Tässä pieniä otteita erilaisilta foorumeilta:
.... Unissaan kaikkialle kuseminen on nähtävästi suosittua!
"maastonakki" kirjoitti:
Olimme koko perheen kanssa matkalla asuntoautolla.
Asuntoautossa oli kemiallinen vessa josta joutui maksamaan että sen sai käyttöön.
Yhtenä yönä äitini heräsi siihen että kävelin asuntoautossa.
Hän kysyi että mihin olin menossa. Vastasin että "vessaan".
Vessan ovi sulkeutui ja alkoi kuulua iloista lorinaa.
Äitini ajatteli että nyt tuli kallis juttu.
Aamulla äitini ja isäni menivät katsomaan: vessanpäntön vieressä oli kolo johon laitettiin vessapaperia.
Olin kusaissut sen piripintaan.
"Duxin" kirjoitti:
Joskus aikaa sitte olin lähteny unissani vessaan ja menny keittiöön ja avannut kaapin, jossa sillon säilytettii kattiloita. Ja kussu sinne.
Oli äitillä kiva siivoominen.
"Bullshit" kirjoitti:
Hmm... Sisko on lähtenyt pienempänä yöllä vessaan ja lorottikin roskapönttöön.
"Evil-Jimmy" kirjoitti:
No ei paljon mitään ole sattunut... Kerran kyllä kusin kolmi vuotiaana iskän kumppariin, ja mentiin just seuraavana päivänä mustikkaan
"Jabe" kirjoitti:
menin omasta sängystä olohuoneeseen ja mumisin ja sitten menin vessaan ja kusin pitkin seiniä
"LieroX" kirjoitti:
En itse ole, mutta kaveri on!
Se nukahti, jossain main keskiyötä taisi olla vessahätä, ja hän käveli unissaan, ja pissasi videonauhurin päälle!
Siinä meni videonauhuri!
"SonoBo" kirjoitti:
kaverille taas käy näitä unissa kävelyjä kaiken aikaa ja viimeinen on ollut ku se meni yläkerrasta ala kertaan ja isänsä oli ollu viel yöllä kattomassa telkkuu ja kysyny: "mihis joonas meet?" "mä meen ulos kuselle ku vessat on rikki" sinne se sitte meni pakkasee seisoo kuselle, vaikka vessat toimi oikein hyvin Very Happy isänsä oli vähä kahtonu ku hullua
"verenro" kirjoitti:
No kaveri oli unissaan menny niitten keittiöön ja siellä se rauhassa lorotteli sokerikulhoon.. XD
">>MangaMan<<" kirjoitti:
Näitä kun lukee nii repeää mukavasti, paras omani on olin nukkumassa (kerros-sängyssä) nii kusin sängyn portaitten alle..
"mise" kirjoitti:
No mulla on ollu pienempänä (6-10 w) semmosia unissaankävelyä että oon menny äidin yöpöydän eteen, ja sitte avannu laatikon ja ruvennu lorottaa sinne... Ja sitte toine on kun menin portaitten päälle ja rupeen lorottaa, ni kaadun siitä selällee ja kusen päälleni...
"-noutaja-" kirjoitti:
No mulle itelle oikeestaan ei oo tapahtunu mitään, mutta mun kaveri oli heränny yöllä ja menny lorottamaan niiden äidin pyhäkengille...
"Jesmond" kirjoitti:
Ja kotona juoksin kerran keittiöön kusasin keittiön matolle ja juoksin isosiskon viereen nukkumaan...
"[element kirjoitti:
":crvgimi1]kun olin joku 8 v. nii oon kusenu unissani omien vaatteitten päälle
.... Unissaan kaikkialle kuseminen on nähtävästi suosittua!