Tehdäänpä topiikki Burchilista.
Ensin hieman tietoa:
Ennen WWE:hen tuloa Burchill paini euroopassa. Hän sai koulutusta FWA koulutus akatemiassa. Koulutuksen jälkeen hän paini monissa euroopan promootioissa mm. All Star Premier Promotions, WXW Germany ja British Championship Wrestling.
Sitten Burchill teki debyytin WWE Velocityssä. Hän liittoutui William Regalin kanssa ja otteli mm. Bobby Lashleytä ja Scotty 2 Hottya vastaan.
Aluksi hänellä ei ollut varsinaista gimmikkiä. Hän oli vain "Regalin Tag Team kumppani". Kun kaksikko lopetti taggaamiset, Burchill muutti gimmikkiään ja niin hänestä tuli merirosvo.
Siinä oli tieto. Nyt omaa tekstiä.
Kun näin Burchilin ekaa kertaa (Smackdown jakso Eddien muisto tilaisuuden jälkeen), ajattelin: "Taas yksi tusinapainijajobberi". Burchill erottui kunnolla vasta, kun hän rupesi merirosvoksi.
Ensin hieman tietoa:
Ennen WWE:hen tuloa Burchill paini euroopassa. Hän sai koulutusta FWA koulutus akatemiassa. Koulutuksen jälkeen hän paini monissa euroopan promootioissa mm. All Star Premier Promotions, WXW Germany ja British Championship Wrestling.
Sitten Burchill teki debyytin WWE Velocityssä. Hän liittoutui William Regalin kanssa ja otteli mm. Bobby Lashleytä ja Scotty 2 Hottya vastaan.
Aluksi hänellä ei ollut varsinaista gimmikkiä. Hän oli vain "Regalin Tag Team kumppani". Kun kaksikko lopetti taggaamiset, Burchill muutti gimmikkiään ja niin hänestä tuli merirosvo.
Siinä oli tieto. Nyt omaa tekstiä.
Kun näin Burchilin ekaa kertaa (Smackdown jakso Eddien muisto tilaisuuden jälkeen), ajattelin: "Taas yksi tusinapainijajobberi". Burchill erottui kunnolla vasta, kun hän rupesi merirosvoksi.