Foorumiarkisto

← Painijat

Candice Michelle

Joo, no, ei tämä nyt painija sinällään ole, mutta diva kuitenkin ja jonkilainen kohu neidistä on noussut. Tämän olisi itseasiassa voinut ilmaista off-topicina jossain muussa aiheessa, mutta haluan välttämättä pönkittää egoani ja ilmaista sen tässä.


Eli; Tämähän oli juuri se biatch, joka radio haastattelussa meni spoilaamaan 'Manian main eventin ennen, kun sitä oli vielä edes julkaistu. Jotain potkuhuhuja oli liikentessä, mutta ilmeisesti niitä ei annettu, koska kyllä neiti vieläkin näkyy rosterissa WWE'n sivuilla. No, anyway, viime SubTV'n jaksossa Jericho mainosti Highlight Reelissä Candice vieraana, kuinka jossain mainoksessa neidin tissi oli melkein vilahtanut. Candice kuitenkin alkoi lähes strippaamaan ringissä laskien molemmat olkaimensa.

Eli oliko tuo jotain hyvitystä siitä mitä hän päästi suustaan? Vai onko tuo vain Vincen kieroa mielikuvitusta, jota hän on syöttänyt käsikirjoittajille? Ja mikä on ylipäätään hänen tehtävä WWE'ssä? Onko hän haastattelija, manageri, painija, mikä? Jälkimmäinen hän tuskin on, mutta jokaisella perseenkeikuttajadivalla on ollut jokin tehtävä niin mikä on hänen?

Jos jollekin jäi epäselväksi kuka hän on/oli diva search bitcheistä oli niin alempana kuva (aika porno, mutta muuta en tähän hätään löytänyt).

kuva

BTW; aika hyvät tissit.

Tämä oli ehkä täysin turha topic, mutta kyllä nyt jonkin sortin keskustelua varmasti syntyy.

EDIT: Kyllä ne noukkivat aika hyvännäköisiä muijia tuolta 'Searchista. Pakko oli vielä sanoa.
EDIT2: Täytyy vielä masturboida: Tämä oli IMO parhain aloitettu aiheeni. Harmi, että näin turhasta oli kyse, mutta who cares a fuck?
EDIT3: Tuolla 'masturboimisella' en tällä kertaa tarkoittanut sanan virallista muotoa, vaan oman viestin muokkaamista, kun kukaan ei siihen vastaa, ja sitä paitsi tällä säästyin vittuilultanne. Toisaalta, jos olisitte vittuilleet, olisi saattanut vastata jotain on-topiciinkin joten miksi edes muokkasin taas tätä?
EDIT4: Kukaan ei vastaa.
Candicesta tuskin koskaan mitään painijaa on tulossa, mikä on sääli sinänsä. RAW tarvitsee naistensarjaan lisää taitavia painijoita.
P*rseenkeikuttaja-divat kuten Stacy, Christy, Candice etc. eivät tarjoa kuin silmänruokaa, jota minä en itse asiassa kaipaa katsoessani RAW:ta.

Mitäpä muuta Candicesta voisi vielä sanoa? Jerichon reaktiot ainakin naurattivat täysillä, kun viime Subin RAW:ssa neitonen uhkasi vilauttaa. Toivotaan nyt sitten, ettei Candicesta tule mitään Playboy-Christya, niitä ei kukaan enää kaipaa.
"Razorman" kirjoitti:
Candicesta tuskin koskaan mitään painijaa on tulossa, mikä on sääli sinänsä. RAW tarvitsee naistensarjaan lisää taitavia painijoita.


Naisten matseja katso nyt kukaan.

"Razorman" kirjoitti:
P*rseenkeikuttaja-divat kuten Stacy, Christy, Candice etc. eivät tarjoa kuin silmänruokaa, jota minä en itse asiassa kaipaa katsoessani RAW:ta.


Kyllä minua piristävät ennen jotain keskivälin matseja, jotka joskus ovat umpitylsiä. Alá Carrison Cade vs. Maven.

"Razorman" kirjoitti:
Mitäpä muuta Candicesta voisi vielä sanoa? Jerichon reaktiot ainakin naurattivat täysillä, kun viime Subin RAW:ssa neitonen uhkasi vilauttaa. Toivotaan nyt sitten, ettei Candicesta tule mitään Playboy-Christya, niitä ei kukaan enää kaipaa.


Jonkin asteen pervo taidan olla, koska kaipaan.
Yes taas yksi turha diva lisää. Jos olisin Vince niin sanoisin niille WWE:n käsikirjoitus pojille, että please laittakaa divat käyttöön ja käyttäkää niitä painimiseen. Raw:ssa on aika montakin hyvää diivaa, mutta ei WWE osaa tai ehkä osaavat, mutta eivät halua käyttää heitä. Tämä menee ihan off topiciksi, mutta menköön. Eikös josku ollut divajen välinen cage ottelu jossa oli Victoria ja Lita? Tuosta en ole ihan varma, mutta juuri tuolleen niitä pitäisi käyttää, kovaan mättämiseen. Minun mielestäni Divat eivät ole silmäruokaa vaan kovia painijoita ainenkin muutama. Haluaisin, että WWE laittaisi Divaat painimaan eikä istumaan tyhjän toimittajina.
"Vega" kirjoitti:
Naisten matseja katso nyt kukaan.

Tuolla asenteella missasi oikeastaan ne harvat oikeasti katsomisen arvoiset asiat Raw:ssa loppuvuodesta 2003. Oikeasti, tuohon aikaan naisten divisioona joka oli äärimmäisen tasainen ja täynnä hyviä/kehittymiskykyisiä painijoita oli Raw:n valopilkku ja yksi tasaisimmista hyvien otteluiden tuottajista. How the mighty have fallen...
"Razorman" kirjoitti:
Candicesta tuskin koskaan mitään painijaa on tulossa, mikä on sääli sinänsä. RAW tarvitsee naistensarjaan lisää taitavia painijoita.


Kuitenkin tuollainen WWE:n naispaini on tuottoisampaa. Isotissisten diivojen catfighti vetää huomattavan paljon enemmän katsojia kuin joidenkin itä-saksalaisten hirviöiden painiottelu.
"Hatebreeder" kirjoitti:
"Razorman" kirjoitti:
Candicesta tuskin koskaan mitään painijaa on tulossa, mikä on sääli sinänsä. RAW tarvitsee naistensarjaan lisää taitavia painijoita.


Kuitenkin tuollainen WWE:n naispaini on tuottoisampaa. Isotissisten diivojen catfighti vetää huomattavan paljon enemmän katsojia kuin joidenkin itä-saksalaisten hirviöiden painiottelu.


Näin Jenkkilässä. En nyt väitä, etteikö Suomessakin oltaisi diivoista kiinnostunut mutta ehkä täälläpäin ollaan enemmän kiinnostuneita taidokkaammasta ja hyvin toteutetusta painista. Hopefully.
"Hatebreeder" kirjoitti:
Kuitenkin tuollainen WWE:n naispaini on tuottoisampaa. Isotissisten diivojen catfighti vetää huomattavan paljon enemmän katsojia kuin joidenkin itä-saksalaisten hirviöiden painiottelu.


Tuohon ei ole mitään lisättävää. Minäkin katson mielummin silikonimuijien alusvaate-matseja, kuin suoraan Alien 2'sta vedettyjen naissotilaiden teräsketjuilla mättöä.

Näin Jenkkilässä. En nyt väitä, etteikö Suomessakin oltaisi diivoista kiinnostunut mutta ehkä täälläpäin ollaan enemmän kiinnostuneita taidokkaammasta ja hyvin toteutetusta painista. Hopefully.


No, ei todellakaan. Tätäkin jaksetaan jauhaa, joka topicissa. NAISTEN PAINI!!! Haloo??? Minusta se menee korkeintaan jonkun storylinen puitteissa kuten, että miesten feudissa heidän naisystävät ovat matsissa kerran vastakkain. Esimerkiksi.
"Vega" kirjoitti:
Tuohon ei ole mitään lisättävää. Minäkin katson mielummin silikonimuijien alusvaate-matseja, kuin suoraan Alien 2'sta vedettyjen naissotilaiden teräsketjuilla mättöä.

Ja minä tyhmä kun luulin että Lawlerin jatkuvat "puppies!"-huudot olivat suurin syypää siihen että WWE:n naisten divisioonaa ei koskaan tulla ottamaan vakavasti.
Onhan näitä Divoja nykyaikana liikaa mutta kyllähän siihen on loppupeleissä vain yksi syy: Playboy. WWE saa joka kerta rahaa ja näkyvyyttä kun joku Divoista käy alastonkuvissa. Siksi Diva Search järjestettiin ja siksi Vince kusee nyt hunajaa, kun Hemmen kuvat julkaistiin. Money talks, live with it. Mielestäni Divat ovat kohtuullisessa määrin ihanaa silmänruokaa (jos Stacy jättäisi WWE:n niin saattaisin itkeä aivan oikeasti), mutta nykytilanne on naurettava. Ensin potkitaan naispainijoita parhaasta päästä pois (Jazz, Gail Kim) ja sitten otetaan tilalle valtava lauma Divoja joista yhdelle maksetaan miljoona? That's not cool. Vaikkapa Gail Kimin alastonkuvilla WWE olisi voinut saada näkyvyyttä naisdivisioonalleen... mutta ei väkisin.
Ja mitä tuohon Candiceen tulee... kaunishan hän on mutta mitä turhin diva, eikä hänen vartalonsa kovin kummoinen ainakaan tuon kuvan perusteella ole. Oikeasti. Tosin on hyvä jos hänellä ei ole silikonirintoja (joita kenenkään naisen ei ole tarpeen hankkia pelkästään saadakseen isommat rinnat) mutta ei häntä nyt uhkeaksikaan voi sanoa. Muuten, onko muilla vaikeuksia erottaa kaikkia näitä uusia Divoja toisistaan? Minulla ainakin on vaikeata muistaa kuka kukin on, Christy Hemmeä lukuunottamatta.
"Tirkka" kirjoitti:
Onhan näitä Divoja nykyaikana liikaa mutta kyllähän siihen on loppupeleissä vain yksi syy: Playboy. WWE saa joka kerta rahaa ja näkyvyyttä kun joku Divoista käy alastonkuvissa. Siksi Diva Search järjestettiin ja siksi Vince kusee nyt hunajaa, kun Hemmen kuvat julkaistiin. Money talks, live with it.


Vince on bisnesmiehen lisäksi saman asteen pervo kuin minä. En minäkään valittanut katsoessani Hemmen kuvia, vaikka muija muutenkin oli hyvännäköinen.

"Tirkka" kirjoitti:
Ja mitä tuohon Candiceen tulee... kaunishan hän on mutta mitä turhin diva, eikä hänen vartalonsa kovin kummoinen ainakaan tuon kuvan perusteella ole. Oikeasti. Tosin on hyvä jos hänellä ei ole silikonirintoja (joita kenenkään naisen ei ole tarpeen hankkia pelkästään saadakseen isommat rinnat) mutta ei häntä nyt uhkeaksikaan voi sanoa.


Tuo on melko huono kuva hänestä. Nappasin sen WWE'n sivuilta. Google ei tietänyt hänestä paljoakaan, mutta jos välttämättä enemmän kuvia hänestä haluaa nähdä niin alempana pari linkkiä.

http://www.lingeriebowl.com/LA-Player-B ... -Photo.gif <3
http://www.candicemichelle.com/modeling ... smallB.jpg
http://www.suntimes.co.za/2003/04/20/ba ... shower.jpg

Noista päätellen, varsinkin ylimmästä; hän on melko uhkea ja 98% varmuudella omaa silikonit.

"Tirkka" kirjoitti:
Muuten, onko muilla vaikeuksia erottaa kaikkia näitä uusia Divoja toisistaan? Minulla ainakin on vaikeata muistaa kuka kukin on, Christy Hemmeä lukuunottamatta.


Itse ulkomuistista vedän Candicen, Christyn ja sen haastattelijatytön, jonka nimi oli muistaakseni Maria.
Ok, olen kännissä, kiitos erään nimeltämainitsemattoman... mutta ei Candice noissakaan linkittämissäsi kuvissa niin ihmeelliseltä vaikuttanut. Eikä noista mainitsemasi edes se ylin kuva osoita sitä että hänellä välttämättä olisi silikonit. Voihan hänellä sellaiset olla, se on ennenkin ollut lähes sääntö WWE-divoilla ja muutamilla naispainijoillakin. Silti, tuollaiset rinnat voivat edelleen olla luonnollisetkin vaikka kohtalaisen kokoisilta vaikuttavatkin... mutta älkäämme menkö tämän pervommiksi tällä kertaa. Candice muuten näyttää noissa kuvissa aivan erinäköiseltä kuin alunperin laittamissasi... kummallista.
EDIT: Maria divan nimenä sanoo jotain... lisäksi muistan nimeltä sen joka muka seurustelee Big Show'n kanssa... Joyn? Mutta tarkoitinkin sitä että en tunnistaisi kuvasta ketään muuta näistä uusista Divoista kuin ms. Hemmen.
"Vega" kirjoitti:
"Tirkka" kirjoitti:

"Tirkka" kirjoitti:
Muuten, onko muilla vaikeuksia erottaa kaikkia näitä uusia Divoja toisistaan? Minulla ainakin on vaikeata muistaa kuka kukin on, Christy Hemmeä lukuunottamatta.


Itse ulkomuistista vedän Candicen, Christyn ja sen haastattelijatytön, jonka nimi oli muistaakseni Maria.


Minulla menee Christy, Joy ja Webberi ulkomuistista. Mikäli Joy ja Webber olivat Diva Searchissa.
"Hatebreeder" kirjoitti:
"Vega" kirjoitti:
"Tirkka" kirjoitti:

"Tirkka" kirjoitti:
Muuten, onko muilla vaikeuksia erottaa kaikkia näitä uusia Divoja toisistaan? Minulla ainakin on vaikeata muistaa kuka kukin on, Christy Hemmeä lukuunottamatta.


Itse ulkomuistista vedän Candicen, Christyn ja sen haastattelijatytön, jonka nimi oli muistaakseni Maria.


Minulla menee Christy, Joy ja Webberi ulkomuistista. Mikäli Joy ja Webber olivat Diva Searchissa.

Mark Webber vai? Kyseessä taitaa kuitenkin olla Amy Weber.

Turhia nämä DS:läiset. Ei näitä tarvitse.
"Vega" kirjoitti:
Eli oliko tuo jotain hyvitystä siitä mitä hän päästi suustaan? Vai onko tuo vain Vincen kieroa mielikuvitusta, jota hän on syöttänyt käsikirjoittajille? Ja mikä on ylipäätään hänen tehtävä WWE'ssä? Onko hän haastattelija, manageri, painija, mikä?[/size]


Jotain on-topiciinkin: Näihin kysymyksiin olisi kiva saada ne vastaukset jos joltain löytyy tai edes arvelee. Muistaakseni monikaan diva ei ole noinkaan suorasanaisesi vetänyt pehmopornoa ringissä (, vaikka Trish Stratuksen uran alkuajat muistetaankin).
"Vega" kirjoitti:
Muistaakseni monikaan diva ei ole noinkaan suorasanaisesi vetänyt pehmopornoa ringissä.

En tiedä olemmeko katsoneet samoja ohjelmia, mutta ainahan RAW'ssa ja SD:ssa on kaikenmaailman pose-downeja ja Bikini competitioneita.
"Jack DiBiase" kirjoitti:
En tiedä olemmeko katsoneet samoja ohjelmia, mutta ainahan RAW'ssa ja SD:ssa on kaikenmaailman pose-downeja ja Bikini competitioneita.


Eipä ne olleet kovinkaan pornoja minusta verrattuna viime Highlight Reeliin. Kyllähän niitä Torrie Wilsonin ja Dawn Marien ja etc. matseja on nähty, mutta Candice melkein näytti kannunsa. Enpä muista yhtään tapausta, joka olisi ihan näin pitkälle mennyt. Jos joku osaa nimetä jonkun vastaavan tilanteen niin sanotkoon.
"Vega" kirjoitti:
Enpä muista yhtään tapausta, joka olisi ihan näin pitkälle mennyt. Jos joku osaa nimetä jonkun vastaavan tilanteen niin sanotkoon.

Nooh, ensimmäisenä tulee mieleen Miss Kitty/The Kat joka näytti NE Armageddon 1999:ssä. Tuo toki oli PPV:ssä, mutta kyllä normaaleissa tv-lähetyksissäkin paljon enemmän on näytetty, kun mitä Candice näytti.
"Vega" kirjoitti:
matseja on nähty, mutta Candice melkein näytti kannunsa. Enpä muista yhtään tapausta, joka olisi ihan näin pitkälle mennyt. Jos joku osaa nimetä jonkun vastaavan tilanteen niin sanotkoon.

Whoah! hän paljasti kaksi olkapäätään. Jokainen pose-down ja bikini contest on ollut huomattavasti "pehmopornompi".

EDIT:
Jossain RAW'ssa joku veti Jacquelinelta topin pois, mikä paljasti hänen rintansa.

Sablella oli kerran pelkät kämmenen muotoiset maalit rinnoissaan.
"Jack DiBiase" kirjoitti:
"Vega" kirjoitti:
matseja on nähty, mutta Candice melkein näytti kannunsa. Enpä muista yhtään tapausta, joka olisi ihan näin pitkälle mennyt. Jos joku osaa nimetä jonkun vastaavan tilanteen niin sanotkoon.

Whoah! hän paljasti kaksi olkapäätään. Jokainen pose-down ja bikini contest on ollut huomattavasti "pehmopornompi".

EDIT:
Jossain RAW'ssa joku veti Jacquelinelta topin pois, mikä paljasti hänen rintansa.

Sablella oli kerran pelkät kämmenen muotoiset maalit rinnoissaan.

Triple H:n tehdessä Pedigreetä Stephille, häneltä hyppäsi toinen rinta topista.

Candice näytti olkapäitään, jes?
"BlasterMaster" kirjoitti:
Candice näytti olkapäitään, jes?


Candice piti munkkiaan kädessä siinä mainoksessa.


EDIT:
Triple H:n tehdessä Pedigreetä Stephille, häneltä hyppäsi toinen rinta topista.


WHOAA??? Joku uppii tuon samantien, pakko nähdä!!!

OFFTOPIC: Se joka lähettää minulle PM'nä Hemmen Playboy-kuvat saa minulta keksin.
Oho, perjantain RAW olisi ilmeisesti pitänyt katsoa... no tiistaina sitten.

"Tirkka" kirjoitti:
valtava lauma Divoja joista yhdelle maksetaan miljoona

Alkaa näkyä etten ole seurannut WWE:tä pitkiin aikoihin. Saiko niistä joku miljoonan, kuka, ja miksi?
Eiköhän Candice sovellu muiden divojen joukkoon ihan hyvin.. Tehdään pari julistetta, joille varmasti löytyy ostajia, sitten ehkä muutama otos ensi vuoden Divas-kalenteriin, ja vanhoja tuttuja ulkonäkö-contesteja TV:ssä, niin Vince saa varmasti rahansa takaisin. En minä nyt näkisi, että tämä olisi jotenkin vakavasti huonompi tai vähemmän tuottoisa kuin muutkaan divat? Ehkä vähän kerkeäkielisempi, jos hän tosiaan onnistui paljastamaan 'Manian eventin.

Offtopic: Kannuja ja munkkeja... naisilla on rinnat, ja niitä sanotaan rinnoiksi..
Myöhässä tullaan, mutta vastataan nyt kuitenkin.

Kaikki tuollaiset diivojenhaku kilpailut ovat minusta turhia. Ja voittajalla tuskin on väliä, kun kuitenkin 4 tai jopa 5 pääsee firmaan töihin. Tietenkin raha siinä oli voittajalle ratkaiseva tekijä mutta kuitenkin. Sanoisin, että yksikään noista naisista ei osaa painia, ainakaan kovinkaan ihmeellisesti. hehän ovat siellä vaan keikuttamassa persettään kuolaavan miesyleisön edessä. Se myy, mutta kaikki eivät katso wrestlingiä siksi, että voisi katsoa strippiklubia keskellä kehää. Eniten tämä potuttaa siksi, että esimerkiksi Gail Kim ja Jazz (jotka olivat suhteellisen lahjakkaita) saivat potkut tuollaisten bimbojen takia.
Vielä turhempi oli rookie diiva äänestys, kun yhdellä oli ollut tv aikaa huomattavasti enemmän kuin muilla.
"Hyrkanos" kirjoitti:
Vielä turhempi oli rookie diiva äänestys, kun yhdellä oli ollut tv aikaa huomattavasti enemmän kuin muilla.


Höpö höpö. Hyvää WrestleCrappia mikä aiheutti kivasti myötähäpeän tunnetta. Aina välillä moinen on ihan piristävääkin tässä tasapaksuuden suossa.
Kyllähän niitä naisia voi muutenkin esitellä kuin jonkun "kilpailun" merkeissä. "Hei tässä vähän naisia, nyt ne tekee temppuja"
Seksikäs misu kieltämättä. Painijanakin kehittynyt, mutta erityisesti todella viehättävä ulkoisesti. Playboy kuvatkin olivat aika tuhtia tavaraa .

IT'S ALL ABOUT THE DIVAS!
http://www.wwe.com/superstars/raw/candi ... =WWEADP-15

Candicen blogi. Hyvää kamaa. Candicestä voi tulla vielä jotain suurta. =)
Candicen loukkaantuminen pari kuukautta sitten oli hänelle aika kova isku. Jo jonkin aikaa Candice oli harjoitellut kunnolla painimista ja haluaisi olla muutakin kuin tunnettu jostain Playboy -lehdestä. Selvästi hänestä on havaittavissa jotain pientä kehitystä, mutta mielestäni hänellä on vielä pitkä matka painijaksi, jos verrataan esim. Trish Stratusiin. Onhan Candicella aikaa kehittyä, vaikka vielä olen hiukan skeptinen hänen suhteensa. Viime kesänä Candice saavutti jo naisten mestaruuden, mikä tuli kieltämättä hieman liian aikaisin. Itse hänet laittaisin jonnekin painikoulutukseen, enkä antaisi mestaruutta tuomaan tarvittavaa pushia ainakaan vielä. Ja eikö Candicen pitäisi tehdä comebackinsa tässä kuukauden sisällä tms.?
Olen sitä mieltä ettei tämä naikkonen osaa painia ja ihmettelen sitä suuresti kuinka Candice ylipäätään sai haltuunsa tuon naistenmestaruuden.. ? No any way, painia ei osaa mutta ulkonäkö kyllä näyttää korvaavan tuon seikan ja varmasti miesten mieleen kun tämä silikoni pommi astelee kehään, mitä sitten sielä tekeekään...
Mikkitaidotkaan ei ole parhaimmistoa, mutta näyttää tuo kyllä ihan hyvin pärjäävän..mikä lie seikka sitte pitää pinnalla, varmaankin se ulkonäkö.
"Cristaa" kirjoitti:
Olen sitä mieltä ettei tämä naikkonen osaa painia ja ihmettelen sitä suuresti kuinka Candice ylipäätään sai haltuunsa tuon naistenmestaruuden.. ? No any way, painia ei osaa mutta ulkonäkö kyllä näyttää korvaavan tuon seikan ja varmasti miesten mieleen kun tämä silikoni pommi astelee kehään, mitä sitten sielä tekeekään...
Mikkitaidotkaan ei ole parhaimmistoa, mutta näyttää tuo kyllä ihan hyvin pärjäävän..mikä lie seikka sitte pitää pinnalla, varmaankin se ulkonäkö.

Playboyhan se Candicen mestariksi taisi nostaa. Jos totta puhutaan, niin itse en pidä Candicea mitenkään eritysen seksikkäänä. Hänen kasvonsa näyttävät vain niin feikeiltä ja leikatuilta. Mutta mielummin katsoisin Candicea mestarina kuin esim Mariaa tai Ashleya, sillä Candice on skarpannut paininsa kanssa hurjasti ja ei ole kehässä enää niin kamala kuin mitä joskus oli.
No siinä asiassa olen samaa mieltä kanssasi Hautsi että kyllä tuota Candicea katselee mestarina mielummin ku jtn. Mariaa. Mutta tällä hetkellä olen sitä mieltä että joko Victoria tai Mickie James (jos muistan oiken kirjoitus tyylin,anteeksi virheeni jos meni väärin.) saisi kyllä olla mestari, siinä Beth:issä on joku joka ei iske.
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/ ... 530104.jpg
kuva maikkarilta, aivan candicen näköinen?

Niinno juttu on tää http://www.mtv3.fi/helmi/kuudesaisti/ar ... taa_itsesi

siksi linkkasin ekana kuvan kun noista maikkarin linkeistä nyt ei tiiä mihin ne aina menee kun niitä muutetaan yhtenään

EDIT: niin ja se näkönen on siis toi vasemmanpuoleinen...
"ToNy-MaN" kirjoitti:
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/5perjantai/mystiikkka/testikuvat/humaani/530104.jpg
kuva maikkarilta, aivan candicen näköinen?

Niinno juttu on tää http://www.mtv3.fi/helmi/kuudesaisti/ar ... taa_itsesi

siksi linkkasin ekana kuvan kun noista maikkarin linkeistä nyt ei tiiä mihin ne aina menee kun niitä muutetaan yhtenään

EDIT: niin ja se näkönen on siis toi vasemmanpuoleinen...

Kyllä tuo Candice Michelle on. Olen nähnyt saman kuvan aikaisemminkin Googlessa tai WWE.comissa (vai olisiko jossain muualla? ), mutta olen melko varma kuka on kyseessä.
Ilmeisesti myös Candice on vapautettu sopimuksestaan.
Mietinkin jo kun naikkonen sai draftin Smackdowniin mutta eipä Candicea paljoa siellä näkynyt..