Foorumiarkisto

← Roskakori

Pitäkää nyt ainakin yksi roskis-thread puhtaana

No kirjotetaanpas nyt tänne vaikka emmä kännissä ees ole. vittu ku väsyttää, mut koneel on niin hyvää musaa et pitää kunnella. Äsken kuuntelin outkastin roses ja se oli iha hyvä, mut siinä tuli paska kohta ja pistin sen pois. myös will smithin miami on kans r0x0r00. sen muna teipattiin reiteen i robot lefas ku astronauteil tai wahtever ei saa kyrpä näkyy niin näkyvästi. kyllä will kelpaa heruttaa. äsken oli ircis ja kattelin kuvia. kaikil tytil on jotain nuha lähtee nussimalla palstoja, mutta ne kumminkaa mitää nussi vaa haukkuu pervoks. mäki laitoin pari viikkoo sitten yhen selkään pane mua perseeseen lapun ja se alko skitsoo iha sama. ei kiinnosta. no ei nekää ikuisesti ilman munaa pärjää. huomen koko alertti dissaa mua ja mut heitetään ulos ja sit vähä aaikaa vituttaa mut sitte mcclane tulee vittuilee ja sit sanon sille vaa et joo joo ja lähetää pelaa pelikoneita. sitte me lähetää ja voitetaa niistä kaikki ulos. siinä, naurakaa!!!!!! eiku ei vittu pitäskö lähettää vai ei??? no iha sama lähetetää kerran täs vaa eletää. muute toi on ihan paska lause ja tommost on just semmosilla amisamisamisamisolalaarasittavaia paskoaja tyypeil moido meen nukkuu täs sen jälkeen kun te ootte pistäny nauruviestinne tänne.
no voi fuck painoin sit lähetä nappii vaik piti esikatselu. no koht for mies ytulee paikalle ja nauaraa. huomenna kaikk ikuimioavat sanoo että ikinä oo säälittävämpää kuullu
edit mä oon ihan friikki koulus ku tiedän noist fakin leffoista iha liikaa. tiesittekö muute että brigitte niilsen oli eka stallonen ja sitr arsklan kans yhes?? tykkäs vähä axöndi**st. mancum tulee salee vittuilee koht. no iha sama sitte saan ainaki naurut täl himas. tämmösii me hesalaiset ollaa , jeah matofaka
Appelsiinit + Matti Nykanen-quotet = ei kiva. Varmaan kolme kertaa sai pyyhkia siemenia pois koneen naytolta.
Voi helvetti mitä tuubaa tännekin tuli kiejoitettua. No, kyllä sai tänään ainakin vähän aikaa naureskella noille.
"Moi, mun nimi on Vega ja mä oon ensimmäistä kertaa humalarsa!"
"Vega" kirjoitti:
No kirjotetaanpas nyt tänne vaikka emmä kännissä ees ole.
Keksin muuten Pelkokertoimen syomisosuuteen inhottavimman ruuan ikina: vaasi majoneesia johon on sotkettu runsain mitoin ihmisen hiuksia tai vaihtoehtoisesti muuta karvaa. Meinaan oksentaa kun pelkastaan ajattelen koko asiaa.
"Bushmeister" kirjoitti:
Keksin muuten Pelkokertoimen syomisosuuteen inhottavimman ruuan ikina: vaasi majoneesia johon on sotkettu runsain mitoin ihmisen hiuksia tai vaihtoehtoisesti muuta karvaa. Meinaan oksentaa kun pelkastaan ajattelen koko asiaa.



Eikö moisen mössön syöminen olisi aika vaarallista, jos karvoja takertuisi kurkkuun, karva voisi tukkia jonkin suolen tai muodostaa haittoja ruuansulatus elimistölle yleensä. Ajatelkaa nyt mitkä kivut saattaisi saada jos karvatukko tukkisi peräsuolen tai ohutsuolen, ummetusta olisi tiedossa varmastikkin.


Oksettava ajatushan tuo on mutta hiukan riskialtis (vaikka ovathan aika monet muutkin Pelkokertoimen tehtävät vaarallisia jos niitä ei suoritettaisi sopivin turvavarustein).
"Stone Cold Steve Allu" kirjoitti:
"Bushmeister" kirjoitti:
Keksin muuten Pelkokertoimen syomisosuuteen inhottavimman ruuan ikina: vaasi majoneesia johon on sotkettu runsain mitoin ihmisen hiuksia tai vaihtoehtoisesti muuta karvaa. Meinaan oksentaa kun pelkastaan ajattelen koko asiaa.



Eikö moisen mössön syöminen olisi aika vaarallista, jos karvoja takertuisi kurkkuun, karva voisi tukkia jonkin suolen tai muodostaa haittoja ruuansulatus elimistölle yleensä. Ajatelkaa nyt mitkä kivut saattaisi saada jos karvatukko tukkisi peräsuolen tai ohutsuolen, ummetusta olisi tiedossa varmastikkin.


Oksettava ajatushan tuo on mutta hiukan riskialtis (vaikka ovathan aika monet muutkin Pelkokertoimen tehtävät vaarallisia jos niitä ei suoritettaisi sopivin turvavarustein).

No syötiinhän siinä jotain turpaakin, jossa oli karvoja vielä.

Ja Dirty Sanchezissa kun joskus pari vuotta sitten vilkaisin MTV:tä, syötiin häpykarvapizzaa.
"BlasterMaster" kirjoitti:
"Stone Cold Steve Allu" kirjoitti:
"Bushmeister" kirjoitti:
Keksin muuten Pelkokertoimen syomisosuuteen inhottavimman ruuan ikina: vaasi majoneesia johon on sotkettu runsain mitoin ihmisen hiuksia tai vaihtoehtoisesti muuta karvaa. Meinaan oksentaa kun pelkastaan ajattelen koko asiaa.



Eikö moisen mössön syöminen olisi aika vaarallista, jos karvoja takertuisi kurkkuun, karva voisi tukkia jonkin suolen tai muodostaa haittoja ruuansulatus elimistölle yleensä. Ajatelkaa nyt mitkä kivut saattaisi saada jos karvatukko tukkisi peräsuolen tai ohutsuolen, ummetusta olisi tiedossa varmastikkin.


Oksettava ajatushan tuo on mutta hiukan riskialtis (vaikka ovathan aika monet muutkin Pelkokertoimen tehtävät vaarallisia jos niitä ei suoritettaisi sopivin turvavarustein).

No syötiinhän siinä jotain turpaakin, jossa oli karvoja vielä.

Ja Dirty Sanchezissa kun joskus pari vuotta sitten vilkaisin MTV:tä, syötiin häpykarvapizzaa.



Tosin niin pieni määrä karvaa jota jossakin turvassa oli niin tuskin mitään pahaa aiheuttaa.

Ja Dirty Sancheziin sanon vain että nämä tyypit ovat luultavasti amerikan suurimmat idiootit. Olen pari jaksoa MTV:ltä katsonut ja ei muuta auttanut kuin ihmetellä että mikä ajaa ihmiset satuttamaan itseään ja toisiaan rahantakia. Eikö heillä ole muuta "työtä" kuin saattaa itsensä vaaraan lyömällä esim. naulan sormensa läpi ja ottamalla osumaa putoavista tiilistä rakennustyömaalla? Tosin jenkit ovat hiukan harhaan johdettua kansaa ja siellä taitaa olla itsensä kiduttaminen muotia. Ensin oli Jackass, nyt Sanchez ja mitä vielä. Suomessakin on tätä Duudsonit ovat tehneet ja käärineet siitä tuohta itselleen mukavasti, kuten Sanchez ja Jackassin porukat.

Ei mene maailma hyvään suuntaan tavallisen kansankaan keskuudessa.
Korjaus edelliseen Sanchez poppoo on tällä hetkellä maailman suurimman idiootit, jotka ovat TV sarjan muodossa tuoneet tyhmyytensä esille.
Oli muuten hyvä RAW. No Way Outistakin pidin. Näin ennen 'maniaa show ovat todella hyviä. Niin ei minulla mitään sanottavaa ollut tuli vain pakottava tarve kirjoittaa.
"The Champion" kirjoitti:
Oli muuten hyvä RAW. No Way Outistakin pidin. Näin ennen 'maniaa show ovat todella hyviä. Niin ei minulla mitään sanottavaa ollut tuli vain pakottava tarve kirjoittaa.

Voi suoli kun haluaisin itsekin nähdä nämä uusimmat jaksot, mutta kun en voi. Katsoin ennen jaksot reaaliajassa, kun minulla oli koneella linkki pwtorrentsin sivuille valmiiksi kirjauduttuna, mutta kun koneeni jouduttiin formatoimaan emolevyn rikkoutumisen vuoksi, en enää pääse kyseisille sivuille!

Olen kokeillut rekisteröityäkin uudelleen, mutta ei auta. Tulee vaan viesti että nickiä ei löydy... Ei kukaan sattuisi tietämään mitään toista paikkaa, josta jaksot saisi ladattua? Enkä tarkoita nyt DC++:aa, se on perseestä kun harvemmin löytyy käyttäjä jolla on vapaita slotteja...
"The Champion" kirjoitti:
Niin ei minulla mitään sanottavaa ollut tuli vain pakottava tarve kirjoittaa.

Sitä varten Suomessa valmistetaan paperia, vessan seinät ovat myös hyviä kirjoitusvimman sammuttajia. Mikäli mitään noista ei ole käsillä, yksi suositeltava vaihtoehto olisi kirjoittaa se turhaksi tietämänsä viesti mutta jättää lähettämättä se. Tällä tavalla kaikki voittavat.

Mikäli joku tulisi oikeassa elämässä selittämään jotain ympäripyöreää ja lopuksi toteaisi että "niin ei minulla mitään sanottavaa ollut, tuli vain pakottava tarve puhua" niin ympäri korvia saisi. Mikäli olisin agressiivinen ihminen siis.
"Stone Cold Steve Allu" kirjoitti:
Ja Dirty Sancheziin sanon vain että nämä tyypit ovat luultavasti amerikan suurimmat idiootit.

Tosin jenkit ovat hiukan harhaan johdettua kansaa ja siellä taitaa olla itsensä kiduttaminen muotia.


Nyt tulee täysin turhaa tieoa, herkkänahkaisimmat voivat sulkea silmänsä:

Sanchezin äijät on muuten skotteja.

Voitte avata silmänne, kiitos kärsivällisyydestä, kuulemin.
"Tzei-em" kirjoitti:
Olen kokeillut rekisteröityäkin uudelleen, mutta ei auta.
Sinun täytyy ensin rekisteröityä sivuille, sitten sinne Wrestling Downloads sivulle. Elikkä sinulla pitää olla kaksi eri käyttäjää. Trackeriin (Downloads) pääset rekisteröitymään kun menet sinne ja vasemmalla on register.
"Kameli" kirjoitti:
"Tzei-em" kirjoitti:
Olen kokeillut rekisteröityäkin uudelleen, mutta ei auta.
Sinun täytyy ensin rekisteröityä sivuille, sitten sinne Wrestling Downloads sivulle. Elikkä sinulla pitää olla kaksi eri käyttäjää. Trackeriin (Downloads) pääset rekisteröitymään kun menet sinne ja vasemmalla on register.

Pelastava enkeli! Jos olisit täällä, paistaisin sinulle jauhelihaa ja antaisin lounaskuponkeja!
"Tzei-em" kirjoitti:
"Kameli" kirjoitti:
"Tzei-em" kirjoitti:
Olen kokeillut rekisteröityäkin uudelleen, mutta ei auta.
Sinun täytyy ensin rekisteröityä sivuille, sitten sinne Wrestling Downloads sivulle. Elikkä sinulla pitää olla kaksi eri käyttäjää. Trackeriin (Downloads) pääset rekisteröitymään kun menet sinne ja vasemmalla on register.

Pelastava enkeli! Jos olisit täällä, paistaisin sinulle jauhelihaa ja antaisin lounaskuponkeja!
kuva
Mitäs haittaa siitä on vaikka näitä jaksoja warettaisinkin, kun ne tulevat kuitenkin Subilta ilmaiseksi. Turha lykätä väistämätöntä, viisas aikaistaa tulevaa.
"Tzei-em" kirjoitti:
Mitäs haittaa siitä on vaikka näitä jaksoja warettaisinkin, kun ne tulevat kuitenkin Subilta ilmaiseksi. Turha lykätä väistämätöntä, viisas aikaistaa tulevaa.


Niin ja mitäs haittaa siitä on kun warettaa elokuvia, koska ne tulee jossain vaiheessa televisiosta. Tai mitäs haittaa siitä on kun warettaa musiikkia, kun sitä tulee ilmaiseksi radiosta.
Ei itseasiassa mitään haittaa. Mutta artistit ne vaan jaksaa valittaa. Mitä varten niitä tyhjiä cd-levyjä myydään, jos se on laitonta.
"Jack 'The Party' Ass" kirjoitti:
Mitä varten niitä tyhjiä cd-levyjä myydään, jos se on laitonta.


Esimerkiksi tiedon säilyttämiseen, kuten valokuvien yms.
Ai niihin saa semmoistakin...
"Jack 'The Party' Ass" kirjoitti:
Ai niihin saa semmoistakin...


Jos ei muuta, niin ainakin avatarisi sopii yhteen tuon viestin sisällön kanssa.

"Homer Jay Simpson" kirjoitti:
They have Internet on computers now?
Kuten Michael Jacksonkin on joskus todennut. Joku uusi CD maksaa parhaimmillaan yli 20€, mutta tästä rahasta artistille menee vain pari euroa. Levy-yhtiöt ja kaupat vievät suurimman osan. Joten enemmistön kannalta olisi kaikein järkevintä, että netistä saisi hyper nopealta palvelimelta ladattua uusia levyjä koneelleen. Monet ihmiset varmasti maksaisivat jostain levystä 2-3€ ennemmin kuin tuhlaavat aikaa niiden lattaamisen. Eihän se nyt ihan noin mennyt mutta idea oli ihan sama. Tätä voitisiin helposti soveltaa kaikkeen muuhunkin multimediaan.
WAU! That's so cool.

Ei nyt viitsi koko soapboxia roskata, joten lopetetaan.
"Jack 'The Party' Ass" kirjoitti:
Ei nyt viitsi koko soapboxia roskata, joten lopetetaan.


Ei tämä ole Soapbox.
"Risbe" kirjoitti:
Kuten Michael Jacksonkin on joskus todennut. Joku uusi CD maksaa parhaimmillaan yli 20€, mutta tästä rahasta artistille menee vain pari euroa. Levy-yhtiöt ja kaupat vievät suurimman osan. Joten enemmistön kannalta olisi kaikein järkevintä, että netistä saisi hyper nopealta palvelimelta ladattua uusia levyjä koneelleen. Monet ihmiset varmasti maksaisivat jostain levystä 2-3€ ennemmin kuin tuhlaavat aikaa niiden lattaamisen. Eihän se nyt ihan noin mennyt mutta idea oli ihan sama. Tätä voitisiin helposti soveltaa kaikkeen muuhunkin multimediaan.


Vaikka se maksaisi edes noin vähän, eivät nämä waremerirosvot niitä ostaisi, koska sen saisi netistä.
"Jack DiBiase" kirjoitti:
"Jack 'The Party' Ass" kirjoitti:
Ei nyt viitsi koko soapboxia roskata, joten lopetetaan.


Ei tämä ole Soapbox.


Hohoo, kappas vain. No sittenhän voimmekin jatkaa.
"Knakkerton" kirjoitti:
Vaikka se maksaisi edes noin vähän, eivät nämä waremerirosvot niitä ostaisi, koska sen saisi netistä.


Oikeesti? Jos leffoja saisi netistä videovuokraamojen hintaan 2 eurolla digitaalisella kuvanlaadulla niin en todellakaan lataisi mitään videokameralla teatterissa kuvattua leffaa. Eria sia on tietysti ne mitä ei suomessa julkaista vielä pitkään aikaan. Tosin en leffoja edes usein lataa, niitä tulee telkkarista jo lähes tarpeeksi.
IMO siinä ei ole mitään syntistä jos lataa WWE:n ohjelmia netistä... (jos siis joku jaksaa tuhlata aikaansa sellaiseen) korkeintaan silloin jos asuu taloudessa jonka TV:n katselua seurataan, voisi pitää töllöä auki silloin kun niitä tulee jotta paini saisi vähän feimiä.

Sitäpaitsi WWE:n monopolia vastaan pitää taistella, tai jotain
Aika vaisu VL tällä kertaa...
http://sektori.com/uutiset/4224?nothreshold=1

katsokaapas tuo.
"Knakkerton" kirjoitti:
http://sektori.com/uutiset/4224?nothreshold=1

katsokaapas tuo.


Voi nyt helvetti, se olikin vanha. Mun moka, mutta kannattaa kattoa tuolta uutisia.
"Jack DiBiase" kirjoitti:
"Tzei-em" kirjoitti:
Mitäs haittaa siitä on vaikka näitä jaksoja warettaisinkin, kun ne tulevat kuitenkin Subilta ilmaiseksi. Turha lykätä väistämätöntä, viisas aikaistaa tulevaa.


Niin ja mitäs haittaa siitä on kun warettaa elokuvia, koska ne tulee jossain vaiheessa televisiosta. Tai mitäs haittaa siitä on kun warettaa musiikkia, kun sitä tulee ilmaiseksi radiosta.

Mut smackdown ja raw eivät ole missään vaiheessa maksullisia, toisin kuin elokuvat ja CD-levyt.
"Tzei-em" kirjoitti:
"Jack DiBiase" kirjoitti:
"Tzei-em" kirjoitti:
Mitäs haittaa siitä on vaikka näitä jaksoja warettaisinkin, kun ne tulevat kuitenkin Subilta ilmaiseksi. Turha lykätä väistämätöntä, viisas aikaistaa tulevaa.


Niin ja mitäs haittaa siitä on kun warettaa elokuvia, koska ne tulee jossain vaiheessa televisiosta. Tai mitäs haittaa siitä on kun warettaa musiikkia, kun sitä tulee ilmaiseksi radiosta.

Mut smackdown ja raw eivät ole missään vaiheessa maksullisia, toisin kuin elokuvat ja CD-levyt.
Itseasiassa minun täytyisi ostaa rahalla digiboksi jos haluaisin SubTV:tä katsoa.
Mutta digiboksin ostosta ei mene rahaa WWE:lle...
Laiska kun olen, en jaksanut etsiä kunnolla vastausta pulmaani, joten ajattelin täältä kysyä. Tuleeko minkäänlaista tulliveroa jos tilaa Englannin amazonista?

I put my trust on you!
"omena" kirjoitti:
Laiska kun olen, en jaksanut etsiä kunnolla vastausta pulmaani, joten ajattelin täältä kysyä. Tuleeko minkäänlaista tulliveroa jos tilaa Englannin amazonista?

I put my trust on you!


Ei, tietääkseni.
Euroopan unionin alueella ei ole tullia.
Tattista. Näin minäkin luulin asian olevan, mutta kaipasin vain varmistuksen.