Foorumiarkisto

← Painijat

Ahmed Johnson

No niin, itse en tästä painijasta paljoa tiedä, mutta valaiskaa joku häntä seurannut millainen painija hän on. Jos en väärin muista, hän on WWE:n ensimmäinen mustaihoinen IC-mestari.
Finisher: Pearl River Plunge (Tiger bomb)
Jaa-a... Simon kirjoitteli hänestä aivan hiljattain... Hänen mukaansa Johnsonilla oli tapana käyttää kayfabetettujen lehtien juttuja perusteena omille pusheilleen. Kumma juttu, että johto ei ymmärtänyt perustelun voimaa.

Ahmedilla oli ihan hauska maine... Hänellä oli tapana loukkaantua jatkuvasti ja siinä sivussa myös aiheuttaa loukkaantumisia.

Sitten on tämä: http://www.angelfire.com/wrestling3/fun ... Weight.htm

Kun 'Unreal Story of Pro Wrestlingissä' listattiin WCWn ja WWFn tähtiä:

- WCW: Ric Flair, Macho Man Randy Savage, Kevin Nash, Scott Hall, Syxx-Pac, Sting, Lex Luger, Diamond Dallas Page ja tietenkin Hulk Hogan

- WWF: Shawn Michaels, Owen Hart, Steve Austin, The Undertaker, Vader, The Patriot, Mankind, Ahmed Johnson and Goldust.

Kuka ei kuulu joukkoon? Aika monikin, jos tarkkoja ollaan, mutta kyllä Ahmed jotenkin loistaa tuolla ... (ja The Patriot)