Mitä mieltä olette kyseisestä painijasta?
Itse en miehestä paljoa tiedä, mutta yhden TNA ottelun olen nähnyt ja ihan hyvältä vaikutti. Mieshän on kai tehnyt sopimuksen WWE:hen ainakin on ollut SD:n Dark Matchissa. Ihan hyvä jos tulee WWE:hen ja mieluiten SD:hen taistelemaan mahdollisesti Cruiserweight vyöstä, vaikka tuskin WWE häntä kovin paljoa käyttäisi, varmaankin jobberiksi joutuisi, mutta kyllä minä haluaisin hänet mielummin WWE:hen, kun TNA:ta en seuraa ellei Eurosport nyt jostain syystä sitä ala näyttämään. No, tässä vielä kuva miehestä:
Frankie Kazarian
Itse en miehestä paljoa tiedä, mutta yhden TNA ottelun olen nähnyt ja ihan hyvältä vaikutti. Mieshän on kai tehnyt sopimuksen WWE:hen ainakin on ollut SD:n Dark Matchissa. Ihan hyvä jos tulee WWE:hen ja mieluiten SD:hen taistelemaan mahdollisesti Cruiserweight vyöstä, vaikka tuskin WWE häntä kovin paljoa käyttäisi, varmaankin jobberiksi joutuisi, mutta kyllä minä haluaisin hänet mielummin WWE:hen, kun TNA:ta en seuraa ellei Eurosport nyt jostain syystä sitä ala näyttämään. No, tässä vielä kuva miehestä:
Frankie Kazarian

