Osoitan pitkästä aikaa aktiivisuutta painijoiden suhteen. Kyseessä on "Ruler of the World", "Millennium man", "Tough Guy with Scissors" Sid Vicious aka Sycho Sid. Hänellä oli aikanaan legendaariset feudit Kevin Nashin kanssa niin WWE:ssä kuin WCW:ssäkin. Ja hän kuuluu sentään siihen eliittiin, joka on kantanut niin WWE- kuin WCW-mestaruuttakin.
Kerran jossakin videotopicissa oli puhetta Sidin kuuluisasta WM8-tempusta, jossa hän kickasi ylös Hoganin Leg Dropista. En ikävä kyllä löytänyt sitä ketjua, joten en tiedä puitiinko asia loppuun. Mutta täällä tarjotaan asiasta tällainen näkemys:
Joten kyseessä olisikin ollut samanlainen moka, joka Nashille kävi joskus WCW:ssä: pelkkä myöhästyminen ja Hoganin piti nousta Goldbergin Jackhammerista. On mahdotonta minun sanoa, kuinka totuudenmukainen tuon sivuston tarina on, mutta siinä ainakin on se vaihtoehtoversio, mitä muun muassa Ares kaipasi.
Minua harmittaa, etten ole nähnyt Sidin ottelua Shawn Michaelsia vastaan. Olen lukenut, että Sid olisi siinä jopa tullut overiksi yleisön silmissä. Sid sopi aikanaan niin täydellisesti aikanaan Ted DiBiasen manageroitavaksi. On aina vaikea olla purskahtamatta iloiseen nauruun nähdessäni Sidin heel-promoja
Sidin työsuhteet ovat aina tietyistä syistä jääneet vähän katkonaisiksi. Painia hän ei osaa (joudun sen myöntämään) mutta 90-luvun painihistorian selostus jäisi vahvasti puutteelliseksi ilman häntä. Sid on kuulemma palannut ainakin osittain painikehiin ja vaikka en häntä takaisin kaipaakaan, hänessä oli silti oiva annos komiikkaa ja monsteria - aika näppärä yhdistelmä.
Kerran jossakin videotopicissa oli puhetta Sidin kuuluisasta WM8-tempusta, jossa hän kickasi ylös Hoganin Leg Dropista. En ikävä kyllä löytänyt sitä ketjua, joten en tiedä puitiinko asia loppuun. Mutta täällä tarjotaan asiasta tällainen näkemys:
Was he fired by the WWF?
It is rumored that Sid was fired in 1992 do to him causing trouble in his match at Wrestlemania 8. That rumor is untrue though. For a long time it was said that he was fired because he kicked out of Hulk Hogan's pinfall at Wrestlemania 8 with then having to have Papa Shango run out and cause a DQ finish. But in actuality Papa Shango was originally suppose to make a run-in but didn't make it to the ring in time to break the pin. The real reason Sid was fired from the WWF in 1992 was because he wanted to play softball on a regular basis and started to no-show WWF shows. The WWF's story at the time though was that Sid failed a drug test but that is also believed to be a lie.
Joten kyseessä olisikin ollut samanlainen moka, joka Nashille kävi joskus WCW:ssä: pelkkä myöhästyminen ja Hoganin piti nousta Goldbergin Jackhammerista. On mahdotonta minun sanoa, kuinka totuudenmukainen tuon sivuston tarina on, mutta siinä ainakin on se vaihtoehtoversio, mitä muun muassa Ares kaipasi.
Minua harmittaa, etten ole nähnyt Sidin ottelua Shawn Michaelsia vastaan. Olen lukenut, että Sid olisi siinä jopa tullut overiksi yleisön silmissä. Sid sopi aikanaan niin täydellisesti aikanaan Ted DiBiasen manageroitavaksi. On aina vaikea olla purskahtamatta iloiseen nauruun nähdessäni Sidin heel-promoja
Sidin työsuhteet ovat aina tietyistä syistä jääneet vähän katkonaisiksi. Painia hän ei osaa (joudun sen myöntämään) mutta 90-luvun painihistorian selostus jäisi vahvasti puutteelliseksi ilman häntä. Sid on kuulemma palannut ainakin osittain painikehiin ja vaikka en häntä takaisin kaipaakaan, hänessä oli silti oiva annos komiikkaa ja monsteria - aika näppärä yhdistelmä.