RKO Orton
2005-06-30 20:59
R
Noh olihan ihan pakko tehdä tästä naisesta topic.
Mitä mieltä olette tästä biljoonan dollarin prinsessasta? Minä pidin hänen GM gimickistään SD:ssä. Ja tietenkin HHH ja Stephin feudi tuossa 2002 vuoden alussa oli loistava. Tietenkin koko heidän naimisiin meno and all.
Noh löysin tämän hyvin mielenkiitoksen video pätkän. Onko tuo kuvassa kävelevä nainen Stephanie? Hän kävelee hienosti HHH:n takana.
Stephanie Mcmahon kävellee Gamen takana...
Stephanie Mcmahon kävellee Gamen takana... Version 2
Mun koneella tuo linkki ei ainakaan toimi..
RKO Orton
2005-06-30 21:03
R
"Minun linkkini" kirjoitti:
You don't have permission to access /week/Raw07.06.04.wmv on this server.
Johan nyt on markkinat ja huomenna tili päivä! No kokeilen laittaa sen toisella tavalla...
Ressler
2005-08-21 18:07
R
Rooli SD'n tj:nä oli... no sanotaan ettei ainakaan sitä tasoa mitä Paul Heyman tai Eric Bischoff ovat vastaavassa roolissa. Se bitch-rooli mikä hänellä oli ainakin 2001-2002 (ja ymmärtääkseni aiemminkin) oli upea ja hän itsekin näytti tuohon aikaan vielä sitäkin upeammalata
theGame
2005-08-22 12:20
T
Vuoden -02 HHH - Stephanie - Jericho -kolmiodraama oli parhaimpia storylineja aikoihin. Piruilut toisille tyyliin Stephanien avoauto ja HHH:n kylpytakki olivat hauskoja ja Jericho + HHH kehässä = ****+
RKO Orton
2005-08-22 16:31
R
"theGame" kirjoitti:
Vuoden -02 HHH - Stephanie - Jericho -kolmiodraama oli parhaimpia storylineja aikoihin. Piruilut toisille tyyliin Stephanien avoauto ja HHH:n kylpytakki olivat hauskoja ja Jericho + HHH kehässä = ****+
Myös Triple H:n Feudi Anglen kanssa oli loistava tuossa 02 vuoden alussa. Kun katsoin No Way Outin tuolta samalta vuodelta niin kun Game hävisi tuli todella sääliksi miestä, kun mies 8 kuukauden jälkeen voitti Rumblen ja olisi mennyt WM:n niin Angle pilasi sen tuolin iskulla ja Angle Slamillä..
Enigma
2005-08-22 18:19
E
"RKO Orton" kirjoitti:
"theGame" kirjoitti:
Vuoden -02 HHH - Stephanie - Jericho -kolmiodraama oli parhaimpia storylineja aikoihin. Piruilut toisille tyyliin Stephanien avoauto ja HHH:n kylpytakki olivat hauskoja ja Jericho + HHH kehässä = ****+
Myös Triple H:n Feudi Anglen kanssa oli loistava tuossa 02 vuoden alussa. Kun katsoin No Way Outin tuolta samalta vuodelta niin kun Game hävisi tuli todella sääliksi miestä, kun mies 8 kuukauden jälkeen voitti Rumblen ja olisi mennyt WM:n niin Angle pilasi sen tuolin iskulla ja Angle Slamillä..
Gröhöm, hän meni lopulta WM x-8 Main Eventtiin, tiedä sitä miten se tapahtui mutta veikkaan että jossain RAW jaksossa oli revanssi tjsp.
RKO Orton
2005-08-22 18:35
R
"Enigma" kirjoitti:
"RKO Orton" kirjoitti:
"theGame" kirjoitti:
Vuoden -02 HHH - Stephanie - Jericho -kolmiodraama oli parhaimpia storylineja aikoihin. Piruilut toisille tyyliin Stephanien avoauto ja HHH:n kylpytakki olivat hauskoja ja Jericho + HHH kehässä = ****+
Myös Triple H:n Feudi Anglen kanssa oli loistava tuossa 02 vuoden alussa. Kun katsoin No Way Outin tuolta samalta vuodelta niin kun Game hävisi tuli todella sääliksi miestä, kun mies 8 kuukauden jälkeen voitti Rumblen ja olisi mennyt WM:n niin Angle pilasi sen tuolin iskulla ja Angle Slamillä..
Gröhöm, hän meni lopulta WM x-8 Main Eventtiin, tiedä sitä miten se tapahtui mutta veikkaan että jossain RAW jaksossa oli revanssi tjsp.
Jep näin se oli muistaakseni jo neljän päivän päästä eli SmackDownissa hän voitti sen takaisin. Tai olikohan se jo peräti seuraava Raw en ole ihan 100% varma.
The Blasterpiece
2005-08-23 12:23
T
Voiko vuoden 2002 alkutapahtumia sanoa Anglen ja Triple H:n feudia? Saati sitten hyväksi? Minusta se oli pikemminkin Stephin ja Vincen kostoretket HHH:ta vastaan, joita auttoi Angle, joka voitti NWO:ssa ykköshaastajuuden. Hän sitten menetti uusintaottelussa seuraavan illan Raw'ssa ykköshaastajuuden.