"Zangetsu" kirjoitti: Lindahan olisi pidätetty, mutta myöhemmin olisi paljastunut että agentit oli yli-innokkaita ja tekivät virheen. Siitä sitten olisi alkanut uudenlainen soppa. Tämä taisi olla jossain tämänkin foorumin kätköissä.
Aijaa. Onko tarkempaa tietoa "uudenlaisesta sopasta" ?
Sitä en nyt muista, muistaakseni joku laittoi sen johonkin näistä lukuisista Benoit-topiceista. Sieltä vain bongaamaan
En jaksais etsiä yli 300 viestin seasta Joku voi pistää sen tännekin, jos viittii...
Merovingi2007-06-27 18:13
M
[offtopic]Minä laitoin sen yleisiin uutisiin ja huhuihin..[/offtopic]
What2009-08-18 00:16
W
"Sandz@Uutiset&huhut" kirjoitti: Tosin Vincen tuntien:
CM Punk vs. Jeff Hardy
Christian vs. Tommy Dreamer
Triple H vs. Randy Orton
Mikä ihmeen vimma teillä on syyttää pääpomoa kaikesta huonosta, mitä WWE meille katsojille suoltaa? Nojoo, ymmärrän kyllä että helppohan se on aina syyttävä sormi sinne johtoportaaseen kääntää, kuten jääkiekkojoukkueen kehnosta menestyksestä on helppo syyttää valmentajaa. Mutta eipä Vince taida paljon storylineista olla vastuussa, hänellä on joukko miehiä ja naisia, jotka on palkattu sitä varten. Syyttäkää mieluummin Michael Hayesia tai Brian Gewirtziä tai Stephanieta. En epäile etteikö patriarkka edelleen vallankahvassa olisi, mutta tämä vallalla oleva asenne, jossa kaikesta huonosta syytetään aikamme suurta neroa, on mielestäni varsin yliampuvaa.
The Rocker2009-08-21 11:19
T
"What" kirjoitti:
"Sandz@Uutiset&huhut" kirjoitti: Tosin Vincen tuntien:
CM Punk vs. Jeff Hardy
Christian vs. Tommy Dreamer
Triple H vs. Randy Orton
Mikä ihmeen vimma teillä on syyttää pääpomoa kaikesta huonosta, mitä WWE meille katsojille suoltaa? Nojoo, ymmärrän kyllä että helppohan se on aina syyttävä sormi sinne johtoportaaseen kääntää, kuten jääkiekkojoukkueen kehnosta menestyksestä on helppo syyttää valmentajaa. Mutta eipä Vince taida paljon storylineista olla vastuussa, hänellä on joukko miehiä ja naisia, jotka on palkattu sitä varten. Syyttäkää mieluummin Michael Hayesia tai Brian Gewirtziä tai Stephanieta. En epäile etteikö patriarkka edelleen vallankahvassa olisi, mutta tämä vallalla oleva asenne, jossa kaikesta huonosta syytetään aikamme suurta neroa, on mielestäni varsin yliampuvaa.
Niin ja jos Vince kuulemma on vihoissaan siitä kirjoittajille että MVP:stä ja Swaggeristä ei ole tehty ME pelureita niin taitaa olla niin että hän ei kaikesta päätä. Taitaa vain kuunnella ideat ja sen jälkeen valita parhaat kuten hän teki Russon ollessa kirjoittajana. (Tässä myös syy siihen että WCW meni vielä alemmas koska kukaan ei ollut rajoittamassa Russoa ja hänen tekemisiään).
Riveni2009-08-21 12:55
R
Russo oli muutenkin pelkkä pikkutekijä WWF:n "käsikirjoitustiimissä", ja ihan rehellisesti varmaan maailman paskin bookkaaja.
Kuitenkin Vincellä on sen verran kusta päässä, ettei ole koskan halunnut hyödyntää käsissään olevaa luovaa materiaalia täyteen potentiaaliin. Muutama vuosi taakseppäin kun oli sellaista talenttia kuten Heyman ja Dusty, mutta ei kelvannut, vaan hommissa häärii Hayesin tapaisia bookkauksen paskasäkkejä ja kukas se Dungeons & Dragons nörtti olikaan, joka kirjoittaa RAW:ta?
punkkiz2009-08-21 13:02
P
Joo, Vince on itse saatana joka ei ole koskaan saanut mitään hyvää aikaan. Erään tämän foorumin nimeltä mainitsemattoman veteraanin mukaanhan Vincellä oli vain yksi hyvä idea ja se oli itsensä pistäminen Austinia vastaan... Heyman sen sijaan oli loistavin booker ikinä ja sai jokaisesta painijasta vain hyvät puolet esiin. Tämän takia ECW onkin maailman kartalla itsenäisenä promootiona yhä ed... Hetkinen?
...
KÖH, todellisuustestin aika!
Bilyeu2009-08-21 13:20
B
"Riveni" kirjoitti: Kuitenkin Vincellä on sen verran kusta päässä, ettei ole koskan halunnut hyödyntää käsissään olevaa luovaa materiaalia täyteen potentiaaliin. Muutama vuosi taakseppäin kun oli sellaista talenttia kuten Heyman ja Dusty, mutta ei kelvannut, vaan hommissa häärii Hayesin tapaisia bookkauksen paskasäkkejä ja kukas se Dungeons & Dragons nörtti olikaan, joka kirjoittaa RAW:ta?
Ero tulee tässä siinä, että World Wrestling Entertainment on konsernin tyylinen yritys, joka tuottaa viihdettä monella eri osa-alueilla, vaikka pääbisnes nyt sattuukin olemaan vapaapaini. Tämän takia Vince McMahon ei voi vastaa kaikesta mitä kaikkialla yrityksessä tapahtuu, kuten What ja punkkiz aikaisemmin totesi. Toisin on indypromootioissa, joissa show keskittyy pelkästään tapahtuman aikaansaamiseksi, jolloin työntekijöitä tarvitaan paljon vähemmän.
Ja edelleen WWE etsii uutta käsikirjoittajaa, joten eiköhän tältäkin forumilta muutama käyttäjä voisi hakemuksen pistää sisään, niin nähtäisiin kuinka sitä viihdyttävää show'ta oikein tehdään.
punkkiz2009-08-21 15:03
P
Harmi, että wnb-smarkkien määrä on vähentynyt sitten vuoden 2004... Haluaisin nimittäin kovasti nähdä jonkun "Stevie Richardsista saisi uskottavan Main Event pelurin ja on se aina parempi kuin John Cena" tai "Lance Stormia 120 minuuttia ruudussa kiitos" kirjoittamassa RAW'ta
What2009-08-21 15:09
W
"Riveni" kirjoitti: vaan hommissa häärii Hayesin tapaisia bookkauksen paskasäkkejä ja kukas se Dungeons & Dragons nörtti olikaan, joka kirjoittaa RAW:ta?
Itse pidän Michael Hayesin bookkauksesta. Käsittääkseni hän on tällä hetkellä päävastuussa Smackdownin bookkauksesta, joka on ollut tänä vuonna selkeästi koko maailman paras viikottaisohjelma. Morrisonin ja Zigglerin kaltaisia uusia tähtiä on luotu, ja keskikorttikin pääsee esittelemään taitojaan, ja jopa heille on rakennettu jonkinlaisia pikkufeudeja. Tuo Dungeons&Dragons nörtti, Brian Gewirtz sen sijaan on varmasti paskin bookkaaja tällä hetkellä.
MutiM2009-08-21 15:23
M
"punkkiz" kirjoitti: Heyman sen sijaan oli loistavin booker ikinä ja sai jokaisesta painijasta vain hyvät puolet esiin. Tämän takia ECW onkin maailman kartalla itsenäisenä promootiona yhä ed... Hetkinen?
ECW:n ongelmat ja syyt kaatumisen takana taisivat kuitenkin olla jossain aivan muualla kuin bookkauksessa. Heyman on kyllä kykynsä osoittanut ECW:n lisäksi Smackdownin ja OVW:n parissa.
Harmi, että wnb-smarkkien määrä on vähentynyt sitten vuoden 2004... Haluaisin nimittäin kovasti nähdä jonkun "Stevie Richardsista saisi uskottavan Main Event pelurin ja on se aina parempi kuin John Cena" tai "Lance Stormia 120 minuuttia ruudussa kiitos" kirjoittamassa RAW'ta Cool
Stevie Richardsista saisi uskottavan Main Event pelurin ja on se aina parempi kuin John Cena.
What2009-08-21 15:39
W
"MutiM" kirjoitti: Stevie Richardsista saisi uskottavan Main Event pelurin ja on se aina parempi kuin John Cena.
Eh.....
Captain Charisma2009-08-21 15:44
C
"What" kirjoitti:
"MutiM" kirjoitti: Stevie Richardsista saisi uskottavan Main Event pelurin ja on se aina parempi kuin John Cena.
Eh.....
?
En ota kantaa siihen onko Stevie parempi kuin modern day superman, mutta kyllähän äijästä main eventterin saisi. Look, painitaidot, promotaidot, oikealla pushilla Steviestä olisi voinut saada kovemman/yhtä kovan tekijän kun miehen pienemmästä versiosta, joka on myös huonompi promottamaan. Puhun siis Shawn Michaelsista. Tai eipä sitä kokoeroa taida juurikaan olla, mutta silti.
punkkiz2009-08-21 15:52
P
ECW:n ongelmat ja syyt kaatumisen takana taisivat kuitenkin olla jossain aivan muualla kuin bookkauksessa. Heyman on kyllä kykynsä osoittanut ECW:n lisäksi Smackdownin ja OVW:n parissa.
Oliko Heyman kenties booker WWE'ssä? Ei. Hän käsikirjoitti Smackdownia, mutta booker hän ei kyllä muistini mukaan ollut. Kuitenkin kaksi eri asiaa wrestling-maailmassa. Todella hyvä käsikirjoittaja hän kyllä oli, siitähän ei pääse mihinkään.
Niin joo, bookkauksellahan ei tosiaan ollut mitään tekemistä ECW'n kuoleman kanssa. Anteeksi, unohdin tämän täysin. Heyman ei tehnyt bookkauksessaan yhtään virhettä. Ei hän päästänyt 17-vuotiasta painitaustatonta nulikkaa ottelemaan, eihän?
Phenomenon2009-08-21 15:54
P
On Stevie Richardsilla ainakin siistin käheä ääni a'la Nick Nolte. Look on parempi kuin Michaelsin, mutta painitaidot ovat minulle hiukan tuntemattomat. Mutta kyllä melkein kuka tahansa ylimyyjä Shawn Michaelsin voittaa.
Onko Rivenillä inside tietoa Russosta? Pieni tekijä WWF'ssä? Itse en varmaksi voi sanoa, mutta eikö Russoa pidetä Attitude Eran kehittäjänä. Tietämättömille tiedoksi, Russon tultua WCW'hen, nousivat lafkan ratingsit mukavasti. Sitten tietty myöhemmin jutut menivät hiukan yli. Niin joo, Riveni... Olet oppinut vihdoinkin, että "pakosti" ei ole sana. Eihän?
punkkiz2009-08-21 16:02
P
Pisti muuten itselläkin tosi pahasti silmään "Russo oli pieni tekijä 'Federationin käsikirjoitustiimissä" Kiinnostaisi myöskin tietää, mihin Riveni moisen väitteen perustaa? Russohan palkattiin WCW'n riveihin, koska he halusivat parempia käsikirjoittajia, kuin itse omasivat sillä hetkellä.
Mitä nyt painijoiden elämänkertoja tullut luettua, niin ainakin Flair ja Hogan kirjoissaan näin sanovat. Sitten Russosta tulikin booker. Ja tässä kohtaa ne ongelmat rupesivat syntymään. Iso-Vince kun ei ollut päättämässä mikä menee läpi ja mikä ei, vaan se pikku-Vince sai ihan vapaasti toteuttaa itseään.
Sandz2009-08-21 16:08
S
Phenomenon, oot sä kyllä melkonen sonni. Sustahan tulis hyvä kirjailia, sen verran hyviä nuo sun kirjoittamat vitsit on. Ihan näin vinkkinä, Suomi24 -keskustelupalstalla on tiukkapiposempaa porukkaa, siellä on parempi trollata. Kiitän.
Phenomenon2009-08-21 16:23
P
"Sandz" kirjoitti: Phenomenon, oot sä kyllä melkonen sonni. Sustahan tulis hyvä kirjailia, sen verran hyviä nuo sun kirjoittamat vitsit on. Ihan näin vinkkinä, Suomi24 -keskustelupalstalla on tiukkapiposempaa porukkaa, siellä on parempi trollata. Kiitän.
Nyt ei ymmärrä? Mikä oli vitsi? Onhan se ihan yleistietoa, että Michaels on niitä pellejä ylimyyjiä. Katso SummerSlam 2005 Hogan vs. Michaels. Ja myös yleistietoa on, että Michaels on huono näyttelijä. Tai ei kai muuten tyyppiä ja tämän segmenttejä pidettäisi yleisesti tekemällä tehtyinä.
En kerkeä vastailla enempää, taiteiden yö odottaa. Bravo, bravo viestillesi.
Sandz2009-08-21 16:27
S
"Phenomenon" kirjoitti:
"Sandz" kirjoitti: Phenomenon, oot sä kyllä melkonen sonni. Sustahan tulis hyvä kirjailia, sen verran hyviä nuo sun kirjoittamat vitsit on. Ihan näin vinkkinä, Suomi24 -keskustelupalstalla on tiukkapiposempaa porukkaa, siellä on parempi trollata. Kiitän.
Nyt ei ymmärrä? Mikä oli vitsi? Onhan se ihan yleistietoa, että Michaels on niitä pellejä ylimyyjiä. Katso SummerSlam 2005 Hogan vs. Michaels. Ja myös yleistietoa on, että Michaels on huono näyttelijä. Tai ei kai muuten tyyppiä ja tämän segmenttejä pidettäisi yleisesti tekemällä tehtyinä.
En kerkeä vastailla enempää, taiteiden yö odottaa. Bravo, bravo viestillesi.
Voi vittu, tuotit pettymyksen, et pätenyt sanasta kirjailia? Viilteleen ->
Minun mielestäni tuo Michaelsin ylimyyminen oli lähinnä uroteko, hieno mies hän on. Hogan on n00b. Ja Michaelsin väittäminen huonoksi näyttelijäksi on verrattavissa siihen, että väittää Jammu Siltavuoren olevan seksikäs.
Litium2009-08-21 16:50
L
"Phenomenon" kirjoitti:
"Sandz" kirjoitti: Phenomenon, oot sä kyllä melkonen sonni. Sustahan tulis hyvä kirjailia, sen verran hyviä nuo sun kirjoittamat vitsit on. Ihan näin vinkkinä, Suomi24 -keskustelupalstalla on tiukkapiposempaa porukkaa, siellä on parempi trollata. Kiitän.
Nyt ei ymmärrä? Mikä oli vitsi? Onhan se ihan yleistietoa, että Michaels on niitä pellejä ylimyyjiä. Katso SummerSlam 2005 Hogan vs. Michaels. Ja myös yleistietoa on, että Michaels on huono näyttelijä. Tai ei kai muuten tyyppiä ja tämän segmenttejä pidettäisi yleisesti tekemällä tehtyinä.
En kerkeä vastailla enempää, taiteiden yö odottaa. Bravo, bravo viestillesi.
No jaa, trollaaminen onnistuu missä vaan ja milloin vaan ei sitä kannata unohtaa. Ja vielä off topikkina sen verran että jätkä näemmä asuu samalla paikkakunnalla kun minä kerta taiteet on tänään.
Mutta tosta Vincestä sen verran että:
En itse ole hirveästi pitänyt niistä SCSA vs Vince feudeista, niitä ollu muutama liikaa (?). Tai no liikaa ja liikaa, tiedä häntä onko se virallisesti vieläkään loppunut. Mikissä bossia kattoisin vieläkin enemmän mutta en ole yhtään jaksoa katsonut Y2Jn paluun jälkeen eli reiluun vuoteen nyt.
Mikäs bookkaaja muuten sen Y2Jn paluun kusi nyt kun täällä niistä bookkaajista huudetaan eikä pomosta?
MutiM2009-08-21 17:44
M
"punkkiz" kirjoitti: Oliko Heyman kenties booker WWE'ssä? Ei. Hän käsikirjoitti Smackdownia, mutta booker hän ei kyllä muistini mukaan ollut. Kuitenkin kaksi eri asiaa wrestling-maailmassa. Todella hyvä käsikirjoittaja hän kyllä oli, siitähän ei pääse mihinkään.
En ihan sisäistänyt mitä sinä edes kuvitteletkaan, mutta bookkaus kyllä tarkoittaa juurikin käsikirjoittamista. Perusasiat kuntoon.
Lainataan nyt vielä vaikkapa Wikipediaa niin ei pitäisi jäädä epäselvää:
Booker
the person in charge of setting up matches and writing angles;[1] referred to as the "Creative Team" by WWE.
Booking
what a "booker" does. Booking is also the term a wrestler uses to describe a scheduled match or appearance on a wrestling show.[1]
punkkiz2009-08-21 17:56
P
No ei suoranaisesti ole sama asia. WWE'ssä nyt on creative team, jossa ideoita ja otteluja käsitellään. Eivät kaikki creative tiimiin kuuluvat ole käsikirjoittajia.
Bilyeu2009-08-21 20:13
B
Bookkaaja ja käsikirjoittaja on sama asia indypromootioissa.
EDIT: Tietysti poikkeuksia voi olla, mutta näin ainakin minä olen sen käsittänyt suurinpiirtein.
Riveni2009-08-22 01:16
R
"Phenomenon" kirjoitti: Onko Rivenillä inside tietoa Russosta? Pieni tekijä WWF'ssä? Itse en varmaksi voi sanoa, mutta eikö Russoa pidetä Attitude Eran kehittäjänä. Tietämättömille tiedoksi, Russon tultua WCW'hen, nousivat lafkan ratingsit mukavasti. Sitten tietty myöhemmin jutut menivät hiukan yli. Niin joo, Riveni... Olet oppinut vihdoinkin, että "pakosti" ei ole sana. Eihän?
Jea, en edes alennu vastaamaan tähän, ja suosittelen muitakin jättämään tyypin omaan arvoonsa. Kokeillaan tätä keskustelua uudestaan parin vuoden päästä kun olet aikuistunut keskustelijana.
EDIT: Täytyy kyllä rehellisesti myöntää, etten muista kuollaksenikaan kirjoittaneeni tätä viestiä eilen, tosin en edes muista miten ja mihin aikaan raahauduin kotiin taiteiden maailmasta, mutta sinänsä samoilla linjoilla olen yhä. Ivailu ja pelleily kuuluu roskakoriin ja muuhun keskusteluun, ei asialliseen painikeskusteluun.
Ja sisäpiiritietoni on lähinnä erinäisistä haastatteluista, joissa on todettu Russon olleen mitätön pikkutekijä. En sitten tiedä, onko se joku sen ajan WWF-työntekijöiden salaliitto Russoa vastaan, ja kaikki haluavat tyyppiä bashata, mutta jos vastakkain on Russon sana ja kaikkien muiden sana, niin tyhmä uskoo Russoa. Tämä "Russo loi Attituden" on nykyisten TNA-fanien luomaa fantasiaa. Mihin katosivat "Fire Russo" chantit ja TNA-fanien itsekunnioitus?
enska2010-03-27 11:20
E
Tässä SmackDownia ja sen WrestleMania-hypevideoita katsellessani tuli taas kerran hämmästeltyä sitä, kuinka hiton hyvä näyttelijä Vince on. Äijän artikulaatio, ilmeet ja body language ovat ihan omaa luokkaansa. :)
Coca2010-03-27 11:46
C
Itse katselin juuri aikani kuluksi Royal Rumble 2002:n ja varmaankin illan hypetetyin ottelu käytiin WWF'n omistajien, Vince McMahonin ja Ric Flairin välillä. Tämä tulikuuma kohtaaminen osoitti juuri sen, mitä Mr. McMahon edustaa parhaiten - enskan sanojen mukaan näyttelykykyä. Ei titenkään kukaan edes odottanut näiltä miehiltä minkään sortin ketjupainimittelöä, mutta viihdyttävyysarvo vain pääsi huippuunsa, kun kaikki eleet Vincen karsimalla kuorrutettuna saivat yleisön käymään kuumana. Hän teki kaiken mahdollisen saadakseen kansa Flairin puolelle, vaikka jo itse miehen olemus olisi riittänyt. Hahmo pahana pomona keräsi ja kerää edelleenkin loistavasti vihaa puoleensa, mutta peliä ei jätetä kesken. Flairin imitointi, Ricin lasten lievästi vetäminen mukaan touhuun katsomon eturivistä, pullistelu, yleisön morkkaaminen... Karisma ja luovuus suorastaan pursuilivat tästä miehestä. Vaikka olen jo aiemmin noteerannut, kuinka monipuolinen viihdyttäjä Vince onkaan, pääsin jälleen kerran todistamaan sitä tosiasiaa. Ja jos feudit muunmuassa Lesnaria, Austinia, Gowenia, Flairia ja muita vastaan jäivät väliin, todistat siitä huolimatta yhtä valovoimaista vihanpitoa - Bret Hartia vastaan ja jos et ole seurannut mainstream painia hetkeen, katso helvetissä huominen WrestleMania jo tämän (ja todella monen muun) kohtaamisen takia.
Darien Fawks2010-03-27 11:50
D
Vincentti on kieltämättä aika kone (ei siis aikakone), mitä näyttelyyn tulee. Todella luonteva esiintyjä, ja gimmickkin (miten hitossa tätä sanaa nyt taivuttais) varmasti melko lähellä totuutta. McMahon on hyvä esimerkki siitä, miten aidoimmat roolit toimivat kaikkein parhaiten (siis ainakin jos on karismaa).
Kun 2003 aloitin painin katselun, pisti Vincen ylinäyttely kyllä kovasti silmään, joskin positiivisessa mielessä. Biljardööri oli aina ihan äimän käkenä, kun jonkun nemesiksen musiikki pärähti soimaan.
enska2010-03-27 11:54
E
– – gimmickkin (miten hitossa tätä sanaa nyt taivuttais) – –
Käyttämällä suomenkielistä sanaa hahmo.
Darien Fawks2010-03-27 12:13
D
enska kirjoitti:
– – gimmickkin (miten hitossa tätä sanaa nyt taivuttais) – –
Käyttämällä suomenkielistä sanaa hahmo.
Olen kyllä tietoinen tästä, mutta toisinaan on ihan kiva käyttää wrestlingiin liittyvää ammattisanastoa. Onhan esimerkiksi jokseenkin viileämpää puhua face- ja heel-painijoista kuin aina vain hyviksistä ja pahiksista.
enska2010-03-27 12:33
E
Jep, mutta ainahan sitä neuvotaan välttelemään sanoja, joita on vaikea taivuttaa. Klassinen esimerkki sellaisesta sanasta on show: show, showt, showeja, showhuihin, showaaarrghh jne. :P Täten tuon gimmick-sanankin kanssa on turha ruveta taistelemaan, kun harmaita hiuksia aiheuttavan taivutuskikkailun voisi helposti korvata käyttämällä sanan suomenkielistä versiota.
ToNy-MaN2010-03-27 15:28
T
Darien Fawks kirjoitti:
enska kirjoitti:
– – gimmickkin (miten hitossa tätä sanaa nyt taivuttais) – –
Käyttämällä suomenkielistä sanaa hahmo.
Olen kyllä tietoinen tästä, mutta toisinaan on ihan kiva käyttää wrestlingiin liittyvää ammattisanastoa. Onhan esimerkiksi jokseenkin viileämpää puhua face- ja heel-painijoista kuin aina vain hyviksistä ja pahiksista.
Gimmickkikin siten?
Darien Fawks2010-03-28 14:06
D
Johan pomppas. WWE.comiin on ilmestynyt itsensä Vince McMahonin treenivideo. :shock:
Jers12010-04-03 11:04
J
Report: The End of "Mr. McMahon"
Posted by: Kenny Williams (Wrestling-Radio.com)
Wrestling-Radio.com has learned via The Wrestling Observer that the "Mr. McMahon" heel character may be on the verge of being dropped. According to numerous sources, Vince McMahon has been telling people within the WWE that his match with WWE Hall of Famer Bret "The Hitman" Hart this past Sunday night at WrestleMania 26 would mark the end of his heel persona. The initial idea is that the incident in Montreal between McMahon and Hart marked the creation of the "Mr. McMahon" character, and that it should only be fitting that events would "come around full circle" with Hart defeating McMahon.
According to these same sources, McMahon has wanted to drop his heel persona for years, with the limo explosion originally planned to mark the end of it, because he felt that he was too old to be a performer on television. Reports are that the McMahon/Hart WrestleMania match was concocted to remove all heel heat from McMahon's on-screen persona and to allow McMahon to, from this point forward, become a babyface.
Lyhyesti sanoen, Vincestä ollaan tekemässä babyfacea.
Darien Fawks2010-04-03 11:10
D
Ihan hyvältä kuulostaa. Vince on WWE:n isä, joten miksei hänelle saisi välillä hurratakin. Tuo full-circle-ajattelu kuulostaa myös ihan pätevältä.
Jani Panos2010-04-03 11:28
J
Kelpaa.
Vince on kaikkien aikojen WWE Superstar.
Triple K2010-04-04 10:45
T
Hyvä ajoitus onkin juuri nyt päättää tämä Vincen ilkeä Mr. McMahon-gimmick. Hahmo on jo vuosia toistanut itseään ja ottelu Bret Hartia vastaan sulki sopivasti ympyrän. Uumoilinkin jotain tällaista tapahtuvan.
Kiitos ja kumarrus Mr. McMahon!
PS: Sanon muuten sen vieläkin, että olisin kyllä silloin aikoinaan halunnut nähdä mihin se Vincen limusiinin räjäyttäminen olisi johtanut...