Täällä voi siis keskustella painijoiden poissaoloista.
Siis Van Dam ja Jesus ovat poissa.
Van Dam on harmillisesti minun mielestäni liian kauan.
Hän saisi palata kehään. Harmillisin kohta on se, että juuri kun häntä pushattiin Tag-mestariksi Reyn kanssa, juuri SILLOIN piti tämä loukkaantuminen sattua.
Harmi, että voidaan olettaa että Van Damin ensimmäinen feudi paluun jälkeen tulee olemaan vastaan jompaa kumpaa Bashamia, joka "oli viimeinen syy siihen että RVD loukkaantui lopullisesti".
RVD voisi paluunsa myötä mennä läpi piristävän 4-kuukautta kestävän heel-rundin, jonka jälkeen takaisin faceksi. Tekisi muuten todella hyvää tuon miehen pitkä-aikaiselle face-rundille, onkohan edes koskaan ollut heel?
Mutta RVD on siis palaamassa noin 6-12 kuukauden päästä.
-----
Nyt Jesukseen.
Hän ei paljon ehtinyt kehässä roikkua, kun jo loukkaantui.
Hyvin hän kuitenkin minun mielestäni hoisi hommansa Carliton kanssa, ja heelmäinen oli, niin kuin tarkoitus oli olla.
Se oli muuten aika uskottavan näkoinen se ns. "lyönti Cenan loukkaantuneelle munuaiselle", vaikka aivan typerää juonikuviota olikin.
Jesus on siis ennakkotietojen mukaan palaamassa n. 9 kuukauden päästä.
-----
Ja Mark Henry.
Poissa. -ja hyvä niin, paitsi taloudellisesti.
Hänhän vie suurinpiirtein Christianin ja RVD:n palkat yhteensä? Eikö vain?
Täysin turha WWE:ssä, ja loukkaantuu noin joka toinen matsi. Säälittävää!
Täysin turha kapistus.
The floor is yours...
"Wrestlingalert" kirjoitti:
Erään haastattelun mukaan Jesusin niskavamma paranee odotetusti, ja miehen sairasloma kestänee vielä 9 kuukautta. Rob Van Dam puolestaan on arvioinut olevansa poissa kehästä 6-12 kuukautta.
Siis Van Dam ja Jesus ovat poissa.
Van Dam on harmillisesti minun mielestäni liian kauan.
Hän saisi palata kehään. Harmillisin kohta on se, että juuri kun häntä pushattiin Tag-mestariksi Reyn kanssa, juuri SILLOIN piti tämä loukkaantuminen sattua.
Harmi, että voidaan olettaa että Van Damin ensimmäinen feudi paluun jälkeen tulee olemaan vastaan jompaa kumpaa Bashamia, joka "oli viimeinen syy siihen että RVD loukkaantui lopullisesti".
RVD voisi paluunsa myötä mennä läpi piristävän 4-kuukautta kestävän heel-rundin, jonka jälkeen takaisin faceksi. Tekisi muuten todella hyvää tuon miehen pitkä-aikaiselle face-rundille, onkohan edes koskaan ollut heel?
Mutta RVD on siis palaamassa noin 6-12 kuukauden päästä.
-----
Nyt Jesukseen.
Hän ei paljon ehtinyt kehässä roikkua, kun jo loukkaantui.
Hyvin hän kuitenkin minun mielestäni hoisi hommansa Carliton kanssa, ja heelmäinen oli, niin kuin tarkoitus oli olla.
Se oli muuten aika uskottavan näkoinen se ns. "lyönti Cenan loukkaantuneelle munuaiselle", vaikka aivan typerää juonikuviota olikin.
Jesus on siis ennakkotietojen mukaan palaamassa n. 9 kuukauden päästä.
-----
Ja Mark Henry.
Poissa. -ja hyvä niin, paitsi taloudellisesti.
Hänhän vie suurinpiirtein Christianin ja RVD:n palkat yhteensä? Eikö vain?
Täysin turha WWE:ssä, ja loukkaantuu noin joka toinen matsi. Säälittävää!
Täysin turha kapistus.
The floor is yours...