En löytänyt aihetta Randyn isästä joten teinpä sellaisen.
WWE on ottanut Orton seniorin ilmeisesti jälleen käyttöön Summerslamista päätellen. Tuli vain mieleen että legendkillerillä tuntuu olevan meno päällä ja hänen "tappolistassaan" on jo melkoisia nimiä niin mitenkä olisi yksi lisää tällä kertaa oma isä. Eihän tyyppi ole kuitenkaan samaa maata Flairien ja Undertakerien kanssa ja ikääkin on jo arviolta 60v joten painimatolla häntä tuskin tulemme näkemään mutta sellainenkin vaihtoehto olisi mielenkiintoinen että Cowboy kääntäisi selkänsä heel-Randylle ja ryhtyisi manageroimaan jotain Randyn vastapeluria.
WWE on ottanut Orton seniorin ilmeisesti jälleen käyttöön Summerslamista päätellen. Tuli vain mieleen että legendkillerillä tuntuu olevan meno päällä ja hänen "tappolistassaan" on jo melkoisia nimiä niin mitenkä olisi yksi lisää tällä kertaa oma isä. Eihän tyyppi ole kuitenkaan samaa maata Flairien ja Undertakerien kanssa ja ikääkin on jo arviolta 60v joten painimatolla häntä tuskin tulemme näkemään mutta sellainenkin vaihtoehto olisi mielenkiintoinen että Cowboy kääntäisi selkänsä heel-Randylle ja ryhtyisi manageroimaan jotain Randyn vastapeluria.