"Black" kirjoitti: Mikäs on muuten tämä juttu Kurtin ja Kingin välillä? King tuntuu pitävän hänestä aika paljon.
En ole ihan varma, mutta King kehui todella paljon Anglea 02 Rumblessa. Ja muistan, kun J.R sanoi:"Here comes Kings favourite to win it all."
Okei. King tuntuu kehuvan ja pitävän Anglesta todella paljon.
Baneslayer2006-01-14 23:26
B
AND NEW WORLD HEAVYWEIGHT CHAMPION: KURT ANGLE....
Vihdoinkin pääsen näkemään miten Angle hoitaa mestaruuskautensa. Hän on sen ansainnut ja hän on paikkansa näyttänyt.
Toivon että Kurt ei menetä mestaruuttaan ihan pian. Ja että hän pysyy kunnossa mestaruuskautensa ajan.
Newe2006-01-15 10:13
N
Olin todella yllättynyt, että Kurt Angle tuohon mestaruus matsiin ilmestyi ja sitten vielä voitti sen. Luulin että Mark Henry vyön veisi, mutta onneksi WWE tajusi että Henry ei olisi oikea henkilö vyön kantajaksi. Nyt ainoa kysymys onkin miten tästä eteenpäin? Kurt Angle on Raw:n painija, joten jälleen kerran Raw ilmeisesti omistaa molemmat vyöt vai olenko väärässä? Luultavasti Angle siirtyy tämän jälleen SmackDowniin tai sitten SmackDownin taru alkaa oikeasti olla lopussa. Yksi mahdollisuus olisi vöiden yhdistyminen. Mitä mieltä tästä olisitte?
Kratos2006-02-20 18:00
K
Olen miettinyt että mikä ihme Kurtilla on ylähampaissaan..?
Onko se kenties joku suojus jolle on hyvä tarkoitus vai jotain muuta?
Whiplash2006-02-20 18:17
W
Kyllä se on suojus.
Natural2006-02-20 18:39
N
"LosChicken" kirjoitti: Kyllä se on suojus.
Miksi muuten Kurt suojaa pitää?
4 Real2006-02-20 18:52
4
Tuohon taidettiin vastata joskus yleisissä kysymyksissä. Katso sieltä.
Natural2006-02-21 12:42
N
"4 Real" kirjoitti: Tuohon taidettiin vastata joskus yleisissä kysymyksissä. Katso sieltä.
OK.. Tarkkailenpas..
The Knob2006-02-28 22:40
T
nyt vasta ensimmäistä kertaa itse törmään wwe:ssä tuohon niinsanottuun Face turniin. tai ainakin niin että sen huomaisin oikein itse ja kunnolla! Edgestähän tuli pahis, mutta sitä ei suomen televisiossa niin näytettykkään ja koko revolutionin jutut tuli aika yllärinä....mutta anglen tapaus oli kyllä vähintäänkin hienosti toteutettu
Anglesta tehtiin koko kansan suosikki ja hienosti saatiin käännettyä YOU SUCK huudot sellaiseksi että se tekee ne "vastustajalleen" samoin daivarin heivaaminen yms. muut.
Angle on hyvä mestari, saa mielestäni ollla vielä kauemmankin.
Turnista olen hieman eri mieltä, ei oikein tuo amerikkalaisuus gimmick kolahda, ainakaan noin "sankarillisessa" mielessä.
erkko7772006-11-21 12:24
E
Oikeastaan oli todella hyvä juttu että Kurt Angle meni TNA:han.
WWE:ssä Kurt oli jo kohdannut kaikki parhaat eikä siellä ollut tulossa mitään mullistavaa teki hyvää showpainille että mies meni painimaan klassikkomatseja Samoa Joeta, AJ Stylesiä ja kumppaneita vastaan.
Tna on onnistunut varsin hyvin Kurt Anglen suhteen- uusi puku, musiikki on upeita.
Ottelu Samoa Joeta vastaan nousee parhaaksi tämän vuoden matsiksi minkä olen nähnyt, mutta ottelussa näkyi selvästi että miehet voi pystyä vielä parempaan.
Joillekin TNA painijoille tekisi hyvää mennä wwe:hen (monty Brown) ja päinvastoin
Kratos2006-12-17 14:31
K
Hauskaa. WWe myy edelleenkin Kurtin fanituotteita shopzonella.
brahma_bull2006-12-17 15:28
B
No eikös ne ole Christianinki tuotteita myynneet aika pitkään.
finlay2007-04-22 16:04
F
Mitä Anglelle on tapahtunut?
Ensimmäisessä TNA-haastattelussaan Angle puhui siitä, miksi hän jätti WWE:n. Hän muistaakseni uhosi, että ottaa TNA:n haltuunsa ja nousee sen ykkösmieheksi. Tuolloin en epäillyt Anglen väitettä ollenkaan. Itse asiassa pidin sitä itsestäänselvyytenä. Näin ei kuitenkaan käynyt. Minun silmissäni Angle tulee vasta lafkan neljäntenä, Joen, Christianin ja AJ:n jälkeen. Kahdessa jälkimmäisessä saattaa olla nakemyseroja, mutta tuskin kukaan voi tosissan väittää, että Angle olisi Joeta parempi, tai edes melkein yhtä hyvä.
Mistä kaikki oikein johtuu? Mielestäni Anglen paini on mennyt vain ihan pikkuriikkisen alaspäin, eli sillä ei pitäisi olla kovin suurta merkitystä. Tuokin on vain oma tulkintani, se ei välttämättä pidä paikkaansa. Vielä puoli vuotta sitten Angle kuului omaan TOP-viiteen, mutta nykyään en jostain syystä pidä hänestä ollenkaan. Näen hänessä vain ylimielisen hasbeenin (tosin vain lievästi), joka kuvittelee itsestään liikoja. Kyllähän hän hyvä on, muttei mitään maailman huippuluokkaa (enää).
Nuo ovat erittäin kielteisiä väitöksiä, joihin minulla ei ole edes kunnollisia perusteluja. Mistä kaikki siis johtuu? Olen huomannut muutamien muidenkin kirjoittajien kommenteissa lievää Angle-negatiivisuutta, joten kuulisin mieluusti muidenkin mietteitä.
Yhteenvetona haluan sanoa (hieman liioitellusti), että Angle on petturi, joka ei pitänyt lupauksistaan kiinni. ANGLE SUCKS!
Nodachi2007-04-22 16:25
N
Jepjep, Kurt ei ole todellakaan säväyttänyt enää TNA:ssa, kun taas WWE:ssä hän oli yksi suurimmista suosikeistani. En tiedä mitä jätkälle on tapahtunut, hän ei vain ole ollut the Kurt Angle siellä. WWE:ssä olisi saanut pysyä, ja antaa TNA:n kasvattaa näistä omista nuorista lupauksistaan suuria tähtiä - onhan TNA:ssa jo Sting ja Jarret jotka edustavat sitä "legenda-puolta". Mutta itselleni Kurt on (nykyisin) periaatteessa vain yksi muiden joukossa, tiedä sitten mistä johtuu.. kun enpä tiedä että onko hänen paininsa TNA:ssa ollut paljoakaan huonompaa kuin WWE:ssä.
No, toivon että Kurt joko menee takaisin WWE:hen (not gonna happen), lopettaa uransa, tai sitten parantaa jotenkin sitä tasoa huomattavasti. Kuten finlay mainitsi, ei hän ole se TNA:n johtohahmo mikä hänestä oli tarkoitus tulla. Christian menee selvästi korkeammalle kuin hän, AJ menee korkeammalle kuin hän, jopa Abyss menee omissa silmissäni korkeammalle kuin hän! Joesta en pidä sitten ollenkaan joten hänestä en sano mitään. WWE:ssä Kurt olisi voinut painia loppu-uransa, ja lopettaa huipulla; pari klassikkomatsia, "one last reign" ja lopettaminen -> HoF. (Kun eikös hänen paikat ole sen verran paskana ettei hän kauaa enää paini?)
Supa2007-04-22 16:51
S
"finlay" kirjoitti: Mitä Anglelle on tapahtunut?
Asia on näin, että Kurt ei ole enää priimakunnossa.
Ensimmäisessä TNA-haastattelussaan Angle puhui siitä, miksi hän jätti WWE:n. Hän muistaakseni uhosi, että ottaa TNA:n haltuunsa ja nousee sen ykkösmieheksi.
Joo just, syytä Anglea siitä, ettei bookkaajat toimineet miten Kurt halusi.
Minun silmissäni Angle tulee vasta lafkan neljäntenä, Joen, Christianin ja AJ:n jälkeen. Kahdessa jälkimmäisessä saattaa olla nakemyseroja, mutta tuskin kukaan voi tosissan väittää, että Angle olisi Joeta parempi, tai edes melkein yhtä hyvä.
Joe ja AJ Anglen edellä? WTF, oikeesti. Angle on huomattavasti parempi kuin AJ, joka on vain spottiapina, ja teknisempi ja parempi brawler kuin Joe. Tämä nyt oli vain minun mielipiteeni, mutta näin se on.
Mistä kaikki oikein johtuu? Mielestäni Anglen paini on mennyt vain ihan pikkuriikkisen alaspäin, eli sillä ei pitäisi olla kovin suurta merkitystä.
Kuten jo sanoin, Kurtin parhaat vuodet ovat jo ohitse, eikä hän kykene enää niin koviin suorituksiin mitä ennen. Hyvänä esimerkkinä voi antaa uutisen, jossa kerrottiin Lockdownin jälkeen Kurtin linkuttaneen jalkaansa, ja pidellen selkäänsä matkalla hotelliin.
Näen hänessä vain ylimielisen hasbeenin (tosin vain lievästi), joka kuvittelee itsestään liikoja. Kyllähän hän hyvä on, muttei mitään maailman huippuluokkaa (enää).
Ylimielinen? Millä perusteella? Ehkäpä se onkin miehen tämän hetkinen gimmick, ja Kurt oikeastaan toimiikin aika heelmaisesti nykyään. Hasbeen? Sting on hasbeen, ei Kurt.
Nuo ovat erittäin kielteisiä väitöksiä, joihin minulla ei ole edes kunnollisia perusteluja.
Totta.
Yhteenvetona haluan sanoa (hieman liioitellusti), että Angle on petturi, joka ei pitänyt lupauksistaan kiinni. ANGLE SUCKS!
Nyt menet kyllä jo hieman liian pitkälle. Angle ei ole tehnyt mitään petturillista, vaan antaa joka showhun kaiken mitä pystyy, vaikka se vaatiikin paljon kipua.
Mitä lupauksia? Joku kayfabessa tekemä "Minä hallitsen TNA:ta" haastattelu? Just joo.
Captain Charisma2007-04-22 17:17
C
Joe ja AJ Anglen edellä? WTF, oikeesti. Angle on huomattavasti parempi kuin AJ, joka on vain spottiapina, ja teknisempi ja parempi brawler kuin Joe. Tämä nyt oli vain minun mielipiteeni, mutta näin se on.
Väitettä että AJ Styles olisi vain spottiapina en viitsi edes kommentoida, sillä jokainen hänen otteluitaan (vanhempaa materiaalia varsinkin) nähnyt tietää miten naurettava tuo väitteesi oikein oli.
Sitten päästään tähän toiseen. Samoa Joe on muka huonompi brawler kuin Kurt Angle, siis mitä helvettiä. Teknisesti Angle nyt toki on parempi, ja näin tietysti pitää ollakkin kun kerran on olympiavoittaja, mutta tällä hetkellä maailmasta tuskin löytyy yhtään Samoa Joea parempaa brawleria. Samalle viivalle nyt ehkä voisi laskea Morishiman ja pari muuta jannua. Anglen avut ovat selvästi teknisessä painissa ja on turha edes yrittää väittää että hän olisi brawlauksessa Joen tasoa tai varsinkaan parempi.
- "Tämä on siis vain minun mielipiteeni, mutta näin se on."
finlay2007-04-22 17:24
F
"Supa" kirjoitti:
"finlay" kirjoitti: Mitä Anglelle on tapahtunut?
Asia on näin, että Kurt ei ole enää priimakunnossa.
Faktaa, en lähde kiistämään. Mutta ei ole Michaelskaan, enkä ole huomannut mitään merkittävää muutosta hänessä.
"Supa" kirjoitti:
"finlay" kirjoitti: Ensimmäisessä TNA-haastattelussaan Angle puhui siitä, miksi hän jätti WWE:n. Hän muistaakseni uhosi, että ottaa TNA:n haltuunsa ja nousee sen ykkösmieheksi.
Joo just, syytä Anglea siitä, ettei bookkaajat toimineet miten Kurt halusi.
Enpä menisi pistämään bookkauksen piikkiin. Angle ei ole niin kova kuin ennen.
"Supa" kirjoitti:
"finlay" kirjoitti: Minun silmissäni Angle tulee vasta lafkan neljäntenä, Joen, Christianin ja AJ:n jälkeen. Kahdessa jälkimmäisessä saattaa olla nakemyseroja, mutta tuskin kukaan voi tosissan väittää, että Angle olisi Joeta parempi, tai edes melkein yhtä hyvä.
Joe ja AJ Anglen edellä? WTF, oikeesti. Angle on huomattavasti parempi kuin AJ, joka on vain spottiapina, ja teknisempi ja parempi brawler kuin Joe. Tämä nyt oli vain minun mielipiteeni, mutta näin se on.
AJ ei ole pelkkä spottiapina. Taidoiltaan AJ ei välttämättä ole parempi, mutta hahmona+mikissä hän hipoo nykyään täydellisyyttä, toisin kuin Angle.
Joe on parempi kuin Angle. Joe on vaikuttavampi kehässä (enkä nyt puhu yksittäisistä liikkeistä), hänellä on enemmän uskottavuutta sekä matsit puhuvat puolestaan. Myönnän, että bookkaus rajoitti Christian vs. Anglea, mutta Christian vs. Joe oli huomattavasti parempi.
"Supa" kirjoitti:
"finlay" kirjoitti: Yhteenvetona haluan sanoa (hieman liioitellusti), että Angle on petturi, joka ei pitänyt lupauksistaan kiinni. ANGLE SUCKS!
Nyt menet kyllä jo hieman liian pitkälle. Angle ei ole tehnyt mitään petturillista, vaan antaa joka showhun kaiken mitä pystyy, vaikka se vaatiikin paljon kipua.
Mitä lupauksia? Joku kayfabessa tekemä "Minä hallitsen TNA:ta" haastattelu? Just joo.
Tuo oli liioittelua itseltäni, myönnän sen. Tuokin on totta, että Angle antaa aina kaikkensa, mutta valitettavasti se ei riitä. Ikä ja loukkaantumiset alkavat painaa, mikä on vain kylmä fakta. Angle on joutunut olosuhteiden uhriksi.. Eikä hän tilanteelleen mitään mahda, mutta hän ei ole firman ykkösmies, valitettavasti.
Hieman lisäedittiä:
Ihan muuten vaan kysyisin Supalta, että oletko nähnyt Unbreakablen Three-Wayn tai Joe-Punk -trilogiaa 04-vuodelta? Enkä nyt tarkoita, ettet voisi antaa arviota Joesta, vaikket olisi noita matseja nähnytkään, mutta ainakin minun (ja luultavasti aika monen muunkin) mielestä Joe oli aika helvetin hyvä noissa matseissa. Ja matsit ovat muutenkin todella lähellä täydellisyyttä (ei pelkästään minun näkökulmastani, kriitikotkin ovat ylistäneet noita).
finlay2007-04-22 22:29
F
Ääh, kaipa tässä tuli mentyä asiattomuuksien puolelle ja pahasti. Miten saatoin sanoa miestä ylimieliseksi petturiksi, joka on uhrannut koko elämänsä (ihmissuhteet mukaanlukien?) siihen, että minunkaltaiseni tyypit saavat markata ja huutaa kurkkunsa käheiksi kotisohvillaan? Miestä, joka on lähestulkoon antanut elämälleni tarkoituksen (ei nyt ihan, mutta melkein). Pitäisi varmaan mennä mielenterveystutkimuksiin, kun tuollaista suustani päästän. Juu, enköhän minä taida lopettaa tähän...
Edit: Ja jos hasbeeneistä puhutaan, niin ei Anglea ja Stingiä voi edes verrata toisiinsa, ei todellakaan.
Supa2007-04-23 12:14
S
"Captain Charisma" kirjoitti:
Väitettä että AJ Styles olisi vain spottiapina en viitsi edes kommentoida, sillä jokainen hänen otteluitaan (vanhempaa materiaalia varsinkin) nähnyt tietää miten naurettava tuo väitteesi oikein oli.
Ehkä ammuin hieman yli, mutta minua ei AJ ainakaan ole koskaan säväyttänyt. Ehkäpä sitten tulevina vuosina alan miehestä pitämään, mutta tällä linjalla en pidä hänestä paljoakaan.
Sitten päästään tähän toiseen. Samoa Joe on muka huonompi brawler kuin Kurt Angle, siis mitä h****ttiä. Teknisesti Angle nyt toki on parempi, ja näin tietysti pitää ollakkin kun kerran on olympiavoittaja, mutta tällä hetkellä maailmasta tuskin löytyy yhtään Samoa Joea parempaa brawleria. Samalle viivalle nyt ehkä voisi laskea Morishiman ja pari muuta jannua. Anglen avut ovat selvästi teknisessä painissa ja on turha edes yrittää väittää että hän olisi brawlauksessa Joen tasoa tai varsinkaan parempi.
Mielestäni Kurt on oikeasti todella hyvä brawler.Mietin kauan sitä Joen ja Anglen asettelua, ja tulin Anglen voittoon sillä perusteella, että kuitenkaan en tarpeeksi paljoa ole Joeta nähnyt. Olen aina pitänyt Kurtin brawlauksesta, sillä se on erittäin stiffin näköistä, niinkuin kyllä Joenkin.
Whatever, trollausta koko arvostelu(ni).
- "Tämä on siis vain minun mielipiteeni rankan päivän jälkeen, mutta näin se ei aina ole."
erkko7772007-05-19 10:28
E
Katoin muuten äskettäin Anglen WWF debyytin. Oli aika mielenkiintoinen matsi sinänsä sillä vaikka matsi oli kokoajan ihan hyvää painia niin yleisö huusi todella kovaa boring, boring
Riddick2007-05-19 11:47
R
"erkko777" kirjoitti: Katoin muuten äskettäin Anglen WWF debyytin. Oli aika mielenkiintoinen matsi sinänsä sillä vaikka matsi oli kokoajan ihan hyvää painia niin yleisö huusi todella kovaa boring, boring
Ihan uteliaisuuttani kysyisin, että ketähän vastaan Kurt Angle tuon debyyttinsä otteli ?
Captain Charisma2007-05-19 11:56
C
"Riddick" kirjoitti:
"erkko777" kirjoitti: Katoin muuten äskettäin Anglen WWF debyytin. Oli aika mielenkiintoinen matsi sinänsä sillä vaikka matsi oli kokoajan ihan hyvää painia niin yleisö huusi todella kovaa boring, boring
Ihan uteliaisuuttani kysyisin, että ketähän vastaan Kurt Angle tuon debyyttinsä otteli ?
1999 vuoden Survivor Seriesissä Shawn Stasiakia vastaan.
Stone Cold Steve Allu2007-07-04 16:48
S
Muuten mitä kaikkea Angle on nyt kerennyt tekemään hänen ilmoittaman parantelu ajanjakson jälkeen? Luin Alertin pääsivulta, että hän ainakin voitto Brock Lesnarin IGF-liigan mestaruusottelussa. Onko hän kerennyt painimaan paljonkin sen "lomansa" jälkeen?
Captain Charisma2007-07-04 17:19
C
"Stone Cold Steve Allu" kirjoitti: Muuten mitä kaikkea Angle on nyt kerennyt tekemään hänen ilmoittaman parantelu ajanjakson jälkeen? Luin Alertin pääsivulta, että hän ainakin voitto Brock Lesnarin IGF-liigan mestaruusottelussa. Onko hän kerennyt painimaan paljonkin sen "lomansa" jälkeen?
Kun nyt tuli jälleen puhetta Kurt Anglesta ja TNA World Heavyweight -mestaruudesta, niin mielestäni Angle ansaitsi tuon mestaruuden. Hän on esittänyt hyviä otteluita TNA:n puolella, mutta eivät ehkä ole olleet aina aivan WWE -aikojen luokkaa. Angle on aina kuulunut lempipainijoihini. Hän on hyvä mikissä, ja mielestäni maailman paras painija. Ei voi kerrassaan olla huono ottelu, jos Angle on kehässä. Angle vs Undertaker NWO 2006 oli erinomainen ottelu, paljon parempi mitä odotin. Viime aikoina Anglella on kuitenkin ollut kosolti loukkaantumisia ja sitä kautta alkanut hieman hiipua. "The only olympic gold medalist in sports entertainment history. It's true, it's DAMN true!!"
Kurt Angle edelleenkin kiinnostunut ottelemaan MMA kehässä. UFC tarjosi Kurtille loistavaa sopimusta, mutta samalla vaati, että Kurt lopettaa painimisen kokonaan. IFL (pienempi mma organisaatio) kuitenkin tarjoaisi Kurtille mahdollisuuden otella MMA kehässä ja samalla jatkaa painin parissa. Kurt mainitsee haluavansa otella Ken Shamrockkia, Pat Miletichiä, Matt Lindlandia ja Renzo Gracieta vastaan.
lhasafi2007-11-12 11:13
L
"Uplift" kirjoitti: Kurt Angle edelleenkin kiinnostunut ottelemaan MMA kehässä. UFC tarjosi Kurtille loistavaa sopimusta, mutta samalla vaati, että Kurt lopettaa painimisen kokonaan. IFL (pienempi mma organisaatio) kuitenkin tarjoaisi Kurtille mahdollisuuden otella MMA kehässä ja samalla jatkaa painin parissa. Kurt mainitsee haluavansa otella Ken Shamrockkia, Pat Miletichiä, Matt Lindlandia ja Renzo Gracieta vastaan.
Jonkun pitäisi tipauttaa vähän järkeä Anglen päähän. Hän on 38-vuotias. Hänen niskansa on jo korjattu leikkauspöydällä (huhtikuu 2003). Jos hän todella kiipeää vapaaottelukehään matsaamaan, yksi ainoa neck crank tai jopa se, että hän tulisi takedownista alas niskalleen/hartioilleen... no, sanotaan vaan, että hän tuskin kävelisi kehästä pois.
Anglella on loistava painitausta, se on pakko myöntää. Moni vapaaottelun suurista nimistä on lähtenyt juuri painin parista - tunnetuimpana UFC:n viisinkertainen mestari, Randy "The Natural" Couture. Mutta Couture aloitti UFC-uransa 34-vuotiaana ilman olemassaolevia vammoja.
UFC:n presidentti Dana White on useampaan kertaan sanonut, että hän on tarjonnut Anglelle mahdollisuutta harjoitella vapaaottelua ammattilaisten kanssa. White ei ole ehkä maailman luotettavin tietolähde, mutta toisaalta, jos Angle olisi asian suhteen tosissaan, treeniapua on tarjolla ties kuinka monesta paikasta. Jenkkilä on MMA traning campeja puolillaan.
Jos IFL todella tekee sopimuksen Anglen kanssa, he a) saavat murto-osan siitä "name valuesta", jonka UFC sai sopimuksestaan Brock Lesnarin kanssa ja b) ottavat karmean riskin Anglen vammautumisesta kehässä - sekä kaikesta siitä huonosta julkisuudesta, joka tällaista tapausta seuraisi. Lisäksi - jos Angle olisi oikeasti tosissaan vapaaottelun suhteen, hän olisi jo tehnyt sopimuksen ja kiivennyt kehään.
Bottom Line: Angle puhuu lämpimikseen. Hän (toivottavasti) tietää, millaisessa kunnossa hänen kroppansa on. Painikehässä hänen niskaansa voidaan suojella, vapaaottelukehässä ei. Toisekseen - Angle on TNA:ssa Iso Kala pienessä lammessa. On erittäin epätodennäköistä, että hän saavuttaisi vastaavaa mainetta vapaaottelun piirissä - olipa se sitten UFC:ssä, IFL:ssä tai jossain muussa organisaatiossa. Hänen nimensä arvo kantaa ehkä pari-kolme ottelua ja sitten aletaan katsoa tuloksia.
Eri mieltä saa olla omalla vastuulla
What2007-12-09 13:29
W
Tänään Kurt täyttää 39 vuotta! Ei ole enää nuori poika hänkään. Vuoden päästä jo 40 täyteen, jota yleisesti pidetään huippu-urheilijoiden eläkeikänä Mutta eiköhän Kurtti ilahduta meitä vielä monia vuosia painikehissä.
Koitin etsiä hyviä kuvia, mutta en löytänyt niitä tämän pointtini tueksi. Angle näyttää tänä päivänä 9.12.2007 paljon paremmalta ja ennen kaikkea terveemmältä kuin vuosi tai kaksi sitten. Toki tämä voi olla pelkkää harhaa, koska en mikään lääkäri ole. Mutta, ehkä WWE:stä lähteminen oli Anglen kannalta sittenkin paras vaihtoehto. Täysipainoinen aikataulu olisi luultavasti tappanut miehen ennen 40-vuotisjuhlia TNA:sta en tykkää sitten yhtään, mutta kyllä aina Anglen tekemisiä siellä tulee seurattua. Onhan hän sielläkin saanut aikaan hyviä matseja. Esim. Samoa Joeta, Stingiä ja Kazarinia vastaan. Näitä ei olisi nähty, jos Kurt olisi pysynyt Vincen leivissä.
Tavallaan toivon vieläkin, että Angle palaisi WWE:hen ja Smackdowniin, koska niiltä ajoilta on niin hienoja muistoja. Mutta toisaalta järki sanoo, että TNA on miehelle paras paikka tässä vaiheessa: hän on siellä aivan loistava mestari ja aikataulujen vuoksi saa myös tarvitsemaansa lepoa. Anglehan tunnetusti on mies, joka ei paljon lepoaikaa kysele, vaan painii ja painii... muistuttaa muuten erästä toistakin, jonka elämänkaari loppui tuossa kesällä...
Joka tapauksessa tuo nyt on turhanpäiväistä löpinää. Angle on edelleen IMO paras painija maailmassa. TNA:ssa hän tullee viettämään vielä vuosia, mutta en voi olla ajattelematta niitä matseja, jos mies palaisi WWE:hen: Angle vs. Jericho, Angle vs. Batista (ei koskaan nähty), Angle vs. HHH, Angle vs. Kennedy, Angle vs. Hardyt... aijai... mutta nautitaan nyt Kurtin otteista TNA:ssa, vaikka hän onkin ainoa syy katsoa koko ohjelmaa.
JVDS2007-12-09 13:56
J
"What" kirjoitti: Angle on edelleen IMO paras painija maailmassa.
Okei. Tiedän, että nämä ovat mielipideasioita, mutta Angle ei ole ollut enää moneen vuoteen mikään maailman paras painija. WWE:ssä Angle kävi parhaimmat feudinsa alan muita osaajia vastaan. Hänestä huomasi vain jo selvästi, ettei mies ole enää aivan priimakunnossa, mitä oli vielä joskus vuosina 2002-2003. Pidemmän päälle TNA:han meno oli oikein Anglelta. Sitä en kiistä. Tietenkin Angle olisi voinut pitää muutamia kuukausia vapaata painimisesta ja palata sitten uudelleen WWE:hen, mitä itse olisin toivonut. Siinä Angle oli suorastaan k*sipää, kun ei suostunut millään pitämään taukoa, vaan halusi vain painia ja painia, vaikka pitkäaikaisia vaivojakin oli alla. Eli pelkästään WWE:tä ei voida tästä todellakaan syyttää.
Aivan joo. 39 vuotta on miehellä jo plakkarissa. Ei ihan nuorimmasta päästä enää. Tottakai Anglea olisi kiva vielä WWE:ssä nähdä, mutta jotenkin luulen, että Angle painii muutaman seuraavan vuoden vielä TNA:ssa, ennen kuin lopettaa uransa. Jos lyhykäisyydessään pitäisi Anglesta tähän loppuun jotain sanoa, niin yllättävän vähän aikaa kesti se Anglen "huippukausi", enkä laske tähän mitään Sting -feudeja yms. 2000-luvun alussa Angle oli maailman parhaita. Jotenkin vain tuntuu siltä, että ikä alkaa hänelläkin painaa, minkä näen hänestä oikein silmissä.
What2007-12-09 14:18
W
JVDS kirjoitti
Okei. Tiedän, että nämä ovat mielipideasioita, mutta Angle ei ole ollut enää moneen vuoteen mikään maailman paras painija.
Voipi olla, että katson tätä liikaa markin näkökulmasta, mutta jos Anglelle annetaan hyvä vastustaja, niin tuloksena on varma klassikkomatsi. Viime aikoina TNA vaan on buukannut loputtomasti näitä merkityksettömiä tag-team matseja, joissa Angle ei pääse loistamaan.
Siinä Angle oli suorastaan k*sipää, kun ei suostunut millään pitämään taukoa, vaan halusi vain painia ja painia, vaikka pitkäaikaisia vaivojakin oli alla. Eli pelkästään WWE:tä ei voida tästä todellakaan syyttää.
Juu, Anglen lähdöstä ei voi "syyttää" kuin Anglea itseään. Tietääkseni kuvio meni niin, että Vince laittoi Kurtin "pakkolomalle", jonka aikana hänen piti hoitaa itsensä kuntoon. Kurt, joka ei ollut Vincen kanssa mitään parasta kaveria lähtikin sitten lätkimään. Ensinhän huhuttiin, että Angle lähtisi vapaaottelijaksi, mutta nämä olivat pelkkää huhua, ja mies siirtyi TNA:han. Paikkaan, jossa saa olla oma itsensä ja luultavasti vaikuttaa vahvasti myös hahmonsa kehitykseen kameroiden pyöriessä.
Tottakai Anglea olisi kiva vielä WWE:ssä nähdä, mutta jotenkin luulen, että Angle painii muutaman seuraavan vuoden vielä TNA:ssa, ennen kuin lopettaa uransa.
Pöh... Angle will NEVER RETIRE!! Nature Boyn sanoja lainatakseni. Jotenkin uskon, että Anglesta tulee seuraava Ric Flair ja hän painii vielä ainakin kymmenen vuotta. Mutta toivottavasti hän tajuaa lopettaa ennen kuin hänen matseistaan tulee yhtä huonoja kuin Flairin nykyisistä.
Jotenkin vain tuntuu siltä, että ikä alkaa hänelläkin painaa, minkä näen hänestä oikein silmissä.
Nimenomaan olen sitä mieltä, että Angle on paremmassa kunnossa nyt, mitä oli WWE-runinsa loppupuolella. Kuten sanoin... jos TNA osaisi buukata hyviä feudeja mestaruusvyön ympärille, niin Angle painisi klassikkomatseja. Mutta, kun tärkeämpää on tunkea kaikki tähdet PPV:hen ja buukata jotain 2vs2 ja 3vs3 matseja maailmanmestarilla. Uskomatonta paskaa.
JVDS2007-12-09 16:16
J
"What" kirjoitti: Voipi olla, että katson tätä liikaa markin näkökulmasta, mutta jos Anglelle annetaan hyvä vastustaja, niin tuloksena on varma klassikkomatsi. Viime aikoina TNA vaan on buukannut loputtomasti näitä merkityksettömiä tag-team matseja, joissa Angle ei pääse loistamaan.
Huomasin heti, että olet Angle -mark, eikä siinä mitään Mutta eikö tarpeeksi hyvä painija pysty melkein ketä vastaan vain painimaan hyvän ottelun? Tietenkin joillakin painijoilla kemiat pelaavat vain tosi hyvin yhteen, kuten Angle/Benoit, Angle/Lesnar, joten hyvä ottelu on melkein aina tulossa, kun nämä painijat kohtasivat.
Juu, Anglen lähdöstä ei voi "syyttää" kuin Anglea itseään. Tietääkseni kuvio meni niin, että Vince laittoi Kurtin "pakkolomalle", jonka aikana hänen piti hoitaa itsensä kuntoon.
Kyllä sinunkin on myönnettävä, että Angle käyttäytyi tuossa tilanteessa aivan persreikäisesti. On totta, että Vince laittoi Anglen pakkolomalle, eikä Angle olisi tähän suostunut, koska halusi vain painia ja painia huolimatta omasta terveydestään. Kaikki ajattelivat Anglen parasta paitsi hän itse.
Jotenkin uskon, että Anglesta tulee seuraava Ric Flair ja hän painii vielä ainakin kymmenen vuotta.
Kaikista tulee ilmeisesti Ric Flaireja En oikein jaksa tuohon uskoa. Sen verran Angle on mennyt alaspäin huippuvuosistaan, vaikka kykenee edelleenkin ihan kelvollisiin otteluihin, mitä olen nähnyt. Toivotaan, ettei hänestä tule kehäraakkia ja nuorten painijoiden pushaamisen pilaajaa (vrt. Hulk Hogan).
Nimenomaan olen sitä mieltä, että Angle on paremmassa kunnossa nyt, mitä oli WWE-runinsa loppupuolella.
Tässä taidat olla oikeassa. Ehkä TNA:ssa Angelta ei vaadita niin paljoa kuin WWE:ssä. Ainakin näin se olisi loogisempaa. Ei Anglesta vain enää ole huippunimeksi. Kuten sanoin, niin ikä alkaa painaa ja hänen parhaat päivänsä ovat jo takana päin, vaikka sitä voi olla vaikea käsittää
What2007-12-09 16:43
W
JVDS kirjoitti:
Huomasin heti, että olet Angle -mark, eikä siinä mitään Wink Mutta eikö tarpeeksi hyvä painija pysty melkein ketä vastaan vain painimaan hyvän ottelun? Tietenkin joillakin painijoilla kemiat pelaavat vain tosi hyvin yhteen, kuten Angle/Benoit, Angle/Lesnar, joten hyvä ottelu on melkein aina tulossa, kun nämä painijat kohtasivat.
Eipä se Angle ole ainakaan minun asteikollani sysipaskaa ottelua paininut ketään vastaan. Angle vs. Mark Henrykin oli ihan katsottavaa kamaa, ja se kertoo jotakin.
Kyllä sinunkin on myönnettävä, että Angle käyttäytyi tuossa tilanteessa aivan persreikäisesti. On totta, että Vince laittoi Anglen pakkolomalle, eikä Angle olisi tähän suostunut, koska halusi vain painia ja painia huolimatta omasta terveydestään. Kaikki ajattelivat Anglen parasta paitsi hän itse.
Juu, tuo on kyllä totta. En voi väittää vastaankaan.
Tuohon väitteeseen, että Anglen parhaat päivät ovat takanapäin... enpä tiedä. Mies on kuitenkin fyysisesti ja ilmeisesti henkisestikin paremmassa kunnossa kuin vuosiin. Ehkä emme näe enää koskaan Angle/Lesnar tai Angle/Michaels tasoisia klassikoita, mutta hyviin jopa **** lumihiutaleen matseihin hän kyllä kykenee, jos buukkaus olisi erilaista. Angle vs. Booker T feudi oli isossa E:ssä täyttä shaissea pedofiili-Kurt kuvioineen, mutta kenties TNA:ssa he saisivat parempaa aikaan. Anglella lienee tulevaisuudessa myös suuri rooli, kun näitä Sabineja, Shelleytä ja muita TNA-originaaleja koitetaan saada overeiksi. Siinä sivussa voitaisiin nähdä hienoja matseja.
Kaikista tulee ilmeisesti Ric Flaireja Very Happy En oikein jaksa tuohon uskoa. Sen verran Angle on mennyt alaspäin huippuvuosistaan, vaikka kykenee edelleenkin ihan kelvollisiin otteluihin, mitä olen nähnyt. Toivotaan, ettei hänestä tule kehäraakkia ja nuorten painijoiden pushaamisen pilaajaa (vrt. Hulk Hogan).
Anglesta, jos kenestä tulee seuraava Ric Flair. Miehellä on nimittäin uskomaton palo painia, sehän on tullut selväksi ja oli välillä tuhota miehen kokonaan. Hogan on ehkä 80-luvulla ja WCW:n aikoihin tuhonnut yhden jos toisenkin pushin, mutta 2002-2003 WWE-runin aikanahan Hogan jobbasi Lesnarille, Anglelle, Undertakerille, The Rockille ja muille. 2005 hän taas tappeli Shawn Michaelsia, joka on niin iso nimi, ettei tämä mitään pushia olisi tarvinnutkaan. Ortonin voittaminen 2006 SummerSlamissa tietysti hieman heikensi "Legend Killer"-imagoa, mutta käsittääkseni tämä häviö oli lähinnä rangaistus Randylle backstagehomoilusta, eikä johtunut sen kummemmin Hoganin pakonomaisesta halusta tuhota nouseva tähti.
JVDS saattaa kyllä olla oikeassa, mutta vahvasti uskon, että Angle todistaa JVDS:n olevan pelle (just joking ) ja painii vielä monta ikimuistoista matsia.
JVDS2007-12-09 20:23
J
"What" kirjoitti: JVDS saattaa kyllä olla oikeassa
Saattaa olla? JVDS on aina oikeassa, joten mitäs sitä turhaan väittelemään Kommentoidaan nyt paria kohtaa nopeasti.
Eipä se Angle ole ainakaan minun asteikollani sysipaskaa ottelua paininut ketään vastaan. Angle vs. Mark Henrykin oli ihan katsottavaa kamaa, ja se kertoo jotakin.
Enpä muista yhtään edes kohtalaista Anglen ja Henryn kamppailua, joten sekin kertoo varmaan jostakin Jos otetaan toisesta topicista, niin John Cena on Khalin saanut kannettua moneen kelpo otteluun, mihin en itsekään meinannut uskoa. Toki Anglekin pystyy välillä hieman heikompaakin vastustajaa vastaan näyttämään, mutta ei minun silmissäni niin hyvin kuin Cena ja muutama muu.
Anglesta, jos kenestä tulee seuraava Ric Flair.
Tätä ihmettelin, että oletko oikeasti tätä mieltä mutta ilmeisesti olet. Anglesta ei tule koskaan Flairin, HBK:n ym. tasoista legendaa. Mielestäni hän ei olisi tähän pystynyt, vaikka olisi pysynyt WWE:ssä, mutta TNA pilaa Anglen mahdollisuudet tältä osin. TNA esittää sellaista p*skaa nykyisin, ettei mitään määrää, eikä Anglekaan pääse silloin näyttämään niitä kykyjään.
Edit: Jätin tuon Hogan -asian tarkoituksella kommentoimatta. Kyseisen herran topicissa taitaa muistaakseni olla jo tästä juttua itseltäni, vai missä lieneekin, eivätkä ne kuulu tähän.
What2007-12-09 20:51
W
JVDS kirjoitti
Tätä ihmettelin, että oletko oikeasti tätä mieltä mutta ilmeisesti olet. Anglesta ei tule koskaan Flairin, HBK:n ym. tasoista legendaa. Mielestäni hän ei olisi tähän pystynyt, vaikka olisi pysynyt WWE:ssä, mutta TNA pilaa Anglen mahdollisuudet tältä osin. TNA esittää sellaista p*skaa nykyisin, ettei mitään määrää, eikä Anglekaan pääse silloin näyttämään niitä kykyjään.
Ei ehkä tulekaan koskaan sellaista showpainialan legendaa, kuten Flair tai Michaels. Mutta lähinnä tuolla tarkoitin pitkää painiuraa. Ei Angle ehkä Flairin pituista uraa pysty luomaan, mutta jotenkin on sellainen kutina, että Angle ei lähde kulumallakaan pois. Aivan kuten Flair.
Itselleni on ollut vaikeata käsittää, että Anglea ei arvosteta samanlaisena legendaarisena nimenä kuin Undertakeria, HHH:ta, Austinia, Flairia tai Michaelsia. Monet rankkaavat jopa JBL:n tapaisen tylsähkön brawlerin Anglen yli. Sitä en ymmärrä. Onko Anglen hahmo niin tylsä ettei se myy, vai mikä siinä mättää? Mikkitaidotkin Anglella ovat hyvät. Ei mitään Cena/Rock/Y2J tasoa, mutta keskivertoa paremmat kuitenkin. Kehässä Angle pystyy vetämään loistavia matseja, kunhan vastustaja on hyvä. Vaikka hänen tyylinsä perustuu vahvasti mattopainiin, niin ottelut eivät ole tylsää arm drag, headlockia 5min, shoulder block ja uudestaan headlockiin, vaan hän on myös kohtuullisen hyvä brawlaamaan ja taitaa myös hardcoren salat.
Bottom line: itse en näe Anglessa mitään heikkoutta, mutta jotain siinä on pakko olla. Itse olen hänen faninsa, joten minun on vaikea alkaa sitä miettimään. Näin järjellä ajateltuna Anglella ei näyttäisi heikkouksia olevan millään osa-alueella ja hän olisi legend-statuksensa ansainnut. Mutta ilmeisesti näin ei ole, koska... jaa-a. Kertokaa te minulle.
FlameSnoopy2007-12-10 05:47
F
/me joins What. Todellakin, jos totta puhutaan (niin kuin aina) Angle on se mies joka silloin aikoinaan WHC -voittonsa myötä battle royalista sai minut "kiinnostumaan" Henrystä. Pelkäsin, ihan oikeasti, että Henry sen Anglen vyön riistää, (tälloimpä en tiennyt paljoakaan.. Taino tiesin vähän, mutta Henry oli lähes tuntematon.)
What puhuu (jälleen kerran) asiaa. JBL on yliarvostettu PISTE. Ei siitä sen enempää. Kuitenkin, techinical painijat ovat aliarvostettuja rajusti. Jos itse kuitenkin ajattelen wrestlingiä, ei siitä tule esiin nimet kuten, Chris Benoit ja Kurt Angle. Siitä tulee mieleen nimet kuten, Steve Austin (joka oli joskus tekniikka painija ) ja Shawn Michaels (hän osaa myös tekniikkaa.) Kuitenkaan Anglesta ei koskaan saatu niin kovaa nimeä. Siihen olisi tarvittu monta ikimuistoista feudia, hänellä niitä on vain kaksi, (Angle vs Benoit, Angle vs Cena) muita ei tule mieleen. Myöskään nämä feudit eivät olleet niin suuria, kuten esim. Austin vs McMahon, Triple H vs Shawn Michaels. Toki, Angle oli ja on (mielestäni) parhaimpia, ellei jopa paras painija IKINÄ (en ole katsonut vanhaa matskua paljon yhtään.) Oi sitä Royal Rumble 2003 (?) Benoit vs Angle ottelua. Se oli nan-naa. Ja kuten JVDS sanoi, TNA ei osaa käyttää Anglea. Heillä ei ole ketään suurta nimeä, tai onhan heillä, kolme Anglen lisäksi, D-Von- ja Bubba Ray Dudley, sekä STING!
Ja kun legend statuksesta alat puhumaan, se meni jo. Angle ei sitä enään voi (valitettavasti) saavuttaa, koska, jos hän lopullisesti jätti WWEn. Anglelle kuitenkin very good statuksen voi antaa.
Nickeldeon2007-12-14 13:36
N
Anteeksi, mutta....
"FlameSnoopy" kirjoitti: TNA ei osaa käyttää Anglea. Heillä ei ole ketään suurta nimeä, tai onhan heillä, kolme Anglen lisäksi, D-Von ja Bubba Ray Dudley, sekä STING!
Pidätkö Devonia ja Bubbaa suurina niminä?! TNA:la on Christian Cage, Samoa Joe, Sting, AJ Styles, Abyss & Booker T. Devonia ja Brother Raytä taas käytetään ihan väärin! Menevät nyt varastamaan #1 X-Divisioona mestarin, Black Machismo Jay Lethalin, vyön! How dare they!!??
JVDS2007-12-14 13:39
J
Kyllä itsekin pidän Dudley Boyzia melko suurina tähtinä, vaikka eivät välttämättä ihan kärkikolmikossa ole TNA:ssa. Angle on tulonsa jälkeen ollut ehdoton number 1
What2008-03-04 19:07
W
Kaikki foorumin vakionaamat varmasti tietävät, kuinka armottoman kova Kurt Angle-markki olen. Viime aikoina kuitenkin tähän fanituksen ylle on kerääntynyt tummia pilviä.
1.) Huhujen mukaan Kurtti kirjoittaa itse nykyiset storylinensa, mitkä ovat kyllä sitä kuuluisaa USKOMATONTA PASKAA. Älkää käsittäkö väärin, olen iloinen, että Angle saa TNA:ssa kunnioitusta ja myös creative tiimi kuuntelee häntä. Mutta tällainen nykyinen pelkuriheel, joka ei pysty koskaan voittamaan ottelua ilman lukuisia runinejä alkaa tympimään. Eikö Kurt itse tajua tätä? Hänenhän pitäisi olla armoton painimasiina, jonka voittamiseen tarvittaisiin vastustajilta uran paras suoritus. Ei näin.
2.) Rattijuopumushässäkkä, jonka yksityiskohtiin en ole sen kummemmin perehtenyt. Ei tällaiset kuitenkaan kunnioitusta nosta.
3.) WWE:n dissaaminen erilaisissa shoot-haastatteluissa. Aivan kuin hän olisi menettänyt todellisuudentajun. Toki, pitäähän TNA:n ykkösnimen mainostaa omaa tuotetta, mutta mitenkä joku John Cenan ja Batistan dissaaminen shoot haastatteluissa edistää tätä kultaista päämäärää?
Tietenkin nämä kaikki ovat tavallaan irrelevantteja asioita. Arvostan häntä edelleen painijana valtavasti ja kaikki mitä tapahtuu kehän ulkopuolella on toisarvoista. Tai enpä tiedä. John Cenaa en fanita hänen ylivertaisten painikykyjensä vuoksi, vaan nimenomaan persoonan vuoksi. Hän on oikeasti "hyvä jätkä" ja pitänyt jalat maan pinnalla, vaikka megastara onkin. Anglesta ei voi sanoa samaa. Valitettavasti.
Baneslayer2008-03-05 03:51
B
Kurt on kyllä tähti urallaan ja olen kanssasi samaa mieltä. Kyllä hänen pitäisi olla se painimasiina jonka voittamiseen tarvitaan se uran paras suoritus. Mutta noi viimeaikaiset juonikuviot TNA:ssa... En seuraa TNA:ta kuin ehkä hyvin harvoin, spoilerit tulee kyllä luettua jos olis jotain minkä voisi jopa katsoa.. ja nuo viimeaikaiset juonikuviot on lähestulkoon B&B tasoa.
mutta painijana hän on lahjakkuus alalleen. Mestaruuksia ropissut kiitettävästi ja paikka WWE:n Hall of Fame:ssa jonain päivänä varma.
DonHessu2008-03-09 20:59
D
Itse ainakin haluaisin nähdä pari Kurt Angle vapaaottelumatsia. Tajuan kyllä että sillä ei ole missään parhaimmassa kunnossa niska, mutta olisi mielenkiintoista nähdä se paljon puhuttu Angle vs Lesnar.
LowBlow2008-04-28 07:21
L
Kurt Angle. Siis Kurt FUCKIN' Angle!
Ketään en ole koskaan markittanut niin kovaa kun Anglea. Muistan vielä kun ala-asteikäisenä katsoin Smackdownia Invasion-anglen ollessa käynnissä. Austin oli pettänyt WWE:n ja siirtynyt WCW:n puolelle, eikä kukaan mahtanut Alliancelle mitään. Aikani Angle-markkina alkoi eräässä Smackdownissa juuri silloin Invasionin aikaan. Koko WCW/ECW on kehässä ilkeilemässä WWE:lle ja äkkiä Anglen musiikki pamahtaa soimaan. Angle saapuu paikalle hirmuisten poppien saattelemana ja haastaa Austinin WWE:n mestaruusmatsiin. Austin kuitenkin onnistuu juonimaan Booker T:n puolustamaan WCW:n mestaruutta Anglea vastaan sinä iltana. Se Booker-Angle matsi oli jotain aivan upeaa pikkupojalle kuten minä. Jännittäviä tilanteita, nearfalleja, sillon ihmeellinen Superplex, UPEA Anglesault ja mahtava lopetus. Eli matsi lopulla koko WCW/ECW rosteri hyökkäsi kehään keskeyttämään matsin ja silloin luulin, että peli on pelattu. Mutta sitten koko WWE-rosteri hyökkää vihollistensa kimppuu Takeri, Kanen ja Jerichon johdolla ja tyhjentävät kehän. Kuitenkin Austin hyökkää paikalle, tyrmää Anglen Stunnerilla ja poistuessaan paikalta käskee Bookeria selättämään. Booker tekee tuulettelee ylimielisenä, Colen ja JR:n voivotellessa, että peli on menetetty. ÄKKIÄ KUITENKIN ANGLE NAPPAA BOOKERIN ANKLE LOCKIIN JA BOOKER LUOVUTTAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BUH GAWDHHHHH!!!!!!!!!!!! ANGLE ON WCW:N MESTARI!!!!!!!!!!!!!!! Se oli ja on edelleenkin itselleni hienoin hetki koskaa Wrestlingissä ja tulen muistamaan sen varmaan koko loppuelämäni.
Angle oli todellakin WWE-ajallaan paras ikinä ja toki TNA:ssakin hän on vetänyt muutamia hienoja matseja. Kuitenkin tulen aina muistamaan Anglen sinä WWE:n sankarina, jonka takia olen viimeiset 7 vuotta seurannut tätä hienoa lajia.
Jack DiBiase2008-07-03 15:57
J
"Hessa" kirjoitti: Haluaisin kyllä nähdä Kurt Anglen vielä WWE:ssä, koska hän on yksi lempipainijoistani. Tai siis, oli.
Olet uusi täällä, joten on hyvä heti sanoa selväksi, että täällä ei tueta mitään sisällöttömiä one-linereita.
Fortunate Son2008-12-09 05:45
F
Jahas, Kurttu täyttää tänään 40. Onnea vaan The Wrestling machinelle.
Velocity2008-12-09 05:45
V
40 v.......... ....................
En henkilökohtaisesti odottanut hänen elävän näin kauaa. Painiikos poika vielä?
En henkilökohtaisesti odottanut hänen elävän näin kauaa. Painiikos poika vielä?
Mitä Alert hyötyy tällaisesta tyypistä? Joka tapauksessa haluan onnitella "Best In The World" Kurt Anglea pyöreistä vuosista ja toivon, että painivuosia on vielä useita edessä, ja ennen kaikkea terveydentilan säilymistä hyvänä.
Koopatroopa2008-12-09 16:25
K
Onnea vain Kurtille. Toivottavasti jaksaa jatkaa vielä muutaman vuoden (WWE:ssä).
What2009-06-14 15:58
W
Uusinta Impactia katsellessa tein häkellyttävän huomion. Kurtti on pudottanut kiloja, taitaapa olla hoikimmassa kunnossaan koko ammattilaisuransa aikana. Olenko se vain minä, mutta itselleni tuli sellainen aavistus, että mies pudottaisi kilojaan pystyäkseen vielä loppuvuodesta ottelemaan MMA:ssa Light Heavyweight-divisioonassa? Nythän Kurtilla on elämänsä tilaisuus toteuttaa tämä unelmansa, kun TNA-soppari loppuu syyskuussa. Lesnarin tapaus on todistanut, että loistavilla painitaidoilla pääsee MMA-kehissä pitkälle, joten en usko että Anglella suuria ongelmia siellä tulisi. Nyt kun kroppakin on miehellä kuosissa, en näkisi enää mitään estettä MMA-uralle. Paitsi sen, että Angle tuskin sieltä kuittaisi yhtä lihavia palkkashekkejä kuin TNA:lta tai WWE:ltä. Jotenkin on vaan sellainen kutina, että Angle nähdään häkissä tänä/ensi vuonna...
erkko7772009-06-14 19:03
E
"What" kirjoitti: Uusinta Impactia katsellessa tein häkellyttävän huomion. Kurtti on pudottanut kiloja, taitaapa olla hoikimmassa kunnossaan koko ammattilaisuransa aikana. Olenko se vain minä, mutta itselleni tuli sellainen aavistus, että mies pudottaisi kilojaan pystyäkseen vielä loppuvuodesta ottelemaan MMA:ssa Light Heavyweight-divisioonassa? Nythän Kurtilla on elämänsä tilaisuus toteuttaa tämä unelmansa, kun TNA-soppari loppuu syyskuussa. Lesnarin tapaus on todistanut, että loistavilla painitaidoilla pääsee MMA-kehissä pitkälle, joten en usko että Anglella suuria ongelmia siellä tulisi. Nyt kun kroppakin on miehellä kuosissa, en näkisi enää mitään estettä MMA-uralle. Paitsi sen, että Angle tuskin sieltä kuittaisi yhtä lihavia palkkashekkejä kuin TNA:lta tai WWE:ltä. Jotenkin on vaan sellainen kutina, että Angle nähdään häkissä tänä/ensi vuonna...
Mjoo olisihan se ihan hieno juttu ja varmasti mies siellä pärjäisi, miksei jopa mestaruuteen asti, kannattaahan miehen sinne minne kun ei hänelle kuitenkaan enää montaa vuotta ole jäljellä kunnes kroppaa alkaa rapistua..
Ja eiköhän mies aika isoja rahoja tienaisi sielläkin
Jomppa2009-06-14 19:12
J
Mutta ajatelkaa minkälaisia huippumatseja Angle ottelisi WWE:ssä.