Trent Acid on mahtava Junior Heavyweight painija, Finisherit (Yakuza Kick & Shavel Driver) ovat kummatkin brutaaleja. Mutta missä hän on nyt, 2-3 vuotta sitten hänellä oli monta mestaruutta CZW Light Heavyweight, CZW Tag Team, ROH Tag Team ja muissa fedeissä oli myös mestaruuksia, hän oli Main Eventer. Nyt häntä ei näy missään, tietääkö joku missä hän oikein on tai mitä hänelle on tapahtunut?
Trent Acid
Mitä nyt muutaman matsin olen häneltä nähnyt niin kova painija hän on. High-flying spottien lisäksi hän osaa käyttää aseitakin ihan kelvollisesti, joten pärjää myös deathmatcheissa. Tosin niissä mitä itse olen nähnyt hän on ollut lähinnä ottavana osapuolena. Hän yhdistää/yhdisti Johnny Kashmeren kanssa mielestäni yhden parhaimmista indy Tag teameista, Backseat Boyzin.
Viime vuoden loppuun asti hän paini aktiivisesti ROH:ssa, mutta ilmoitti 26 joulukuuta jättävänsä ROH:in hävittyään Jimmy Jacobsille. Sen jälkeisistä tekemisistään minulla ei ole mitään tietoa.
Viime vuoden loppuun asti hän paini aktiivisesti ROH:ssa, mutta ilmoitti 26 joulukuuta jättävänsä ROH:in hävittyään Jimmy Jacobsille. Sen jälkeisistä tekemisistään minulla ei ole mitään tietoa.
En mene vannomaan mitään, mutta minulla on sellainen muistikuva Bagpipe Reportista, että Acid olisi siirtynyt Britteihin painimaan. Siellä on tällä hetkellä kuitenkin kova kiinnostus ja markkinat ovat kasvussa. Moni muukin on siirtynyt sinne osittain tai kokonaan.
Nonniin nyt löysin Acid:in, hän painii Japw fedessä.
Trent Acid on löydetty kuolleena kotoaan.
Sinne meni taas yksi.
ThePhanaticMagazine kirjoitti:
Michael "Trent Acid" Verdi, passed away this morning in his Philadelphia home at the age of 29, according to The Wrestling Observer.
Verdi was a regular on the independent circuit around the area and was best known as part of the the Backseat Boyz tag team with Johnny Kashmere. He was thought to have major league potential but struggled with drug addiction throughout his life.
Verdi had been arrested on April 2 for possession of heroin and had just gotten out of rehab a few days before his death, according to friends.
Sinne meni taas yksi.
Eipä tullut yllätyksenä.
Harmi sinänsä, koska Trent oli suosikkejani silloin joskus kun aloin indypainia seuraamaan. Potentiaalia olisi ollut vaikka mihin, mutta minkäs teet. Drugs are bad, mmmkay.
EDIT: Katsos vaan, olin jopa vastannut tähän topiciin yli 5 vuotta sitten.
Harmi sinänsä, koska Trent oli suosikkejani silloin joskus kun aloin indypainia seuraamaan. Potentiaalia olisi ollut vaikka mihin, mutta minkäs teet. Drugs are bad, mmmkay.
EDIT: Katsos vaan, olin jopa vastannut tähän topiciin yli 5 vuotta sitten.
Jack DiBiase kirjoitti:
Harmi sinänsä, koska Trent oli suosikkejani silloin joskus kun aloin indypainia seuraamaan.
Jep, sama täällä. Backseat Boyz oli aikoinaan todella kova juttu ja yksi syy miksi ylipäätään indypainista innostuin.
Ei tämä nyt samalla tavalla kosketa kuin monien muiden painijoiden menehtymiset, mutta jotenkin haikea fiilis kuitenkin, kun mieleen tulivat ajat, kun ensimmäistä kertaa CZW:tä ja muita indyjä katseli.