Natural
2006-11-12 12:16
N
En nähnyt topicia herrasta, joten päätin tehdä, onhan Dusty sinänsä ajankohtainen, sillä painii nyt Legendojen kanssa Survivor Seriesissä ja juhlii tänään 61-vuotispäiviä. Onnea siis Dustylle.
Herran painitaidoista en pahemmin osaa mitään sanoa, sillä otteluita olen katsonut vain kourallisen. Ollut kuulemma aika kovakin jätkä 70- ja 80-luvuilla ja eikös herra ole Goldustin isä tai ainakin sukua, ellen herraa sekoita kehenkään toiseen. Mutta nuorempi sukupolvi ei mielestäni vedä vertoja Dustylle, sillä hänen ura ja meriitit pyörittelevät esim. Goldustin vastaavat mennen tullen palatessa.
Ja nyt joku über-smark voisi tulla jatkamaan asiaa.
KAMELIII~!!
JunkyardHog
2006-12-23 18:59
J
...ihan hauska äijä, mut sen puhetta on hankala ymmärtää, pitää aina kelata nauhaa taaksepäin et tajuais edes osan sen kompajutuista. Ja kyllä se tiettävästi on Goldustin eli Dustin Rhodesin iskä.
Show_Stopper
2007-01-08 12:36
S
Ja eikö Dusty itse toiminut Goldustina joskus 80-90- luvun puolella... vai?
Inkfish
2007-01-08 13:32
I
Dustin Rhodes oli kyllä Goldustina vielä 2000-luvullakin ainakin 2003 vuoteen asti.
Velocity
2007-01-08 13:48
V
"Inkfish" kirjoitti:
Dusty Rhodes oli kyllä Goldustina vielä 2000-luvullakin ainakin 2003 vuoteen asti.
Se oli DUSTIN Rhodes, ei Dusty Rhodes.
Suuri ero:
JA
Dustin Rhodes oli kyllä Goldustina vielä 2000-luvullakin ainakin 2003 vuoteen asti.
Sai potkut/erosi 1999 vuoden lopussa. Meni WCW'hen kunnes se upposi ja palasi WWF:n palkkalistoille vuoden 2002 alussa. Ei ollut yhtäjaksoisesti.
Tirkka
2007-01-09 02:54
T
Todettakoon tuohon nyt vielä pienenä lisäyksenä että Dustin oli Goldustina myöskin vuonna 2005, tosin silloin ainoastaan muutamassa Raw-jaksossa Coachin apureina Batistaa vastaan sekä viime keväänä kun Goldust viihtyi toistaiseksi viimeisen kerrran WWE:ssä ja Raw:ssa Rumblesta kesäkuuhun asti.
Show_Stopper
2007-01-12 12:53
S
Eli onko DUSTY toiminut Goldustina ikinä, vai onko hän vain ollut "Ammeeeeericaaan dreeeeeaaam!"?
hamalainen
2007-01-12 12:55
H
"Show_Stopper" kirjoitti:
Eli onko DUSTY toiminut Goldustina ikinä, vai onko hän vain ollut "Ammeeeeericaaan dreeeeeaaam!"?
[heelheat]Vaikeuksia lukea??? EI! [/heelheat] DUSTIN oli mutta Dusty ei.
deluxe
2007-01-12 12:58
D
"Show_Stopper" kirjoitti:
Eli onko DUSTY toiminut Goldustina ikinä
Ei tietääkseni.
"Show_Stopper" kirjoitti:
vai onko hän vain ollut "Ammeeeeericaaan dreeeeeaaam!"?
No ei nyt aina. Kai hänelllä muitakin gimmikejä on joskus ollut.
Show_Stopper
2007-01-13 10:52
S
"hamalainen" kirjoitti:
"Show_Stopper" kirjoitti:
Eli onko DUSTY toiminut Goldustina ikinä, vai onko hän vain ollut "Ammeeeeericaaan dreeeeeaaam!"?
[heelheat]Vaikeuksia lukea??? EI! [/heelheat] DUSTIN oli mutta Dusty ei.
Älä mesoa. En vain saanut täyttä selvyyttä! So, sorry.
hamalainen
2007-01-13 11:06
H
"Velocity" kirjoitti:
"Inkfish" kirjoitti:
Dusty Rhodes oli kyllä Goldustina vielä 2000-luvullakin ainakin 2003 vuoteen asti.
Se oli DUSTIN Rhodes, ei Dusty Rhodes.
"show_stopper" kirjoitti:
Älä mesoa. En vain saanut täyttä selvyyttä! So, sorry.
Miten tuosta ei voi saada selvyyttä? Yksinkertaista.
Super-RKO!
2007-01-13 16:54
S
"hamalainen" kirjoitti:
"Velocity" kirjoitti:
"Inkfish" kirjoitti:
Dusty Rhodes oli kyllä Goldustina vielä 2000-luvullakin ainakin 2003 vuoteen asti.
Se oli DUSTIN Rhodes, ei Dusty Rhodes.
"show_stopper" kirjoitti:
Älä mesoa. En vain saanut täyttä selvyyttä! So, sorry.
Miten tuosta ei voi saada selvyyttä? Yksinkertaista.
Nimet voivat sekoittua. Dustin ja Dusty. Dustin Rhodes= Goldust. Dusty Rhodes= American Dream
McAngle
2007-01-14 12:11
M
Dusty nyt ei ihmeellisempi kyllä ole, mitä nyt ihrakasa nykyään..
Mutta joskus 80-luvun loppupuolella, kun iskäni oli vaihto-oppilaana USA:ssa, hän meni kerran tai pari katsomaan jotain painitapahtumia, jossa oli mukana tietysti Dusty Rhodes, että näin..