Foorumiarkisto

← Painijat

Bobby Lashley

Munkin mielestä Lesnarissa ja Lashleyssa on kyllä jotain samaa.. hmm no ainakin ne lihakset joista se voima ja vauhti saadaan aikaan.
Mutta takasin aiheeseen,eli Bobbyyn.
Äijä on vahva,nopea ja sai nopeasti paljon faneja puolelleen.
Se että äijä nostelee harteilleen Big Shown kevyen näköisesti sai minussa aikaan sen että katoin töllöö suu auki ja olin että mitäs hemmettiä, toi näytti niin helpolta kun Bobby sen tekee mut ku katotaan Cenaa joka äheltää naama punasena Big Showta ilmaan ni on kyllä suuri ero.
No sitten ne mikkitaidot ei kyllä erikoisia ole,itseasiassa aika huonot.. mutta eipä jätkä kyllä paljoa ole puhunutkaan.

Minne Lashley katosi? Sekin meni multa ohi.. prkl, en tiedä enää mitään...
Minne Lashley katosi? Sekin meni multa ohi.. prkl, en tiedä enää mitään...

Bobby vain yksinkertaisesti häipyi.
Bobby nyt oli hieman yliarvostettu kaveri, jota hypetettiin alussa liikaa, ja sitten kun huomattiin, että olisi aika ottaa suurempaa roolia, niin miehestä ei tahtonut olla siihen.
Okei.. Kiitos, olen jälleen hieman viisaampi, mutta edelleen aika ulalla. Mitä on tapahtunu,kenlle on tapahtunnu ja milloin on tapahtunnu, siksi jatkuva kyselyni.
Niinpä Smackdownissa Bobbya vielä jaksoi katsoa, mutta ECW:ssä hänestä tuli tylsä painija, joka ei osaa edes puhua ja olla uskottava nallekarhu-naamansa takia. Ehkä liian nopea push tai mikä lienee.

Lashley loukkaantui ja, kun odotettiin hänen paluutaan, niin hän vain lähti MMA:n pariin.

Luotettava Wikipediamme kertoo:
"He clarified his comments by contacting Ryan Gray of the WrestlingNewsWorld website, claiming that he did not want to leave WWE, but had to due to circumstances beyond his control."
n Cenaa joka äheltää naama punasena Big Showta ilmaan


Cena tekee tuon täysin tarkoituksella saadakseen yleisön paremmin mukaan ja saadakseen teon vaikuttamaan suuremmalta kuin se todellisuudessa onkaan. Lashleylla ei moisista jutuista ollut mitään käsitystä, vaikka myönnän itsekin olleeni hieman pettynyt, kun hänen eroamisestaan kuulin. Miehessä kuitenkin oli (on edelleen, jos palaa wrestling kuvioihin) valtava määrä potentiaalia.
"Cristaa" kirjoitti:
Okei.. Kiitos, olen jälleen hieman viisaampi, mutta edelleen aika ulalla. Mitä on tapahtunu,kenlle on tapahtunnu ja milloin on tapahtunnu, siksi jatkuva kyselyni.


Sitä tietoa voi itsekkin etsiä...

Minusta Lashley oli ihan ok, mutta ei nyt niin erikoinen painija. Hänestä yritettiin varmaan tehdä uutta Lesnaria, mutta se nyt ei ainakaan onnistunut. Kyllä Lesnar on paljon parempi painimaan. Tykkäsin Lashleysta enemmän, kun hän oli Smackdownissa US champpina, mutta ECW:ssä hän oli aika kuiva. Ihan ok painija kuitenkin, ja uskon että hän pärjää hyvin MMA:ssa.
Itse olin suht vakuuttunut Bobbystä kun hän debyyttinsa teki. Mieleen kyllä tulivat heti nämä Blackberg ja Black Lesnar nimet, mutta kyllähän hän kehässä ainakin Goldbergia parempi on. No mutta sitten kun hän alkoi promottamaan niin saatin tämmöistä kamaa:

http://www.youtube.com/watch?v=loIYBd1k3kU

Kuuluu heti sinne Jerichon, Flairin ja Rockin kastiin promotaidoissa.
One of the reasons Bobby Lashley got a release from WWE on his terms, which lets him go to TNA if he chooses to, is because the feeling is that if went public on his complaints on Michael Hayes, and there was some corroboration, it would make the company look bad. So WWE agreed to release Lashley on his terms on the condition that he does not say anything negative about the company.

Back in January, Lashley talked about "evil prevailing" in WWE in his statement on his official website regarding his departure from the company. "I can't go into details of this now but like I said before sometimes people will hate you personally and try to destroy you, which has happened here. Evil has prevailed however like I said before if you continue your struggle doors will open around these people."

Additionally, one of the reasons Lashley moved from SmackDown to ECW in late 2006 was because Michael Hayes -- who was the head writer of the blue brand at the time -- wanted nothing to do with him. At the time, Lashley was saddled in a lame duck feud with Tatanka, who had just turned heel (and was fired three months later).


Tämänlaisia huhuja tällä kertaa... Ryan Clarkin raportoimana tämä. Vaikea sanoa onko mitään pohjaa, mutta ainakin joku on keksinyt yhdistää kaksi asiaa mielenkiintoisella tavalla.
http://www.mma-core.com/videos/_Bobby_Lashley_vs_John_Ott_Titan_Fighting_Champi?vid=10017975&tid=100
Lashleyn uusin MMA matsi: nobody John Ottia vastaan.
Lashleylla on kyllä järkyttävän huono kunto, 3:erässä mies näyttää ihan elämästään taistelevalta gorillalta. Muutenkaan Lashley ei ole kovin vakuutta, ainoa mitä mies osaa on viedä mies mattoon ja sitten painavalla kropallaan maata siinä päällä ja odottaa että erä päättyy. Kandeis yrittää päästä tuosta steroidi lihas-massasta eroon niin ehkä kunto kestäis paremmin, sinälläähän Lashley ihan lupaava MMA ottelija.
No ei kyllä oo kovin lupaava. Lashley ei ole osoittanut mitään kehitystä MMA uransa aikana.