Päätin nyt aloittaa yhden aiheen yhdestä lempicruisaristani, eli Akiosta.
Aluksi kerron miehen historiasta kaiken mitä tiedän. Hänet siis tunnettiin alunperin WCW'ssä nimellä Jimmy Yang, joka tietääkseni hänen syntymänimi. Menestyksestä en WCW'stä tiedä tai minkälainen gimmick hänellä oli, joten ei siitä sen enempää.
Akio teki debyyttinsä WWE'ssä No Mercy 2003'ssa (tästä en muuten ole täysin varma, koska eikös hän ole joskus ollut Kantai-ryhmässä? No, anyway, joku voi päteä.) Tajirin kätyrinä Ryan Sakodan kanssa. Sen jälkeen Tajiri dominoi SmackDownia aikansa Akion ja Sakodan ollessa kehän laidalla antamassa pientä apua.
Tämän jälkeen Tajiri oli hävinnyt mestaruutensa ja Sakoda oli saanut potkut. Tuli rosterdraft ja Tajiri treidattiin Raw'hon jolloin Akio hävisi Velohelvettiin jobbailemaan. Tietääkseni Akio on nyt päässyt hieman pinnalle, koska miestä on alkanut ainakin SubTV'llä esitettävissä jaksoissa silloin tällöin näkemään.
Tästä päästäänkin miehen taitoihin. Mikissä en ole häntä nähnyt, enkä gimmickistäkään tiedä, mutta selvästi huomaa, että hepulla on loistavat myyntitaidot. Painitaidotkin ovat WWE'n cruisareiden parhaimmistoa ja mark-out tulee aina hänen Corksrew Moonsaultista.
Akio on selvästi suosikki underdog-painijani. Toivottavasti käsikirjoittajat tajuavat antaa hänelle pushia sekä jonkinnäköisen gimmickin ja perään vielä Cruiserweight-vyön niin olisin onnellinen.
Nyt on teidän vuoro, eli kertokaa mielipiteenne Jimmy Yangista/Akiosta!
Aluksi kerron miehen historiasta kaiken mitä tiedän. Hänet siis tunnettiin alunperin WCW'ssä nimellä Jimmy Yang, joka tietääkseni hänen syntymänimi. Menestyksestä en WCW'stä tiedä tai minkälainen gimmick hänellä oli, joten ei siitä sen enempää.
Akio teki debyyttinsä WWE'ssä No Mercy 2003'ssa (tästä en muuten ole täysin varma, koska eikös hän ole joskus ollut Kantai-ryhmässä? No, anyway, joku voi päteä.) Tajirin kätyrinä Ryan Sakodan kanssa. Sen jälkeen Tajiri dominoi SmackDownia aikansa Akion ja Sakodan ollessa kehän laidalla antamassa pientä apua.
Tämän jälkeen Tajiri oli hävinnyt mestaruutensa ja Sakoda oli saanut potkut. Tuli rosterdraft ja Tajiri treidattiin Raw'hon jolloin Akio hävisi Velohelvettiin jobbailemaan. Tietääkseni Akio on nyt päässyt hieman pinnalle, koska miestä on alkanut ainakin SubTV'llä esitettävissä jaksoissa silloin tällöin näkemään.
Tästä päästäänkin miehen taitoihin. Mikissä en ole häntä nähnyt, enkä gimmickistäkään tiedä, mutta selvästi huomaa, että hepulla on loistavat myyntitaidot. Painitaidotkin ovat WWE'n cruisareiden parhaimmistoa ja mark-out tulee aina hänen Corksrew Moonsaultista.
Akio on selvästi suosikki underdog-painijani. Toivottavasti käsikirjoittajat tajuavat antaa hänelle pushia sekä jonkinnäköisen gimmickin ja perään vielä Cruiserweight-vyön niin olisin onnellinen.
Nyt on teidän vuoro, eli kertokaa mielipiteenne Jimmy Yangista/Akiosta!