Foorumiarkisto

← Painijat

Doink the clown

Anteeksi heti alkuun jos tästä aihe jo jossain on, yritin kyllä etsiä kovasti.

Eli voisko joku viisaampi selventää että mikä tämä mies on? mistä tulee ja miksi? ja koska esiintyi ensimmäisen kerran jne...

onko koskaan paininut? vai tuleeko vaan pelleilemään sinne?

Ihan turhalta vaikuttaa characteri, mutta painijaesittelyistäkään en löytänyt infoa...
Doinkista on kyllä tuolla painijaesittely
http://www.wrestlingalert.com/esittelyt/doink.php
sori en huomannut tuota, yritin kyllä etsiä.

Mutta tosiaan ei paljon turhempaa hahmoa voisi olla
No ei nyt sinänsä turha.. Viihdyttäjä enimmäkseen, jonka otteluita oli mukava katsella, kunnes koko hahmo mentiin pilaamaan..
Kieltämättä, se kahden Clown'in ottelu oli hauskaa katseltavaa.
Itse pidin suuresti evil-Doinkista. Johtuu ehkä siitä että 1993 jaksoja on tullut kateltua aika paljon kun Halmeen matseja on etsinyt. Pahan pellen jekut ja pilailut aiheutti kyllä repeämisiä..
Mikäs tämä Whoopie Cushion on? Eli Doinkin finisher