Ihmetyin aika tavalla, kun Bashamit viime jaksossa tulivat "takaisin" WWE:hen ja ottivat matsin Eddie Guerreroa ja Booker T:tä vastaan. Eniten minua ihmetytti se, että Eddie ja Book pantiin todellakin jobbaamaan bashameille! Uskomatonta! Jos Bashamit nousevat tästä main-eventereiksi, on tilanne vaarallisen sanoinkuvaamaton. Miten WWE uskoo näin nopeaan nousuun? Minä olisin pitänyt Bashameita siellä tag-vöiden hakijoina, enkä minään yllättävinä main-eventereinä, saati Eddien ja Bookmanin nöyryyttäjänä. Jos Vince aikoo nostaa Bashameita tuolla tavalla, luulen että siitä koituu KATASTROFI. Ei staroja noin vain tehdä yhdessä illassa. Ajatelkaa kuinka paljon kauemmin meni/menee Steven Richardsilta (erotettu, ei päässyt WWE:ssä mihinkään oikeastaan) tai Mavenilta(taitaa olla nousussa juuri nyt ja taitoja on maailman ääriin) tuon nousun suorittamiseen. Mihin tämä johtaakaan...? Oliko se vain yksi kerta kun Bashamit pääsevät main eventereiksi, vai onko kysessä todellakin jokin valonnopea pongahdus low-cardista upperiin? Sen saa tulevaisuus selvittää.... Mitä mieltä te olette noista tapahtumista ja Bashamien taidoista? Kertokaa ihmeessä. Odotan mielipiteitä!
EDIT: Eh... Mitä skeidaa olenkaan joskus kirjoittanut....
EDIT: Eh... Mitä skeidaa olenkaan joskus kirjoittanut....