Nopeasti selattuna en nähnyt topicia gangrellista. Miehen taidot ei kovin kummoiset ole, mutta jokin hänessä vain iski minuun. Kun vertaa esim Kevin Thorniin niin miehen gimmick oli todella onnistunut. The Broodia kaipaan melko paljon. Kertokaa WA:n ihmiset mielipiteenne. Mitä liikettä hän muuten käytti finisherinään, kun ei voi muistaa?
Gangrel
Ittelenni äijästä tulee mieleen vaan, että on niin helvetin ruma!
Rumaksi äijää voisi tosiaan haukkua.
Ja vielä :
Mjooh pari painimatsia olen nähnyt häneltä ja aika tönkköä menoa mutta onhan kieltämättä parempi vaikka kuin joku Kevin Thorn.
Alussa se oli aika vakuuttavaa kun hän sylki verta suustaan, ei mitään enempää mietteitä hänestä enkä toivo häntä takaisin.
Lopetusliikkeenään hän käytti: "The Implant" liikettä.
Alussa se oli aika vakuuttavaa kun hän sylki verta suustaan, ei mitään enempää mietteitä hänestä enkä toivo häntä takaisin.
Lopetusliikkeenään hän käytti: "The Implant" liikettä.
Harmi että hänet potkittiin pihalle. Olisin niin halunnut nähdä tämän matsin vaikka Saturday Night Main Eventissä:
Gangrel vs Kevin Thorn : Hardcore Bloodbath match.
Gangrel vs Kevin Thorn : Hardcore Bloodbath match.
Miehestä voi sanoa, että hänen sisääntulonsa (ja muun Broodin) kuuluu omaan top 5 sisääntulolistaani. Painijana on sitä keskikaartia, jolta toivoo mahdollisimman lyhyttä, mutta kuitenkin asiantekevää ottelua. Potkujen saanti ei ollut kovinkaanmoinen hämmästys, sillä tuskin WWE osaisi edes käyttää häntä oikein, joten turha sitä on edes pitää palkkalistoilla. Tästä herää kysymys, miksi WWE palkkaa väkeä eikä keksi yhtään mitään käyttöä painijoille? En ymmärrä, aina jotain voi keksiä.
Gangrel oli hyvä Brood-aikaan mutta nykyään... Siis noi kuvat on ällöttäviä.
Gangrel ei osaa painia tai mitään muuta hyödyllistä. Eli hänen aikansa on jo mennyt. Painukoot eläkkeelle! Pois meitä kiusaamasta.
Gangrel ei osaa painia tai mitään muuta hyödyllistä. Eli hänen aikansa on jo mennyt. Painukoot eläkkeelle! Pois meitä kiusaamasta.
Tänään Gangrel tosiaan täyttää 38... Alun viestiin lisätäkseni, Gangrelin hahmo alkoi kiinnostaa minua osittain myös siksi, että olen kiinnostunut vampyrismista irl. Nyt vain WrestleManiaan yllätys comeback ja tiimi Visceran kanssa . Gangrel:illa oli ehkä ainoa uskottava vampyyri-gimmick koskaan...
"rotten sound" kirjoitti:
Nyt vain WrestleManiaan yllätys comeback ja tiimi Visceran kanssa . Gangrel:illa oli ehkä ainoa uskottava vampyyri-gimmick koskaan...
Mutta Visceralla taas on maailman sexyin Love Machine gimmick .
Ehkä Gangrel yht´äkkiä tekee Comebackin ja yhdistyy Visceran kanssa. World´s Sexiest Tag Team.
Gangrel on painimaailman Ron Jeremy... En ole oikeastaan koskaan pitänyt miehestä muutenkaan, jotenkin vain ei iske. En varmaankaan ole kylläkään ainoa.
Ehkä Gangrel yht´äkkiä tekee Comebackin ja yhdistyy Visceran kanssa. World´s Sexiest Tag Team.
Siis hyi vittu, 2 ruminta jätkää painimaailmassa, siis hyi helvetti!
"Wanhus" kirjoitti:Ehkä Gangrel yht´äkkiä tekee Comebackin ja yhdistyy Visceran kanssa. World´s Sexiest Tag Team.
Siis hyi v***u, 2 ruminta jätkää painimaailmassa, siis hyi h****tti!
Kröhöm.... Wanhus? Kannattaa muistaa sana sarkasmi vaikka Gangrel ja Viscera on aikas seksyjä. Panisin .
Mitä vikaa rumuudessa on painimaailmassa. Persoonallinen ulkonäkö on plussaa. Vertaa NIIIN persoonattomaan Lashleyyn (nykyään pakko haukkua Lashley:tä joka yhteydessä). Itselläni on muita syitä miksen Gangreliä haluaisi nähdä, mutta ulkonäkö ei todellakaan ole yksi niistä. Mitä mieltä olet Snitskystä? Pitäisikö hänet heittää helvettiin ulkonäön takia?
"finlay" kirjoitti:
Mitä vikaa rumuudessa on painimaailmassa. Persoonallinen ulkonäkö on plussaa. Vertaa NIIIN persoonattomaan Lashleyyn (nykyään pakko haukkua Lashley:tä joka yhteydessä). Itselläni on muita syitä miksen Gangreliä haluaisi nähdä, mutta ulkonäkö ei todellakaan ole yksi niistä. Mitä mieltä olet Snitskystä? Pitäisikö hänet heittää helvettiin ulkonäön takia?
Snitsky näyttää juuri karulta jätkältä ilman kaljua ja partaa ja on sopiva mörssäri. Ei se Kanekaan niin erityisen hyvännäkönen. (PRKL kun kuulostaa homolta puhua miesten ulkonäöst )
"Maiden" kirjoitti:"finlay" kirjoitti:
Mitä vikaa rumuudessa on painimaailmassa. Persoonallinen ulkonäkö on plussaa. Vertaa NIIIN persoonattomaan Lashleyyn (nykyään pakko haukkua Lashley:tä joka yhteydessä). Itselläni on muita syitä miksen Gangreliä haluaisi nähdä, mutta ulkonäkö ei todellakaan ole yksi niistä. Mitä mieltä olet Snitskystä? Pitäisikö hänet heittää helvettiin ulkonäön takia?
Snitsky näyttää juuri karulta jätkältä ilman kaljua ja partaa ja on sopiva mörssäri. Ei se Kanekaan niin erityisen hyvännäkönen. (PRKL kun kuulostaa homolta puhua miesten ulkonäöst )
Mitä homomaista siinä on? Voin alkaa sanelemaan omia positiivisiä mielipiteitä miespainijoiden ulkonäöstä. HHH:n ulkonäkö on lähes täydellinen painijalle. Samoin Murdochin. Hän on tosin tainnut käydä solariumissa ja kuntosalilla, mitä pidän negatiivisena asiana, koska hänen gimmick kärsii. Umaga näyttää myös aika hyvältä. Samoin Regal ja Finlay. Lista voisi jatkua ja jatkua mutta... Mielestäni painijoiden ulkonäön kommentointi ei ole ollenkaan homomaista.
"finlay" kirjoitti:"Maiden" kirjoitti:"finlay" kirjoitti:
Mitä vikaa rumuudessa on painimaailmassa. Persoonallinen ulkonäkö on plussaa. Vertaa NIIIN persoonattomaan Lashleyyn (nykyään pakko haukkua Lashley:tä joka yhteydessä). Itselläni on muita syitä miksen Gangreliä haluaisi nähdä, mutta ulkonäkö ei todellakaan ole yksi niistä. Mitä mieltä olet Snitskystä? Pitäisikö hänet heittää helvettiin ulkonäön takia?
Snitsky näyttää juuri karulta jätkältä ilman kaljua ja partaa ja on sopiva mörssäri. Ei se Kanekaan niin erityisen hyvännäkönen. (PRKL kun kuulostaa homolta puhua miesten ulkonäöst )
Mitä homomaista siinä on? Voin alkaa sanelemaan omia positiivisiä mielipiteitä miespainijoiden ulkonäöstä. HHH:n ulkonäkö on lähes täydellinen painijalle. Samoin Murdochin. Hän on tosin tainnut käydä solariumissa ja kuntosalilla, mitä pidän negatiivisena asiana, koska hänen gimmick kärsii. Umaga näyttää myös aika hyvältä. Samoin Regal ja Finlay. Lista voisi jatkua ja jatkua mutta... Mielestäni painijoiden ulkonäön kommentointi ei ole ollenkaan homomaista.
No joo...
Kaikki nuo ovat kyllä faktaa.
Palkkaisivat Lunan taas roikkumaan Gangreliin niin saataisiin World Sexiest Trio. Mutta eihän siinä ole mitään ihmeempää jos kommentoi painijan ulkonäköä. Esim. Gangrelin gimmickiin hän itse on juuri oikean näköinen. Snitstskystä tuli heti tyhmemmän näköinen kun veti kaljuksi ja ajoi parran pois. Gangrelin entrace musiikki muuten oli todella hieno, vaikka en sen tyylilajista pidäkään.
"finlay" kirjoitti:
Mitä mieltä olet Snitskystä? Pitäisikö hänet heittää helvettiin ulkonäön takia?
Mutta Snitskyhän on nykyään komeimmillaan. Jopa HBK jää hänen varjoon...
"Super-RKO!" kirjoitti:No joo, kyllähän Snitsky näihin dressman-mainoksiin olisi oikein mukava lisäys..."finlay" kirjoitti:
Mitä vikaa rumuudessa on painimaailmassa. Persoonallinen ulkonäkö on plussaa. Vertaa NIIIN persoonattomaan Lashleyyn (nykyään pakko haukkua Lashley:tä joka yhteydessä). Itselläni on muita syitä miksen Gangreliä haluaisi nähdä, mutta ulkonäkö ei todellakaan ole yksi niistä. Mitä mieltä olet Snitskystä? Pitäisikö hänet heittää helvettiin ulkonäön takia?
Mutta Snitskyhän on nykyään komeimmillaan. Jopa HBK jää hänen varjoon...
"finlay" kirjoitti:"Super-RKO!" kirjoitti:No joo, kyllähän Snitsky näihin dressman-mainoksiin olisi oikein mukava lisäys..."finlay" kirjoitti:
Mitä vikaa rumuudessa on painimaailmassa. Persoonallinen ulkonäkö on plussaa. Vertaa NIIIN persoonattomaan Lashleyyn (nykyään pakko haukkua Lashley:tä joka yhteydessä). Itselläni on muita syitä miksen Gangreliä haluaisi nähdä, mutta ulkonäkö ei todellakaan ole yksi niistä. Mitä mieltä olet Snitskystä? Pitäisikö hänet heittää helvettiin ulkonäön takia?
Mutta Snitskyhän on nykyään komeimmillaan. Jopa HBK jää hänen varjoon...
Nyt kyl *reps*