Luultavasti showpainihistorian paskin painija ikinä. Jätkähän oli pitempi, kuin Andre ja painoi saman verran, kuin Rosey. Aikas pötkilö. En tunne herraa muuten, kuin matsistaan Takerin kanssa Wrestlemaniassa, joka on monen mielestä paskaakin paskempi paskainen paskamatsi. Haluaisin myös omin silmin nähdä sen. Olen todella kiitollinen, jos joku ystävällinen herra/rouva uppisi sen.
Mitäs mietteitä teille tulee El Gigantesta?
Mitäs mietteitä teille tulee El Gigantesta?