Foorumiarkisto

← Painijat

Finlay

Finlay, irlantilaisamerikkalainen mies, joka rakastaa tappelua.

Itse en ole kovin tutustunut miehen taustoihin, mutta Lance Storm sanoi että mies on ollut tauolla 6 vuotta. Kun ensimmäistä kertaa näin Finlayn promoja, pyöräytin silmiäni, kun ilmeisesti tiedossa oli taas uusi tulokas Smack Down rosteriin pushattavaksi Lashleyn, Boogeymanin ja Kennedyn lisäksi.

Silmäni aukesivat jo ensimmäisen matsin aikana. Finlay vs Hardy oli aluksi vaan jännäämistä siitä, että squashataanko Hardy. Tuloksena oli tasokas matsi ja lopussa Finlay joutui rajun tyylinsä vuoksi diskatuksi ja näytti tuomarille, että mistä se diskaus pitäisi tulla. Sääntöjen vastainen kapinointi on tuonnut yleisöltä poppeja mm. Stone Coldille, mutta Finlay on niin pahiksen näköinen, että normaalin areenakatsojan lienee hankala hurrata hänelle, oli sitten kyseessä kuinka taitava ja kova mies tahansa. Myöhemmin tuli ottelu Benoit'a vastaan. Sain heti kylmät väreet heti kun tajusin, että Benoit kohtaa Finlayn. Nämä kaksi miestä oli kuin luotu toisilleen ja minun puolestani heidät voisi laittaa Wrestlemaniaan tappelamaan keskenään. Finlay osaa painia aidon näköisesti, omaperäisesti ja viihdyttävästi, ulkonäkö ja mikkitaidotkin ovat kohdallaan.

Mitä tiedätte Finlaystä minua enemmän ja mitä mieltä olette hänestä?
http://www.obsessedwithwrestling.com/pr ... inlay.html

Siinäpä jotain tietoa ukosta. Oli kyllä oikein mahtava nähdä hänet matsaamassa Benoitia vastaan. Toivottavasti kehittävät miesten välille feudin, sillä ensimmäinen ottelu, vaikka tyngäksi jäikin oli varsin kivaa katsottavaa. Finlay on mielestäni hyvä lisä Smackdownin rosteriin.
Pitää varmaan heittää perinteinen "liian vanha, ei voi koskaan voittaa isointa vyötä kun on liian vanha, ei varmaan kovin pitkään enään paini kun on niin vanha. Sehän on yli 40 = kuollut"

Tai sitten ei
Njäh, minulle Finlay tuo mieleen vain jonkun tylsän eurooppalaisen poliisi sarjan.

Sydän itki verta kun ensimmäinen matsi oli Hardyä vastaan eikä Matt vienyt voitto.
Itseasiassa nimenomaan Matt vei voiton.
"Kameli" kirjoitti:
Itseasiassa nimenomaan Matt vei voiton.


Niin muttei puhtaasti..
Diskaus ei ole minulle voitto.
Anteeksi että tuli pieni tarkoitusvirhe.
"Kratos" kirjoitti:
Njäh, minulle Finlay tuo mieleen vain jonkun tylsän eurooppalaisen poliisi sarjan.

Sydän itki verta kun ensimmäinen matsi oli Hardyä vastaan eikä Matt vienyt voitto.


Tuossa matsissahan Matt vain löysäili ja diivaili, kun Finlay teki työt. Kun katsoi Finlayn ja Benoitin matsia jossa molemmat olivat kunnolla mukana, niin näkee Finlayn olevan ihan pätevä kaveri kehässä. Matt voisi taas ottaa itseään niskasta kiinni ja painia sata lasissa.
"Crane" kirjoitti:
"Kratos" kirjoitti:
Njäh, minulle Finlay tuo mieleen vain jonkun tylsän eurooppalaisen poliisi sarjan.

Sydän itki verta kun ensimmäinen matsi oli Hardyä vastaan eikä Matt vienyt voitto.


Tuossa matsissahan Matt vain löysäili ja diivaili, kun Finlay teki työt. Kun katsoi Finlayn ja Benoitin matsia jossa molemmat olivat kunnolla mukana, niin näkee Finlayn olevan ihan pätevä kaveri kehässä. Matt voisi taas ottaa itseään niskasta kiinni ja painia sata lasissa.


Enpä nyt sanoisi että Finlay kaikkea töitä teki.
Ja mitä tekemistä Matilla oikeastaan olikaan kuin ottaa aika säännöllisesti Enkä ihmettele vaikka Matilla tekisi mieli löysäillä kun hänet on alennettu pelkäksi jobbariksi ja turpaanottajaksi.
Finlay on tällä hetkellä oikeastaan suurin syy katsoa Smackdownia. Toki Benoit ja Angle kiinnostavat, mutta tällä hetkellä he pyörivät vähän väärien painijoiden seurassa. Finlayta taas pushataan mukavasti, ja poikkeuksellisesti moniin muihin heel-pusheihin verrattuna Finlay saa homman toimimaan, vaikka pitäisi piestä kääpiöitä tai vastaavia. Kaikkien Bookereiden, Hardyjen ja Jordanien keskellä Finlay on se äijä, joka vaikuttaa uskottavalta. Esim. Hardcore Holly näyttää Fit Finlayn rinnalla kaksijalkaiselta Zack Gowenilta. Ja tokihan hän painia osaa. Otteissa on samaa stiffiyttä kuin esim. Benoit'lla ja Regalilla parhaimmillaan, mikä yhdistettynä yhtä varmannäköiseen työskentelyyn saa homman näyttämään tehokkaalta ja viihdyttävältä.

Monien fanien kiinnostus suuntautuu painin kannalta epäolennaisiin asioihin, joten itseäni ainakin kiinnostaa aikas paljon painijoiden ja muiden alalla olevien näkemykset ja arvostus toisiaan kohtaan. Enkä tarkoita, että pitäisin vaikka Sid Viciousta hyvänä, vaikka Hogan niin yrittäisi sanoa. Esimerkkinä uskottavasta kommentista James Beardin (infoa miehestä: http://en.wikipedia.org/wiki/James_Beard_(wrestling) ja tosiaan sulkeet mukaan urliin, koska muuten tulee väärän miehen tiedot) näkemys Finlaysta, minkä lainasin toiselta foorumilta:
I worked with Fit in Germany.....Great guy and one of the best ring technicians I've ever been around. If you want a lesson in psychology, he's a guy who can deliver it. I love the way he works a body and the fact that he doesn't go to the same thing everyone else does. I mean, he'll work a neck or a back instead of the typical arm and leg and he does it in a way that really makes the point...Great stuff.....

He's quite a character as well and plenty tough inside or outside the ring. He was a lot of fun to hang with outside the arena....It's good, for me, to see them giving a guy like Fit a place and letting him do it his way.....That's the one good thing I can say about WWE right now....
Finlay ja Lashley rakentavat tällä hetkellä erittäin hyvää feudia Wrestlemaniaa varten. Pakko nostaa heille hattua tässä onnistumisessa, koska he ovat cardin tuntemattomin parivaljakko sinkkumatseissa ja ilman onnistunutta feudia tämä matsi olisi ollut tod. turha WM:ssä. Hyvää intensiteettiä molemmilta. Mukava katsoa WM:ää kun Finlay jobbaa Lashleylle vajaan kymmenen minuutin matsin, jossa painetaan sata lasissa alusta alkaen.

EDIT: Näinkähän jää tämä herkkupala Wrestlemanian cardin ulkopuolelle kokonaan.
"Ressler" kirjoitti:
Finlay, irlantilaisamerikkalainen mies, joka rakastaa tappelua.

Itse en ole kovin tutustunut miehen taustoihin, mutta Lance Storm sanoi että mies on ollut tauolla 6 vuotta. Kun ensimmäistä kertaa näin Finlayn promoja, pyöräytin silmiäni, kun ilmeisesti tiedossa oli taas uusi tulokas Smack Down rosteriin pushattavaksi Lashleyn, Boogeymanin ja Kennedyn lisäksi.

Silmäni aukesivat jo ensimmäisen matsin aikana. Finlay vs Hardy oli aluksi vaan jännäämistä siitä, että squashataanko Hardy. Tuloksena oli tasokas matsi ja lopussa Finlay joutui rajun tyylinsä vuoksi diskatuksi ja näytti tuomarille, että mistä se diskaus pitäisi tulla. Sääntöjen vastainen kapinointi on tuonnut yleisöltä poppeja mm. Stone Coldille, mutta Finlay on niin pahiksen näköinen, että normaalin areenakatsojan lienee hankala hurrata hänelle, oli sitten kyseessä kuinka taitava ja kova mies tahansa. Myöhemmin tuli ottelu Benoit'a vastaan. Sain heti kylmät väreet heti kun tajusin, että Benoit kohtaa Finlayn. Nämä kaksi miestä oli kuin luotu toisilleen ja minun puolestani heidät voisi laittaa Wrestlemaniaan tappelamaan keskenään. Finlay osaa painia aidon näköisesti, omaperäisesti ja viihdyttävästi, ulkonäkö ja mikkitaidotkin ovat kohdallaan.

Mitä tiedätte Finlaystä minua enemmän ja mitä mieltä olette hänestä?


Aluksi olin häneen vähän epävarma, mutta nyt olen alkanut kannustaa häntä sammala lailla kuin Ken Kennedyäkin, silloin kun tuli SmackDown!:iin.
Finlay vakuuttaa lupaavalta tulevaisuutta katsoen. Mies on kyllä tosin melko vanha. Finlaylle voisi tulla face-turn ja odotettu push. Juonikuvio King Bookirin kanssa olisi hyvä juttu...
Minulle oli aika yllättävää, että Finlay voitti United States mestaruuden Lashleyltä vaikka tosin huijasikin. Finlayn painimista on hauska katsella, hänellä on hyvin erikoinen, mutta selvästikin tehokas tyyli painia. Mies alkaa tosin olemaan aika iäkäs.
Youtube näytti, että Finlay syntyi vuonna 1958, eli mies on jotain 48-49 vuotias.
"Nithian" kirjoitti:
Youtube näytti, että Finlay syntyi vuonna 1958, eli mies on jotain 48-49 vuotias.


Onhan miehellä ikää, mutta taitoja ja karismaa senkin edestä.
Kyllä, mutta uskon hänen pian joutuvan eläkkeelle
"Nithian" kirjoitti:
Kyllä, mutta uskon hänen pian joutuvan eläkkeelle
Kuinka niin? Mies näyttää olevan ihan hyvässä kunnossa ja painiihan Ric Flair vieläkin...
Jos ei loukkaantumisia satu niin Finlaylla on vielä ainakin 5 vuotta uraa jäljellä, ehkä enemmänkin
Jep. Vastahan hän WWE -kuvioihin tuli, joten miksi lähteä heti pois? Tosin painiahan Finlay on varmasti harrastanut monta kymmentä vuotta.
"Inkfish" kirjoitti:
Jep. Vastahan hän WWE -kuvioihin tuli, joten miksi lähteä heti pois? Tosin painiahan Finlay on varmasti harrastanut monta kymmentä vuotta.

Niinpä. Onhan hän WCW:ssä paininut ja WCW World Television mestaruudenkin voittanut.
Finlay toimi myös WWE:n roadagenttina aika pitkään ennen paluutaan kehään, joten mies oli jo valmiiksi tuttu kasvo backstagella ja varamasti Vincen suosiossa.
Valitettavia uutisia!!! Finlay tekee face turnin tulevaisuudessa ehkä. Huoh.. Tekisivät vaikkapa Kennedystä ennemmin. Ei Finlay siihen rooliin mun mielestä oikein sovi..
"Matias" kirjoitti:
"Nithian" kirjoitti:
Kyllä, mutta uskon hänen pian joutuvan eläkkeelle
Kuinka niin? Mies näyttää olevan ihan hyvässä kunnossa ja painiihan Ric Flair vieläkin...
Jos ei loukkaantumisia satu niin Finlaylla on vielä ainakin 5 vuotta uraa jäljellä, ehkä enemmänkin



No Natun matsit perustuukin suurimmalta osalta kusetukseen, chop blockkeihin ja choppeihin...
Mutta Ric Flair on legenda. Hänen matsit ovat tuon ikäiseksi erittäin hyviä ja osaa jopa saman verran liikkeitä, kuin Hulk Hogan ja John Cena. Ei moni tuon ikäinen siihen pysty. Ja Flairin karisma on jotain ennennäkemätöntä. Aina ollut.
En maininnut, että Finlaysta tulee kehno paska, päin vastoin. Finlayn tyyli vain nyt on vain rajumpaa. (Ja mies tekee muutenkin heittoja), että en usko miehen enään 50 vuotiaana enään niitä pystyvän tekemään, kun on vielä se Celtic Crosskin...
"Nithian" kirjoitti:

No Natun matsit perustuukin suurimmalta osalta kusetukseen, chop blockkeihin ja choppeihin...


Nii-in, mutta vaikka Natu ei paljoa ehkä teekkään, niin kyllä hän bumppia vielä ottaa kovasti vastaan ikäänsä nähden, ja se kertoo jo jotain.
Voisitteko selittää minulle miksi Finlay on niin hyvä? Minua itseäni alkaa kovasti nukuttamaan kun hänen tunnarinsa alkaa soimaan. Laittakaa vaikka 10 asiaa jotka tekevät Finlaysta loistavan painijan tällä hetkellä.
Vähän tuolla tuoreessa Hornswoggle-topicissa aihetta jo sivusin, mutta haluan tuoda tämän nyt esille täälläkin. Finlayn face-turn oli virhe WWE:ltä, koska

1) Finlay on luontainen heel. Hän on ulkomaalainen, joka on helppo tapa kerätä heattia aivan ilmaiseksi. Myös ulkoinen olemus huokuu negatiivista värettä.

2) Turn toteuttiin huonosti: hän vain pamahti faceksi, kun nuiji Seriesissä Khalin patukallaan.

3) Smackdown olisi tarvinnut vahvan Finlay-tyylisen heelin. Vahvoja faceja riittää... Rey, Batista, Undertaker, kANE, Hardy. Vahvoja heelejä on vain Edge ja MVP.

4) Miehen painityyli ei sovellu faceksi. Hän järjestelmällisesti murjoo vastustajansa palasiksi perinteisillä painiliikkeillä. Mitään huimia spotteja mies ei kykene luomaan (ne kuitenkin kuuluvat face-rooliin) Hän ei ole myöskään kovin hyvä myymään liikkeitä. Hyvikset kun tuppaavat ottamaan näitä beat-downeja vastaan.

5) 50-vuotias karski irlantilainen tanssimassa käsikynkkää kääpiön kanssa kehässä ei jostain syystä iske minuun.
Finlay iski heti WCW ajoilta. Hänen turpaanmättö tyylinsä on aina kiehtonut itseäni ja mikä sen parempaa kuin matsit William Regalia vastaan. Valitettavasti yleisö ei antanut kovinkaan suurta reaktiota vasta kun Hornswoggle näytti läsnäolonsa.

Face- turn kuullostaa pelottavalta. Ei se sovi hänen tyyliinsä, mutta annetaan ajan kulua ja katsotaan minkälaisessa asemassa hän on kolmen kuukauden päästä. Ja kuten What sanoi, turn toteutettiin melko heikosti. Hän jelppasi Hornya ja saa yleisön suosion Pikku Paskiaisen avulla. There´s your Face turn.

Yhteen asiaan en yhdy, Finlay on 49 vuotias (sori, nyt nussin pilkkua oikein olan takaa, mutta oli pakko päästää totuus valloilleen ) (Ärsyttää myöskin käyttää hymiöitä)
"What" kirjoitti:
2) Turn toteuttiin huonosti: hän vain pamahti faceksi, kun nuiji Seriesissä Khalin patukallaan.


Samaa mieltä. Mielestäni tämä muutenkin vaikuttaa hirveän epärealistiselta.

Jos paini olisi oikeaa, niin olisiko Finlay nyt oikeasti hyvis vain "koska hän hakkasi Khalia kerran"? Ajatteliko hän myöhemmin pukuhuoneessa, että "Hei! Minäpä taidan olla tästä lähtien hyvä kaveri, kun nyt kerran aloitin pahiksen hakkaamista!"?
"TheChosen" kirjoitti:
"What" kirjoitti:
2) Turn toteuttiin huonosti: hän vain pamahti faceksi, kun nuiji Seriesissä Khalin patukallaan.


Samaa mieltä. Mielestäni tämä muutenkin vaikuttaa hirveän epärealistiselta.

Jos paini olisi oikeaa, niin olisiko Finlay nyt oikeasti hyvis vain "koska hän hakkasi Khalia kerran"? Ajatteliko hän myöhemmin pukuhuoneessa, että "Hei! Minäpä taidan olla tästä lähtien hyvä kaveri, kun nyt kerran aloitin pahiksen hakkaamista!"?

Minusta tässä tääsen on järkeä. 'Woggle on tuollainen suloinen pieni rassukka ja Finlayn rakas ystävä. Kaikki isot pahat heel pojat kiusaavat 'Wogglea joten tietenkin Finlay tulee tätä puolustamaan. Tästä voi hyvinkin seurata se että kun Finlay on tarpeeksi puolustanut 'Wogglea ja ottanut tarpeeksi turpaansa tämän puolesta, hänellä pimahtaa ja hän antaa tällöin Hornylle kyytiä.
Tästä voi hyvinkin seurata se että kun Finlay on tarpeeksi puolustanut 'Wogglea ja ottanut tarpeeksi turpaansa tämän puolesta, hänellä pimahtaa ja hän antaa tällöin Hornylle kyytiä


Tämä voisi hyvin toimiakin, mutta yleensä tällaisten käänteiden seurauksena on feudi, jonka voittaa face. Finlay joutuisi siis jobbaamaan Hornswogglelle ellei kääpiölle sitten keksittäisi uutta facepuolista ystävää.

Finlay on mielestäni todella hyvä ja monipuolinen lahjakkuus. Hän taitaa painimisen edelleen iästänsä huolimatta ja karismaakin riittää. Kivoja backstage segmenttejäkin hän antaa. Irlantilainen kostaja perustaa painimisensa murjontaan ja vetää siinä samalla todella näyttäviä heittoja ja lukkoja. Ikä toki on miinusta, mutta jos homma toimii näin hyvin ilman loukkaantumisia ja muuta niin miksi lopettaa? Isompia miinuksia miehestä on vaikea edes keksiä!
Tämä voisi hyvin toimiakin, mutta yleensä tällaisten käänteiden seurauksena on feudi, jonka voittaa face. Finlay joutuisi siis jobbaamaan Hornswogglelle ellei kääpiölle sitten keksittäisi uutta facepuolista ystävää.

Ei välttämättä heelin tarvitse hävitä. Minusta Reyn ja Finlayn feud jäi hieman kesken, ja kuka olisikaan parempi babyface puolustamaan pikkuwogglea kuin ReyRey? Finlay veisi voiton ja tämän seurauksena Woggle ja Rey joutuisivat jättämään SD:n. Pikkumiehet keräisivät sympatiaa kun ilkeä Finlay juhlisi kehässä ja Rey&Woggle tuhertaisivat surullisina takahuoneeseen.
Finlay on täysin paskasäkin roolissa tällä hetkellä. Kun ei muuta keksitä, niin hätäisesti WWE päättää tehdä Finlaysta facen ja Hornswogglen apurin. Toivoisin, että Finlaylle keksittäisiin jotakin järkevää tekemistä jatkossa.
Huoh, "paskasäkki" nimen merkitys alkaa laskemaan kun sitä käytetään 24/7 säännöillä. Pitäisikö sana hyllyttää joksikin aikaa kunnes sille keksittäisiin parempaa käyttöä?
"Kratos" kirjoitti:
Huoh, "paskasäkki" nimen merkitys alkaa laskemaan kun sitä käytetään 24/7 säännöillä. Pitäisikö sana hyllyttää joksikin aikaa kunnes sille keksittäisiin parempaa käyttöä?


Ihmiset eivät osaa käyttää sitä oikein. Finlay ja paskasäkki samassa lauseessa on miltei pyhäinhäväistys.
"Kratos" kirjoitti:
Huoh, "paskasäkki" nimen merkitys alkaa laskemaan kun sitä käytetään 24/7 säännöillä. Pitäisikö sana hyllyttää joksikin aikaa kunnes sille keksittäisiin parempaa käyttöä?


Noh, kieltämättä tuota termiä on käytetty viime aikoina hieman liikaakiin, mutta halusin vain ilmaista, ettei Finlaylle keksitä oikein tekemistä tällä hetkellä. Sinänsä minulla ei ole mitään Finlayn faceturnia vastaan. Se vain toteutettiin täysin väärällä tavalla kaikin puolin.
Pari asiaa:

1. Finlay ei ole missään vaiheessa varsinaisesti kääntynyt faceksi. Hän on jo jonkin aikaa, varmaan siitä asti kun Vincen poika paljastui, ollut enemmänkin betweeneri kuin täysipainoitteinen heel. Tottakai hän auttaa ystäväänsä, jonka hän aikoinaan toi koko firmaan, taistelussa jättimäistä lihavuorta vastaan, mutta se ei yksistään tee hänestä facea.

2. Jotkut valittavat Finlayn nykyisestä roolista. Turhaa jupinaa mielestäni, sillä Finlay teki paluun painikehiin vain ja ainoastaan siksi, että hän voisi auttaa tulevaisuuden tähtiä kehässä. Hän on onnistunut roolissaan todella mainiosti, mistä esimerkkinä Bobby Lashleyn uskomattoman nopea kehitys vihreästä kömpelyksestä ihan kelpo workeriksi. Ja nyt Finlay tekee todella arvokasta työtä Khalin kanssa. Ties vaikka jättikin oppisi jotain. Jos Finlay saisi jotain oikeaa pushia, se olisi väärin kaikkia kohtaan. Olkoonkin että hän ilman muuta ansaitsisi sen pushin, mutta siinä tapauksessa hän veisi paikan nuorelta ja nousevalta tähdeltä. Enkä usko, että Finlay itsekään haluaisi sitä, sillä kokeneena veteraanina hän tietää miten tämä bisnes toimii.
Ihan hyviä pointteja, mutta itse en näe, että Finlay saisi Khalista yhtikäs mitään irti... Eiköhän tuokin ottelu pääty yhtä nopeasti kuin se alkaakin, vai odotatteko todellakin tuota kohtaamista?
Odotusten takia suurin osa otteluista tulee paskaksi jos sitä heti pidetään paskana ennen kokonaista ottelua.
"sexyboy" kirjoitti:
Odotusten takia suurin osa otteluista tulee paskaksi jos sitä heti pidetään paskana ennen kokonaista ottelua.


No joo. On se hieman typerää tuomita ottelu, ennen kuin se edes on alkanut, mutta kun SS:ssä nähtiin jo Khali versus Woggle, niin en kovin lämmennyt kuultuani tästä bookkauksesta. Tietenkään emme tiedä varmasti, että saako Finlay Khalista jotakin irti. Minulla on vain omat visioni tästäkin
"JVDS" kirjoitti:
Ihan hyviä pointteja, mutta itse en näe, että Finlay saisi Khalista yhtikäs mitään irti... Eiköhän tuokin ottelu pääty yhtä nopeasti kuin se alkaakin, vai odotatteko todellakin tuota kohtaamista?

En tarkoittanut mitään yksittäistä matsia, vaan systemaattista ja pitkäaikaista työstämistä. Uskon, että WWE käyttää Finlaya käytännössä personal trainerina feudivastustajiensa kanssa, sillä hän on saanut heitä kehitettyä niin hyvin. Tärkeänä tässä kehitysprosessissa on tietysti myös house show ottelut, joiden tuloksista näkee, että Finlay on ollut Khalin kanssa samassa matsissa lähes koko syksyn. Jos siinä ei opi mitään, niin ei sitten missään.
Finlayn nykyrooli jonkinlaisena Hornswogglen henkivartijana on vähän tyhmä, miehestä kun ois niin paljoon enempäänki. Tosin ehkä Hornswagglen suojelijoiksi on tulossa muitakin, viime RAWssa esim APA. (mikä oli aika hauskaa)
"JunkyardHog" kirjoitti:
Finlayn nykyrooli jonkinlaisena Hornswogglen henkivartijana on vähän tyhmä, miehestä kun ois niin paljoon enempäänki. Tosin ehkä Hornswagglen suojelijoiksi on tulossa muitakin, viime RAWssa esim APA. (mikä oli aika hauskaa)


Finlay saisi hoidella Khalin piiiitkälle sairaslomalle Armageddonissa, mutta tuskin tapahtuu. Tämän jälkeen Finlay mättäisi vielä Hornswogglen kanveesiin ja menee vaatimaan Vinceltä arvoistansa kohtelua. APA:n esiintyminen oli kyllä positiivinen yllätys. Saisivat heitäkin käyttää jatkossa.
saapi nähdä koska selviää että Hornswoggle ei olekaan mahonin lapsi vaan finlayn tai jotain....
"The Knob" kirjoitti:
saapi nähdä koska selviää että Hornswoggle ei olekaan mahonin lapsi vaan finlayn tai jotain....


No tulihan se sieltä