Foorumiarkisto

← Roskakori

Vuoden catfight: UAK vs. Don Tirri

(20:06:01) <Eazy-E^> niggas with attitude
(20:06:03) * Eazy-E^ :: NWA - Straight Outta Compton / 04:27 ::
(20:06:06) * avizaz (avizaz@avizaz.users.quakenet.org) Liittyi kanavalle
(20:06:28) <Bushmeister> New World Argentinia!
(20:06:37) <Eazy-E^> Joo kuuntele toi biisi jos et usko
(20:06:45) * Dontirri katselee Meshuggah - New Millenium Cyanide Christ
(20:06:50) <Eazy-E^> alus kuuluu hyvin
(20:07:10) <WackyAsian> en kuule alusta :o
(20:07:20) <Dontirri> Eazy-E^ kuuntelee National Wrestling alliancea
(20:07:31) <Eazy-E^> Oo hiljaa lihavuori
(20:08:05) <Hyppynen> fight fight fight!
(20:08:16) <Eazy-E^> Tuu tirri tänne comptonille
(20:08:20) <Hyppynen> :D
(20:08:33) <Eazy-E^> katotaa kumpi tipahtaa
(20:08:45) <WackyAsian> joskus tuntuu että UAK luule oikeasti asuvansa getossa
(20:08:49) <WackyAsian> *e
(20:08:54) <Eazy-E^> Siellä mä ny asunki
(20:08:58) <WackyAsian> ok
(20:09:01) <WackyAsian> se selittää
(20:09:02) <Rep_> vittu. taida avata tätä hetkeen, putos metrin korkeudelta lattialle. :s
(20:09:11) <Hyppynen> a-ha! paljastit että tottelet nimeä uak!
(20:09:17) <WackyAsian> :OO
(20:09:22) <Eazy-E^> Eiku mitä vittua mä selittelen omiani
(20:09:24) <Dontirri> ei vittu... uak on joku wnb nigga
(20:09:24) <WackyAsian> BUUUUUUSTEEEEED
(20:09:33) <Eazy-E^> Oossä wnb-laiha hiljaa
(20:09:37) <WackyAsian> :DDDD
(20:09:50) <Eazy-E^> ja ota hyllyn päältä lisää kermavaahtoa
(20:09:50) <Rep_> yritä ees Eazy
(20:10:28) <WackyAsian> hahaa, tirri tais hävitä aika pahasti
(20:10:29) <Dontirri> Eazy-E^... miks sä vetoot mun läskiyteen kokoajan? se on turhaan koska m en ärsyynny... itseasiassa mä diggaan itestäni tälläsenä
(20:10:43) <WackyAsian> ei sit
(20:10:44) <Hyppynen> ow! takasin lähti
(20:10:49) <Eazy-E^> dickit on perseessäs
(20:10:54) <Hyppynen> dontirri diggaa itestään
(20:10:56) <WackyAsian> :P
(20:10:58) <Rep_> Hyi
(20:11:01) <Eazy-E^> itserakas pelle
(20:11:03) <Hyppynen> paha, paha vastaus!
(20:11:19) <Eazy-E^> sanot vaa noi
(20:11:19) * Dontirri kuuntelee: Gorgoroth - Destroyer
(20:11:22) <Rep_> Tappelu, tappelu, tappelu!
(20:11:34) <WackyAsian> vieläkö Tirri saa piikin takaisin?
(20:11:38) <WackyAsian> toivotaan
(20:11:43) <Rep_> kyl se
(20:11:45) <Hyppynen> tirri virittäytyy oikeaan tunnelmaan musiikin avulla!
(20:11:47) <Rep_> Taking bets
(20:11:57) <WackyAsian> 50€ tirrille
(20:12:04) <C2W> :D
(20:12:09) <WackyAsian> kyllä se vielä yllättää
(20:12:10) <C2W> Nappi Eazy-E^lle
(20:12:11) <Eazy-E^> koitat joka päivä laihduttaa juokset 1m ja lääh en jaksa enää
(20:12:13) <GoreKhan> np. Death - In Human Form
(20:12:14) <Hyppynen> mun täytyy kyl pistää rahat tirrille, big splashin voimaa on vaikee voittaa
(20:12:20) * Razorman (isendark@dsl-sjkgw4-fee8f800-20.dhcp.inet.fi) Liittyi kanavalle
(20:12:22) <Dontirri> Eazy-E^... voin olla itserakas, muttaniin me kaikki olemme kohdallamme... ja ei kannatahaukkua toista ennenkuin osaa haukkua itseään ja kestää itseensä kohdistuvan kritiikin
(20:12:24) <Rep_> tää on ehkä oudoin elokuva minkä oon nähnyt.
(20:12:32) <Rep_> Requiem for a Dream.
(20:12:34) <Eazy-E^> Säkö kestät läski
(20:12:40) <Hyppynen> rep on laadukas
(20:12:42) <WackyAsian> ooooouch
(20:12:49) <Hyppynen> tai rep ei niinkään mut toi leffa on
(20:12:54) <Rep_> :P
(20:12:56) <Rep_> AHA
(20:12:57) <Eazy-E^> Oot iha hermon siel koneel ja sit oot tollane vaa jossai ircis
(20:13:05) <Hyppynen> :D vittu tää on klassikko
(20:13:09) <Rep_> aika pahis Hyppynen
(20:13:10) <Razorman> UAK taas vauhdissa, jes...
(20:13:12) <Rep_> paha*
(20:13:18) <Eazy-E^> Sä oot vaa pikku lellity poika joka kaivaa kermavaahtoa lisää koirankupistaan
(20:13:27) <Eazy-E^> tää on fight
(20:13:36) <Rep_> :DDDDDDDDDDDDDD
(20:13:39) <WackyAsian> yritä nyt edes pistää vastaan Tirri
(20:13:47) <C2W> tää pitää saada talteen
(20:13:50) <WackyAsian> vai ootko joku luuseri
(20:13:57) <Rep_> Mitä vittua
(20:13:57) <Eazy-E^> 10 sekkaa enää
(20:13:58) <Eazy-E^> aikaa
(20:14:00) <WackyAsian> mä rahojani turhaan postä
(20:14:01) <Rep_> tää leffa loppu ihan kesken :EE
(20:14:02) <Eazy-E^> jos et sano mitää
(20:14:03) <Eazy-E^> ni voitan
(20:14:06) <Eazy-E^> 9
(20:14:08) <Eazy-E^> 8
(20:14:09) <Eazy-E^> 7
(20:14:10) <Eazy-E^> 6
(20:14:11) <Eazy-E^> 5
(20:14:12) <Eazy-E^> 4
(20:14:12) <Dontirri> kuule helppo e... mä vaan naurna noille sun jutuille, koska kaiken mitä sä "keksit" oon kuullu jo ennenkuin sä oot ollu ees oilke sun faijas(jos sul ees on sellanen) silmäkulmassa
(20:14:16) <Hyppynen> se loppuu just oikein
(20:14:17) <WackyAsian> o/(
(20:14:27) <Rep_> Hyppynen, totta tuo itseasiassa
(20:14:29) <C2W> aika laimeaa Tirri :/
(20:14:34) <Rep_> mutta jäi vähän häiritsemään
(20:14:40) <Rep_> = hyvä elokuva
(20:14:43) <Hyppynen> se siinä on ideakin. aika mahtava onneton loppu
(20:15:07) <Rep_> multa meni ohi mitä tuolle Tyronelle kävi. Joutui vankilaan, vai?
(20:15:11) <C2W> onneton loppu > onnellinen loppu
(20:15:17) <Hyppynen> joo
(20:15:27) <Hyppynen> + ass to ass on kuumaa
(20:15:43) <Rep_> kyl
(20:15:51) <Eazy-E^> naurnatko sä? Mitäs vittua se on? Jotain sormelle istumista? Ja voii eikö muulla pärjää ku vetoo siihe et mun isä on kuollu, musta tuntuu et sult on kaikki tapettu ja istut jossai perhekodis nytki. Ja sul on kauhee maha ku sul on joku tauti tai sit oot tollane ahne pikku paska
(20:16:16) <Hyppynen> shit's getting personal!
(20:16:42) <Rep_> yeah!
(20:17:36) <Eazy-E^> uloslasku alkaa
(20:17:42) <Dontirri> .................. osuko herkkään kohtaan? rupeeko Helppo E itkemään kauheata elämäänsä? oikeesti mua ei vois vittu vähempää kiinnostaa sun "Faijas" Kuolema, harmittelen vaa et se oli se j0oka kuoli, eikä sinä
(20:17:44) <Hyppynen> anna sille aikaa
(20:17:52) <Hyppynen> PAHA
(20:18:03) <Dontirri> oikeesti oot säälittävä
(20:18:58) <Dontirri> ja naurettava
(20:19:02) <Eazy-E^> Ei kuule osunu, tiiän et sult on kuollu äiti.. tai sitte ei mutta voisin jopa vedota saatanan tappamaan koko perheesi ku oot tollanen vitun saastuttava läski koko maailmas.. vitun ihraimuri.. mee sinne rasvan poistamis paikkaa läski.. toivottavast joudut viel tänää johoki onnettoomuutee
(20:19:35) <WackyAsian> woo!
(20:19:41) <Hyppynen> HELL YESA
(20:19:45) <Rep_> tirri veti pidemmän korren tohon shoottiin nähden
(20:19:53) * WackyAsian vaihtoi nimensä Kansa
(20:19:54) <Eazy-E^> aika naurettavaa
(20:20:01) <Eazy-E^> mä en ainakaa olis tollasii tunkenu
(20:20:03) * Kansa on hulluna
(20:20:06) <Rep_> :D
(20:20:07) * Kansa vaihtoi nimensä WackyAsian
(20:20:10) <Eazy-E^> mut iteppähä alko tunkee jote oli kai itekki
(20:20:31) <Eazy-E^> eik ihrasormet jaksa kirjottaa?
(20:20:32) <Dontirri> väärin, mulla on kaikki perheenjäsenet ihan hengissä, ja saat rauhassa vedota saatanaan... musta tuntuu et ees se ei jaksa kuunnella sua, ja ei, en tarvitse rasvaimua, sillä niinkuin sanoin, olen tyytyväinen itseeni näin
(20:21:05) <WackyAsian> Tirri, tuo ei auta mitään. Pitää pistää kova kovaa vastaan, damnit!
(20:21:14) * Kopzu poistui (~alakysy@a84-230-242-123.elisa-laajakaista.fi) (Read error: Connection reset by peer)
(20:21:26) <Dontirri> miksi vastata povoon provolla?
(20:21:29) <Rep_> Eazy pääsee niskanpäälle
(20:21:30) <Rep_> !
(20:21:35) <Rep_> Dontirri koska muuten HÄVIÄT
(20:21:35) <Dontirri> *provoon
(20:21:39) * WergeOgre vaihtoi nimensä [0]WergeOgre
(20:21:40) <Hyppynen> iske big splash!
(20:21:46) <WackyAsian> joo uak vkyl voittaa pian
(20:21:53) <Dontirri> ei se mua haittaa...
(20:21:58) <[S]]> voe jeesus, taas täällä o tämmönen meno
(20:21:59) <WackyAsian> LOOOOOOOOOOOOOSER
(20:22:38) <Rowdy> opit on nukkumassa, tai sitten ne katselee mielenkiinnolla laatuväittelyä
(20:23:04) <[S]]> np. Diablo - Damien
(20:23:08) <WackyAsian> meillä taitaa olla voittja...
(20:23:11) <WackyAsian> *a
(20:23:14) <Eazy-E^> Vitun läski, aika sairas jätkä jos pitää omista läskeistä et voit ain puristella niitä. Sulla taitaa olla aika iso kuppikoko, eikö? Ja taidat käydä vanhempies kans käydä saunas. Nimittäi ei siit mitää erota ku on tollaset vitun massat peittää kaiken.. ja sit pelaat kokoaja pleikkaa ku ei sust oo muuhu ku nappien painamisee.. oot vaa vahinkotapaus. Jumala katuu et tulit saastuttamaa koko maailmaa. Nimittäi hamppikset ja muu rasva tavara loppuu ko
(20:23:14) <Eazy-E^> ht koko maailmast ku sä pummi vrastelet niit. Ku sun manne perheel ei oo varmaa mihinkää
(20:23:28) <WackyAsian> noniin, tuo oli kyl vika tikki
(20:23:43) * Egoisti (~teppotulp@YYYKMMMCMLXXXIII.dsl.saunalahti.fi) Liittyi kanavalle
(20:24:10) <MrY2J> Tirri on tyrmätty
(20:24:13) <Hyppynen> PWNT
(20:24:14) <WackyAsian> todellakin
(20:24:29) <OneOnly> huoh turvat tukkoon
(20:24:32) <Hyppynen> ding ding ding
(20:24:36) <Eazy-E^> Eli voitin
(20:24:42) <Dontirri> A. Kuppikokoa mitataan vain muijilta, ja kun viimeksi tarkistin, niin oli jätkä b. Jumala saa katua mun tuloa, koska en usko siihen c. en ole manne ja meillä on hyvin rahaa kaikkeen tarpeelliseen
(20:24:49) <WackyAsian> :o
(20:24:51) <WackyAsian> se jatkuu
(20:25:01) <Eazy-E^> mut julistettii jo voittajaks et lähe menee
(20:25:18) <[S]]> huoh, olkaa lapset ihmisiksi
(20:25:19) <MrY2J> Turpa kii ja pistä takasin
(20:25:26) <Eazy-E^> tää loppu jo
(20:25:28) <Eazy-E^> Mä tiätenki voitin
(20:25:31) <WackyAsian> älkää olko ihmisiksi pls
(20:25:38) <Dontirri> ja loppuun
(20:25:42) <Eazy-E^> Ja Tirri laitto muutenki iha mautonta
(20:25:50) <Hyppynen> ei tirrillä ollu mahollisuuksia koska uak on se battle-räppäämisen veteraani
(20:25:52) * Dontirri destroys Eazy-E^ with a Big Splash
(20:25:57) <Hyppynen> GETHRKGHDSFÖGAOÅHJY-POEtr
(20:25:57) <Hyppynen> upyhre
(20:25:57) <Hyppynen> ijk
(20:25:57) <Hyppynen> 7tyij
(20:25:58) <Hyppynen> 7yed
(20:25:58) <Hyppynen> uty
(20:26:07) <Hyppynen> tirri voitti
(20:26:07) <Eazy-E^> et kyl
(20:26:10) <Eazy-E^> sä väsyit jo
(20:26:14) <Eazy-E^> ettet jaksanu hypätä
(20:26:31) <Eazy-E^> ja sitäpaitsi matsin jälkee tapahtuvii asioit ei oteta huomioo
(20:26:37) * OneOnly laittoi modet: +b *!*hyppynen@*.elisa-laajakaista.fi
(20:26:37) * Sinut potkittiin kanavalta #wwe.fi , OneOnly potki sinut syynä (Pull my finger)
^Voimme jälleen juhlia älyn riemuvoittoa. Ehanaa.
UAK on osoittanut tasonsa nyt irkissa eilen.
Tirri vs. UAK. Todellinen once in a lifetime -klassikko! Hyppysen bannit illan päätteeksi kruunasivat kaiken.
Voi jeesus oikeesti.
Hiljaiselo on korvattu melko hienoa viihdettä tarjonneella battlella. Juuri sitä oikeaa UAK:tä, säälittävää, naurettavaa ja lapsellista.
Mun viestini jostain syystä aina katoaa roskiksesta.

Nyt perkele ne bannit poies.
TIRRI JA UAK HÄPEÄVÄT TÄTÄ HUOMENNA
Joo.. UAKilla oli huono päivä ehkä, ja sen sain kokea minäkin muunmuassa seuraavien query(yksityisviesti) -rivien muodossa: (en tähän koko höskää pastea, roskaa suurimmalta osin)

22:40 <Eazy-E^> vittu kyl nauttisku sais tollast potkia päähä

22:41 <Eazy-E^> kuka vaa hakkais tollasen juopon

22:41 <Eazy-E^> oo hiljaa pelle
22:41 <Eazy-E^> läski

22:47 <Eazy-E^> vittu näkisin sun koiran pamauttelisin sen verille puu klapilla

22:48 <nmania> hintti
22:49 <Eazy-E^> kuka tääl on homo, sä vedät ystävääs arest perseesee 24/7

22:51 <Eazy-E^> taidat kuolla täs lähiaikoin tollane vitun narkkari juoppo
22:52 <Eazy-E^> alkaa polttaa tupakkii 12vn
22:52 <Eazy-E^> aika järkevää
22:52 <Eazy-E^> vittu tollaset kuolee aikasi

Homo, narkkari juoppo kuulostan olevan siis. Täytyy myöntää että lähdin juttuun paikoitellen mukaan, kuten tuossa näkyykin.
Jees tekstiä. UAKille tuli eilen hajoiltua aika lahjakkaasti.

Nyt ne prkln bannit pois.
"Äskeittäin messengerissä UAK" kirjoitti:
Sulla oli aika kova meno eilen Tirrin kanssa
Cruisin' down tha street in my '64 sanoo:
Jos vaikka kertoisit niile homo alertilaisille ettei mua näe enää koskaa
Cruisin' down tha street in my '64 sanoo:
Et hyvästi sullekki
Cruisin' down tha street in my '64 sanoo:
ETTE NÄE ENÄÄ MUA KOSKAA
Cruisin' down tha street in my '64 sanoo:
REST IN PEACE, E.
Cruisin' down tha street in my '64 sanoo:
HYVÄSTI


Jaa...?
UAK on kaikkein nasevin esimerkki siitä, miksi en voi sietää lapsia.
UAK:n kanssa tuli joskus mesessä juteltua, alku meni mukavasti rupatellen kun ajauduimme wrestlingiin. Wrestling -aiheinen keskustelukin meni, mutta UAK kysyi olenko 'Alertilaisia. Vastasin myöntävästi ja heti alkoi haukkumaan homoksi ja ettei ole ikinä ollut 'Alertissa ja sanoi, että UAK aikoina (paljasti sen, että on kyllä ollut 'Alertissa) oli ollut vain pieni lapsi ja iso n00b... Minkä ikäinen edes UAK on?
syntynyt vuonna '93 elikkä 12-vuotias.
Väävää, poistakaa nyt ne bannit tai härjärdän.
Klassikko.
"Tirkka" kirjoitti:
syntynyt vuonna '93 elikkä 12-vuotias.
HÄRREGUD!!! Viesteistä päätellen 7-vuotias.
Repesin pari kertaa kun luin tuota. Muutenkin UAK 'n jutuille tulee joskus repeiltyä. Hauska hemmo, mutta osittain ei..
Laitan tähän väliin ei-kenenkään-pyynnöstä wanhan UAK-kohtaamisen miehen toiseksiviimeisimmän Vapaapaini.com-ekskursion jäljiltä.


Session Start: Fri Jul 30 22:08:09 2004
Session Ident: UAK
Session Ident: UAK (~moi@212.182.204.221)
<UAK> Heij
<Bushmeister> Hei
<UAK> Poista mun viestikielto
<Bushmeister> Itse halusit
<UAK> En mä mitään viestikieltoa halunnut?
<Bushmeister> Mitä sitten halusit?
<UAK> Öh.. Bannia
<UAK> =D
<Bushmeister> Jah
<Bushmeister> Well, tough luck
<UAK> Ei täällä saa juoda. eI-kÖ?
<Bushmeister> ...
<UAK> Ootko nähny kultakuumeen?
<Bushmeister> Kyllä
<UAK> Just paras
<UAK> Hoh
<UAK> se potkas sut
<Bushmeister> ?
<UAK> ewr kanavalta
<UAK> Niin, poistatko sen viestikiellon?
<Bushmeister> En
<UAK> Mikset?
<UAK> Meen perkelees valittamaan Adminiööe ootas vain
<Bushmeister> Mene.
<Bushmeister> Sekään ei piittaa vittuakaan
<Bushmeister> Koska tietää että olet sopeutumaton pieni runkku
<Bushmeister> Joka pitäisi lukita kaappiin vuodeksi
<Bushmeister> Ottaa ihmisten ilmoille
<Bushmeister> Piestä paskat pellolle ja riiputtaa katosta
<Bushmeister> Sitten lukita takaisin komeroon
<Bushmeister> Ja lopulta postittaa Abu Dhabiin kengänkiillottajaksi
<UAK> Jaha jaha
<UAK> Ja kukas niin tekisi?
<Bushmeister> Vaikka minä, jos ei joku muu
<Bushmeister> Tosin uskoisin että Suomen valtio olisi enemmän kuin mielissään tehdäkseen tuon
<UAK> NO?!
<UAK> Noh. selvitä osoitteeni ja tule kokeilemaan
<Bushmeister> En vaivaudu. Pidän sinut vain kirjoituskiellossa foorumeilla
<UAK> Jaha! miltä foorumielta? yhdeltä foorumilta senkin taliaivo
<Bushmeister> Niin. Mutta on sekin jotain, kun sinun pitää siitä itkeä minulle
<UAK> Sitä paitsi oletko mielisairas?
<Bushmeister> En? Oletko sinä?
<UAK> Aloin ajatella että oletko jostain laitokselta karannut?
<Bushmeister> :O
<Bushmeister> ALOIT AJATELLA?
<Bushmeister> STOP THE PRESSES! UAK AJATTELI!
<UAK> En. mutta sinä olet.
<Bushmeister> SOITTAKAA GUINNESIN ENNÄTYSTENKIRJAAN! UAK AJATTELI!
<Bushmeister> Oh, wait, eikä ajatellut. Väärä hälytys
<UAK> Sinut tosiaan voisi hirttää kattoon ja käyttää hiekkasäkkinä.
<Bushmeister> Joh, jos sinun narukäsilläsi mitään nostettaisiin
<Bushmeister> Tai edes lyötäisiin
<UAK> naru Hoohohoh
<UAK> Saatanan itserakas oelle.
<UAK> Luulet olevasi joku kova eli tällainen: Vittuux te mulle uhootte perkele!!! Mä oon kivespusii meisteri ja vittu mä vedään kaikkii turpiin SAATANA. Vittu mä oon kova viinex te mulle homot hä?
<Bushmeister> Ehkä, mutta ainakin oikeinkirjoitusta osaava pelle
<UAK> satanan raggari
<Bushmeister> En, vaan olen tälläinen "kova": UAK, olet säälittävä lapsi, josta ei saa puolijärkevää ajatusta irti edes kirveen ja jääpiikin kanssa. Nauraisin sinulle jos enää pystyisin, mutta paha kyllä nauruvarastoni on ehtynyt sinuun jo ajat sitten
<UAK> Oho
<UAK> Aha
<UAK> Vittu ja sinä istut 24 tuntia tietokoneella ja sinulla ei järkeä ole päässä pennin vertaan.
<UAK> Ja empä usko että olet mikään 17w tai mikä olikaan
<UAK> eine sentään noin vammaisia ole kuin sinä
<Bushmeister> Juh, olen oikeasti 70
<UAK> Vitun kovis
<Bushmeister> Missä?
<Bushmeister> Niin, ja vaikka minulla ei olisi järkeä päässä pennin vertaa, minun ei tarvitse ottaa velkaa vain ollakseni tyhmä, kuten sinä
<UAK> Mitä helvetin velkaa?
<Bushmeister> *huoh*
<Bushmeister> Ja taas meni sinulta ohi
<Bushmeister> tosin, ei ole uutta se
<UAK> Plää Plää
<UAK> Helvetin mielisairas miten pystyt kirjoittamaan pakkopaidan alta
<UAK> ?
<Bushmeister> Nähtävästi helpommin kuin sinä
<Bushmeister> Tai sitten asiaan auttaa se että minä osaan suomen kieltä ja sinä et
<Bushmeister> Mene ja tiedä
<UAK> minulla ei ole pakkopaitaa
<UAK> hmm.. miten sitten olet vastannut tekstiini ellen osaa suomea?
<Bushmeister> Nähtävästi tässä tuli todistetuksi että jos miljoona apinaa hakkaamassa näppistä riittää Shakespearen kirjan kirjoittamiseen, yksi apina hakkaamassa näppistä riittää UAK:n viestin tekemiseen
<UAK> Haista sinä paska maailman ärsyttävin ihminen tee itse murha nauttisin siitä kun tuollainen homo haudataan
<Bushmeister> Ehkä, tosin vain siinä tapauksessa että olisit tarpeeksi vanha matkustaaksesi yksin hautajaisiin
<Bushmeister> Tai no
<Bushmeister> Tarkemmin ajateltuna
<Bushmeister> Jos olisit tarpeeksi vanha ettei sinun tarvitsisi ottaa päiväunia hautajaisten aikaan
No such nick
Session Close: Fri Jul 30 22:40:28 2004

Session Start: Fri Jul 30 23:00:38 2004
Session Ident: UAK
Session Ident: UAK (~moi@212.182.204.221)
<UAK> Jaha Jaha
<UAK> !!
<Bushmeister> ?
<Bushmeister> Mitä nyt
<Bushmeister> TAAS?
<UAK> Mitä helvettiä sinä lähetit minulle PM:änä
<UAK> Jotain vitun hymiöitä ja HOMO HOMO HOMO HOMO perään
<Bushmeister> ?
<Bushmeister> Hmm, en ainakaan tainnut
<Bushmeister> Otatko screenshotin todisteeksi?
<UAK> Lähetit jotain paskaa
<UAK> minulle PM:nä
<UAK> En minä osaa
<Bushmeister> Ota toki screenshot ja lähetä adminille
<Bushmeister> No voi-voi
<UAK> =)
<UAK> En minä siellä foorumilla enään mitään tee menen heti pyytämään banneja Adminilta ):
<Bushmeister> Teeppä se ja paranna maailmaa
<UAK> No enpäs teekkään
<UAK> koska heitit tuollaisen kommentin
<Bushmeister> Harmi
<UAK> Siitäs sait alamaailman Raiskaaja
<Bushmeister> :O
<Bushmeister> Nyyh
<Bushmeister> Tuo oli rumasti sanottu
<UAK> Jesh
<UAK> Saksalainen perseen reikä
<UAK> Inut ohikulkijoilta kahvia saksan kielellä Ja ohi kulkijat kuiskivat toisilleen *Saksalainen perseen reikä*
<UAK> Hähähähä
<Bushmeister> MISTÄ ARVASIT? :O
<UAK> No kun tulit kerran vastaan niin potkin sinua päähän sitten olit pelkkää verimössöä ja heitin kahvit päällesi
<Bushmeister> :OOOO
<Bushmeister> SE OLIT SINÄ?
<Bushmeister> OMGOMGOMGOGMGOGMGOMG
<UAK> Ja yksi päivä yritit raiskata Torrie Wilsonia muttas e potkas sua kulleille.
<Bushmeister> häpeällisin hetkeni
<UAK> *se
<UAK> Totuus on että olet pikku runkku raiskaaja umpi homo vitun Broman
<Bushmeister> Niin, niin olen Eli olen isäsi
<Bushmeister> Pitihän tämäkin joskus kertoa
<Bushmeister> Kait nyt on paras aika siihen
<Bushmeister> Noh, poikani, miten on mennyt?
<UAK> Iho umpeen isäni on kuollut
<Bushmeister> Noh, ei noin saa isäukostasi puhua. Kyllä minä vielä hengitän
<UAK> Iho umpeen
<Bushmeister> Noh! Poika!
<Bushmeister> Et saa jälkiruokaa tänään
<UAK> Haista paska
<Bushmeister> Ja menet ennen Pikku Kakkosta unille
<UAK> Turpakiinni
<Bushmeister> POIKA!
<Bushmeister> Nyt alat käyttytyä tai saat piiskaa
<UAK> Haista sinä vittu alamaailman roisto
<Bushmeister> POIKA! Minähän sanoin että isän työstä ei puhuta kotona
<UAK> Haista paska
<UAK> Laitan nämä tekstit nettiin
<Bushmeister> Noh, kävin huoneessasi, se riitti
<Bushmeister> Laitappa
<Bushmeister> Sehän vasta ihanaa olisikin
<Bushmeister> Saisivat kaikki ihastella sinun terveitä keskustelutaitojasi
<Bushmeister> Laajaa sanavarastoasi, joka käsittää sekä sanat "haista", "paska" että "turpa kiinni"
<Bushmeister> Sekä ennen kaikkea mahtavasti perusteltuja argumenttejasi, jotka taivuttavat jopa rautakanget tieltään
<UAK> Voi vee
Session Close: Fri Jul 30 23:19:10 2004
Hah, tuli naurettua kun toto Bushin juttua luki.
Vitun idiootit...
Kyllä tuli taas vakavasti revettyä Bushin kommenteille. Taas todistettiin että UAK on lapsellisen helppo jallittaa nurin. Ei se vaan osaa.
Nauroin ihan törkeenä tolle Bushin ja UAK:n väliselle keskustelulle. Tosin tämä on aihe jolle ei pitäisi nauraa, mutta ei kai Keimokaan pysty olla repeemättä kun tuollaista lukee.
Hittolainen kun olisin pistänyt talteen, kun bannasin eräältä kanavalta UAK:n aikanaan, niin tämmöisiä juttuja tuli privalla:

Uhkasi hakkaa minut..

- Kavereiden kanssa
- Mukana pesismailat
- Tulevat oven taakse ja hakkaavat minut.
- Nämä kaverit ovat 16-vuotiaita.

Tuosta toki aikaa, yli puoli vuotta varmasti. UAK osoitti eilen vai toissa päivänä tasonsa irkissa.
Täytyi oikein miettiä, kumpaa nauraa enemmän, mutta taitaa mennä UAK:n puolelle, sekin joku helvetin moniongelmainen teinipahis.
"Loce" kirjoitti:
Täytyi oikein miettiä, kumpaa nauraa enemmän, mutta taitaa mennä UAK:n puolelle, sekin joku h**vetin moniongelmainen teinipahis.

Teinipahis.. Ikää taisi olla 5.
"Bushmeister" kirjoitti:
Laitan tähän väliin ei-kenenkään-pyynnöstä wanhan UAK-kohtaamisen miehen toiseksiviimeisimmän Vapaapaini.com-ekskursion jäljiltä.


Session Start: Fri Jul 30 22:08:09 2004
Session Ident: UAK
Session Ident: UAK (~moi@212.182.204.221)
<UAK> Heij
<Bushmeister> Hei
<UAK> Poista mun viestikielto
<Bushmeister> Itse halusit
<UAK> En mä mitään viestikieltoa halunnut?
<Bushmeister> Mitä sitten halusit?
<UAK> Öh.. Bannia
<UAK> =D
<Bushmeister> Jah
<Bushmeister> Well, tough luck
<UAK> Ei täällä saa juoda. eI-kÖ?
<Bushmeister> ...
<UAK> Ootko nähny kultakuumeen?
<Bushmeister> Kyllä
<UAK> Just paras
<UAK> Hoh
<UAK> se potkas sut
<Bushmeister> ?
<UAK> ewr kanavalta
<UAK> Niin, poistatko sen viestikiellon?
<Bushmeister> En
<UAK> Mikset?
<UAK> Meen perkelees valittamaan Adminiööe ootas vain
<Bushmeister> Mene.
<Bushmeister> Sekään ei piittaa vittuakaan
<Bushmeister> Koska tietää että olet sopeutumaton pieni runkku
<Bushmeister> Joka pitäisi lukita kaappiin vuodeksi
<Bushmeister> Ottaa ihmisten ilmoille
<Bushmeister> Piestä paskat pellolle ja riiputtaa katosta
<Bushmeister> Sitten lukita takaisin komeroon
<Bushmeister> Ja lopulta postittaa Abu Dhabiin kengänkiillottajaksi
<UAK> Jaha jaha
<UAK> Ja kukas niin tekisi?
<Bushmeister> Vaikka minä, jos ei joku muu
<Bushmeister> Tosin uskoisin että Suomen valtio olisi enemmän kuin mielissään tehdäkseen tuon
<UAK> NO?!
<UAK> Noh. selvitä osoitteeni ja tule kokeilemaan
<Bushmeister> En vaivaudu. Pidän sinut vain kirjoituskiellossa foorumeilla
<UAK> Jaha! miltä foorumielta? yhdeltä foorumilta senkin taliaivo
<Bushmeister> Niin. Mutta on sekin jotain, kun sinun pitää siitä itkeä minulle
<UAK> Sitä paitsi oletko mielisairas?
<Bushmeister> En? Oletko sinä?
<UAK> Aloin ajatella että oletko jostain laitokselta karannut?
<Bushmeister> :O
<Bushmeister> ALOIT AJATELLA?
<Bushmeister> STOP THE PRESSES! UAK AJATTELI!
<UAK> En. mutta sinä olet.
<Bushmeister> SOITTAKAA GUINNESIN ENNÄTYSTENKIRJAAN! UAK AJATTELI!
<Bushmeister> Oh, wait, eikä ajatellut. Väärä hälytys
<UAK> Sinut tosiaan voisi hirttää kattoon ja käyttää hiekkasäkkinä.
<Bushmeister> Joh, jos sinun narukäsilläsi mitään nostettaisiin
<Bushmeister> Tai edes lyötäisiin
<UAK> naru Hoohohoh
<UAK> s****nan itserakas oelle.
<UAK> Luulet olevasi joku kova eli tällainen: Vittuux te mulle uhootte p****le!!! Mä oon kivespusii meisteri ja v***u mä vedään kaikkii turpiin s****na. v***u mä oon kova viinex te mulle homot hä?
<Bushmeister> Ehkä, mutta ainakin oikeinkirjoitusta osaava pelle
<UAK> satanan raggari
<Bushmeister> En, vaan olen tälläinen "kova": UAK, olet säälittävä lapsi, josta ei saa puolijärkevää ajatusta irti edes kirveen ja jääpiikin kanssa. Nauraisin sinulle jos enää pystyisin, mutta paha kyllä nauruvarastoni on ehtynyt sinuun jo ajat sitten
<UAK> Oho
<UAK> Aha
<UAK> v***u ja sinä istut 24 tuntia tietokoneella ja sinulla ei järkeä ole päässä pennin vertaan.
<UAK> Ja empä usko että olet mikään 17w tai mikä olikaan
<UAK> eine sentään noin vammaisia ole kuin sinä
<Bushmeister> Juh, olen oikeasti 70
<UAK> v***n kovis
<Bushmeister> Missä?
<Bushmeister> Niin, ja vaikka minulla ei olisi järkeä päässä pennin vertaa, minun ei tarvitse ottaa velkaa vain ollakseni tyhmä, kuten sinä
<UAK> Mitä h**vetin velkaa?
<Bushmeister> *huoh*
<Bushmeister> Ja taas meni sinulta ohi
<Bushmeister> tosin, ei ole uutta se
<UAK> Plää Plää
<UAK> h**vetin mielisairas miten pystyt kirjoittamaan pakkopaidan alta
<UAK> ?
<Bushmeister> Nähtävästi helpommin kuin sinä
<Bushmeister> Tai sitten asiaan auttaa se että minä osaan suomen kieltä ja sinä et
<Bushmeister> Mene ja tiedä
<UAK> minulla ei ole pakkopaitaa
<UAK> hmm.. miten sitten olet vastannut tekstiini ellen osaa suomea?
<Bushmeister> Nähtävästi tässä tuli todistetuksi että jos miljoona apinaa hakkaamassa näppistä riittää Shakespearen kirjan kirjoittamiseen, yksi apina hakkaamassa näppistä riittää UAK:n viestin tekemiseen
<UAK> Haista sinä p**ka maailman ärsyttävin ihminen tee itse murha nauttisin siitä kun tuollainen homo haudataan
<Bushmeister> Ehkä, tosin vain siinä tapauksessa että olisit tarpeeksi vanha matkustaaksesi yksin hautajaisiin
<Bushmeister> Tai no
<Bushmeister> Tarkemmin ajateltuna
<Bushmeister> Jos olisit tarpeeksi vanha ettei sinun tarvitsisi ottaa päiväunia hautajaisten aikaan
No such nick
Session Close: Fri Jul 30 22:40:28 2004

Session Start: Fri Jul 30 23:00:38 2004
Session Ident: UAK
Session Ident: UAK (~moi@212.182.204.221)
<UAK> Jaha Jaha
<UAK> !!
<Bushmeister> ?
<Bushmeister> Mitä nyt
<Bushmeister> TAAS?
<UAK> Mitä h****ttiä sinä lähetit minulle PM:änä
<UAK> Jotain v***n hymiöitä ja HOMO HOMO HOMO HOMO perään
<Bushmeister> ?
<Bushmeister> Hmm, en ainakaan tainnut
<Bushmeister> Otatko screenshotin todisteeksi?
<UAK> Lähetit jotain paskaa
<UAK> minulle PM:nä
<UAK> En minä osaa
<Bushmeister> Ota toki screenshot ja lähetä adminille
<Bushmeister> No voi-voi
<UAK> =)
<UAK> En minä siellä foorumilla enään mitään tee menen heti pyytämään banneja Adminilta ):
<Bushmeister> Teeppä se ja paranna maailmaa
<UAK> No enpäs teekkään
<UAK> koska heitit tuollaisen kommentin
<Bushmeister> Harmi
<UAK> Siitäs sait alamaailman Raiskaaja
<Bushmeister> :O
<Bushmeister> Nyyh
<Bushmeister> Tuo oli rumasti sanottu
<UAK> Jesh
<UAK> Saksalainen perseen reikä
<UAK> Inut ohikulkijoilta kahvia saksan kielellä Ja ohi kulkijat kuiskivat toisilleen *Saksalainen perseen reikä*
<UAK> Hähähähä
<Bushmeister> MISTÄ ARVASIT? :O
<UAK> No kun tulit kerran vastaan niin potkin sinua päähän sitten olit pelkkää verimössöä ja heitin kahvit päällesi
<Bushmeister> :OOOO
<Bushmeister> SE OLIT SINÄ?
<Bushmeister> OMGOMGOMGOGMGOGMGOMG
<UAK> Ja yksi päivä yritit raiskata Torrie Wilsonia muttas e potkas sua kulleille.
<Bushmeister> häpeällisin hetkeni
<UAK> *se
<UAK> Totuus on että olet pikku runkku raiskaaja umpi homo v***n Broman
<Bushmeister> Niin, niin olen Eli olen isäsi
<Bushmeister> Pitihän tämäkin joskus kertoa
<Bushmeister> Kait nyt on paras aika siihen
<Bushmeister> Noh, poikani, miten on mennyt?
<UAK> Iho umpeen isäni on kuollut
<Bushmeister> Noh, ei noin saa isäukostasi puhua. Kyllä minä vielä hengitän
<UAK> Iho umpeen
<Bushmeister> Noh! Poika!
<Bushmeister> Et saa jälkiruokaa tänään
<UAK> Haista p**ka
<Bushmeister> Ja menet ennen Pikku Kakkosta unille
<UAK> Turpakiinni
<Bushmeister> POIKA!
<Bushmeister> Nyt alat käyttytyä tai saat piiskaa
<UAK> Haista sinä v***u alamaailman roisto
<Bushmeister> POIKA! Minähän sanoin että isän työstä ei puhuta kotona
<UAK> Haista p**ka
<UAK> Laitan nämä tekstit nettiin
<Bushmeister> Noh, kävin huoneessasi, se riitti
<Bushmeister> Laitappa
<Bushmeister> Sehän vasta ihanaa olisikin
<Bushmeister> Saisivat kaikki ihastella sinun terveitä keskustelutaitojasi
<Bushmeister> Laajaa sanavarastoasi, joka käsittää sekä sanat "haista", "p**ka" että "turpa kiinni"
<Bushmeister> Sekä ennen kaikkea mahtavasti perusteltuja argumenttejasi, jotka taivuttavat jopa rautakanget tieltään
<UAK> Voi vee
Session Close: Fri Jul 30 23:19:10 2004



Ei hemmetti tuolle nauroin aikapaljon, eniten tuolle lopulle ''Niin, niin olen eli olen isäsi.'' siitä eteenpäin.
Vaikken kyseisestä olennosta pidäkkään ainakaan ensivaikutelman perusteella, niin jos sen isä on oikeasti kuollut, niin moinen leikinlasku kyseisellä asialla ei ole kaikista järkevintä hommaa.
Hahahaha Ei jumalauta, pitäisi käydä useammin irkissä.
Olin afk jossain ja sisään poksahtaa "~EazyKunin@dynip-A-50.vsp.fi":

[16:40:49] <koDAK> Hyppynen
[16:40:54] <koDAK> drugs..?
[16:41:43] <koDAK> I'm your english friend, wanna buy some drugs?
[16:42:54] <koDAK> You are known by helsingfors metro...
[16:43:25] <koDAK> You are hot stuff posses..
[16:43:36] <koDAK> *in..
[16:44:23] <koDAK> You wanna sell some clouds?
[16:45:07] <koDAK> My posses want you..
[16:45:40] <koDAK> My posse want to kill you
[16:46:24] <koDAK> If you don't answer I kill you
[16:46:43] <koDAK> I leave in two minutes..
"You wanna sell some clouds?" Tuohon ei voi sanoa muuta kuin "Wow, that's money!"
Cloud. Ei oikeesti, cloud! Toi oli kaikkien aikojen juttu. Nauroin (ja nauran edelleen) ihan kipeenä. Cloud.
Bushmeister \o/
UAK \o/

Kiitos ketusti näistä pimeiden talviöiden piristyksistä, joita jatkuvalla tarmolla syydätte tänne "alamaailman raiskaajien" pimeimpiin onkaloihin, jotta voisimme nauttia kerran elämässämme!

Tack.
Nyt kaikkeen on saatu selitys

(14:08:03) <dontirri> soitan bassoo
"A.K." kirjoitti:
Nyt kaikkeen on saatu selitys

(14:08:03) <dontirri> soitan bassoo

MInä myös. \o/
Tuo UAK:n ja Bushmeisterin juttu oli hyvä!
en ole moneen kuukauteen nauranut näin paljon.
Repesin niin, että kahvit lenti komeassa kaaressa lattialle kun luin tuon kohdan.--> ''<Bushmeister> Jos olisit tarpeeksi vanha ettei sinun tarvitsisi ottaa päiväunia hautajaisten aikaan ''
Tuo ''olen sinun isäsi'' oli kyllä kanssa ihan helvetin hyvä.
Yksinkertaisesti loistavaa.
Session Start: Sun Jul 23 00:56:58 2006
Session Ident: Eazy-E^
[00:56:58] Session Ident: Eazy-E^ (EazyE@kaasu.net)
[00:56:58] <Eazy-E^> jaaha
[00:57:00] <Eazy-E^> cloud poika
[00:57:10] <Eazy-E^> mtiäs HINURI
[00:57:21] <Eazy-E^> hä
[00:57:22] <Eazy-E^> hä
[00:57:23] <Eazy-E^> hä
[00:57:23] <Eazy-E^> hä
[00:57:24] <Eazy-E^> hä
[00:57:26] <Eazy-E^> hä
[00:57:27] <Eazy-E^> hä
[00:57:29] <Eazy-E^> hä
[00:57:30] <Eazy-E^> hä
[00:57:30] <Eazy-E^> hä
[00:57:31] <Eazy-E^> hä
[00:57:34] <Eazy-E^> hä
[00:57:36] <Eazy-E^> h
[00:57:38] <Eazy-E^> hä
[00:57:40] <Eazy-E^> hä
[00:57:42] <Eazy-E^> hä
[00:57:44] <Eazy-E^> hä
[00:57:46] <Eazy-E^> hä
[00:57:48] <Eazy-E^> hä
[00:57:50] <Eazy-E^> h
[00:57:52] <Eazy-E^> ähä
[00:57:55] <Eazy-E^> hä
[00:57:56] <Eazy-E^> hä
[00:57:59] <Eazy-E^> häh
[00:58:00] <Eazy-E^> äh
[00:58:03] <Eazy-E^> hä
[00:58:04] <Eazy-E^> hä
[00:58:05] <Eazy-E^> hhäh
[00:58:08] <Eazy-E^> h
[00:58:10] <Eazy-E^> ähhä
[00:58:13] <Eazy-E^> hä
[00:58:14] <Eazy-E^> häh
[00:58:16] <Eazy-E^> häh
[00:58:19] <Eazy-E^> häh
[00:58:20] <Eazy-E^> äh
[00:58:23] <Eazy-E^> hähhä
[00:58:23] <Hyppynen> moro
[00:58:24] <Eazy-E^> häh
[00:58:26] <Eazy-E^> ähhähähähä
[00:58:28] <Eazy-E^> ähähäh
[00:58:31] <Eazy-E^> äh
[00:58:32] <Eazy-E^> äh
[00:58:34] <Eazy-E^> hä
[00:58:36] <Eazy-E^> hä
[00:58:49] <Eazy-E^> ego ukko
[00:58:50] <Eazy-E^> terve
[00:59:07] <Hyppynen> mitäs uak
[00:59:27] <Eazy-E^> omg
[00:59:35] <Eazy-E^> oot säki naru¨
[00:59:37] <Eazy-E^> kerä
[01:00:09] <Eazy-E^> huume pelle
[01:00:16] <Eazy-E^> jotai halapaa pilvee
[01:00:22] <Eazy-E^> hyhhyh
[01:00:29] <Eazy-E^> jos sellasii vetää nii ees laadukast
[01:00:57] <Hyppynen> onks sulla laadukasta comptonin "cloudia" bongissa
[01:01:05] <Eazy-E^> en polta
[01:02:13] <Eazy-E^> jotenki meitti aavostaa et tätä pastetaa johoki
[01:02:21] <Hyppynen> joo joo
[01:02:30] <Hyppynen> kelasin pistää alertiin kun satun just olee siellä
[01:03:16] <Eazy-E^> hoh
[01:03:40] <Eazy-E^> ekkös sä o lähteny
[01:03:43] <Eazy-E^> KU MODE oikeukset läks
[01:03:47] <Eazy-E^> no iha oikee
[01:03:54] <Eazy-E^> olitki slelane kahen sanan spämmeri
[01:04:03] <Hyppynen> joo sain tarpeekseni
[01:04:09] <Eazy-E^> niiku modet läks
[01:04:17] <Eazy-E^> olit siel vaa mahtailemas pilven poltollas
[01:04:22] <Hyppynen> toki
[01:04:27] <Eazy-E^> ja enää et voinu muokkail toisten viestei ni lähit
[01:04:32] <Hyppynen> aivan
[01:04:36] <Hyppynen> mitä siel nyt muuten tekee
[01:06:21] <Eazy-E^> ......
[01:06:22] <Eazy-E^> .....
[01:06:32] <Eazy-E^> meeks heittää alerttii vähä setti vai
[01:06:35] <Eazy-E^> pell
[01:06:36] <Eazy-E^> e
[01:06:39] <Hyppynen> juu
[01:07:11] <Eazy-E^> "MOON HYPPYNE, MC ON MUN NICKKI JA HOUSUIS VITUN PIENI DICKKI, AIN PÄIVISN MPOLLA HURISTELEN JA ILTASI TYTTÖJÄ PUSITELEN"
[01:07:16] <Eazy-E^> tai puristelen
[01:07:17] <Eazy-E^> iha sama
[01:07:39] <Hyppynen> ei mulla oo mopoa
[01:09:12] <Eazy-E^> vo viimine ei ainakaa pidää paikkaas =)
[01:09:15] <Eazy-E^> eka ja toka kyl
[01:09:57] <Eazy-E^> mä hesaan muutin mikkelistä tytöt ne tykkää mun kikkelistä
[01:10:08] <Eazy-E^> taino sun kohallas kyö pojat =o
[01:10:13] <Hyppynen> aika kovaa settiä
[01:10:25] <Hyppynen> kyllä sä nyt bätläät mut suohon
[01:10:37] <Eazy-E^> no kylläpä sä ny hauskuutat mut pois tuolilta
[01:11:09] <Hyppynen> "hei, mä oon uak...
[01:11:14] <Hyppynen> "ja mä oon...
[01:11:21] <Hyppynen> "...tosi pelle jätkä"
[01:11:27] <Hyppynen> PWND
[01:12:29] <Hyppynen> hahaa kissa tais viedä kielen!
[01:12:29] <Eazy-E^> voi ejesus
[01:12:36] <Eazy-E^> vitun pässihain juotavaa
[01:12:59] <Eazy-E^> viedä kielen vittu mie en ainakaa tartte kirjotuksee kieltä
[01:13:18] <Eazy-E^> mut sä taidat nuolla näppikset vanhoi mälli tahroi ja siin sit samal kiirjotat
[01:13:36] <Hyppynen> siinä menee yleensä monta tuntia
[01:15:12] <Hyppynen> et taida pystyä bätläämään takasin!
[01:15:14] <Eazy-E^> no joo ei kiinnosta
[01:15:45] <Eazy-E^> oot just tollane ares
[01:15:52] <Hyppynen> vai niin
[01:15:53] <Eazy-E^> nytki se selitti ku se on nähny nwan videot tuoreina
[01:15:55] <Eazy-E^> voi jeesus
[01:16:10] <Hyppynen> eiks ares oo sun mielestäs true nigga
[01:16:11] <Eazy-E^> Minä näin heidän videonsa jo silloin kun se oli tuore
[01:16:13] <Eazy-E^> HAHAHAHAH
[01:16:15] <Eazy-E^> mikä jätkä
[01:16:28] <Eazy-E^> sitse koodaa 1h/120e
[01:16:33] <Eazy-E^> pitäis jo aika rikas ol
[01:16:40] <Hyppynen> ai oikeesti
[01:16:50] <Eazy-E^> nii
[01:17:18] <Hyppynen> vois kysyä sitten että mihin ne kaikki rahat muka menee
[01:17:25] <Hyppynen> kun ei se jätkä tunnu tekevän mitään
[01:17:38] <Eazy-E^> pitäiskö tehä
[01:17:45] <Eazy-E^> eise mitää töit ees jaksais tehä
[01:17:46] <Hyppynen> ei kai
[01:17:53] <Eazy-E^> ellei se sit liity koneesee istumisee
[01:17:54] <Hyppynen> jos on true nigga ni voi vaan chillaa
[01:18:02] <Eazy-E^> hyi vittu ootko joku neeekeri
[01:18:20] <Hyppynen> luulin et sä kunnioitat niitä
[01:20:16] <Hyppynen> ollaanko me lopetettu, mä voisin nyt kopioida tän kaikkien mun WrestlingAlert-ystävien ja ystävättärien nähtäväksi
[01:20:49] <Eazy-E^> no aaha
[01:20:53] <Eazy-E^> kopioi vaa
[01:21:01] <Eazy-E^> ei kiinnosta mitkää alertin natural pojat
Session Close: Sun Jul 23 01:21:08 2006
UAK:stahan voisi tehdä väitöskirjan.
UAK pyysi osoitettani mesessä äsken listalle. Riemua.

Kameli sanoo:
jaha, UAK
Kameli sanoo:
homie
Kameli sanoo:
wanna sell some clouds?
Eazy-E sanoo:
wassup
Kameli sanoo:
mites oot chillaillu?
Eazy-E sanoo:
omg
Kameli sanoo:
hyppynen pastesi teidän keskustelun muthafuckin' wa:han
Eazy-E sanoo:
suuri menetys
Kameli sanoo:
heitäs vähä settii? jotai räppiä siitä huumenörtistä?
Eazy-E sanoo:
e

-------------------------------------------------------------------------

Hö. Eazy-UAK ei näyttänyt häikäiseviä taitojaan. Voi jukupätkä. Olipa tylsä.
Haha, saipahan hyvät naurut. Tosin väsymys vaikuttaa kanssa asiaan.
"@ MSN" kirjoitti:
UAK: Moro
Natural: mo
UAK: reggaas mun foorumile siel on shoutboxi
****LINK****
Natural: jee, en rekkaa
UAK: mix xD?
Natural: Ei räppi jaksa kiinnostaa...
UAK: on siel muutaki! kato vaikka vapaa osio.
Natural: En jaksa nytten..
UAK: Mix?
Natural: ei huvita. meen ny...

Siitähän on tullut "x" ja "xD" miehiä. Ei olisi uskonut..

Katsahdin sen foorumin ja siellä oli ylin aihe G-Unit ja sen jälkeen G-Unot. Ja vielä lisää joitain räppäreitä, ja sitten alimpana, "Yleinen räppikeskustelu". Miksei kaikkia voitu laittaa samaan? Tai edes artisti/bändit yms. :S
"JDub" kirjoitti:
kuva

Jatketaan sitä kuolleen hevosen ruoskimista!

This.
It's a comeback...
I CAN SMELL IT!!!!
"Velocity" kirjoitti:
It's a comeback...
I CAN FEEL IT!!!!
UAK on nähtävästi Alertin suurin legenda, hänen viesteistään saa iloa päivään
Taitaa olla aika turhaa yrittää selittää näille kahdelle mitään hirvittävän monimutkaista, mutta for your benefit, I'll tell you something about planning ahead.

[01:16:15] <Eazy-E^> mikä jätkä
[01:16:28] <Eazy-E^> sitse koodaa 1h/120e
[01:16:33] <Eazy-E^> pitäis jo aika rikas ol
[01:16:40] <Hyppynen> ai oikeesti
[01:16:50] <Eazy-E^> nii
[01:17:18] <Hyppynen> vois kysyä sitten että mihin ne kaikki rahat muka menee
[01:17:25] <Hyppynen> kun ei se jätkä tunnu tekevän mitään


Jep. Laskutan koodaamisestani 120 euroa tunnilta. Se ei ole itse asiassa edes erikoisen paljon. Se tuntuu ehkä hirvittävän kovalta, mutta se johtuu vain siitä, että teillä ei ole perspektiiviä.

Ensinnäksin, se että laskutan 120 euroa/tunti, ei tarkoita, että minä nostaisin palkkaa 120 euroa tunnilta. Siihen liittyy kuluja. Ensinnäkin firman tiloista pitää maksaa vuokraa, tämä kone, jota käytän maksaa, markkinointi maksaa ja firman infrastruktuuri maksaa (esim. kirjanpito, toimitusjohtaja, palvelimet ja niin edelleen). Firma haluaa tietenkin myös katteen. Siitä mitä jää jäljelle tuon jälkeen, voisi maksaa palkkaa, mistä taas pitää sitten laskea pois kaikki palkan sivukulut. Voisin maksaa itselleni ehkä sellaista 50 euron tuntipalkkaa tuon perusteella.

... mutta enpäs maksa.

Asioita saa miettiä eteenpäin. Firmalla on yksi kokopäiväinen koodari, jolle pitää maksaa palkkaa. Niinpä se mitä minä tuotan menee sille koodarille. Minä elän opetuksesta saamallani palkalla. Tuo mitä tienaan menee tuotekehitykseen. Miksi nostaisin nyt parin vuoden aikana palkkaa noin 10 000 euron verran, jos voin uhrata sen tienatakseni joitain satoja tuhansia? Ehkä huomattavasti enemmänkin?
Ah, nannaa silmille.
Voi Kyösti Kallio, parasta UAK-rallia pitkään aikaan!