(20:06:01) <Eazy-E^> niggas with attitude
(20:06:03) * Eazy-E^ :: NWA - Straight Outta Compton / 04:27 ::
(20:06:06) * avizaz (avizaz@avizaz.users.quakenet.org) Liittyi kanavalle
(20:06:28) <Bushmeister> New World Argentinia!
(20:06:37) <Eazy-E^> Joo kuuntele toi biisi jos et usko
(20:06:45) * Dontirri katselee Meshuggah - New Millenium Cyanide Christ
(20:06:50) <Eazy-E^> alus kuuluu hyvin
(20:07:10) <WackyAsian> en kuule alusta :o
(20:07:20) <Dontirri> Eazy-E^ kuuntelee National Wrestling alliancea
(20:07:31) <Eazy-E^> Oo hiljaa lihavuori
(20:08:05) <Hyppynen> fight fight fight!
(20:08:16) <Eazy-E^> Tuu tirri tänne comptonille
(20:08:20) <Hyppynen> :D
(20:08:33) <Eazy-E^> katotaa kumpi tipahtaa
(20:08:45) <WackyAsian> joskus tuntuu että UAK luule oikeasti asuvansa getossa
(20:08:49) <WackyAsian> *e
(20:08:54) <Eazy-E^> Siellä mä ny asunki
(20:08:58) <WackyAsian> ok
(20:09:01) <WackyAsian> se selittää
(20:09:02) <Rep_> vittu. taida avata tätä hetkeen, putos metrin korkeudelta lattialle. :s
(20:09:11) <Hyppynen> a-ha! paljastit että tottelet nimeä uak!
(20:09:17) <WackyAsian> :OO
(20:09:22) <Eazy-E^> Eiku mitä vittua mä selittelen omiani
(20:09:24) <Dontirri> ei vittu... uak on joku wnb nigga
(20:09:24) <WackyAsian> BUUUUUUSTEEEEED
(20:09:33) <Eazy-E^> Oossä wnb-laiha hiljaa
(20:09:37) <WackyAsian> :DDDD
(20:09:50) <Eazy-E^> ja ota hyllyn päältä lisää kermavaahtoa
(20:09:50) <Rep_> yritä ees Eazy
(20:10:28) <WackyAsian> hahaa, tirri tais hävitä aika pahasti
(20:10:29) <Dontirri> Eazy-E^... miks sä vetoot mun läskiyteen kokoajan? se on turhaan koska m en ärsyynny... itseasiassa mä diggaan itestäni tälläsenä
(20:10:43) <WackyAsian> ei sit
(20:10:44) <Hyppynen> ow! takasin lähti
(20:10:49) <Eazy-E^> dickit on perseessäs
(20:10:54) <Hyppynen> dontirri diggaa itestään
(20:10:56) <WackyAsian> :P
(20:10:58) <Rep_> Hyi
(20:11:01) <Eazy-E^> itserakas pelle
(20:11:03) <Hyppynen> paha, paha vastaus!
(20:11:19) <Eazy-E^> sanot vaa noi
(20:11:19) * Dontirri kuuntelee: Gorgoroth - Destroyer
(20:11:22) <Rep_> Tappelu, tappelu, tappelu!
(20:11:34) <WackyAsian> vieläkö Tirri saa piikin takaisin?
(20:11:38) <WackyAsian> toivotaan
(20:11:43) <Rep_> kyl se
(20:11:45) <Hyppynen> tirri virittäytyy oikeaan tunnelmaan musiikin avulla!
(20:11:47) <Rep_> Taking bets
(20:11:57) <WackyAsian> 50€ tirrille
(20:12:04) <C2W> :D
(20:12:09) <WackyAsian> kyllä se vielä yllättää
(20:12:10) <C2W> Nappi Eazy-E^lle
(20:12:11) <Eazy-E^> koitat joka päivä laihduttaa juokset 1m ja lääh en jaksa enää
(20:12:13) <GoreKhan> np. Death - In Human Form
(20:12:14) <Hyppynen> mun täytyy kyl pistää rahat tirrille, big splashin voimaa on vaikee voittaa
(20:12:20) * Razorman (isendark@dsl-sjkgw4-fee8f800-20.dhcp.inet.fi) Liittyi kanavalle
(20:12:22) <Dontirri> Eazy-E^... voin olla itserakas, muttaniin me kaikki olemme kohdallamme... ja ei kannatahaukkua toista ennenkuin osaa haukkua itseään ja kestää itseensä kohdistuvan kritiikin
(20:12:24) <Rep_> tää on ehkä oudoin elokuva minkä oon nähnyt.
(20:12:32) <Rep_> Requiem for a Dream.
(20:12:34) <Eazy-E^> Säkö kestät läski
(20:12:40) <Hyppynen> rep on laadukas
(20:12:42) <WackyAsian> ooooouch
(20:12:49) <Hyppynen> tai rep ei niinkään mut toi leffa on
(20:12:54) <Rep_> :P
(20:12:56) <Rep_> AHA
(20:12:57) <Eazy-E^> Oot iha hermon siel koneel ja sit oot tollane vaa jossai ircis
(20:13:05) <Hyppynen> :D vittu tää on klassikko
(20:13:09) <Rep_> aika pahis Hyppynen
(20:13:10) <Razorman> UAK taas vauhdissa, jes...
(20:13:12) <Rep_> paha*
(20:13:18) <Eazy-E^> Sä oot vaa pikku lellity poika joka kaivaa kermavaahtoa lisää koirankupistaan
(20:13:27) <Eazy-E^> tää on fight
(20:13:36) <Rep_> :DDDDDDDDDDDDDD
(20:13:39) <WackyAsian> yritä nyt edes pistää vastaan Tirri
(20:13:47) <C2W> tää pitää saada talteen
(20:13:50) <WackyAsian> vai ootko joku luuseri
(20:13:57) <Rep_> Mitä vittua
(20:13:57) <Eazy-E^> 10 sekkaa enää
(20:13:58) <Eazy-E^> aikaa
(20:14:00) <WackyAsian> mä rahojani turhaan postä
(20:14:01) <Rep_> tää leffa loppu ihan kesken :EE
(20:14:02) <Eazy-E^> jos et sano mitää
(20:14:03) <Eazy-E^> ni voitan
(20:14:06) <Eazy-E^> 9
(20:14:08) <Eazy-E^> 8
(20:14:09) <Eazy-E^> 7
(20:14:10) <Eazy-E^> 6
(20:14:11) <Eazy-E^> 5
(20:14:12) <Eazy-E^> 4
(20:14:12) <Dontirri> kuule helppo e... mä vaan naurna noille sun jutuille, koska kaiken mitä sä "keksit" oon kuullu jo ennenkuin sä oot ollu ees oilke sun faijas(jos sul ees on sellanen) silmäkulmassa
(20:14:16) <Hyppynen> se loppuu just oikein
(20:14:17) <WackyAsian> o/(
(20:14:27) <Rep_> Hyppynen, totta tuo itseasiassa
(20:14:29) <C2W> aika laimeaa Tirri :/
(20:14:34) <Rep_> mutta jäi vähän häiritsemään
(20:14:40) <Rep_> = hyvä elokuva
(20:14:43) <Hyppynen> se siinä on ideakin. aika mahtava onneton loppu
(20:15:07) <Rep_> multa meni ohi mitä tuolle Tyronelle kävi. Joutui vankilaan, vai?
(20:15:11) <C2W> onneton loppu > onnellinen loppu
(20:15:17) <Hyppynen> joo
(20:15:27) <Hyppynen> + ass to ass on kuumaa
(20:15:43) <Rep_> kyl
(20:15:51) <Eazy-E^> naurnatko sä? Mitäs vittua se on? Jotain sormelle istumista? Ja voii eikö muulla pärjää ku vetoo siihe et mun isä on kuollu, musta tuntuu et sult on kaikki tapettu ja istut jossai perhekodis nytki. Ja sul on kauhee maha ku sul on joku tauti tai sit oot tollane ahne pikku paska
(20:16:16) <Hyppynen> shit's getting personal!
(20:16:42) <Rep_> yeah!
(20:17:36) <Eazy-E^> uloslasku alkaa
(20:17:42) <Dontirri> .................. osuko herkkään kohtaan? rupeeko Helppo E itkemään kauheata elämäänsä? oikeesti mua ei vois vittu vähempää kiinnostaa sun "Faijas" Kuolema, harmittelen vaa et se oli se j0oka kuoli, eikä sinä
(20:17:44) <Hyppynen> anna sille aikaa
(20:17:52) <Hyppynen> PAHA
(20:18:03) <Dontirri> oikeesti oot säälittävä
(20:18:58) <Dontirri> ja naurettava
(20:19:02) <Eazy-E^> Ei kuule osunu, tiiän et sult on kuollu äiti.. tai sitte ei mutta voisin jopa vedota saatanan tappamaan koko perheesi ku oot tollanen vitun saastuttava läski koko maailmas.. vitun ihraimuri.. mee sinne rasvan poistamis paikkaa läski.. toivottavast joudut viel tänää johoki onnettoomuutee
(20:19:35) <WackyAsian> woo!
(20:19:41) <Hyppynen> HELL YESA
(20:19:45) <Rep_> tirri veti pidemmän korren tohon shoottiin nähden
(20:19:53) * WackyAsian vaihtoi nimensä Kansa
(20:19:54) <Eazy-E^> aika naurettavaa
(20:20:01) <Eazy-E^> mä en ainakaa olis tollasii tunkenu
(20:20:03) * Kansa on hulluna
(20:20:06) <Rep_> :D
(20:20:07) * Kansa vaihtoi nimensä WackyAsian
(20:20:10) <Eazy-E^> mut iteppähä alko tunkee jote oli kai itekki
(20:20:31) <Eazy-E^> eik ihrasormet jaksa kirjottaa?
(20:20:32) <Dontirri> väärin, mulla on kaikki perheenjäsenet ihan hengissä, ja saat rauhassa vedota saatanaan... musta tuntuu et ees se ei jaksa kuunnella sua, ja ei, en tarvitse rasvaimua, sillä niinkuin sanoin, olen tyytyväinen itseeni näin
(20:21:05) <WackyAsian> Tirri, tuo ei auta mitään. Pitää pistää kova kovaa vastaan, damnit!
(20:21:14) * Kopzu poistui (~alakysy@a84-230-242-123.elisa-laajakaista.fi) (Read error: Connection reset by peer)
(20:21:26) <Dontirri> miksi vastata povoon provolla?
(20:21:29) <Rep_> Eazy pääsee niskanpäälle
(20:21:30) <Rep_> !
(20:21:35) <Rep_> Dontirri koska muuten HÄVIÄT
(20:21:35) <Dontirri> *provoon
(20:21:39) * WergeOgre vaihtoi nimensä [0]WergeOgre
(20:21:40) <Hyppynen> iske big splash!
(20:21:46) <WackyAsian> joo uak vkyl voittaa pian
(20:21:53) <Dontirri> ei se mua haittaa...
(20:21:58) <[S]]> voe jeesus, taas täällä o tämmönen meno
(20:21:59) <WackyAsian> LOOOOOOOOOOOOOSER
(20:22:38) <Rowdy> opit on nukkumassa, tai sitten ne katselee mielenkiinnolla laatuväittelyä
(20:23:04) <[S]]> np. Diablo - Damien
(20:23:08) <WackyAsian> meillä taitaa olla voittja...
(20:23:11) <WackyAsian> *a
(20:23:14) <Eazy-E^> Vitun läski, aika sairas jätkä jos pitää omista läskeistä et voit ain puristella niitä. Sulla taitaa olla aika iso kuppikoko, eikö? Ja taidat käydä vanhempies kans käydä saunas. Nimittäi ei siit mitää erota ku on tollaset vitun massat peittää kaiken.. ja sit pelaat kokoaja pleikkaa ku ei sust oo muuhu ku nappien painamisee.. oot vaa vahinkotapaus. Jumala katuu et tulit saastuttamaa koko maailmaa. Nimittäi hamppikset ja muu rasva tavara loppuu ko
(20:23:14) <Eazy-E^> ht koko maailmast ku sä pummi vrastelet niit. Ku sun manne perheel ei oo varmaa mihinkää
(20:23:28) <WackyAsian> noniin, tuo oli kyl vika tikki
(20:23:43) * Egoisti (~teppotulp@YYYKMMMCMLXXXIII.dsl.saunalahti.fi) Liittyi kanavalle
(20:24:10) <MrY2J> Tirri on tyrmätty
(20:24:13) <Hyppynen> PWNT
(20:24:14) <WackyAsian> todellakin
(20:24:29) <OneOnly> huoh turvat tukkoon
(20:24:32) <Hyppynen> ding ding ding
(20:24:36) <Eazy-E^> Eli voitin
(20:24:42) <Dontirri> A. Kuppikokoa mitataan vain muijilta, ja kun viimeksi tarkistin, niin oli jätkä b. Jumala saa katua mun tuloa, koska en usko siihen c. en ole manne ja meillä on hyvin rahaa kaikkeen tarpeelliseen
(20:24:49) <WackyAsian> :o
(20:24:51) <WackyAsian> se jatkuu
(20:25:01) <Eazy-E^> mut julistettii jo voittajaks et lähe menee
(20:25:18) <[S]]> huoh, olkaa lapset ihmisiksi
(20:25:19) <MrY2J> Turpa kii ja pistä takasin
(20:25:26) <Eazy-E^> tää loppu jo
(20:25:28) <Eazy-E^> Mä tiätenki voitin
(20:25:31) <WackyAsian> älkää olko ihmisiksi pls
(20:25:38) <Dontirri> ja loppuun
(20:25:42) <Eazy-E^> Ja Tirri laitto muutenki iha mautonta
(20:25:50) <Hyppynen> ei tirrillä ollu mahollisuuksia koska uak on se battle-räppäämisen veteraani
(20:25:52) * Dontirri destroys Eazy-E^ with a Big Splash
(20:25:57) <Hyppynen> GETHRKGHDSFÖGAOÅHJY-POEtr
(20:25:57) <Hyppynen> upyhre
(20:25:57) <Hyppynen> ijk
(20:25:57) <Hyppynen> 7tyij
(20:25:58) <Hyppynen> 7yed
(20:25:58) <Hyppynen> uty
(20:26:07) <Hyppynen> tirri voitti
(20:26:07) <Eazy-E^> et kyl
(20:26:10) <Eazy-E^> sä väsyit jo
(20:26:14) <Eazy-E^> ettet jaksanu hypätä
(20:26:31) <Eazy-E^> ja sitäpaitsi matsin jälkee tapahtuvii asioit ei oteta huomioo
(20:26:37) * OneOnly laittoi modet: +b *!*hyppynen@*.elisa-laajakaista.fi
(20:26:37) * Sinut potkittiin kanavalta #wwe.fi , OneOnly potki sinut syynä (Pull my finger)
(20:06:03) * Eazy-E^ :: NWA - Straight Outta Compton / 04:27 ::
(20:06:06) * avizaz (avizaz@avizaz.users.quakenet.org) Liittyi kanavalle
(20:06:28) <Bushmeister> New World Argentinia!
(20:06:37) <Eazy-E^> Joo kuuntele toi biisi jos et usko
(20:06:45) * Dontirri katselee Meshuggah - New Millenium Cyanide Christ
(20:06:50) <Eazy-E^> alus kuuluu hyvin
(20:07:10) <WackyAsian> en kuule alusta :o
(20:07:20) <Dontirri> Eazy-E^ kuuntelee National Wrestling alliancea
(20:07:31) <Eazy-E^> Oo hiljaa lihavuori
(20:08:05) <Hyppynen> fight fight fight!
(20:08:16) <Eazy-E^> Tuu tirri tänne comptonille
(20:08:20) <Hyppynen> :D
(20:08:33) <Eazy-E^> katotaa kumpi tipahtaa
(20:08:45) <WackyAsian> joskus tuntuu että UAK luule oikeasti asuvansa getossa
(20:08:49) <WackyAsian> *e
(20:08:54) <Eazy-E^> Siellä mä ny asunki
(20:08:58) <WackyAsian> ok
(20:09:01) <WackyAsian> se selittää
(20:09:02) <Rep_> vittu. taida avata tätä hetkeen, putos metrin korkeudelta lattialle. :s
(20:09:11) <Hyppynen> a-ha! paljastit että tottelet nimeä uak!
(20:09:17) <WackyAsian> :OO
(20:09:22) <Eazy-E^> Eiku mitä vittua mä selittelen omiani
(20:09:24) <Dontirri> ei vittu... uak on joku wnb nigga
(20:09:24) <WackyAsian> BUUUUUUSTEEEEED
(20:09:33) <Eazy-E^> Oossä wnb-laiha hiljaa
(20:09:37) <WackyAsian> :DDDD
(20:09:50) <Eazy-E^> ja ota hyllyn päältä lisää kermavaahtoa
(20:09:50) <Rep_> yritä ees Eazy
(20:10:28) <WackyAsian> hahaa, tirri tais hävitä aika pahasti
(20:10:29) <Dontirri> Eazy-E^... miks sä vetoot mun läskiyteen kokoajan? se on turhaan koska m en ärsyynny... itseasiassa mä diggaan itestäni tälläsenä
(20:10:43) <WackyAsian> ei sit
(20:10:44) <Hyppynen> ow! takasin lähti
(20:10:49) <Eazy-E^> dickit on perseessäs
(20:10:54) <Hyppynen> dontirri diggaa itestään
(20:10:56) <WackyAsian> :P
(20:10:58) <Rep_> Hyi
(20:11:01) <Eazy-E^> itserakas pelle
(20:11:03) <Hyppynen> paha, paha vastaus!
(20:11:19) <Eazy-E^> sanot vaa noi
(20:11:19) * Dontirri kuuntelee: Gorgoroth - Destroyer
(20:11:22) <Rep_> Tappelu, tappelu, tappelu!
(20:11:34) <WackyAsian> vieläkö Tirri saa piikin takaisin?
(20:11:38) <WackyAsian> toivotaan
(20:11:43) <Rep_> kyl se
(20:11:45) <Hyppynen> tirri virittäytyy oikeaan tunnelmaan musiikin avulla!
(20:11:47) <Rep_> Taking bets
(20:11:57) <WackyAsian> 50€ tirrille
(20:12:04) <C2W> :D
(20:12:09) <WackyAsian> kyllä se vielä yllättää
(20:12:10) <C2W> Nappi Eazy-E^lle
(20:12:11) <Eazy-E^> koitat joka päivä laihduttaa juokset 1m ja lääh en jaksa enää
(20:12:13) <GoreKhan> np. Death - In Human Form
(20:12:14) <Hyppynen> mun täytyy kyl pistää rahat tirrille, big splashin voimaa on vaikee voittaa
(20:12:20) * Razorman (isendark@dsl-sjkgw4-fee8f800-20.dhcp.inet.fi) Liittyi kanavalle
(20:12:22) <Dontirri> Eazy-E^... voin olla itserakas, muttaniin me kaikki olemme kohdallamme... ja ei kannatahaukkua toista ennenkuin osaa haukkua itseään ja kestää itseensä kohdistuvan kritiikin
(20:12:24) <Rep_> tää on ehkä oudoin elokuva minkä oon nähnyt.
(20:12:32) <Rep_> Requiem for a Dream.
(20:12:34) <Eazy-E^> Säkö kestät läski
(20:12:40) <Hyppynen> rep on laadukas
(20:12:42) <WackyAsian> ooooouch
(20:12:49) <Hyppynen> tai rep ei niinkään mut toi leffa on
(20:12:54) <Rep_> :P
(20:12:56) <Rep_> AHA
(20:12:57) <Eazy-E^> Oot iha hermon siel koneel ja sit oot tollane vaa jossai ircis
(20:13:05) <Hyppynen> :D vittu tää on klassikko
(20:13:09) <Rep_> aika pahis Hyppynen
(20:13:10) <Razorman> UAK taas vauhdissa, jes...
(20:13:12) <Rep_> paha*
(20:13:18) <Eazy-E^> Sä oot vaa pikku lellity poika joka kaivaa kermavaahtoa lisää koirankupistaan
(20:13:27) <Eazy-E^> tää on fight
(20:13:36) <Rep_> :DDDDDDDDDDDDDD
(20:13:39) <WackyAsian> yritä nyt edes pistää vastaan Tirri
(20:13:47) <C2W> tää pitää saada talteen
(20:13:50) <WackyAsian> vai ootko joku luuseri
(20:13:57) <Rep_> Mitä vittua
(20:13:57) <Eazy-E^> 10 sekkaa enää
(20:13:58) <Eazy-E^> aikaa
(20:14:00) <WackyAsian> mä rahojani turhaan postä
(20:14:01) <Rep_> tää leffa loppu ihan kesken :EE
(20:14:02) <Eazy-E^> jos et sano mitää
(20:14:03) <Eazy-E^> ni voitan
(20:14:06) <Eazy-E^> 9
(20:14:08) <Eazy-E^> 8
(20:14:09) <Eazy-E^> 7
(20:14:10) <Eazy-E^> 6
(20:14:11) <Eazy-E^> 5
(20:14:12) <Eazy-E^> 4
(20:14:12) <Dontirri> kuule helppo e... mä vaan naurna noille sun jutuille, koska kaiken mitä sä "keksit" oon kuullu jo ennenkuin sä oot ollu ees oilke sun faijas(jos sul ees on sellanen) silmäkulmassa
(20:14:16) <Hyppynen> se loppuu just oikein
(20:14:17) <WackyAsian> o/(
(20:14:27) <Rep_> Hyppynen, totta tuo itseasiassa
(20:14:29) <C2W> aika laimeaa Tirri :/
(20:14:34) <Rep_> mutta jäi vähän häiritsemään
(20:14:40) <Rep_> = hyvä elokuva
(20:14:43) <Hyppynen> se siinä on ideakin. aika mahtava onneton loppu
(20:15:07) <Rep_> multa meni ohi mitä tuolle Tyronelle kävi. Joutui vankilaan, vai?
(20:15:11) <C2W> onneton loppu > onnellinen loppu
(20:15:17) <Hyppynen> joo
(20:15:27) <Hyppynen> + ass to ass on kuumaa
(20:15:43) <Rep_> kyl
(20:15:51) <Eazy-E^> naurnatko sä? Mitäs vittua se on? Jotain sormelle istumista? Ja voii eikö muulla pärjää ku vetoo siihe et mun isä on kuollu, musta tuntuu et sult on kaikki tapettu ja istut jossai perhekodis nytki. Ja sul on kauhee maha ku sul on joku tauti tai sit oot tollane ahne pikku paska
(20:16:16) <Hyppynen> shit's getting personal!
(20:16:42) <Rep_> yeah!
(20:17:36) <Eazy-E^> uloslasku alkaa
(20:17:42) <Dontirri> .................. osuko herkkään kohtaan? rupeeko Helppo E itkemään kauheata elämäänsä? oikeesti mua ei vois vittu vähempää kiinnostaa sun "Faijas" Kuolema, harmittelen vaa et se oli se j0oka kuoli, eikä sinä
(20:17:44) <Hyppynen> anna sille aikaa
(20:17:52) <Hyppynen> PAHA
(20:18:03) <Dontirri> oikeesti oot säälittävä
(20:18:58) <Dontirri> ja naurettava
(20:19:02) <Eazy-E^> Ei kuule osunu, tiiän et sult on kuollu äiti.. tai sitte ei mutta voisin jopa vedota saatanan tappamaan koko perheesi ku oot tollanen vitun saastuttava läski koko maailmas.. vitun ihraimuri.. mee sinne rasvan poistamis paikkaa läski.. toivottavast joudut viel tänää johoki onnettoomuutee
(20:19:35) <WackyAsian> woo!
(20:19:41) <Hyppynen> HELL YESA
(20:19:45) <Rep_> tirri veti pidemmän korren tohon shoottiin nähden
(20:19:53) * WackyAsian vaihtoi nimensä Kansa
(20:19:54) <Eazy-E^> aika naurettavaa
(20:20:01) <Eazy-E^> mä en ainakaa olis tollasii tunkenu
(20:20:03) * Kansa on hulluna
(20:20:06) <Rep_> :D
(20:20:07) * Kansa vaihtoi nimensä WackyAsian
(20:20:10) <Eazy-E^> mut iteppähä alko tunkee jote oli kai itekki
(20:20:31) <Eazy-E^> eik ihrasormet jaksa kirjottaa?
(20:20:32) <Dontirri> väärin, mulla on kaikki perheenjäsenet ihan hengissä, ja saat rauhassa vedota saatanaan... musta tuntuu et ees se ei jaksa kuunnella sua, ja ei, en tarvitse rasvaimua, sillä niinkuin sanoin, olen tyytyväinen itseeni näin
(20:21:05) <WackyAsian> Tirri, tuo ei auta mitään. Pitää pistää kova kovaa vastaan, damnit!
(20:21:14) * Kopzu poistui (~alakysy@a84-230-242-123.elisa-laajakaista.fi) (Read error: Connection reset by peer)
(20:21:26) <Dontirri> miksi vastata povoon provolla?
(20:21:29) <Rep_> Eazy pääsee niskanpäälle
(20:21:30) <Rep_> !
(20:21:35) <Rep_> Dontirri koska muuten HÄVIÄT
(20:21:35) <Dontirri> *provoon
(20:21:39) * WergeOgre vaihtoi nimensä [0]WergeOgre
(20:21:40) <Hyppynen> iske big splash!
(20:21:46) <WackyAsian> joo uak vkyl voittaa pian
(20:21:53) <Dontirri> ei se mua haittaa...
(20:21:58) <[S]]> voe jeesus, taas täällä o tämmönen meno
(20:21:59) <WackyAsian> LOOOOOOOOOOOOOSER
(20:22:38) <Rowdy> opit on nukkumassa, tai sitten ne katselee mielenkiinnolla laatuväittelyä
(20:23:04) <[S]]> np. Diablo - Damien
(20:23:08) <WackyAsian> meillä taitaa olla voittja...
(20:23:11) <WackyAsian> *a
(20:23:14) <Eazy-E^> Vitun läski, aika sairas jätkä jos pitää omista läskeistä et voit ain puristella niitä. Sulla taitaa olla aika iso kuppikoko, eikö? Ja taidat käydä vanhempies kans käydä saunas. Nimittäi ei siit mitää erota ku on tollaset vitun massat peittää kaiken.. ja sit pelaat kokoaja pleikkaa ku ei sust oo muuhu ku nappien painamisee.. oot vaa vahinkotapaus. Jumala katuu et tulit saastuttamaa koko maailmaa. Nimittäi hamppikset ja muu rasva tavara loppuu ko
(20:23:14) <Eazy-E^> ht koko maailmast ku sä pummi vrastelet niit. Ku sun manne perheel ei oo varmaa mihinkää
(20:23:28) <WackyAsian> noniin, tuo oli kyl vika tikki
(20:23:43) * Egoisti (~teppotulp@YYYKMMMCMLXXXIII.dsl.saunalahti.fi) Liittyi kanavalle
(20:24:10) <MrY2J> Tirri on tyrmätty
(20:24:13) <Hyppynen> PWNT
(20:24:14) <WackyAsian> todellakin
(20:24:29) <OneOnly> huoh turvat tukkoon
(20:24:32) <Hyppynen> ding ding ding
(20:24:36) <Eazy-E^> Eli voitin
(20:24:42) <Dontirri> A. Kuppikokoa mitataan vain muijilta, ja kun viimeksi tarkistin, niin oli jätkä b. Jumala saa katua mun tuloa, koska en usko siihen c. en ole manne ja meillä on hyvin rahaa kaikkeen tarpeelliseen
(20:24:49) <WackyAsian> :o
(20:24:51) <WackyAsian> se jatkuu
(20:25:01) <Eazy-E^> mut julistettii jo voittajaks et lähe menee
(20:25:18) <[S]]> huoh, olkaa lapset ihmisiksi
(20:25:19) <MrY2J> Turpa kii ja pistä takasin
(20:25:26) <Eazy-E^> tää loppu jo
(20:25:28) <Eazy-E^> Mä tiätenki voitin
(20:25:31) <WackyAsian> älkää olko ihmisiksi pls
(20:25:38) <Dontirri> ja loppuun
(20:25:42) <Eazy-E^> Ja Tirri laitto muutenki iha mautonta
(20:25:50) <Hyppynen> ei tirrillä ollu mahollisuuksia koska uak on se battle-räppäämisen veteraani
(20:25:52) * Dontirri destroys Eazy-E^ with a Big Splash
(20:25:57) <Hyppynen> GETHRKGHDSFÖGAOÅHJY-POEtr
(20:25:57) <Hyppynen> upyhre
(20:25:57) <Hyppynen> ijk
(20:25:57) <Hyppynen> 7tyij
(20:25:58) <Hyppynen> 7yed
(20:25:58) <Hyppynen> uty
(20:26:07) <Hyppynen> tirri voitti
(20:26:07) <Eazy-E^> et kyl
(20:26:10) <Eazy-E^> sä väsyit jo
(20:26:14) <Eazy-E^> ettet jaksanu hypätä
(20:26:31) <Eazy-E^> ja sitäpaitsi matsin jälkee tapahtuvii asioit ei oteta huomioo
(20:26:37) * OneOnly laittoi modet: +b *!*hyppynen@*.elisa-laajakaista.fi
(20:26:37) * Sinut potkittiin kanavalta #wwe.fi , OneOnly potki sinut syynä (Pull my finger)
