En löytänyt aihetta yhdestä aailman parhaimmasta painijasta, Japanin omasta elävästä legendasta, Great Mutasta aka. Keiji Mutohsta.
Ei Muta, tämä kaveri joka vetää maailman parhaimman Shining Wizardin ja on mutenkin paras. Muta on paininut paljon Japanin ulkopuolella. hänet varmaan jotkut muistavat/tietävät WCW:stä, jossa on ollut tekemisissä muun muassa Stingin kanssa. Muta on myös vieraillut WWE:ssä(kait?), mutta mitä väliä mitä hän on amerikassa tehnyt sillä Japanissa ne parhaat on tapahtunut. Muta on painut enimmäkseen japanilaisessa NJPW ja AJPW, jossa hän myös nykyään painii nimellä Keiji Mutoh(aivan oikein, tekijänoikeusjuttuja) ja taitaa olla main eventteri.
Muta tunnetaan myös hänen tavaramerkki liikkeestää sylkäistä vihreää tai jonkin muun väristä ainetta ilmaan tai vihollisen naamaan. Muta tunnetaan myös aikasemmin mainitusta Shining Wizardista ja erilaisista kasvomaalauksitaan ja maskeistaan.
Mitä mieltä itse olette Mahtavasta Mutasta? Omasta mielestäni hän on paras japanilainen ja yksi maailman parhaimmista painijoista.
Huom. Kaikkia tietoja ei ole varmistettu. korjatka jos jotain on mielestänne väärin.
Ei Muta, tämä kaveri joka vetää maailman parhaimman Shining Wizardin ja on mutenkin paras. Muta on paininut paljon Japanin ulkopuolella. hänet varmaan jotkut muistavat/tietävät WCW:stä, jossa on ollut tekemisissä muun muassa Stingin kanssa. Muta on myös vieraillut WWE:ssä(kait?), mutta mitä väliä mitä hän on amerikassa tehnyt sillä Japanissa ne parhaat on tapahtunut. Muta on painut enimmäkseen japanilaisessa NJPW ja AJPW, jossa hän myös nykyään painii nimellä Keiji Mutoh(aivan oikein, tekijänoikeusjuttuja) ja taitaa olla main eventteri.
Muta tunnetaan myös hänen tavaramerkki liikkeestää sylkäistä vihreää tai jonkin muun väristä ainetta ilmaan tai vihollisen naamaan. Muta tunnetaan myös aikasemmin mainitusta Shining Wizardista ja erilaisista kasvomaalauksitaan ja maskeistaan.
Mitä mieltä itse olette Mahtavasta Mutasta? Omasta mielestäni hän on paras japanilainen ja yksi maailman parhaimmista painijoista.
Huom. Kaikkia tietoja ei ole varmistettu. korjatka jos jotain on mielestänne väärin.