Sabu onnistuttiin tuhoamaan WWE:ssä sen jälkeen kun RVD:n kanssa "kärähtivät". Siinä samallahan RVD:nkin push hävisi. Sabusta tehtiin jobber ja hänen suosiollaan ratsastettiin vähän aikaa. Kyllähän Sabu melko useasti botchaa, mutta mieluummin katon viihdyttävää painia, johon sisällytetään vaikeita tai tässä tapauksessa todella vaikeita liikkeitä, parilla botchilla kun tylsää liian rajoitettua ja kliinistä painia (lue: WWE kaivaa omaa hautaansa).
Sabu
"The Bus" kirjoitti:
Kyllähän Sabu melko useasti botchaa, mutta mieluummin katon viihdyttävää painia, johon sisällytetään vaikeita tai tässä tapauksessa todella vaikeita liikkeitä, parilla botchilla kun tylsää liian rajoitettua ja kliinistä painia (lue: WWE kaivaa omaa hautaansa).
Haha, minua aina huvittaa lukea tällaisia viestejä, joissa puhutaan WWE:n kaivavan omaa hautaansa näillä painijoiden terveyksien kannalta erittäin järkevillä liikerajoituksilla tai jonkun yksittäisen painijan jobbauttamisella. Jos haluatte nähdä jonkin federaation kaivavan omaa hautaansa, katsokaa TNA:n puolelle.
Sabusta minä en hirveästi välitä. Miksikö? Hän ei ole kykenevä siihen, mistä minä pidän eniten: kunnon painimatsiin, joka kiinnostaa suurien spottien sijaan tunnelmansa ja hienon ketjupainin takia. Sabulla on kyllä karismaa, ihan kohtalaiset painitaidot ja monen vuoden kokemus, mutta hänen ottelut koostuvat silti niistä ainaisista tuoli- tai pöytäspoteista.
"Nodachi" kirjoitti:
Boo-fuckin'-hoo, Sabu botchaa kaiken nyyh itQ. :'( Tuo on se tyypillisin wnb-smarkin argumentti kun hän haluaa mollata Sabua – –
Wnb-smarkin argumentti? Totuushan tuo on. Minua tosin nuo botchit eivät häiritse ainakaan merkittävästi – nehän oikein sopivat Sabun huolimattomaan rooliin.
"Nodachi" kirjoitti:
– – kyseinen jätkä tekee joka ikisessä ottelussaan high risk -liikkeitä, joten totta munassa hän joskus mokailee.
Sabun huonous onkin siinä, ettei hän saa yleisöä kiinnostumaan hänestä ilman noita high risk -spotteja. Hyvä painija saa yleisön helmoihinsa jo pelkästään sen karisman avulla, eivätkä oikeasti hyvät painitaidotkaan asiaan ainakaan negatiivisesti vaikuta; Shawn Michaelskin muistuttaa yleisöä hyvyydestään aina varsinkin niiden PPV-otteluiden aikana. Okei, Sabu ei pysty hyviin suorituksiin ilman riskialttiita spotteja, joten hän tekee niitä ja vaikuttaa yleisöön niin. Minua tämä painityyli ei kuitenkaan kiehdo ollenkaan, joten en miehestä välitä.
"Nodachi" kirjoitti:
– – mutta kyllä hän myös ihan tavallisissakin matseissa osaa yhtä lailla viihdyttää - vaikkei paiskoisikaan vastustajia tuoleilla nuppeihin ja hyppisi voltteja pöytien läpi.
Ei osaakaan. Hänen perus singles-matsit koostuvat taas niistä isoista spoteista, kuten springboard-liikkeistä ja top rope -liikkeistä, kun taas se tunnelman luominen jää taka-alalle.
enska kirjoitti
Olen samaa mieltä. Oikein ajoitettu sleeper hold > väärin ajoitettu triple jump moonsault.
Sabun huonous onkin siinä, ettei hän saa yleisöä kiinnostumaan hänestä ilman noita high risk -spotteja. Hyvä painija saa yleisön helmoihinsa jo pelkästään sen karisman avulla, eivätkä oikeasti hyvät painitaidotkaan asiaan ainakaan negatiivisesti vaikuta; Shawn Michaelskin muistuttaa yleisöä hyvyydestään aina varsinkin niiden PPV-otteluiden aikana. Okei, Sabu ei pysty hyviin suorituksiin ilman riskialttiita spotteja, joten hän tekee niitä ja vaikuttaa yleisöön niin. Minua tämä painityyli ei kuitenkaan kiehdo ollenkaan, joten en miehestä välitä.
Olen samaa mieltä. Oikein ajoitettu sleeper hold > väärin ajoitettu triple jump moonsault.
Njooh, itse taas pidän todella paljon nopeatempoisesta ja hyvin räikeästä painista (ks. alkuperäinen ECW), vaikka tuollainen enskan kuvailemakin setti kiinnostaa - sen vuoksi en todellakaan paheksu Sabua siitä, että hän käyttää spotteja yleisön sytyttämiseen, eikä mitään ShawnMichaels-tyylistä kehäpsykologiaa. Ja tottahan tuo on, että Sabun botchaukset kuuluvat osittain hänen rämäpäiseen hahmoonsa, jota ei kiinnosta tippaakaan itsensä loukkaaminen vastustajien pieksemisen aikana. Esim. juuri tuo barbedwire-ottelun hauiksen repeytyminen kuvastaa tuota ihmistä hyvin: Sabu käski Bill Alfonson hakemaan teippiä takahuoneista ja saatuaan haluamansa, hän teippasi haavan kiinni ja jatkoi ottelua.
Ja Merovingi, linkkiä tuohon videoon, kiitos - en nimittäin usko että hän samaa liikettä yrittäisi neljättä kertaa botchattuaan sen jokaisella kerralla aiemminkin.
(EDIT:) Näköjään se on sitten pakko uskoa.. Ei hitto mitä sähellystä. :D
Ja Merovingi, linkkiä tuohon videoon, kiitos - en nimittäin usko että hän samaa liikettä yrittäisi neljättä kertaa botchattuaan sen jokaisella kerralla aiemminkin.
(EDIT:) Näköjään se on sitten pakko uskoa.. Ei hitto mitä sähellystä. :D
"enska" kirjoitti:
Haha, minua aina huvittaa lukea tällaisia viestejä, joissa puhutaan WWE:n kaivavan omaa hautaansa näillä painijoiden terveyksien kannalta erittäin järkevillä liikerajoituksilla tai jonkun yksittäisen painijan jobbauttamisella. Jos haluatte nähdä jonkin federaation kaivavan omaa hautaansa, katsokaa TNA:n puolelle.
Ääh... Tarkotin vain kliinisellä sitä oman haudan kaivamista. Mielestäni WWE:n matsit on nykyään yleisesti vähän turhan laimeita. En tarkoita että lisää spotteja, mutta jännitys on useasti poissa kun tulokset ovat niin selvät ennakkoon ja niin useasti nähdään periaatteessa samoja matseja. Ymmärrän kyllä liikerajoitukset kun rasitus on keholle niin kova noilla esiintymismäärillä.
Sabu botchaa tällä videolla yhdessä ottelussa monta eri liikettä.
Tässä videossa Sabu botchaa neljä kertaa saman spotin
Oli muuten aivan saatanan kova työ nuiden etsimisessä.
Tässä videossa Sabu botchaa neljä kertaa saman spotin
Oli muuten aivan saatanan kova työ nuiden etsimisessä.