ssä, kun hän oli siinä moottoripyöränsä kanssa. Se oli kauheaa kuunneltavaa. Omissa silmissä Chuck on vain paskasäkki joka ei osaa painia.