JunkyardHog
2006-12-22 06:43
J
Mielestäni huumoripitoisin painija joka on olemassa. Tosin tää homma Jimmy Jacobsin ja Laceyn kans on vähän tyhmä storyline, mutta eihän Colt siihen tietysti sorru.
Ja hauskin liike on Cabanan "Flying Asshole", varsinkin ku se aina ilmottaa etukäteen jos meinaa tehdä sen
TheBraindead
2006-12-26 13:50
T
"JunkyardHog" kirjoitti:
Mielestäni huumoripitoisin painija joka on olemassa. Tosin tää homma Jimmy Jacobsin ja Laceyn kans on vähän tyhmä storyline.
Taisi loppua koko Storyline jo sillä Cabanahan teki Face - Turnin vähän aikaa sitten.
...onhan se Cabana kokoajan face ollut?
TheBraindead
2006-12-27 13:04
T
"C2W" kirjoitti:
...onhan se Cabana kokoajan face ollut?
Mielestäni oli Heel silloin kun olivat Jacobsin kanssa Tag-Team mutta en nyt ole ihan varma.
Captain Charisma
2006-12-27 13:18
C
"TheBraindead" kirjoitti:
"C2W" kirjoitti:
...onhan se Cabana kokoajan face ollut?
Mielestäni oli Heel silloin kun olivat Jacobsin kanssa Tag-Team mutta en nyt ole ihan varma.
No ei ole kyllä heel ollut. Koko tämän storylinen aikana Cabana ei käyttäytynyt kertaakaan heelmäisesti ja tag matseissakin yritti vain saada Jimmyn naurunalaiseksi.
TheBraindead
2006-12-28 11:46
T
"Captain Charisma" kirjoitti:
"TheBraindead" kirjoitti:
"C2W" kirjoitti:
...onhan se Cabana kokoajan face ollut?
Mielestäni oli Heel silloin kun olivat Jacobsin kanssa Tag-Team mutta en nyt ole ihan varma.
No ei ole kyllä heel ollut. Koko tämän storylinen aikana Cabana ei käyttäytynyt kertaakaan heelmäisesti ja tag matseissakin yritti vain saada Jimmyn naurunalaiseksi.
No hyvä että tuli selväksi en itse ollut varma. Eihän hän kyllä Heelmäisesti käyttäytynyt mutta tulinpahan vain ajatelleeksi.
En ole Cabanan painia seurannut (vielä ) mutta voisi noita ROHin matseja jätkältä etsiä. Onnea Cabanalle WWE:henkin. Jos Cabana ei saa hyvää roolia WWE:ssä niin sitten WWE saisi repiä päänsä.
Captain Charisma
2007-05-31 09:51
C
Cabana teki debyyttinsä OVW:n TV ohjelmaan eilen kun vastaan asettui Mike Kruel. Pitääkin alkaa taas seuraamaan OVW:ia, välillä varsin viihdyttävää showta, mutta jotenkin Punkin ja Albrightin lähdettyä ei ole kiinnostanut.
Jack DiBiase
2009-01-15 00:02
J
Breaking SCOTTY GOLDMAN news!!!
Ei, ei häntä ole erotettu, vaan kaikkien rakastama Smackdown superstara on tehnyt uuden aluevaltauksen, sillä SCOTTY GOLDMAN on juuri liittynyt Mizin ja Morrisonin, Santino Marellan sekä Cryme Tymen ynnä muiden joukkoon, ja saanut OMAN SHOW'NSA WWE.COMIIN!
Loistava uutinen meille kaikile Goldmaanikoille ja toivottavasti Scotty saa nyt tuoda mahtavaa persoonaansa esille tuota kautta. Eipä ainakaan ollut huono veto Santinolle eikä Dirt Sheetin pojille, joten innolla odotellaan miten tästä mennään eteenpäin.
Linkki ekaan show'hun:
http://www.wwe.com/shows/smackdown/arti ... 62/9139662
Captain Charisma
2009-01-15 08:54
C
"Jack DiBiase" kirjoitti:
Breaking SCOTTY GOLDMAN news!!!
Ei, ei häntä ole erotettu, vaan kaikkien rakastama Smackdown superstara on tehnyt uuden aluevaltauksen, sillä SCOTTY GOLDMAN on juuri liittynyt Mizin ja Morrisonin, Santino Marellan sekä Cryme Tymen ynnä muiden joukkoon, ja saanut OMAN SHOW'NSA WWE.COMIIN!
Loistava uutinen meille kaikile Goldmaanikoille ja toivottavasti Scotty saa nyt tuoda mahtavaa persoonaansa esille tuota kautta. Eipä ainakaan ollut huono veto Santinolle eikä Dirt Sheetin pojille, joten innolla odotellaan miten tästä mennään eteenpäin.
Linkki ekaan show'hun:
http://www.wwe.com/shows/smackdown/arti ... 62/9139662
KIIIIIITOOOOOOOOS!
Eihän häntä kannata erottaa jos kerran käyttöä keksitään. Hyvä hyvä. Tosiaan loistava uutinen meille kymmenille, sadoille, tuhansille ja tulevaisuudessa miljoonille Goldmaanikoille.
Nickeldeon
2009-01-18 17:05
N
Päätinpäs katsoa tämän Scotty Goldmanin uuden ohjelman, What's Crackin with Scotty Goldman. Alku oli ihan humoristinen, mutta jollainlailla vaisuksi jäi aloitusjakso. Toivottavasti taso parantuu ajankuluessa, jotta tälle käy yhtä pahasti kuin Matt Strikerin Good Week / Bad Week ohjelmalle.. Muistaako kukaan edes tuota?
Darien Fawks
2009-01-18 20:55
D
"Nickeldeon" kirjoitti:
Päätinpäs katsoa tämän Scotty Goldmanin uuden ohjelman, What's Crackin with Scotty Goldman. Alku oli ihan humoristinen, mutta jollainlailla vaisuksi jäi aloitusjakso. Toivottavasti taso parantuu ajankuluessa, jotta tälle käy yhtä pahasti kuin Matt Strikerin Good Week / Bad Week ohjelmalle.. Muistaako kukaan edes tuota?
Toki muistan. Minusta Strikerin ohjelma oli ihan hyväkin, vaikka olivathan ne painimaailman palkinnot ihan turhia. Lähetin itse asiassa kerran jopa sähköpostia Matt Strikerille, ja kylläpä hän vain vastasikin.
Captain Charisma
2009-02-17 21:21
C
SCOTTY GOLDMAN oli viime viikon What's Crackin jaksossa kyllä melkoisissa liekeissä.
http://www.youtube.com/watch?v=uwRDB3YFFFg
takaovi
2009-02-17 21:27
T
Oli aika tehokas kolmeminuuttinen. Kaveri pälättää kuin viimeistä päivää, mutta aika hyvä ohjelma oli. "Push Scotty Goldman" oli aika hyvä juttu ja ehkä johtuen väsymyksestä pienen naurun pyrähdyksen sai aikaan rick'roll
Tätä lisää
Captain Charisma
2009-02-19 22:26
C
Mainostetaanpa SCOTTY GOLDMANia vähän lisää. What's Crackin vaihtoi nimeään ja uusi nimi on Good As Goldman ja kyllähän tämä on parempi nimi. Uusin jakso on nyt katsottavissa
WWE.comissa.
takaovi
2009-02-20 10:31
T
Ei ollu mielestäni ihan yhtä hyvä jakso tämä kuin edellinen. Kyllähän tuossakin pari hyvää juttua lensi ja ohjelma kokonaisuutena on hyvä. Hyvä etteivät heti potkineet Scottya menemään vaan hyödynsivät miehen lahjoja tällä tavalla.
Captain Charisma
2009-03-30 21:30
C
Joko tämän otsikon voisi vaihtaa ?
Coltin ROH paluu: ROH Video Wire 3/30/09
http://www.youtube.com/watch?v=7MkgZ33Mgpg
harmaakarhu
2010-02-20 14:50
H
Ring of Honor star Colt Cabana, formerly Scotty Goldman during his brief stint in WWE last year), is making fun of WWE's new NXT show on Twitter.
Cabana, who has been performing stand-up comedy recently, wrote the following today on Twitter:
Just got the call to be on @WWENXT. Should be quite the learning experience.
He included a funny picture of himself as the "9th Participant for WWE NXT" with an appropriate WWE Superstar mentor (you'll never guess who).
http://www.pwtweets.com/view/DrColtCabana/pic/67341128
:mrgreen: