No joo, ei Conwaysta vielä topikkia löytynyt, joten päätin nyt tehdä..
Robert Thomas Conway syntyi vuonna 1971 New Albanyssa, Indianassa. Debyyttinsä hän teki vuonna 1997, aloittaen Memphis Championship Wrestlingissä (MCW), ja oli samalla OVW:ssä, jossa hän perusti Nick Dinsmoren kansa tiimin "Lords Of The Ring". OVW:ssä he molemmat olivat myös osa "Bolins Services" tiimissä The Prototypen, Mark Henryn ja Barry Buchanan kanssa. Lords Of The Ring voittivat sekä OVW:en että MCW:n Tag Team tittelit. Vuonna 1999 Conway voitti partnerinsa ja voitti OVW Heavyweight tittelin, mutta menetti sen viikon päästä uudestaan. Hän voitti sen muutamaa kuukautta myöhemmin uudestaan Damajalta, ja hävisi sen myöhemmin Rico Constantinolle, ja voitti sen jälleen myöhemmin voittamalla uudestaan Nick Dinsmoren.
WWF:ään hän liittyi vuonna 2000, ja debyytissään hän hävisi Bull Buchanalle. Seuraavat kolme vuotta hän esiintyi vähän väliä HEATissa ja Velocityssä, häviten esimerkiksi The Hurricanelle, Randy Ortonille ja A-Trainille.
Suuremman debyyttinsä hän teki vuonna 2003 RAW:ssa, pukeutuneena Amerikkalaiseksi sotilaaksi. Conway sai pilkat päälleen La Resistancelta, ja tämän jälkeen Dudley Boyz, jolla oli feudi La Resistancen kanssa, kutsui Conwayn kehään. Kun he "juhlivat", ja Conway heilutti Amerikan lippua, hän yhtäkkiä alkoi hakata molempia lipulla, ja liittyi La Resistanceen. Kolmikko feudasi esimerkiksi Dudley Boyzien, Super Heroesin sekä Mark Jindrakin ja Garrison Caden kanssa. Kun Sylvain Grenier kärsi selkävammasta samana vuonna, Rene Dupree ja Rob Conway ylläpitivät La Resistancea noin vuoden kahdestaan, kunnes Grenier palasi RAWiin. Kolmikko ei kuitenkaan kestänyt kauaa, kun Rene Dupree sai siirron SmackDowniin.
Kuitenkin Grenier ja Conway jatkoivat La Resistancena RAWissa, ja vaikka Conway olikin oikeasti Amerikkalainen, tiimi laskettiin Ranskalaiseksi, ja tiimi kantoi aina kehään Quebecin lippua, ja yleensä Grenier lauloi jotain Quebec-laulua. Heillä oli World Tag Team vyöt, mutta hävisivät sen Chris Benoitille ja Edgelle Taboo Tuesdayssa. Conway ja Grenier ovat kolminkertaisia World Tag Team mestareita. He kuitenkin voittivat myöhemmin tittelinsä takaisin, mutta eivät tällä kertaa pitäneet titteliä kauaa, vaan menettivät ne pari viikkoa myöhemmin Regalille ja Eugenelle. He voittivat taas tittelit takaisin, voittaen Regalin ja Jonathan Coachmanin. Coachman oli Regalin parina Eugenen ollessa vammautuneena. La Resistance menetti tittelit jälleen myöhemmin, tosin tällä kertaa Regalille, ja hänen uudelle parilleen Tajirille.
He yrittivät voittaa titteliä takaisin, suurimmaksi osaksi HEATissä. He hävisivät monia otteluita, kunnes saivat oudon tilaisuuden. 5 Tag Teamia vastakkain. La Resistance, Regal ja Tajiri, The Heart Throbs (Antonio & Romeo), Simon Dean ja Maven sekä Hurricane ja Rosey. Matsin kuitenkin voittivat Hurricane ja Rosey.
Tiimi hajosi vuonna 2005, siitä johtuen että kumpikin väitti olevansa parempi kuin toinen. He painivat pelkkiä single-otteluja. Conway pääsi Shelton Benjaminia vastaan Triple Threat matsissa, jossa kolmantena oli Sylvain, ja matsi oli Intercontinental-mestaruudesta. Ei aikaakaan kun Conway ja Grenier tappelivat keskenään. Conway laskettiin tällöin Heeliksi, kun taas Grenier Faceksi. Feudin päätteeksi Conway oli voittaja. Grenier siirrettiin SmackDowniin, kun taas Rene Dupree palasi RAWiin.
Myöhemmin vuonna 2005 hän sai uuden gimmickin, "The Con-Man" Rob Conway. Hän esitti aurinkolasipäistä, viiksekästä miestä, joka oli erittäin narsistinen. Hänen musiikkinsa tällöin oli "Just Look At Me", joka oli erittäin sopiva musiikki. Näihin aikoihin hän voitti useita matsejaan. Kaiken maailman asioiden jälkeen hän sai tilaisuuden voittaa Intercontinental-mestaruuden Ric Flairilta, mutta hävisi sen luovuttaessaan Figure-Four Leglockiin. Vähän ennen Intercontinental mahdollisuutta hän oli kuitenkin alkanut hävimään, ja nyt hänellä oli jo monta tappiota isossa putkessa. Vuonna 2006 hän debytoi aivan erilaisella ulkonäöllä. Pidemmät vaaleammat hiukset eikä viiksiä. Tällöin hän hävisi RVD:lle.
Vihdoin hän kumminkin sai voitonkin, kun hän oli Tag Team ottelussa Victorian kanssa, vastassaan Viscera ja Torrie Wilson. Seuraavana viikkona hän kuitenkin aloitti taas häviöputken, ja hävisi iloisesti.
Myöhemmin hän teki yllätysvierailun OVW:hen Sylvanin kanssa, jossa he "palauttivat" La Resistancen, yrittäen voittaa OVW Southern Tag Team-tittelit. Ottelun he kuitenkin hävisivät.
Eli mitä mieltä olette Rob Conwaystä? Itse pidän hänestä. Hän on karismaattinen, taidoiltaan ihan ok, ja muutenkin ihan OK.. Ja muuten, Wikipediassa mainittiin moneen kertaan hänen hiuksistaan
http://en.wikipedia.org/wiki/Rob_Conway Lisää tietoa englanniksi.
Robert Thomas Conway syntyi vuonna 1971 New Albanyssa, Indianassa. Debyyttinsä hän teki vuonna 1997, aloittaen Memphis Championship Wrestlingissä (MCW), ja oli samalla OVW:ssä, jossa hän perusti Nick Dinsmoren kansa tiimin "Lords Of The Ring". OVW:ssä he molemmat olivat myös osa "Bolins Services" tiimissä The Prototypen, Mark Henryn ja Barry Buchanan kanssa. Lords Of The Ring voittivat sekä OVW:en että MCW:n Tag Team tittelit. Vuonna 1999 Conway voitti partnerinsa ja voitti OVW Heavyweight tittelin, mutta menetti sen viikon päästä uudestaan. Hän voitti sen muutamaa kuukautta myöhemmin uudestaan Damajalta, ja hävisi sen myöhemmin Rico Constantinolle, ja voitti sen jälleen myöhemmin voittamalla uudestaan Nick Dinsmoren.
WWF:ään hän liittyi vuonna 2000, ja debyytissään hän hävisi Bull Buchanalle. Seuraavat kolme vuotta hän esiintyi vähän väliä HEATissa ja Velocityssä, häviten esimerkiksi The Hurricanelle, Randy Ortonille ja A-Trainille.
Suuremman debyyttinsä hän teki vuonna 2003 RAW:ssa, pukeutuneena Amerikkalaiseksi sotilaaksi. Conway sai pilkat päälleen La Resistancelta, ja tämän jälkeen Dudley Boyz, jolla oli feudi La Resistancen kanssa, kutsui Conwayn kehään. Kun he "juhlivat", ja Conway heilutti Amerikan lippua, hän yhtäkkiä alkoi hakata molempia lipulla, ja liittyi La Resistanceen. Kolmikko feudasi esimerkiksi Dudley Boyzien, Super Heroesin sekä Mark Jindrakin ja Garrison Caden kanssa. Kun Sylvain Grenier kärsi selkävammasta samana vuonna, Rene Dupree ja Rob Conway ylläpitivät La Resistancea noin vuoden kahdestaan, kunnes Grenier palasi RAWiin. Kolmikko ei kuitenkaan kestänyt kauaa, kun Rene Dupree sai siirron SmackDowniin.
Kuitenkin Grenier ja Conway jatkoivat La Resistancena RAWissa, ja vaikka Conway olikin oikeasti Amerikkalainen, tiimi laskettiin Ranskalaiseksi, ja tiimi kantoi aina kehään Quebecin lippua, ja yleensä Grenier lauloi jotain Quebec-laulua. Heillä oli World Tag Team vyöt, mutta hävisivät sen Chris Benoitille ja Edgelle Taboo Tuesdayssa. Conway ja Grenier ovat kolminkertaisia World Tag Team mestareita. He kuitenkin voittivat myöhemmin tittelinsä takaisin, mutta eivät tällä kertaa pitäneet titteliä kauaa, vaan menettivät ne pari viikkoa myöhemmin Regalille ja Eugenelle. He voittivat taas tittelit takaisin, voittaen Regalin ja Jonathan Coachmanin. Coachman oli Regalin parina Eugenen ollessa vammautuneena. La Resistance menetti tittelit jälleen myöhemmin, tosin tällä kertaa Regalille, ja hänen uudelle parilleen Tajirille.
He yrittivät voittaa titteliä takaisin, suurimmaksi osaksi HEATissä. He hävisivät monia otteluita, kunnes saivat oudon tilaisuuden. 5 Tag Teamia vastakkain. La Resistance, Regal ja Tajiri, The Heart Throbs (Antonio & Romeo), Simon Dean ja Maven sekä Hurricane ja Rosey. Matsin kuitenkin voittivat Hurricane ja Rosey.
Tiimi hajosi vuonna 2005, siitä johtuen että kumpikin väitti olevansa parempi kuin toinen. He painivat pelkkiä single-otteluja. Conway pääsi Shelton Benjaminia vastaan Triple Threat matsissa, jossa kolmantena oli Sylvain, ja matsi oli Intercontinental-mestaruudesta. Ei aikaakaan kun Conway ja Grenier tappelivat keskenään. Conway laskettiin tällöin Heeliksi, kun taas Grenier Faceksi. Feudin päätteeksi Conway oli voittaja. Grenier siirrettiin SmackDowniin, kun taas Rene Dupree palasi RAWiin.
Myöhemmin vuonna 2005 hän sai uuden gimmickin, "The Con-Man" Rob Conway. Hän esitti aurinkolasipäistä, viiksekästä miestä, joka oli erittäin narsistinen. Hänen musiikkinsa tällöin oli "Just Look At Me", joka oli erittäin sopiva musiikki. Näihin aikoihin hän voitti useita matsejaan. Kaiken maailman asioiden jälkeen hän sai tilaisuuden voittaa Intercontinental-mestaruuden Ric Flairilta, mutta hävisi sen luovuttaessaan Figure-Four Leglockiin. Vähän ennen Intercontinental mahdollisuutta hän oli kuitenkin alkanut hävimään, ja nyt hänellä oli jo monta tappiota isossa putkessa. Vuonna 2006 hän debytoi aivan erilaisella ulkonäöllä. Pidemmät vaaleammat hiukset eikä viiksiä. Tällöin hän hävisi RVD:lle.
Vihdoin hän kumminkin sai voitonkin, kun hän oli Tag Team ottelussa Victorian kanssa, vastassaan Viscera ja Torrie Wilson. Seuraavana viikkona hän kuitenkin aloitti taas häviöputken, ja hävisi iloisesti.
Myöhemmin hän teki yllätysvierailun OVW:hen Sylvanin kanssa, jossa he "palauttivat" La Resistancen, yrittäen voittaa OVW Southern Tag Team-tittelit. Ottelun he kuitenkin hävisivät.
Eli mitä mieltä olette Rob Conwaystä? Itse pidän hänestä. Hän on karismaattinen, taidoiltaan ihan ok, ja muutenkin ihan OK.. Ja muuten, Wikipediassa mainittiin moneen kertaan hänen hiuksistaan
http://en.wikipedia.org/wiki/Rob_Conway Lisää tietoa englanniksi.