Foorumiarkisto

← Roskakori

Kuvallinen representaatio alertin jokaisesta trollista ikinä

kuva
Karvinen hoitaa homman kotiin
Loistavaa ja paikkaansa pitävää!
Ei helvata ku repesin! Loistavaa!
Voin sanoa, että repesin tuolle täysin.
Mahtava! Tosta lähti kyllä päivän repeäminen.
Ha haa Aika hyvä.
Pitääkin muuten paikkaansa.
Muuten paikkansapitävä mutta Karvisen reaktio Eskon häiriköintiin ei korreloi millään tavalla foorumin yleiseen reaktioon trolleihin.

Sarjakuvan esimerkki kylläkin on se ihannetapaus, tuon enempää huomiota ne eivät ansaitsisi.
Paatko pahakseks, että pistin http://www.kerrolisaa.com/cgi-bin/kl6.pl anonyymisti?


*Reps*
Kerrolisääkin on näköjään mennyt alkuajoista ryminällä alaspäin. Sitä se suosio teettää.
"Silly Cow" kirjoitti:
Kerrolisääkin on näköjään mennyt alkuajoista ryminällä alaspäin. Sitä se suosio teettää.


Totta. Ei uusien kuvien lisäystä ilman Conania ja Simpsoneita.
*sigh*
"Karmacoma" kirjoitti:
Paatko pahakseks, että pistin http://www.kerrolisaa.com/cgi-bin/kl6.pl anonyymisti?


Se kuva hyväksyttiin.
"Inkfish" kirjoitti:
"Karmacoma" kirjoitti:
Paatko pahakseks, että pistin http://www.kerrolisaa.com/cgi-bin/kl6.pl anonyymisti?


Se kuva hyväksyttiin.


Jeah, keskiarvo nyt 6,9. http://www.kerrolisaa.com/cgi-bin/kl6.pl?a=20&b=4871