Foorumiarkisto

← Painijat

Montel Vontavious "MVP" Porter

Mitä mieltä olette kyseisestä äijästä?
Itse odotan aina kyseistä miestä kun katson Smackdownia, hän vain osaa työnsä, ja painikin on ihan ok. Hän on erittäin hyvä heel, saas nähdä mitä jutusta
SpoilerMr.Kennedyn
kanssa tulee. Hänen gimmickinsäkin on ihan hyvä, loistolisä Smackdowniin. Luulen kuitenkin, että juttu
SpoilerKanen
kanssa jatkuu, sillä liikkuuhan netissä huhuja jopa [spoiler]Inferno-matsista[/quote]. Toivottavasti MVP pääsee tavoittelemaan US-mestaruutta lähiaikoina, kyseinen herra on täydellinen US-vyön kantaja.
kuva
MVP on sinänsä loistava koska mies on kunnon heel ja kaikki buuaa sille
Painitaidoiltaankin miestä katsoo vaikkei hän mitään uskomattomia suorituksia teekkään.
Olisi kyllä kiva nähdä MVP mestarina, mitenköhän ihmiset suhtautuisi häneen
Toivottavasti hän jatkaa kauan mutta pelkään että jossain vaiheessa hänet pistetään jobbaamaan
Muuten ok mies mutta tuo painiasu on vain jotain niin karseaa.
Onhan se tietenkin erilainen mutta olisi jotain muutakin erilaista varmasti keksitty.
MVP:stä on kyllä yritetty tehdä hieman uutta The Rockia. Pieni anekdootti lienee piiloutuneena siihen, että itseasiassa MVP taitaa olla pari vuotta vanhempi kuin The Rock
"Crane" kirjoitti:
MVP:stä on kyllä yritetty tehdä hieman uutta The Rockia. Pieni anekdootti lienee piiloutuneena siihen, että itseasiassa MVP taitaa olla pari vuotta vanhempi kuin The Rock
Uusi The Rock? Mitä sinä nyt olet polttanut? Ei ne WWE:n käsikirjoittajat ihan niin tyhmiä ole.
Hän on kenties se alan seuraava Jeff Jarrett
Mielikuva yhden SD:n ja Survivor Seriesin perusteella, mitä olen MVP:tä nähnyt on että mies on melko surkea kehässä. Ei ehkä pidä tuomita vielä sen perusteella mutta ei kyllä kehätyöskentelyssä vaikuttanut olevan hurraamista, toiminta oli erittäin kömpelöä varsinkin SS:ssä. Superstar-olemusta miehellä kyllä riittää ja vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta kaverilta mutta en uskaltaisi toivoa hänestä sittenkään kovin suuria jos hän ei opi painimaan paremmpi ja pian.
Enpä voi sanoa tyypistä kovinkaan paljoa pitäväni. Usein kyllä pidän heel-hahmoista, mutta MVP on vain jotenkin mitäänsanomaton sekä hahmona että taidoiltaan. Niin ja se puku on aivan kamala. Jotain tyyliä sentään pitää olla...

No joo, ehkä Edgen rinnalle pääsyyn tarvitaan minun tapauksessani liiankin paljon kredittiä
MVP on loistava heel. Hänessä on luonnolista karismaa, hänen hahmonsa on hyvä ja hänen ottelunsa ovat olleet hyvin kerrottuja. Esim. hän saa turpaan about 15 min. ja saa lopulta saa tehdyä yhden liikkeen, jolla hän voittaa tietenkin ottelunsa. Niille, jotka luulevat että MVP ei osaa mitään, olette aivan väärässä, indyissä häneltä puuttui hyvä hahmo ja nyt hänellä on sellainen.
"Slfex" kirjoitti:
MVP on loistava heel. Hänessä on luonnolista karismaa, hänen hahmonsa on hyvä ja hänen ottelunsa ovat olleet hyvin kerrottuja. Esim. hän saa turpaan about 15 min. ja saa lopulta saa tehdyä yhden liikkeen, jolla hän voittaa tietenkin ottelunsa. Niille, jotka luulevat että MVP ei osaa mitään, olette aivan väärässä, indyissä häneltä puuttui hyvä hahmo ja nyt hänellä on sellainen.
Kehätaidoissa mies on joko huono, tai sitten hän ei ole päässyt näyttämään parastaan WWE:ssä, mene ja tiedä.
WWE.COM:
"When will we see the brash – yet burnt – SmackDown Superstar back in the ring? After a match as lethal as the one he experienced at Armageddon, can MVP ever be the same competitor? Can the young, talented entertainer make a successful comeback from the scalding of a lifetime?"

Yritetäänkö tällä vihjaista jonkinnäköistä gimmikin-muutosta?
"TheChosen" kirjoitti:
WWE.COM:
"When will we see the brash – yet burnt – SmackDown Superstar back in the ring? After a match as lethal as the one he experienced at Armageddon, can MVP ever be the same competitor? Can the young, talented entertainer make a successful comeback from the scalding of a lifetime?"

Yritetäänkö tällä vihjaista jonkinnäköistä gimmikin-muutosta?

Ei todellakaan, WWE yrittää vain sellaa MVP:n Inferno-ottelun palovammoja. Ja uskon, että MVP tulee SmackDown'iin aivan teipattuna ja pitää jonkinlaisen promon siitä.
Ei MVP:stä voi sanoa, että kovin hyvä painija olisikaan, mutta hän on hämmästyttänyt tulokkaana paljon.
MVP on hyvin kiinnostava hahmo. Toivoisin että hän pääsisi MITB matsiin, mutta en usko että pääse koska siellä on jo 3 SD! miestä. Painitaidot ovat Keskinkertaiset ja pärjää heelinä. En vain halua että hänestä tulee sellainen heel että hän antaa vastustajan hallita ja tekee huijausliikkeen ja voittaa. Ei sellaisia kuin Kanea vastaan matsit olivat. Toivon että häntä pushataan ja hänestä tulee jotain.
Noh Finlay voitti Triple Threat matsin MVP´tä ja Benoitia vastaan MITB karsintamatsissa ja Matt Hardy voitti Mercuryn karsintamatsissa. Nyt alkaa (tai jatkuu) feudi Benoitin ja MVP´n välillä ja Wrestlemaniassa tulee United Status Championship Chris Benoit (c) vs. MVP.

Heel: Finlay, Kennedy, King Booker, Edge

Face: Jeff & Matt Hardy, CM Punk.

Smackdownin ylivoitto tällä hetkellä. Veikkaan että ehkä vielä Orton tuohon lisätään.
OK, tyypillä on mukahauskat potkuhousut ja painiskill 50-50 - niinhän ne kaikki oli aikojen alussa (Cena, Michaels (?)). Kova tyyppi tästä vielä tulee ja hyvä lisä heelkatraasen. Benoitilta US- vyö maniassa ja saattaa vääntää suht hyviä titlepuolustusmatseja.

Voihan tässä olla sitä mieltä että dyyd on liian kokematon vielä Maniaan (Benjamin ei vielä edes cardisssa), mutta kyllä se sieltä nousee...
MVP on perseestä. Miksikö? Hänen asunsa on idioottimainen, entrance typerä, tunnari yksi maailman paskimpia tekeleitä, ääni on vittumaista kuunneltavaa eivätkä painitaidotkaan ole minua vakuuttaneet. Taidoiltaan korkeintaan keskinkertainen. WWE on tyhmä jos antaa U.S.-vyön MVP:lle. Benoit on paljon parempi mestari.
"Tzei-em" kirjoitti:
MVP on perseestä. Miksikö? Hänen asunsa on idioottimainen, entrance typerä, tunnari yksi maailman paskimpia tekeleitä, ääni on vittumaista kuunneltavaa eivätkä painitaidotkaan ole minua vakuuttaneet. Taidoiltaan korkeintaan keskinkertainen. WWE on tyhmä jos antaa U.S.-vyön MVP:lle. Benoit on paljon parempi mestari.


Pitäähän tyyppiä vetää hiljalleen huipulle, ei välttämättä miksikään Main Eventteriksi, vaan ihan midcard US- mestariksi. Ja kun ottaa huomioon ettei Batistallakaan ole mitkään 100% painiskillit, Porterilla on paikka WWE:n tuleivaisuudessa...

...tai sitten ei.
Itsekkään en anna mitään parasta reaktiota hänelle. Jotenkin ainakin itseäni hänen puhe on niin ärsyttävän kuunneltavaa, Pukunsa oli jo heti alussa täysi pelle ja entrance theme (jonka joku jo mainitsi) on ärsyttävää "räppiä"(?). Painitaidoista puhumattakaan. Onko herralla edes Finisheriä vielä? Itse en ole vielä sitä häneltä nähnyt. U.S mestaruutta en missään nimessä hänelle antaisi. Suoraan sanottuna, hän voisi tippua Chris Mastersin tasolla. Jopa hänkin on vakuttavampi.
"Super-RKO!" kirjoitti:
Itsekkään en anna mitään parasta reaktiota hänelle. Jotenkin ainakin itseäni hänen puhe on niin ärsyttävän kuunneltavaa, Pukunsa oli jo heti alussa täysi pelle ja entrance theme (jonka joku jo mainitsi) on ärsyttävää "räppiä"(?). Painitaidoista puhumattakaan. Onko herralla edes Finisheriä vielä? Itse en ole vielä sitä häneltä nähnyt. U.S mestaruutta en missään nimessä hänelle antaisi. Suoraan sanottuna, hän voisi tippua Chris Mastersin tasolla. Jopa hänkin on vakuttavampi.


Jollain modifed swinging necbreakerilla se ainakin on muutaman uusimman matsin lopettanut.
"Jaffakeksi" kirjoitti:
"Super-RKO!" kirjoitti:
Itsekkään en anna mitään parasta reaktiota hänelle. Jotenkin ainakin itseäni hänen puhe on niin ärsyttävän kuunneltavaa, Pukunsa oli jo heti alussa täysi pelle ja entrance theme (jonka joku jo mainitsi) on ärsyttävää "räppiä"(?). Painitaidoista puhumattakaan. Onko herralla edes Finisheriä vielä? Itse en ole vielä sitä häneltä nähnyt. U.S mestaruutta en missään nimessä hänelle antaisi. Suoraan sanottuna, hän voisi tippua Chris Mastersin tasolla. Jopa hänkin on vakuttavampi.


Jollain modifed swinging necbreakerilla se ainakin on muutaman uusimman matsin lopettanut.


Overdrivella.

MVP toimii. Hyvä gimmick ja miehen työskentelystä huomaa heti paljon valopilkkuja. Mies myy hyvin ja pitää ottelun mainiosti kasassa. Näistä uusimmista squasheista nyt ei tietenkään mitään erityisen loistavaa kehätyöskentelyä löydä, mutta feudissa Kanea vastaan MVP oli oikein hyvä. Ei turhaa ylimyymistä tai turhia hyppyjä. Kehäpsykologia näyttää olevan ihan kohdallaan.

Jos nyt MVP voittaa Benoitin, niin kuinkakohan pitkän reignin saamme nähdä ja ketkäköhän miestä haastavat. Luultavasti Matt Hardy tulee feudaamaan MVP:n kanssa, ellei mitään sensaatiomaista tapahdu hänen kohdalleen "Grand Daddy of 'em All"ssa. Hardy-MVP feudi kuulostaakin todella maittavalta.

On se kyllä kummaa, että tuo Overdrive annetaan todella monelle newcomerille finisheriksi. Nyt jotain persoonallisempaa kehiin. Ei sillä, että tuo jotenkin tönkkö olisi, mutta ei tuolla kyllä kovin pitkälle pötkitä. Vaikka jotain Complete Shotin + submission finisherin tyylistä tai sitten jotain muuta high impact -liikettä. Sit Out Tombstone ftw.

EDIT: Ainakin myös Randy Orton käytti tuota finisherinään. Lisääkin varmasti löytyy.
Eikös Carlitollakin ollu Overdrive finisherinä joskus?
"Jaffakeksi" kirjoitti:
Eikös Carlitollakin ollu Overdrive finisherinä joskus?

Kylla hänellä taisi olla se, kun hän tuli WWE:n.
"Wiper" kirjoitti:
"Jaffakeksi" kirjoitti:
Eikös Carlitollakin ollu Overdrive finisherinä joskus?

Kylla hänellä taisi olla se, kun hän tuli WWE:n.


100% oli, sillä miehellä on Overdrive finisherinä SVR 06:ssa.
Älkääkä unohtako Strikeria. Muitakin vielä varmasti löytyy. Mutta todellakin, äärettömän kummallista, että yksi liike ollaan annettu vähintään neljälle. Eikö sitä osata mitään muuta keksiä?
"finlay" kirjoitti:
Älkääkä unohtako Strikeria.


Tai Randy Ortonia.
"Riddick" kirjoitti:
"finlay" kirjoitti:
Älkääkä unohtako Strikeria.


Tai Randy Ortonia.
Joka mainittiin jo.

Itse MVP:stä sanon sen verran, että miehen Gimmick sopii täydellisesti, ja karismaakin löytyy. Painitaidot eivät kyllä häikäise, mutta eivät kyllä itketäkkään. Miestä en ihan kauheasti ole kehässä nähnyt, mutta ehkäpä MVP ja Benoit saavat aikaan hyvänkin ottelun, toivotaan.
Carlito myös käytti kyseistä iskua debyyttinsä aikana.
Saa niitä edellisiäkin sivuja lukea.

Mutta, minusta MVP ei ole mitään kummoinen. Painitaidot eivät ole kovin kaksiset ja kokopuku ärsyttää. Mestaruuden hän tulee kyllä silti voittamaan, valitettavasti.. Arvioidaan sitten uudelleen.
Unohdin vielä edellisessä postauksessa mainita, että hänen signatureliikkeensä on myös typerän näköinen. Tarkoitan siis sitä hänen vatkaustaan, minkä hän tekee entrancensa aikana kehässä ja silloin, kun hän tekee sen u can't see me -tyyppisen nyrkintipauttamisen.
"C2W" kirjoitti:
Saa niitä edellisiäkin sivuja lukea.


Hups... En huomannutkaan.
MVP, jaa-a miula on hiukan ristiriitaiset ajatukset tyypistä. Osan aikaa hänen hahmonsa on ärsyttävä, osan aikaa hauska. Vähän vaihtelevaa. Painitaidot eivät ole tehneet vielä erityisesti vaikutusta, heelinä ok. Lavakarisma? Mikä lavakarisma? No ehkä jotain pientä nähtävissä, kun oikein kaivelee. Painiasu todella typerä, puheääni välillä ärsyttää. Sympatiapisteet palovammoista. Veikkaan että MVP on kuitenkin tulevia WWE.n huipputekijöitä. Ei ehkä vielä, mutta tulevaisuudessa kuitenkin. Hahmo ja painitaidot kehityskelpoisia. Minkä ikäinen hän muuten on? Veikkaan, että alle kolmekymmentä, mutta en tiedä varmaksi.
"Koppis" kirjoitti:
Minkä ikäinen hän muuten on? Veikkaan, että alle kolmekymmentä, mutta en tiedä varmaksi.


Wikipedian mukaan hän olisi syntynyt vuonna 1973. Ja samaisen sivuston mukaan hän olisi viettänyt osan elämästään myös vankilassa, mahtaneekohan pitää paikkaansa ?
Mielipiteeni MVP:stä on melkoisen neutraali, ja hän on ihan hyvä heel SD!:n rosterissa. Painitaidot nyt ovat keskivertoa ehkä paremmat ja mikkityöskentely on todella hyvää. Hänen äänensä sopii täydellisesti tuollaiselle paskiaiselle jota rakastaa vihata = hyvä heel.

Saas nähdä voittaako MVP sunnuntaina, toivoisin ainakin itse että hänelle suotaisiin US-title reign. Ja jos huhut Benoit:n siirtymisestä RAW:hon pitävät paikkansa, en näkisi tälle mitään esteitä. MVP olisi mielestäni ihan hyvä US-mestari, ja toivon ja veikkaan hänen voittoa 'Maniassa.
MVP on mielestäni tällä hetkellä yksi SD:n taitavimmista painijoista. Hänen taitonsa kehittyivät kummasti Benoit-feudin aikana, ja gimmick on hänelle sopiva. Miinusta painiasusta, vaikka siihen onkin selitys: hänellä on joku tatuointi, joka jostain syystä halutaan peittää. Toivon mukaan saa vielä pitkän titlerunin.
"Panu5" kirjoitti:
MVP on mielestäni tällä hetkellä yksi SD:n taitavimmista painijoista. Hänen taitonsa kehittyivät kummasti Benoit-feudin aikana, ja gimmick on hänelle sopiva. Miinusta painiasusta, vaikka siihen onkin selitys: hänellä on joku tatuointi, joka jostain syystä halutaan peittää. Toivon mukaan saa vielä pitkän titlerunin.


MVP on viihdyttävä, mutta kaukana SD:n taitavimmista painijoista taidoiltaan. Porter kuuluu taidoiltaan alle keskitasolle. Eivätkä hänen taidot mitenkään kehittyneen kummasti Benoit-feudin aikana - Benoit vaan teki uskomatonta työtä kantaessaan MVP:n kaltaista keskivertopainijaa. Ounastelinkin ennen WrestleManiaa, että MVP:n fanikanta kasvaa kun mies pääsee ottelemaan Benoit'ta vastaan. Benoit oli niin hemmetin hyvä painija, että sai jopa Rikishin näyttämään hyvältä. Eipä MVP saanut paljoakaan kehuja painiessaan Kanea ja Undertakeria vastaan. Se on jo huono suoritus, sillä Kane ja Undertaker tietävät tarkalleen mitä kehässä tulee tehdä ja he osaavat myös kantaa ties mitä paskasäkkejä (esim. Henry).

Koska MVP ei ole kykenevä kantamaan muita painijoita hyviin matseihin, eikä säväytä muutenkaan kehässä, hänen täytyisi saada monia kiinnostavia heittoja liikevalikoimaansa. Erilaiset suplexit, vakuuttavat lukot ja muutama helposti mukaansatempaiseva signature-liike eivät todellakaan olisi pahitteeksi miehen tulevaisuutta ajatellen. Tulevaisuudesta puheenollen, MVP täyttää lokakuussa jo 34, mikä on todella korkea ikä MVP:n kaltaiselle "tulokkaalle". Joo, MVP paini muutama vuosi sitten ROH:issa ja TNA:ssa, mutta hän on ollut WWE:n ruudussa vasta alle vuoden. MVP:n täyspäiväinen ura tulee kestämään enää mitä ilmeisemmin sen kuusi vuotta. Onhan se toisaalta pitkä aika, mutta kun miettii esimerkiksi Chris Benoit'n uraa samassa iässä. Benoit oli paininut jo 20 vuotta ja tiesi jokaisen kikan mitä kehässä voi tehdä. MVP sen sijaan on silloin paininut vain 10 vuotta, joista ainoastaan 7 vuotta kansainvälisissä tv-lähetyksissä. Eipä siinä ajassa kerkeä mitään suurenmoista muistoa itsestään jättämään, varsinkaan kun mies pyörii yhä midcard-kahinoissa.

Ehkä voin olla väärässä ja MVP tuleekin joskus puremaan yleisöön, mutta tällä hetkellä näyttää huonolta. Painijan, jota on pushattu kuin MVP:tä, tulisi saada hurjat heatit sisääntulossaan. MVP:n sisääntulon aikana ei todellakaan kuulla hurjia heateja. 20% yleisöstä buuaa ja loput ovat hiljaa. Jotain on tehtävä ja nopeasti.
I agree.

Jätkä on mielestäni mitäänsanomaton heeli, repeän aina kun näen hänen tulevan entraceen, se helvetin puku ="D.

Painitaito keskivertoa, Kanen kanssa feudi oli pelkkää shittiä ja niin oli Takerinkin kanssa. Benoit nosti MVP:n hyviin matseihin joista minä ainakin tykkäsin.

Miksi he antavat tälle kaverille pushia? Miksi? Antaisivat mielummin Eugenelle ja Mvp jobbaisi.
Pakko puuttua tähän, kaiken huvin ja hyödyn vuoksi. Enska puhui hyvin paljon asiaakin, mutta kaikkea en kyllä sulata.

MVP on SmackDownin viihdyttävin single painija tällä hetkellä nyt kun 'Taker ja Edge ovat sairastuvalla. MVP toi SD!:n rosteriin sitä karismaa ja promotaitoja, mitä siellä oikeasti oli hyvin vähän. On kuitenkin väärää mennä sanomaan että MVP on SD!:n taitavin painija. Ei taitavin, mutta paremmasta päästä, huomattavasti. MVP debuuttasi vain vuosi sitten, kyllä mies kehittyy jatkuvasti, ja varsinkin Kane feudin jälkeen alkoi MVP:n taidot tulla enemmän esiin. Kaikki Benoit feudin matsit olivat vähän ehkä pettymyksiä, eikä Benoitia paljoakaan voi kiitellä kantamisestakaan. Molemmat miehet esittivät hyvin taitoa, vaikka MVP vähän vähemmän esittelikin. Itse en ainakaan ole huomannut että MVP:tä olsii kuitenkaan kannettu missään vaiheessa, mieshän suoriutui ihan hyvin. Kaikki ottelut sellaista ***-****- materiialia. Varsin katsottavaa. Se että joku painija kohtaa taitavemman ja kokeneemman painijan ei aina merkitse kantamista.

MVP aloitti uransa sillä Kane feudilla. Mitä voi debytoivalta jätkältä nyt odottaa? Varsinkin kun vastassa on nykyajan Kane. MVP ei osaa vielä kantaa, joten tietysti feudista ja otteluista tuli huonompia, eipä MVP paljoakaan taitojaan pääse näyttämään jos vastassa on paska ja hidas brawlaaja. Varsinkin jossain Inferno matsissa. MVP oli kuitenkin kirkkaasti feudin parempi osanottaja. Ja Kanehan ei osaa kantaa jobbereitakaan. Vai pystytkö sanomaan Kanelta ottelua jossa mies olisi ollut selvänä kantajana?

Kuten kerran jo sanoin, MVP kehittyy jatkuvasti. JBL sanoi sen kerran parhaiten. "In every match MVP has improved and gained more confidence".
Minua MVP alkaa jo hieman vakuuttaa, ja Porter onkin suosikkini koko SD!:n rosterista. Mikäs miehessä on sitten vikana? Push ei todellakaan ole ollut liian iso, mies pyörii hyvin US kuvioissa vielä toivottavasti ensi vuoteenkin asti, liikevalikoima on miehellä jo ihan hyvän kokoinen, mies osaa tehdä muutakin kun painia, sillä hän tuo kehään kerrontaa, viihdettä ja tunnelmaa. Karisma ja gimmick on miehellä parhaimmasta päästä.
Hmm, en löydä paljoakaan pahaa.

Totta, MVP ei vielä saa niinkään paljoa reaktiota, mutta odotetaan. Kyllä se alkaa parin kuukauden päästä kuulua, kun mies saa vähän enemmän mikkiaikaa ja feudia alle.


Miksi he antavat tälle kaverille pushia? Miksi? Antaisivat mielummin Eugenelle ja Mvp jobbaisi.
Ensin siis naurat MVP:n puvulle, ja sen jälkeen haluat pushata Eugenea, päästänsä vajaata supersankaria. Jes.
"Supa" kirjoitti:



Miksi he antavat tälle kaverille pushia? Miksi? Antaisivat mielummin Eugenelle ja Mvp jobbaisi.
Ensin siis naurat MVP:n puvulle, ja sen jälkeen haluat pushata Eugenea, päästänsä vajaata supersankaria. Jes.


Oletko kuullut koskaan _sarkasmista_?

Itseasiassa Eugene olisi kiinnostava hahmo, hän on sympaattinen ja yleisö tykkää hänestä. Eugenesta saataisiin todella sympaattinen face jos hänelle saataaisiin pushia. Ei mitään titlerunia ehkä, tai ehkä jossain vaiheessa us mestaruus, mutta en tiedä sopisiko se gimmickille.

Eugenea markittaisivat kaikki sympatian takia.

Tuosta gimmickistä saataisiin jotain, mutta ei gimmickin vaihtaminenkaan paha olisi.

Btw sait minut innostumaan taas Eugenen fanikamasta.
Sandman tiivisti ainakin minun tunteeni ja sympatiani Eugeneä kohtaan viimevuoden ONS:ssä aika hyvin. Ja oikeasti, kellä muulla on ollut sama gimmick tauotta jo kolmen vuoden ajan? Eugene on nyt jo menetetty, hänestä ei tule koskaan mitään. Miehen olisi pitänyt kääntyä heeliksi Evolution-kähinöidensä aikana ja paljastaa olevansa sittenkin täysin normaali. nyt sitä hahmoa on turha vaihtaa kun tyyppi ei ole enään missään arvossa. Reaktio olisi suunnilleen seuraava: "Jaha, Eugene ei ollutkaan vammainen. Kiinnosti"

Mutta MVP taas, hän on koko Smackdownin parasta tarjontaa tällähetkellä ja taidoiltaankin yli keskitason. Mikissä hän on hyvä ja karismaa löytyy, kehätoiminta on heelille toimivaa. Ja jokaisen on kyllä pakko myöntää, että miehen niskaan on kaatumassa aivan liian iso taakka noin tuoreelle lisäykselle. He ovat Khalin kanssa käytännössä smäkin ainoat heelit, alakorttia kun en laske mukaan. Ei siinä, sillä MVP kykenisi varmasti toimimaan lafkan ykkösheelinä, mutta tällähetkellä vika ei ole hänen, ketä siellä on edes laittaa häntä vastaan? Matt Hardy? Ei hardyn voittaminen ja se kanssa feudaaminen MVP:tä tule nostamaan, koska hän on jo Hardya ylempänä. Ric Flair on sitten se seuraava, jonka MVP voisi kohdata.

Jännää sinänsä ihmisten mielipiteet, koska itse pidän Kanea paljon MVP:tä huonompana painijana. Kane on kehässä jumalattoman tylsä ja tuskin edes Bret Hart saisi hänestä irti yhtään mitään. No, ehkä vähän liioiteltuna. Mutta en minä näe, mitä väliä sillä on kuinka kauan on paininut televisiossa sen kanssa, onko painijana hyvä? Eikä muistettavuuskaan ole siitä riippuvainen. Itse muistan lyhyen visiitin tehneen Hassaninkin oikein hyvin ja muistan varmasti myös vuosien päästä.
Voisi pistää jotain mielipidettä MVP:sta:

En ole seurannut kuin Raw'ta nyt viime aikoina, mutta olen muutaman MVP:n ottelun saanut napattua netin syövereistä.

Kaverilla on taitoa, ja kuten Riveni mainitsikin, niin yli SD:n keskitason. Lisäksi nautin miehen mikkityöskentelyssä. Hän on myös juuri sopivalla paikalla cardissa, ja toivon todella, ettei häntä nostettaisi sieltä vielä kovinkaan äkkiä, sillä IMO nuorten (Ja myös keltanokkien kuten MVP:n) lupausten pitäisi antaa kehittyä ja kasvaa ennen isojen poikien kuvioita, valitettavasti esim. Bobby Lashleylle ei tätä tehty. En toki väitä että hän silloinkaan olisi yhtään parempi, mutta ehkä hiukan nöyrempi. (Tarkoittaen nyt viimeisimpiä huhuja siitä että hän keräisi heatia backstagella..)

Veikkaan, että tulevaisuus on erittäin lupaava tälle kaverille, ja mielelläni katselisin häntä tulevaisuudessa hieman korkeammallakin cardissa, kunhan ensin kypsyy hiukan.
MVP on selvästi SD!:n suurimpia tähtiä tällä hetkellä. Hän on viihdyttävä ja itse olen ainakin kiinnostunut hänen matseistaan ja haluan nähdä ne aina. Hardyn kanssa feudi erittäin hyvä ja hyvin rakennettu ainakin tähän mennessä.

Mutta sitten Montelista. Hän on hyvin karismaattinen ja kiinnostava hahmo. toimii tarpeeksi hyvin heelinä, mutta voisi olla vielä heelmäisempi. Painitaidot ovat ihan ok. ei mitään erikoismainintaa. Mikkitaidot hyvät ja huumoria piisaa.

Jos jotain parantaisi niin painitaitoa, mutta se kyllä paranee ajan myötä (ehkä)
luulisi ainakin MVP:n kohdalla että paranee. Entrance on taas aivan perseestä. ei yhtään sytytä, koska musiikki on niin huono ja huono senkin takia että toistaa itseään liika. Ja finisherin. Sama vanha paska pysyy. Toivottavasti vaihdettaisiin pian.

Voin vain toivoa, että Wrestlemania 25 jälkeen, jos MVP vielä painii WWE:ssä hän olisi Main event kuvioissa mukana.
MVP ei tehnyt suurtakaan vaikutusta minuun tullessaan WWE:lle. Hänen pukunsa oli/on surkea, eikä hän muutenkaan vakuuttanut. Viime aikoina olen kuitenkin alkanut pitää tyypistä hienojen promojen takia. Myös feudi Matt Hardya vastaan on ollut mielenkiintoinen. Nyt odotan jo innolla feudin jatkoa.
MVP on mielestäni kehittynyt todella paljon viimeisen vuoden aikana. Niin promoaminen kuin myös kehätyöskentely on saanut reilusti enemmän varmuutta. (Vaikkakin No Mercyn MVP-Hardy pitsansyöntisaaga oli täysi paska.) Benoitin kanssa matsit olivat todella hyviä, Matt Hardyn kanssa promoaminen ja tarinan eteenpäin vienti on toiminut pääasiallisesti erittäin hyvin. Laittaisivat nämä kolme feudaamaan keskenään niin tulisi taattua huippulaatua
Muistan, kun katsoin sitä Smackdown jaksoa, kun MVP tuli kyseiseen showiin. Ajattelin, tuostahan voisi vielä tulla kunnon painija. Minua on viihdyttänyt MVP :n promot ja segmentit Matt Hardyn kanssa nykyään. Minusta MVP on todella hyvä US mestari.
Superstar Ink - MVP
Siinä hieman selvennystä miksi siis MVP:llä täytyy olla tämä suhtkohta typerä painiasu.
Itsehhän pidän tuosta painiasusta, sopii hyvin MVP:n tyyliin, paitsi nuo nyt mukaan tulleet hanskat ovat älyttömän rumat! MVP is better than YOU! Ja Tuohan asu-juttu on ollut suhtkoht kauan tiedossa minulla, miksi hän pitää tuota asua. E muista luinko täältä vain nostain muualta mutta luettukuitenkin on. MVP on helvetin kova äijä.
"Kratos" kirjoitti:
Superstar Ink - MVP
Siinä hieman selvennystä miksi siis MVP:llä täytyy olla tämä suhtkohta typerä painiasu.

Tatuoinnit saattoivat olla osasyynä painiasun valintaan, mutta pääsyynä oli kuitenkin, että mies oli debytoidessaan sen verran huonossa fyysisessä kunnossa, ettei tuollainen urheilija-gimmick olisi toiminut. Hän on sen jälkeen päässyt parempaan kuntoon, mutta sillä aikaa asusta oli tullut niin olennainen osa gimmickia, ettei sitä enää voida vaihtaa.
"Jack DiBiase" kirjoitti:
"Kratos" kirjoitti:
Superstar Ink - MVP
Siinä hieman selvennystä miksi siis MVP:llä täytyy olla tämä suhtkohta typerä painiasu.

Tatuoinnit saattoivat olla osasyynä painiasun valintaan, mutta pääsyynä oli kuitenkin, että mies oli debytoidessaan sen verran huonossa fyysisessä kunnossa, ettei tuollainen urheilija-gimmick olisi toiminut. Hän on sen jälkeen päässyt parempaan kuntoon, mutta sillä aikaa asusta oli tullut niin olennainen osa gimmickia, ettei sitä enää voida vaihtaa.

Mutta kuten hän tuossa haastattelussakin sanoo, hän ei suostu näyttämään näitä ensimmäisiä tatuointejaan koska nämä ovat jengi aiheisia. Joten MVP tulee luultavasti aina painimaan yläosallisissa.
Omasta mielestä MVP puku on muuttunut parempaan suuntaan. Aluksi en pitänyt siitä ollenkaan ja se tuhosi miehen fanittamista, mutta nyt puku on hemmetin siisti. Mies on myös parantunut kehässä ja mikissä hän on mahtava.