Foorumiarkisto

← Painijat

Ludvig "Tony Halme" Borga

"Inkfish" kirjoitti:
Olen, se on Suomen kansallislaulu jota on muutettu ja jossa ei ole laulua mukana.

Eihän F1:ssakaan ole laulua mukana?

Ja muistanko väärin, että Volkoffilla oli Gimmick Battle Royalissa Suomen kansallisuuslaulu?
"The Blasterpiece" kirjoitti:
"Inkfish" kirjoitti:
Olen, se on Suomen kansallislaulu jota on muutettu ja jossa ei ole laulua mukana.

Eihän F1:ssakaan ole laulua mukana?

Ja muistanko väärin, että Volkoffilla oli Gimmick Battle Royalissa Suomen kansallisuuslaulu?

Et muista. Kyllä oli.
"JP" kirjoitti:
"The Blasterpiece" kirjoitti:
"Inkfish" kirjoitti:
Olen, se on Suomen kansallislaulu jota on muutettu ja jossa ei ole laulua mukana.

Eihän F1:ssakaan ole laulua mukana?

Ja muistanko väärin, että Volkoffilla oli Gimmick Battle Royalissa Suomen kansallisuuslaulu?

Et muista. Kyllä oli.


Huomaa, että jenkit taas on "viisaimmillaan".
Hänellä oli kylläkin Viron kansallislaulu. Makes sense, koska hän on liettualainen.
no Viron ja suomen kansallis laulussa ei ole mitään eroa sama kakka eri paketissa.
"nWo-Sting" kirjoitti:
no Viron ja suomen kansallis laulussa ei ole mitään eroa sama kakka eri paketissa.


Viro onkin kulttuuriltaan eräänlainen pikkusuomi
Näin just pari päivää sit Borgan promon (se jossa se haukkuu Amerikkaa) ja ottelun Marty Jannetyä vastaan.

Hitto et sen englanti on huono! Ei se kyllä mitenkään hullumin paininut...
Borgan promot olikin parhaillaan tyyliin "Eihän nää perkeleen kusipäät tajua mistään... Oh I forgot you morons speak only english"
"Hyrkanos" kirjoitti:
Borgan promot olikin parhaillaan tyyliin "Eihän nää perkeleen kusipäät tajua mistään... Oh I forgot you morons speak only english"
Ja King's Courtissa aina King mieltyy Borgalle ja selittelee yleisölle, että hän sanoo tätä ja tuota.. Huvittavaa!
Muistan toisinpäin, että King selitti Borgalle miksi ymmärtämättömille piti puhua heidän omaa kieltään.
'Kanos muistaa aivan oikein, enkä edes oikein tajunnut tota Naturalin juttua.
Varmaan loppujen lopuksi sitä samaa mitä kaikki, eli Halme = Helmi!
"TheChosen" kirjoitti:
Näin just pari päivää sit Borgan promon (se jossa se haukkuu Amerikkaa) ja ottelun Marty Jannetyä vastaan.

Hitto et sen englanti on huono! Ei se kyllä mitenkään hullumin paininut...


Kyllä se paini vaan oli myös todella huonoa, kun ei myynyt mitään hyvin. Oli ottelussa se ihan hyvää, että kuuli Halmeen suomenkielisiä kirosanoja ja siihen selostajien kommentit
Ludvig Borgalla oli joskus feudi Lex Lugerin kanssa.
Ja aivan niinkuin kukaan ei sitä tietäisi? Kaikissa noissa promoissa Ludvig haukkuu Lexiä, joten se ei ole varmastikkaan epäselvää kenellekkään.
Tonytä olen nähnyt sen matsin missä tatankan voitto putki päättyy.
kohtaa marty jannetyn summerslamissa,kohtaa virgilin ja kolme jobberi matsia missä tony hakkaa Pj Walkerin(Justin Credible) ja silloisen Novan ja Scotty 2 hottyn. aika huono painija se oli mutta kyllä se lämmitti jenkki yleisön ihan yhtä hyvin kuin Daivari mutta ei niin hyvin kuin Iron Sheik tai Hitman Hart. Royal Rumble 94 otteluun sen kai olisi pitänyt osallistua mutta Bam Bam bigelow otti paikan. kaikista jännin olisi ollut nähdä miten Halmeen ura olisi kehittynyt WWE:ssä ilman noita juttuja jotka aiheuttivat pois lähdön.
Haha, osuipa tällänen pätkä eteen:
http://koti.mbnet.fi/pulutus/Ludvig%20B ... -10-93.mpg
Melko huumoria koko haastattelu, varsinkin Halmeen Englannin ääntämisen puolesta.
En Keksinyt "oikeampaa" paikkaa tälle, niin menköön tähän.
Ps. Vai onko täysin "wanha"?


Eiköhän tämä Borgalle omistettu ketju ole paras //Saimou
On, täysin wanha. Upin jo lokakuussa laadukkaaseen Borga-kirjastooni
Puhumattakaan siitä että se on jostain pimeältä 90-luvulta :-)
Itselläni joku Halmen matsi Japanista, ja kyllähän Halme ihan perus painia harjoitti. Itse en näitä Halmen matseja ole nähnyt, mutta tuon yhden matsin perusteella voin sanoa että melko tylsähkö painija.
Itse olen Halmeen Japanin ajoilta nähnyt mm. boxer vs. wrestler Shinya Hashimotoa vastaan. Itseasiassa muistan parikin ottelua Hashimotoa vastaan..ja muistelisin että halme on kohdannut myös Vaderin. Silloin kymmenisen vuotta Halme tuntui olevan oli ihan ok, en enää jaksais innostua.
Noni, nyt on tullut juttuu et Halme jättää politiikan. Mitä veikkaatte? Siirtyköhän Halme eduskunnan rosterista TNA:han tai kenties takaisin WWE:hen??

Ludvig Borga on muuten määssyt Wrestlecrappiinkin.
Vitsi jos TNA palkkaa Halmeen niin se tarkottas viimestä kuoliniskua WWE:lle. Halme on sentään poliitikko joka kerää ratingseja
"Hyrkanos" kirjoitti:
Vitsi jos TNA palkkaa Halmeen niin se tarkottas viimestä kuoliniskua WWE:lle. Halme on sentään poliitikko joka kerää ratingseja


WANHA! Tor Nov 23, 2006 1:04 pm
Muistan et joskus vuosia sitten tuli joltain kaapelikanavalta Halmeen Japani-matseja, ja sil oli hirvee kisa jotain pyöreähköä (mutta tehokasta) japanilaista vastaan... olisko ollut tuo mainittu Hashimoto. Halmeella oli kai tapana lyödä suljetulla nyrkillä koukkuja vastustajan kylkiluihin tai palleaan, mikä periaatteessa on kiellettyä painissa.
"JunkyardHog" kirjoitti:
Muistan et joskus vuosia sitten tuli joltain kaapelikanavalta Halmeen Japani-matseja, ja sil oli hirvee kisa jotain pyöreähköä (mutta tehokasta) japanilaista vastaan... olisko ollut tuo mainittu Hashimoto. Halmeella oli kai tapana lyödä suljetulla nyrkillä koukkuja vastustajan kylkiluihin tai palleaan, mikä periaatteessa on kiellettyä painissa.
Kiitoksia sinulle, Kapteeni Ilmiselvä...

Aiheesta sen verran että Ludvig oli mielestäni hieno brawler, ja Anti-American Gimmickin puri hyvin..Mies on tosin tainnut päästä Wrestlecrapin listoille. Sen ymmärtää kuitenkin
Ja hänen promonsa olivat silkkaa kultaa.
"TheChosen" kirjoitti:
Ja hänen promonsa olivat silkkaa kultaa.


Yhden promon olen nähnyt, jossa Halme käveli Detroitin slummissa ja sanoi tämän olevan amerikkalainen unelma. Ei ole kovin vaikeaa arvata, että heattia tuli ihan mukavasti.
Supa, en arvostellut Halmeen tyyliä puoleen tai toiseen, totesin vain. Kyllähän moni muukin ammattipainija, varsinkin heel, rikkoo sääntöjä. Lukekaa muuten Halmeen kirjoja, esim kirjassa "Jumala armahtaa, minä en" on tosi hauskoja sisäpiirin juttuja ammattipainista.
(TOTALLY OFF-TOPIC)
"Supa" kirjoitti:
Kiitoksia sinulle, Kapteeni Ilmiselvä...


Oot pelannu liikaa SVR07aa! Tazz sanoo sii usein tota Colelle
"Hky" kirjoitti:
(TOTALLY OFF-TOPIC)
"Supa" kirjoitti:
Kiitoksia sinulle, Kapteeni Ilmiselvä...


Oot pelannu liikaa SVR07aa! Tazz sanoo sii usein tota Colelle


Itseasiassa tuo juttu oli jo SvR06:ssa. Laiskoja ovat olleet.
Tuosta "thank you captain obvious"-ilmaisusta taitaa tulla Aromipata-tyylinen kultti-ilmiö
"Hky" kirjoitti:
(TOTALLY OFF-TOPIC)
"Supa" kirjoitti:
Kiitoksia sinulle, Kapteeni Ilmiselvä...


Oot pelannu liikaa SVR07aa! Tazz sanoo sii usein tota Colelle

Oikeastaan olen kuullut sen monesti ennenkin. Ei Tazz tuota lausetta ole keksinyt.
Wikipediasta:
Wrestlemania X

Earthquake defeated Adam Bomb (0:32)

* Earthquake pinned Bomb after a Earthquake Splash.
* Earthquake's opponent was originally supposed to be Ludvig Borga.
HHH:n Spinebuster ei todellakaan, tarkoitan TODELLAKAAN vedä vertoja Borgan Spinebusterille, niin kovaa se tunnahtaa...
"Wanhus" kirjoitti:
HHH:n Spinebuster ei todellakaan, tarkoitan TODELLAKAAN venä vertoja Borgan Spinebuster, niin kovaa se tunnahtaa...

Olipas muuten erittäin epäsekalainen viesti. Tarkoitatko, että Halmeella on komeampi Spinebuster kuin HHH:lla?

Jos parhaasta Spinebusterista puhutaan, niin täytyy mainita Double A, Arn Anderson. Kukaan tuskin osaa tehdä sitä niin hienosti. Kunniamaininta myös Rhinolle, joka osaa tehdä liikkeen myös jotenkin jykevästi, mutta silti omasta mielestäni tyylikkäästi.
Tarkoitan että Borga vetää helvetin kovan Spinebuster, ei komean ...
"Wanhus [color=red kirjoitti:
väärin[/color]":2ge6addo]Tarkoitan että Borga vetää hel**tin kovan Spinebuster, ei komean ...


"Wanhus [color=green kirjoitti:
oikein[/color]":2ge6addo]Tarkoitan, että Borga vetää helvétin stiffin spinebusterin, ei komean P ...

Pidän vain oikeinkirjoituksesta ja termien käytöstä...
Nyt meni yli hilseen. Mitä yrität selittää?
"Wanhus" kirjoitti:
Nyt meni yli hilseen. Mitä yrität selittää?


Sitä että et käyttänyt termiä stiff vaan termiä kova.

E: Ups.
Mitäpä jos hamalainen oikeasti katsoisi mitä Slfex kirjoitti. Itse, ja miten hän muutti Wanhuksen kirjoitusvirheitä.

Sen jälkeen voit todeta että Slfex korjasi kirjoitusvirheitä.
"JunkyardHog" kirjoitti:
Supa, en arvostellut Halmeen tyyliä puoleen tai toiseen, totesin vain. Kyllähän moni muukin ammattipainija, varsinkin heel, rikkoo sääntöjä. Lukekaa muuten Halmeen kirjoja, esim kirjassa "Jumala armahtaa, minä en" on tosi hauskoja sisäpiirin juttuja ammattipainista.


Suosittelen tätä todella. Löysin kyseisen kirjan eilen kirjastosta ja oli hauskaa lukea sisäpiirin juttuja. Suosittelen sitä kohtaa ehdottomasti kaikille vapaapainin faneille.
Voittihan Borga Intercontinental mestaruuden? Vai voittiko? Ainakin tuossa videossa mikä minulla on Borga voittaa ja tuulettaa vyön kanssa ja kuuluttaja sanoo että New WWF intercontinental Champion Ludvig Borga. Ottelu oli Razor Ramonia vastaan.
"ramse" kirjoitti:
Voittihan Borga Intercontinental mestaruuden? Vai voittiko? Ainakin tuossa videossa mikä minulla on Borga voittaa ja tuulettaa vyön kanssa ja kuuluttaja sanoo että New WWF intercontinental Champion Ludvig Borga. Ottelu oli Razor Ramonia vastaan.


Ei voittanut, videosi on feikki.
"Captain Charisma" kirjoitti:
Ei voittanut, videosi on feikki.
No tuota en kyllä usko.
"ramse" kirjoitti:
"Captain Charisma" kirjoitti:
Ei voittanut, videosi on feikki.
No tuota en kyllä usko.




Borga esiintyi vain kahdessa PPV:ssä eikä hän ikinä edes kohdannut Razor Ramonia. Videon on siis pakko olla muokattu.
http://www.wwe.com/inside/titlehistory/intercontinental/ Tsekkaas vaikka tuolta.
"Captain Charisma" kirjoitti:
Borga esiintyi vain kahdessa PPV:ssä eikä hän ikinä edes kohdannut Razor Ramonia. Videon on siis pakko olla muokattu.
No on kyllä hyvin muokattu. HBK käy vielä Razor Ramonia lyömässä vyöllä ja sen avulla Borga voittaa. Mihis voisin upata tuon videon niin muutkin näkisi sen oli sitten feikki tai ei.
Ainoat henkilöt jotka ovat voittaneet vyön Razorilta, ovat Jeff Jarret, Diesel ja Goldust. Joten et voi mitenkään olla erehtynyt henkilöstä. Upi tuo matsi ihmeessä johonkin, niin nähdään mitä oikein höpiset.
"Supa" kirjoitti:
Ainoat henkilöt jotka ovat voittaneet vyön Razorilta, ovat Jeff Jarret, Diesel ja Goldust. Joten et voi mitenkään olla erehtynyt henkilöstä. Upi tuo matsi ihmeessä johonkin, niin nähdään mitä oikein höpiset.
Joo no tossa videossa se ainaki voittaa sen. Upin tuon jonneki pikapuoliin kunhan löydän hyvän paikan.