Foorumiarkisto

← Painijat

Delirious

Onko kukaan seurannut Delirious-nimisen tyypin seikkailuja esim. ROH:ssa ja IWA:ssa? (IWA:ssa esim Low Ki :tä vastaan 8.11.2006.)

Mielestäni viihdyttävä tyyppi ja sopivan hullu, mutta osaa myös painia loistavasti. Puhua ei ehkä osaa muuta kuin delirioussia. Lopetusliikkeitä "Shadows over Hell", "Cobra Stretch" ja on käyttänyt myös Matt Sydalin omaa lopetusliikettä häntä itseään vastaan (ilmeisesti koska Sydal osasi varoa Deliriousin liikkeitä, mutta ei varautunut siihen että joku käyttäis hänen omia liikkeitään häntä vastaan).

Mielipiteitä tyypistä vihreässä maskissa?
Hmmh. On hän ainakin aluksi mielenkiintoinen ja viihdyttävä painija, kunnes olet nähnyt häneltä 10 ottelua jolloin paini alkaa toistamaan itseään.

Otteli mm. mainion ottelun Bryan Danielsonia vastaan ja loistaa muutenkin huumoriotteluissa. Mutta nimenomaan ei "vakavana" ottelijana. Siksi minusta ROHissa on kyllä ylipushattu, vaikka yksi yleisön suosikeista onkin. Ja ohimennen pitää sanoa, että entrancebiisi on kyllä loistava.
Oon yhden matsin nähny kyseiseltä painijalta. Tais olla tuolta RoH Glory By Honor V:stä. Ihan kohtalainen matsi, ei mitään suuria tunteita kuitenkaan herättänyt. Pitäisi varmaan enemmän matseja hankkia niin näkisi millainen oikeen on miehiään.
"Juppiter" kirjoitti:
Oon yhden matsin nähny kyseiseltä painijalta. Tais olla tuolta RoH Glory By Honor V:stä. Ihan kohtalainen matsi, ei mitään suuria tunteita kuitenkaan herättänyt. Pitäisi varmaan enemmän matseja hankkia niin näkisi millainen oikeen on miehiään.


Jos olet nähnyt mieheltä yhden ottelun, olet nähnyt ne kaikki.
ei pidä paikkaansa, että jos on yhden ottelun Deliriousilta nähnyt, niin olis nähnyt ne kaikki. Jätkä nimittäin osaa mukautua vastustajan mukaan, eli esim kun Matt Sydalia vastaan ei tehonnut nämä tavalliset liikkeet (Cobra Stretch, Shadows Over Hell, Panic Attack), niin Delirious otti käyttöön VASTUSTAJANSA bravuuriliikkeet (Sydalin "Here It Is" -driver), ja voitti.
Mukavan humoristinen ainakin. Ottelu BOLA 2006'ssa El Genericoa vastaan oli viiden tähden kamaa. (Läppä.)
Täytyy nyt sanoa, että näin Deliriousilta piristävän hyvän ottelun Sydalia vastaan ROHin Epic Encounter II show'ssa. Tuli kyllä erilaisia liikkeitä, ja tyypeillä on vaan niin hyvä kehäkemia toistensa kanssa. Viihdyttävä ottelu, ja hyvä show muutenkin tähän saakka.
Delirious todellakin osaa mukautua vastustajaansa hyvin. Osaa vetää hyvää tekniikkapainia, mutta kyllä huumori vie ehkä hieman liikaakin hänen hahmoaan eteenpäin... ei siinä kyllä sinänsä mitään pahaa ole... pidän hänen otteluista silti aivan hitosti.
"Cactus Jack" kirjoitti:
Delirious todellakin osaa mukautua vastustajaansa hyvin. Osaa vetää hyvää tekniikkapainia, mutta kyllä huumori vie ehkä hieman liikaakin hänen hahmoaan eteenpäin... ei siinä kyllä sinänsä mitään pahaa ole... pidän hänen otteluista silti aivan hitosti.


Totta. Delirious on hyvä painija ja kyllä, se huumori vie aika paljon eteenpäin.
Spoiler Eikös Delirious voittanut Survival Of The Fittestin?
"TheBraindead" kirjoitti:
Spoiler Eikös Delirious voittanut Survival Of The Fittestin?


SpoilerNiinhän se meni ja voitti koko turnauksen