Foorumiarkisto

← Painijat

Super Dragon

Joo, elikkäs mitäs mieltä porukka on Super Dragonista? Mielestäni hän on yksi parhaita painijoita koskaan ja lukeutuu omaan top 5:seen (muita ovat Homicide, B-Boy, Excalibur ja Joker). Hän on erittäin taitava mattopainija, mutta osaa myös todella paljon erilaisia heittoja jne. Super Dragon on myös eräs stiffeimmistä painijoista, joita olen nähnyt. Mies ei paljon chopeissaan ja kyynerpääiskuissaan pidättele ja heitot ovat omaa luokkaansa, etenkin ns. speciaaliliikkeet... Psycho Driver, Curp Stomp, Barry White Driver, Douple Stomp.
Tuossa nyt on vielä kuvakin hänestä:

kuva
Itse en ole mieheltä kuin yhden matsin nähnyt (CoD 6 Dragon & Excalibur vs Steen & El Generico), mutta siinä hän oli tosi hyvä ja hänen lyönnit olivat stiffejä ja se Springboard SpinKick oli todella stiffi.
Muutaman matsin herralta nähneenä täytyy todeta, että hemmetin taitava kaveri on kyseessä. Hänen matseissaan spottalu ja mattopaini tasapainoitettu varsin ihanteellisella tavalla, ja siksi olenkin pitänyt hänen matsiestaan kuin hullu puurosta.
Eräs matsi Excaliburia vastaan on hyvä esimerkki kaikesta mitä tässä olen SD:n taidoista sanonut.

Ja kuten Cactus Jack totesi, hemmetin stiffiä kaverin meno on aika ajoin. Me likes!
Itse olen myös nähnyt todella paljon hänen matsejaan ja voin sanoa, ettei hän ole kertaakaan pettänyt luottamustani ja jokaisessa matsissa näkee jotain uutta. Se on yksi syy miksi "fanitan" häntä. Jos tulee mahdollisuus, niin kannattaa hankkia hänen tuotantoaan. Esim. ostakaa Super Dragon Evolution 3 (best of kokoelma).
"Cactus Jack" kirjoitti:
Esim. ostakaa Super Dragon Evolution 3 (best of kokoelma).


Mistähän tuon saisi ostettua.
http://www.prowrestlingguerrilla.com/merch/

Omistan tuon ja suosittelen. Toimituksessa tosin meni pari kuukautta
Onko tuo DVD? Tuolta se on ainakin loppu, mistäköhän muualta saisi?
"Cactus Jack" kirjoitti:
...Super Dragon on myös eräs stiffeimmistä painijoista, joita olen nähnyt. Mies ei paljon chopeissaan ja kyynerpääiskuissaan pidättele...


Mutta pitää muistaa että stiffeys riippuu paljon vastustajasta. Se on helppo lyödä kovaa, mutta se kehen sattuu on tietysti se joka ottaa iskut vastaan.
Itse olen nähnyt Super Dragonilta vain yhden Tag-matsin, mutta haluaisin todella nähdä mihin hän oikeasti pystyy (pieni vinkki uppijoille).
Kuulostaa hyvältä!
Tahdon nähdä hänen tuotantoa!
Joku uppimaan!
Jos DVD on huokea, ostan sen!
Jos WWE saisi tuollaisen kaverin, niin
"Velocity" kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä!
Tahdon nähdä hänen tuotantoa!
Joku uppimaan!


Tsekkaaspa tuolta Videot-osastolta.
"Velocity" kirjoitti:
Jos DVD on huokea, ostan sen!
Jos WWE saisi tuollaisen kaverin, niin


Mistä aijot ostaa sen, kun se on loppuun myyty, enkä itse ainakaan löytänyt sitä muualta DVD:nä. Ja jos WWE saisi tuollaisen kaverin, niin , koska Dragon ei voisi olla enää stiff:i, eikä hän saisi käyttää puoliakaan hänen liikkeistään.
"popozo" kirjoitti:
"Velocity" kirjoitti:
Jos DVD on huokea, ostan sen!
Jos WWE saisi tuollaisen kaverin, niin


Mistä aijot ostaa sen, kun se on loppuun myyty, enkä itse ainakaan löytänyt sitä muualta DVD:nä. Ja jos WWE saisi tuollaisen kaverin, niin , koska Dragon ei voisi olla enää stiff:i, eikä hän saisi käyttää puoliakaan hänen liikkeistään.


Eipä pelkoa! SmartMarkVideo ja sen brittivastine tarjonevat kokoelman VHS-versiota, joten jos todellakin haluaa n. 20 SD:n parasta matsia miehen itsensä valitsemana, hyppää SMV:hen ja tilaa.

EDIT: jotain kommenttiakin. Miehen liikevarasto on yksinkertaisesti brutaali. Jo pelkkä kahden kombinaatio mistä tahansa seuraavista (Curb Stomp/Violence Party/Psyho Driver/Psyho Driver II/Barry White Driver/Dragon Bomb/Double Foot Stomp) riittäisi täyttämään liikearsenaalin, mutta kaikki kimpassa tekevät vielä enemmän gutaa.
"Bushmeister" kirjoitti:
Eipä pelkoa! SmartMarkVideo ja sen brittivastine tarjonevat kokoelman VHS-versiota, joten jos todellakin haluaa n. 20 SD:n parasta matsia miehen itsensä valitsemana, hyppää SMV:hen ja tilaa.

Voi olla että ovat tarjonneet, mutta tuote näyttää nyt olevan molemmista paikoista loppu.
Kiinnostuin itsekin miehen liikearsenaalista ja olen joskus kuullut juttuakin tästä... En ole nähnyt yhtään miehen matsia mutta haluaisin kovasti nähdä joten jos jollain on linkkiä tai omalla koneella videoita voisi uppia tänne tai jonnekkin muualle... Olisi tosi hienoa
Kerta tämmöinen topic löytyy niin täytyy minunkin hieman raottaa sana-arkkuani.

Sanotaan näin heti alkajaisiksi että Super Dragon on minun lempipainija, ollut jo kauan. Hän on kaikkea mistä minä pidän, stiffi, tekninen sekä hallitsee high flyingin varsin hyvin. Monet headbump -liikkeet ovat myös todella maukkaista kun nuista head dropeista minä tahdon kovasti pitää, Psycho Driverit ovat komeimpia Piledriver variaatiota tänä päivänä, ja on se Barry White myös melko brutaali mutta niin harvinainen ja sen ottaa vaan harvat vastaan ettei parane tykästyä ko. liikkeeseen liikaa sillä sitä ei usein näe (allekirjoittanut on nähnyt kolme kertaa ja paljon olen nähnyt Super Dragonin matseja). Erityismaininta Curb Stompille ja UFOlle, siinä on pari todella komeaa liikettä jotka edustavat täydellisesti Super Dragonia . Evolution 3 kokoelma on ollut ostoslistalla jo pidemmän aikaa mutta tuolta rapakon toiselta puolelta tilaaminen tahtoo aina olla niin vaikeaa etten vielä ole toteuttanut tahtoani, mutta katsotaan. Asia mistä Super Dragon on saanut kritiikkiä on hänen ajoittainen liiallinen stiffiys, mies kun tahtoo hakata itseään pienemmät painijat henkihieveriin, mutta tämä on myös loistava tapa pushata näitä hänen vastuksiaan kun he ottavat kovan löylytyksen vastaan niin ei kukaan sitä muista että he hävisivät vaan että he ottivat näyttävästi turpaansa, näin moni nuoripainija on päässyt pitkälle SoCalissa (mm. TARO, Joey Ryan, Scorpio Sky).

'Dragon on kokopaketti ja siksi hänestä niin kovasti pidänkin.
Löysin äsken DC:llä jonkun väsäämän todella hyvän Super Dragon musavideon, ja siinä luonnollisesti näytettiin kaikkia Dragonin parhaita heittoja, hyppyjä ja potkuja. Nyt olen vielä vakuuttuneempi! Springboard Spinkick ja ne kaikki ihme korkkiruuvi hypyt joidenka nimiä en ees tiiä, ja sit ne ihme kaikki driverit... Sairas äijä jossen sanoisi , ei tietenkään millään pahalla...
"Sambol" kirjoitti:
Löysin äsken DC:llä jonkun väsäämän todella hyvän Super Dragon musavideon, ja siinä luonnollisesti näytettiin kaikkia Dragonin parhaita heittoja, hyppyjä ja potkuja. Nyt olen vielä vakuuttuneempi! Springboard Spinkick ja ne kaikki ihme korkkiruuvi hypyt joidenka nimiä en ees tiiä, ja sit ne ihme kaikki driverit... Sairas äijä jossen sanoisi , ei tietenkään millään pahalla...

Et viitsisi uppia sitä tänne?
"Sambol" kirjoitti:
Löysin äsken DC:llä jonkun väsäämän todella hyvän Super Dragon musavideon, ja siinä luonnollisesti näytettiin kaikkia Dragonin parhaita heittoja, hyppyjä ja potkuja. Nyt olen vielä vakuuttuneempi! Springboard Spinkick ja ne kaikki ihme korkkiruuvi hypyt joidenka nimiä en ees tiiä, ja sit ne ihme kaikki driverit... Sairas äijä jossen sanoisi , ei tietenkään millään pahalla...

Dragonilta ei nykyään enään kannata odottaa mitään huimia highflying liikkeitä. Miehelle on nimittäin tullut hieman massaa lisää. Kyllä hän silti Pheonix Splashiakin joskus tekee, eli siitä voi päätellä, että kyllä kaveri jotain osaa. On panostanut jo pitemmän aikaa uskomattomaan mattopainiin. Hienoja heittoja ja todella stiffiä meininkiä häneltä voi kyllä odottaa edelleen. Katselin tuossa äsken Super Dragon & Excalibur vs. Kevin Steen & El Generico matsin (jo varmaan 20:tä kertaa) ja täytyy sanoa, että siinä on loistava matsi. Ei niinkään mattopainia, mutta stiffi se on kuin helvetti. Jos sattuu kohdalle, niin katsokaa se!

EDIT: Aah, tuo matsi mainittiinkin jo. No mitäs siitä. Se ansaitsee kyllä sen. Jos haluaa nähdä Super Dragonia matossa, niin kannattaa katsoa PWG:n matseja. Loistavia nekin.
Jeps jeps. Miehestä on nousesmassa yksi suosikeistani. Tilasin juuri Super Dragon Evolution 4. En malta odottaa että se saapuu tänne, eikä rahaakaan palanut paljon.
Ei joku viitsisi selventää, kun Super Dragon vs. TARO feudin aikana kuulin vähän juttua, että TARO olisi tämän veli? Voisko joku selventää hiukan?
"Evolution's Animal" kirjoitti:
Ei joku viitsisi selventää, kun Super Dragon vs. TARO feudin aikana kuulin vähän juttua, että TARO olisi tämän veli? Voisko joku selventää hiukan?


No siis tietääkseni TARO on Dragonin biologinen veli, joten voiko sitä sen enempää selventää.
Meinaan luulin, että tämä oli ns. Taker/Kane juttua.
"Cactus Jack" kirjoitti:

Dragonilta ei nykyään enään kannata odottaa mitään huimia highflying liikkeitä. Miehelle on nimittäin tullut hieman massaa lisää.


Itse asiassa Dragonin polvet ovat erittäin huonossa kunnossa Phoenix Splashien ja 450 Splashien ansiosta mutta onhan miehelle massaakin tullut lisää sitten vanhemmilta ajoilta...
"TheBraindead" kirjoitti:
"Cactus Jack" kirjoitti:

Dragonilta ei nykyään enään kannata odottaa mitään huimia highflying liikkeitä. Miehelle on nimittäin tullut hieman massaa lisää.


Itse asiassa Dragonin polvet ovat erittäin huonossa kunnossa Phoenix Splashien ja 450 Splashien ansiosta mutta onhan miehelle massaakin tullut lisää sitten vanhemmilta ajoilta...
Ai VÄHÄN? Mies on oikeasti lihonut, laihduttaisi nyt niin nähtäisiin ilmaviakin liikkeitä, vaikka Dragon on úber kyllä noinkin.
Jaa-a katsoin muutaman dragonin matsin ihan mielenkiinnosta ja onhan hän varsin taitava kaveri ja Psycho Driver on todella kaunis liike.
"Evolution's Animal" kirjoitti:

Ai VÄHÄN? Mies on oikeasti lihonut, laihduttaisi nyt niin nähtäisiin ilmaviakin liikkeitä, vaikka Dragon on úber kyllä noinkin.


Ei me niitä vanhojen aikojen Phoenix Splasheja tai 450 Splasheja nähtäisi siltikään, sillä usko jo että ne polvet eivät enään kestä sitä.
"TheBraindead" kirjoitti:
"Evolution's Animal" kirjoitti:

Ai VÄHÄN? Mies on oikeasti lihonut, laihduttaisi nyt niin nähtäisiin ilmaviakin liikkeitä, vaikka Dragon on úber kyllä noinkin.


Ei me niitä vanhojen aikojen Phoenix Splasheja tai 450 Splasheja nähtäisi siltikään, sillä usko jo että ne polvet eivät enään kestä sitä.


Jaa'a. Onko Dragonista kehittynyt nyt wrestling - maailman oma Pavel Bure? Kyllä ne Double Stompeja kestävät.
Voisko joku sanoa mistä saisi hänen ottelujaan, videot osiossa ei ollut jos oli niin oli poistettu.
"Rey619Mysterio" kirjoitti:
Voisko joku sanoa mistä saisi hänen ottelujaan, videot osiossa ei ollut jos oli niin oli poistettu.


[mainostus]
Täältä löytyy muutama miehen matsi. Melko loppupäässä listaa..
[/mainostus]

Ja jos haluat, voin harkita Super Dragon vs. Necro Butcher @ PWG BOLA uppimista. On muuten pirun kova mättö.
"TheBraindead" kirjoitti:
"Evolution's Animal" kirjoitti:

Ai VÄHÄN? Mies on oikeasti lihonut, laihduttaisi nyt niin nähtäisiin ilmaviakin liikkeitä, vaikka Dragon on úber kyllä noinkin.


Ei me niitä vanhojen aikojen Phoenix Splasheja tai 450 Splasheja nähtäisi siltikään, sillä usko jo että ne polvet eivät enään kestä sitä.

En nyt muista mikä melko tuore ottelu häneltä oli, niin kyllä ainakin melkoisia hyppyjä tuli edelleen. Itse toivon, että pysyy tällaisena... uppoaa meikäläiseen paljon paremmin tuo kunnon "Strong Style" Dragon. Vaikka kylähän se pitää myöntää, että melko vakuuttavia otteluita hän aikaisemminkin veti. Dragonhan minulla oli se joka tutustutti meikäläisen indy-painin ihanaan maailmaan joskus 2003.
"Cactus Jack" kirjoitti:
Joo, elikkäs mitäs mieltä porukka on Super Dragonista? Mielestäni hän on yksi parhaita painijoita koskaan ja lukeutuu omaan top 5:seen (muita ovat Homicide, B-Boy, Excalibur ja Joker). Hän on erittäin taitava mattopainija, mutta osaa myös todella paljon erilaisia heittoja jne. Super Dragon on myös eräs stiffeimmistä painijoista, joita olen nähnyt. Mies ei paljon chopeissaan ja kyynerpääiskuissaan pidättele ja heitot ovat omaa luokkaansa, etenkin ns. speciaaliliikkeet... Psycho Driver, Curp Stomp, Barry White Driver, Douple Stomp.
Tuossa nyt on vielä kuvakin hänestä:


Et sattuisi tietään mistä sais isompia kuvia kaverista
"Rey619Mysterio" kirjoitti:
"Cactus Jack" kirjoitti:
Joo, elikkäs mitäs mieltä porukka on Super Dragonista? Mielestäni hän on yksi parhaita painijoita koskaan ja lukeutuu omaan top 5:seen (muita ovat Homicide, B-Boy, Excalibur ja Joker). Hän on erittäin taitava mattopainija, mutta osaa myös todella paljon erilaisia heittoja jne. Super Dragon on myös eräs stiffeimmistä painijoista, joita olen nähnyt. Mies ei paljon chopeissaan ja kyynerpääiskuissaan pidättele ja heitot ovat omaa luokkaansa, etenkin ns. speciaaliliikkeet... Psycho Driver, Curp Stomp, Barry White Driver, Douple Stomp.
Tuossa nyt on vielä kuvakin hänestä:


Et sattuisi tietään mistä sais isompia kuvia kaverista


Minulle on yksi linkki sinulle 619: www.obsessedwithwrestling.com
Muutamia satunnaisia matseja SD:ltä olen nähnyt ja on noussut heti yhdeksi indy suosikeistani. Psycho Driver on todella näyttävä isku ja herralta löytyy muitakin todella näyttäviä iskuja. Onko kenelläkään tietoa missä Super Dragon nykyään painii vai painiiko hän enää ollenkaa?
PWG'ssä, CZW'ssä (?), ja joissan pienissä. Ja Maiden, en suosittelisi Obsessedwithwrestlingiä, sillä siellä ainakin pari Dragonin kuvaa on hieman vanhoja.
On nykyään ainakin CZW:ssa ja PWG:ssa. Sekä tietysti miljoona über pikku fedeä.

E: Hidas.
Ei joku viitsisi selventää, kun Super Dragon vs. TARO feudin aikana kuulin vähän juttua, että TARO olisi tämän veli? Voisko joku selventää hiukan

Juups sattumalta löytyi miesten välinen matsi, tsekatkaa myös käyttäjän muut ottelut

Täältä
Huh kova matsi, on se psycho driver tappavan näköinen vaan...

ps. kannattaa selaille sivustoa sillä sieltä löytyy paljon vaikeasti löydettäviä videoita mm. japanifedeistä
Juu Super Dragon oli varmaan ensimmäisiä painijoita joiden kautta pääsin tutustumaan Indyihin ja kyllähän se Psycho Driver aiheuttaa aina pienen mark outin. Dragon vieläkin yksi suosikeistani Indy puolelta ja aivan syystä mieheltä olen nähnyt hienoja matseja ja saa aikaan hyvän matsin monien erilaisten vastustajien kanssa.