Foorumiarkisto

← Roskakori

Forum Awards 2004 (alustus)

On...

mutta ei kovin montaa...

Forum Awards 2003, pari viestiä foorumilaisten sijoituksista cardissa, Veen, viritelmät WNFn/MPWn suhteen ja jotain Trivia-challengeen liittyvää scheissea...

Ei siis loppujen lopuksi juuri mitään...

Aiheesta toiseen, Forum Awardsin aika lähestyy, ja jotta kukaan ei mene sohimaan sinne mitään omiaan, ajattelin tässä jo ehdottaa kategoriat:
[list][*:15and6zc]Vuoden rookie[/*:m:15and6zc]
[*:15and6zc]Vuoden mark[/*:m:15and6zc]
[*:15and6zc]Vuoden smark[/*:m:15and6zc]
[*:15and6zc]Vuoden wannabesmark[/*:m:15and6zc]
[*:15and6zc]MOTY[/*:m:15and6zc]
[*:15and6zc]MVP (= Most Valuable Player)[/*:m:15and6zc]
[*:15and6zc]Vuoden feud[/*:m:15and6zc]
[*:15and6zc]Vuoden face[/*:m:15and6zc]
[*:15and6zc]Vuoden heel[/*:m:15and6zc]
[*:15and6zc]Vuoden paras gimmick[/*:m:15and6zc]
[*:15and6zc]Vuoden paras ulkoasu[/*:m:15and6zc]
[*:15and6zc]Vuoden parhaiten kehittynyt[/*:m:15and6zc]
[*:15and6zc]Vuoden topic[/*:m:15and6zc][/list:u:15and6zc]

Ja sitten voisi enemmän painihengessä pistää painijoita varten oman forum awardsin, jossa voisi pitää aika monta noista kategorioista, plus sitten parhaiten pukeutunut, mehukkain peppu, paras pakkaus, paras rusketus ja mitä nyt sitten keksiikään...
"Ares" kirjoitti:

[list][*:1k21caa6]Vuoden rookie[/*:m:1k21caa6][/list:u:1k21caa6]

... me.
-Onko MOTY nyt sitten meidän valitsema MOTY vai onko se jokin muu (Mode of the year?)

-Kategoriaehdotuksia: Paras avatar, paras signature...
"Vilkku" kirjoitti:
-Onko MOTY nyt sitten meidän valitsema MOTY vai onko se jokin muu (Mode of the year?)

-Kategoriaehdotuksia: Paras avatar, paras signature...


MOTY on tietenkin Match of the Year... miten se nyt sitten rajataankaan... eli lähinnä kai hyvä kahden tai useamman käyttäjän väittely jostain asiasta, joka on pysynyt yhden topicin sisällä. Esim. Ares vs. Trisu arkistossa.

Feud taas voisi olla keskustelu/väittely, joka on päässyt leviämään useaan topiciin ja/tai on jatkunut hyvin pitkiä aikoja, kuten Anglen HoF-jäsenyys keskustelu, Ares vs. Wanker.

Jep, käytin esimerkkeinä vain omiani, mutta se johtuu siitä, että olen vain niin hyvä.
-Kategoriaehdotuksia: Paras avatar, paras signature...

Erittäin hyvät kategoriaehdotukset.

Vuoden feud

Heh, Max Waltman vs Koko muu foorumi
"BlasterMaster" kirjoitti:
Vuoden feud

Heh, Max Waltman vs Koko muu foorumi

Ennemminkin UAK vs. Bannaustiimi (aka Trisu & TM)
"Ares" kirjoitti:
Vuoden rookie

Minä, tietenkin. Eihän tuohon voi ketään muuta edes harkita kuin minut. Mitä tuo MVP tarkoittaa? Tärkeintä keskustelun ylläpitäjää vai? Yksi mahdollinen kategoria tuohon listaan voisi olla "vuoden turn" jos entinen heel on yhtäkkiä muuttunut faceksi tai päinvastoin. Myös "vuoden comeback" kuulostaisi osuvalta, kun noita comebackeja nyt on ollut useampia. Noista kategorioista noin puoleen minulla on jo selvästi mielessäni oma ehdokkaani.
ARSE:
Pystyisitkö jotenkin jakamaan noita? Yleisesti uppisit tai sitten ihan henk. koht. IRCssä?
"Tirkka" kirjoitti:
Mitä tuo MVP tarkoittaa?


"Ares" kirjoitti:
MVP (= Most Valuable Player)
"Vilkku" kirjoitti:
"Tirkka" kirjoitti:
Mitä tuo MVP tarkoittaa?


"Ares" kirjoitti:
MVP (= Most Valuable Player)


Tiedän kyllä oikein hyvin mitä kyseinen lyhenne tarkoittaa, tarkoitin tässä tapauksessa pikemminkin että mitä sillä nimityksellä haettaisiin tässä Forum Awards -kisassa. Esim. Tärkeintä keskustelua ylläpitävää henkilöä vai mitä.
Entä tälläinen:

Vuoden spämmäri

tai

Vuoden off-topic
"JeffHardy87" kirjoitti:
Entä tälläinen:

Vuoden spämmäri

tai

Vuoden off-topic

Niin.. kivaahan sinustakin varmasti olisi päästä palkinnoille, mutta en näe mitään syytä palkita wannabe-spämmäreitä millään tavoin.
Vuoden positiivinen yllätys.
"Trisu" kirjoitti:
"JeffHardy87" kirjoitti:
Entä tälläinen:

Vuoden spämmäri

tai

Vuoden off-topic

Niin.. kivaahan sinustakin varmasti olisi päästä palkinnoille, mutta en näe mitään syytä palkita wannabe-spämmäreitä millään tavoin.


Nyt loukkaannuin pahasti! You little witch!
"JeffHardy87" kirjoitti:
"Trisu" kirjoitti:
"JeffHardy87" kirjoitti:
Entä tälläinen:

Vuoden spämmäri

tai

Vuoden off-topic

Niin.. kivaahan sinustakin varmasti olisi päästä palkinnoille, mutta en näe mitään syytä palkita wannabe-spämmäreitä millään tavoin.


Nyt loukkaannuin pahasti! You little witch!

Höh, mitäpä en tekisi, jotta pääsisin edes ehdolle vuoden Heel-palkinnon saajaksi..
JeffHardy87
Trisu

Kapinointia..
Huoh, täytyy kyllä pyytää anteeksi kaikilta -88:seilta joita olen mollannut. Edeltävä vuosikerta näyttäisi muutaman ylläolevan viestin perusteella olevan vielä surkeampi tuotos, johon on vain muutama loistoyksilö sattunut eksymään.

Joku voisi myös selventää miten nuo palkinnot ja ehdokkuudet jaetaan. Tuleeko asiasta jokin julkinen äänestys vai hoitaako joku pieni forum-akatemia-ryhmä koko show'n?
"Ares" kirjoitti:
MVP (= Most Valuable Player)


Tuon voisi muuttaa vuoden postaajaksi...

Vuoden face
Vuoden heel


Turhia

Vuoden paras gimmick


Tältä foorumilta ei paljoa gimmick-postaajia löydy...

Vuoden paras ulkoasu


Tarkoittaa varmaan avatarin ja sigin yhdistelmää? Se tipahtaa muuten tänne.

"Tirkka" kirjoitti:
"vuoden comeback" kuulostaisi osuvalta, kun noita comebackeja nyt on ollut useampia.


Ehkä, muttei siinä kuitenkaan ole oikeastaan yhtään kilpailua.

"Omega" kirjoitti:
Joku voisi myös selventää miten nuo palkinnot ja ehdokkuudet jaetaan. Tuleeko asiasta jokin julkinen äänestys vai hoitaako joku pieni forum-akatemia-ryhmä koko show'n?


Viimeksi se hoidettiin samaan tapaan kuin vastaukset Kysely-threadiin, ilman mitään virallista loppulaskentaa. Tällä kertaa voisi määrätä jonkun tietyn määrän ehdokkaita joka kategoriaan ja aikarajan.
"forMANKIND" kirjoitti:
ARSE:
Pystyisitkö jotenkin jakamaan noita? Yleisesti uppisit tai sitten ihan henk. koht. IRCssä?


Voin snediä kun eksyt IRCiin...

"Hyppynen" kirjoitti:
"Ares" kirjoitti:
MVP (= Most Valuable Player)


Tuon voisi muuttaa vuoden postaajaksi...


Yritin hakea tuolla nimellä enemmän sports entertainment tyylistä nimeä.

"JH87" kirjoitti:
Entä tälläinen:

Vuoden spämmäri

tai

Vuoden off-topic


Enköhän minä ole jo tarpeeksi hyvin näkyvillä...

Mitä tuo MVP tarkoittaa? Tärkeintä keskustelun ylläpitäjää vai?


Lähinnä kai tuota, mutta jos sitä haluaa ajatella laajemmin, niin mikäs siinä...

Se ulkoasu oli ajateltu noin niin kuin kokonaisuutena... Hyvä, tyylikäs sig, hyvä, tyylikäs ava (joka ei mielellään vaihdu liian usein), hyvä kieliasu, hymiöitä ja muita foorumin sallimia tyylikeinoja käytetty oikein... Ihan vain rohkaisemaan ihmisiä parantamaan toimintaansa tämän suhteen.
Ai niin... sitten vielä Päätalo-palkinto...
"Ares" kirjoitti:
Ai niin... sitten vielä Päätalo-palkinto...

Niin ja missä vuoden äpärä- ja vuoden bannittu-palkinnot? Vaikka tuo viestisi mitä luultavammin oli sarkasmia, niin silti olisi yleisesti ihan kiva, että uusien palkintojen keksimisen sijaan yritettäisiin keksiä mistä luopua. Elokuvamaailman Oscarien jakaminen on mennyt täysin merkityksettömäksi juuri liiallisen palkintojen jakamisen takia. Muutama palkinto riittää ihan hyvin. Yli kymmenen alkaa olla jo liioittelua.
"Ares" kirjoitti:
Aiheesta toiseen, Forum Awardsin aika lähestyy, ja jotta kukaan ei mene sohimaan sinne mitään omiaan, ajattelin tässä jo ehdottaa kategoriat:

Hei hei hei! Koska minulta jo kolmantena vuonna työpaikan pikkujouluissa käytännössä ryöstettiin vuoden tulokas -palkinto niin vaadin vuoden comeback -palkintoa Forum Awardseihin. Se on minun oikeuteni, se on minun velvollisuuteni!
Tällaisia voisi olla kuten:

vuoden pisimmän topikin kirjoittaja

vuoden spammer

vuoden comeback (tosin vain ANGLE ja Silly Cow voisivat kilpailla tästä ANGLEN yhden päivän poissa olo ja Silly Cow:n piiiitkä poissa olo ja tietysti jos Tee tekee comebackinsä pian niin hänkin liittyyn palkinto ehdokkaisiin)

vuoden bannattu henkilö

vouden on-topickein kirjoittaja
vuoden palikka ,

vuoden moderaattori

vuoden topic (ja palkinto annetaan sen kirjoittajalle)

lopuksi vuoden ylläpitäjä (eli joko The Trisu tai TM).


Tässä olisi minun ehdotuksiani näistä aiheista.

Vuoden ylläpitäjän voi ainakin unohtaa heti kättelyssä. Sen lisäksi, että kahden ihmisen välistä taistoa on aivan turhaa järjestää mihinkään kategoriaan, tuskin monikaan foorumilainen tietää, kuinka työnkuvat ylläpidossa todellisuudessa jakaantuvat. Joten ei ole juuri mitään, millä perusteilla tehdä päätöksiä. Kiitos muistamisesta tosin. //Trisu
Eikös forMANCUM tehnyt comebackin myös tänä vuonna?
"Omega" kirjoitti:
"Ares" kirjoitti:
Ai niin... sitten vielä Päätalo-palkinto...

Niin ja missä vuoden äpärä- ja vuoden bannittu-palkinnot? Vaikka tuo viestisi mitä luultavammin oli sarkasmia, niin silti olisi yleisesti ihan kiva, että uusien palkintojen keksimisen sijaan yritettäisiin keksiä mistä luopua. Elokuvamaailman Oscarien jakaminen on mennyt täysin merkityksettömäksi juuri liiallisen palkintojen jakamisen takia. Muutama palkinto riittää ihan hyvin. Yli kymmenen alkaa olla jo liioittelua.

Nyt ei olekaan kyse Oscareista tai Emmoista tai edes Hirvensalmen Hiihtoseuran vuotuisista. Kaikkea ei aina tarvitse ottaa niin vakavasti, edes näissä Suomen painipiireissä. Minun puolestani jaettavia "titteleitä" saisi olla vaikka kaksikymmentä, mitä sillä on väliä. Pääasia, että foorumilaiset pääsevät touhuamaan jotakin mukavaa yhdessä ja heittämään hetkeksi kiristävät pipot nurkkaan. Joten ei mitään minimalisointia kahteen pakolliseen jäykkään palkintoon, kiitos.

EDIT: No okei, luettuani Stone Cold Steve Allun viestin haluan ottaa sanojani sen verran takaisin, että jos nyt kuitenkin jonkinlainen raja...
"Wankie" kirjoitti:
Eikös forMANCUM tehnyt comebackin myös tänä vuonna?

Taisi olla viime joulukuun puolella, kun takasin tulin.
Annetaan Cow'n pitää se pysti.
Oravan kategoriat:

Vuoden feud
Vuoden postaaja
Vuoden off-topiccaaja
Vuoden topicintekijä
Vuoden comeback
Vuoden n00b
Vuoden topic
Vuoden wrestlingtietäjä

j00.
"Trisu" kirjoitti:
Nyt ei olekaan kyse Oscareista tai Emmoista tai edes Hirvensalmen Hiihtoseuran vuotuisista. Kaikkea ei aina tarvitse ottaa niin vakavasti, edes näissä Suomen painipiireissä. Minun puolestani jaettavia "titteleitä" saisi olla vaikka kaksikymmentä, mitä sillä on väliä. Pääasia, että foorumilaiset pääsevät touhuamaan jotakin mukavaa yhdessä ja heittämään hetkeksi kiristävät pipot nurkkaan. Joten ei mitään minimalisointia kahteen pakolliseen jäykkään palkintoon, kiitos.

Pointtina itse asiassa oli se, että palkinnoista menee ainakin itseltäni suurin hauskuus, kun niitä jaetaan jokaisesta asiasta, mutta mikäli muut kokevat miljoonan kategorian olemassaolon viihdyttäväksi asiaksi, niin en minä rupea iloa pilaamaan, vaan sen sijaan osallistun kehitystyöhön. Joidenkin jo ehdotettujen kategorioiden nimet voitaisiin yksinkertaistaa (esim. MVP -> vuoden foorumilainen), sillä kuten tiedetään, niin foorumilla on paljon älyllisesti heikkolahjaisia henkilöitä, jotka eivät välttämättä ymmärtäisi mistä kisattaisiin. Omasta näkökulmastani lopullinen Forum Awards voitaisiin jakaa seuraaviin kategorioihin: (vaikka tosin leikkaisin mielelläni muutaman silti pois, mutta.....)

Forum Awards 2004:
[list][*:jiqe422m]Vuoden foorumilainen *1[/*:m:jiqe422m]
[*:jiqe422m]Vuoden pateettisin foorumilainen *2[/*:m:jiqe422m]
[*:jiqe422m]Vuoden tulokas[/*:m:jiqe422m]
[*:jiqe422m]Vuoden vihatuin[/*:m:jiqe422m]
[*:jiqe422m]Vuoden rakastetuin[/*:m:jiqe422m]
[*:jiqe422m]Vuoden profiili*3[/*:m:jiqe422m]
[*:jiqe422m]Vuoden kiista[/*:m:jiqe422m]
[*:jiqe422m]Vuoden comeback[/*:m:jiqe422m]
[*:jiqe422m]Vuoden topic[/*:m:jiqe422m]
[*:jiqe422m]Vuoden viesti[/*:m:jiqe422m]
[*:jiqe422m]Vuoden uudistus *4[/*:m:jiqe422m][/list:u:jiqe422m]

*1= Olisi sen tason voitto, että ansaitsisi tittelin. Areen MVP kuulostaa nasevalta siihen tarkoitukseen.
*2= Vuoden foorumilaisen vastakohta. Ehdokkaita varmasti pallille löytyy. 'Palkkioksi' voitosta voisi titteliin tunkea sellaisen klassisen aasinhatun, mitä aikoinaan käytettiin koulussa rangaistuksena tottelemattomille oppilaille.
*3= Eli käytännössä paras avatar/signature/gimmick-kokonaisuus.
*4= Eli jokin uudistus foorumilla tai mikä on vaikuttanut foorumiin (uusi palvelin, teema, alue, hymiö... mitä kaikkea niitä onkaan)


PS. Tämän voisi muuten varmasti leikata ihan omaksi topicikseen jo.
Vuoden saarivaltio?

Vuoden ensimmäinen Phoenix Star -fani?

Vuoden videontekijä?

Vuoden oseanialainen tulokas?

Vuoden paras musiikkimaku Marshallsaarten mielestä?

No ok, en ehkä ole vuoden videontekijä mutta muut kategoriat olisivat silkkaa pystijuhlaa allekirjoittaneelle.
Damn, enhän voi olla tulokas kun jo vuonna 2003 rekkasin.
"Omega" kirjoitti:


[list]
[*:168ynhf5]Vuoden vihatuin[/*:m:168ynhf5][/list:u:168ynhf5]
Voin sitten ojentaa pystin Waltmanille...
Miten olisi:

Foorumin suurin Megadeth & Death -fani.
Minä olen ainoana postaajana



VUODEN JACKASS
VUODEN JACKASS!!!

poistakaa ylempi.
Nolo.
Miten olisi vuoden mitättömin käyttäjä?
"Shocka" kirjoitti:
Miten olisi vuoden mitättömin käyttäjä?

Mikäli tarkoitat viestimäärää verrattuna rekkaamispäivään, niin aika vaikeaksi menee. Saattaahan se olla, että joku on esim. toukokuussa rekisteröitynyt, mutta ei ole vieläkään kirjoittanut yhtään postia, silloin hän on aika mitätön, eikö?

Mikäli tarkoitit tuota...
"Kumiorava" kirjoitti:
"Shocka" kirjoitti:
Miten olisi vuoden mitättömin käyttäjä?

Mikäli tarkoitat viestimäärää verrattuna rekkaamispäivään, niin aika vaikeaksi menee. Saattaahan se olla, että joku on esim. toukokuussa rekisteröitynyt, mutta ei ole vieläkään kirjoittanut yhtään postia, silloin hän on aika mitätön, eikö?

Mikäli tarkoitit tuota...


Mitättömin käyttäjä on tietysti se, jolla on suurin viestimäärä mutta jonka läsnäoloa kukaan ei ole vielä huomannut.
Vuoden Face... ...That's Me!
"The Champion" kirjoitti:
Vuoden Face... ...That's Me!

Juuet.
"Marshallsaaret" kirjoitti:
"Kumiorava" kirjoitti:
"Shocka" kirjoitti:
Miten olisi vuoden mitättömin käyttäjä?

Mikäli tarkoitat viestimäärää verrattuna rekkaamispäivään, niin aika vaikeaksi menee. Saattaahan se olla, että joku on esim. toukokuussa rekisteröitynyt, mutta ei ole vieläkään kirjoittanut yhtään postia, silloin hän on aika mitätön, eikö?

Mikäli tarkoitit tuota...


Mitättömin käyttäjä on tietysti se, jolla on suurin viestimäärä mutta jonka läsnäoloa kukaan ei ole vielä huomannut.

Tietysti tuokin on aika hyvä, mutta miten tuollainen käyttäjä sitten oikein määritellään?
"Kumiorava" kirjoitti:
"Marshallsaaret" kirjoitti:
"Kumiorava" kirjoitti:
"Shocka" kirjoitti:
Miten olisi vuoden mitättömin käyttäjä?

Mikäli tarkoitat viestimäärää verrattuna rekkaamispäivään, niin aika vaikeaksi menee. Saattaahan se olla, että joku on esim. toukokuussa rekisteröitynyt, mutta ei ole vieläkään kirjoittanut yhtään postia, silloin hän on aika mitätön, eikö?

Mikäli tarkoitit tuota...


Mitättömin käyttäjä on tietysti se, jolla on suurin viestimäärä mutta jonka läsnäoloa kukaan ei ole vielä huomannut.

Tietysti tuokin on aika hyvä, mutta miten tuollainen käyttäjä sitten oikein määritellään?

Käyttäjälista -> viestejä yhteensä -> selaat listaa -> ensimmäinen nick, joka ei sano sinulle mitään, on vuoden mitättömin käyttäjä.
Tulin takaisin ja lähden samalla avauksella pois. Vittu mitä paskaa.
Me niin kapaisimmekin sinua. Kiva, että pistäydyit.
Myös noihin topiceihin voisi olla vähän tarkempia palkintoja:

- Vuoden Kysely
- Vuoden Diary
- Vuoden Tyhmin juttu
- Vuoden OPKP (Osaa perustella kommenttinsa parhaiten)

Nuo kaksi viimeistä ei sitten kuulunut oikein tohon ensimmäiseen lauseeseeni
"Rael" kirjoitti:
Tulin takaisin ja lähden samalla avauksella pois. v***u mitä paskaa.


Ja oli tosi ihanaa että kerroit, ainakin minun mielestä.
Ihan sydäntä lämmittää...
Nyt ei olekaan kyse Oscareista tai Emmoista tai edes Hirvensalmen Hiihtoseuran vuotuisista.



SE ON HIRVENSALON HIIHTOSEURA, TIEDÄNPÄHÄN VAAN KOSKA ASUN HIRVENSALOSSA!!!
HEI, MINULLAKIN ON CAPS LOCK PÄÄLLÄ JA PEUKKU OIKEIN SYVÄLLÄ PERSHEESSÄ !!!1

Vuoden tulokas


Minä tietenkin.
"Velocity" kirjoitti:
Nyt ei olekaan kyse Oscareista tai Emmoista tai edes Hirvensalmen Hiihtoseuran vuotuisista.



SE ON HIRVENSALON HIIHTOSEURA, TIEDÄNPÄHÄN VAAN KOSKA ASUN HIRVENSALOSSA!!!

Sheesh, lighten up. Se on Hirvensalmi, ja tiedänpähän vaan koska synnyin siellä.