Munkin mielestä Lesnarissa ja Lashleyssa on kyllä jotain samaa.. hmm no ainakin ne lihakset joista se voima ja vauhti saadaan aikaan.
Mutta takasin aiheeseen,eli Bobbyyn.
Äijä on vahva,nopea ja sai nopeasti paljon faneja puolelleen.
Se että äijä nostelee harteilleen Big Shown kevyen näköisesti sai minussa aikaan sen että katoin töllöö suu auki ja olin että mitäs hemmettiä, toi näytti niin helpolta kun Bobby sen tekee mut ku katotaan Cenaa joka äheltää naama punasena Big Showta ilmaan ni on kyllä suuri ero.
No sitten ne mikkitaidot ei kyllä erikoisia ole,itseasiassa aika huonot.. mutta eipä jätkä kyllä paljoa ole puhunutkaan.
Minne Lashley katosi? Sekin meni multa ohi.. prkl, en tiedä enää mitään...
Mutta takasin aiheeseen,eli Bobbyyn.
Äijä on vahva,nopea ja sai nopeasti paljon faneja puolelleen.
Se että äijä nostelee harteilleen Big Shown kevyen näköisesti sai minussa aikaan sen että katoin töllöö suu auki ja olin että mitäs hemmettiä, toi näytti niin helpolta kun Bobby sen tekee mut ku katotaan Cenaa joka äheltää naama punasena Big Showta ilmaan ni on kyllä suuri ero.
No sitten ne mikkitaidot ei kyllä erikoisia ole,itseasiassa aika huonot.. mutta eipä jätkä kyllä paljoa ole puhunutkaan.
Minne Lashley katosi? Sekin meni multa ohi.. prkl, en tiedä enää mitään...