Foorumiarkisto

← Painijat

One Man Gang

Heh, bongasin miehen kuvan netistä jokin aika sitten ja aikas huvittavalta hän näytti. Nyt haluasin lisää tietoa hänestä, ja kuulla muiden foorumilaisten näkemyksiä ja mielipiteitä. Kuva oli old skool WWF:stä ja aika badass wanhan kaartin painijaksi hän kaiketi oli?
No siis One Man Ganghan oli sellainen perus iso mies. Ei siis kehässä paljoa brawlia enempää osannut, vaan oli hyvä kokonsa takia.
Aloitti WWF:ssä squashien parissa, ja pääsi yllättävän suuriin feudeihinkin, vaikkapa itse Hoganin kanssa. Hän taisi jossain vaiheessa ECW:ssäkin käydä, tosin hyvin nopeasti. OMGllä oli Tag Teamkin Big Bossmanin kanssa, nimeltään Twin Towers. Twin Towersin hajoamisen jälkeen ei OMG:tä nähtykkään WWF:ssä.

Nykyään taitaa toimia vanginvartijana jossain päin Amerikkaa.
Nostetaanpa tämä, kun tuli miehen shoot haastis vähän aikaa sitten katsottua. Eihän OMG nyt mikään taitava painija ollut, mutta mielestäni gimmick oli loistava, ja isoksi mieheksi muutenkin tarpeeksi hyvä. Muistan kun pentuna olin hirveä OMG markki, ja kun äijän gimmick sitten muutettiin Akeemiksi, niin kyllä vitutti!

Ilmeisesti nykyäänkin vielä joissain indyissä painii, ja olihan myös mukana jokunen vuosi sitten siinä Wrestlemanian gimmick battle royalessa...
Minulle ei mies ole kovinkaan tuttu One Man Gangina, mutta Akeem "The African Dreamina" kylläkin. Ja jäi tosiaan kyllä Twin Towers -tiimissä Big Boss Manin varjoon, sillä ei mielestäni mikään kovin lahjakas kehässä ollut. Mutta kuuluihan hän WWF:n kultaisten aikojen rosteriin ja oli muuten ihan vaikuttava heppu, joten kunnioitusta silti minulta hänelle löytyy. Erityisesti lapsuuden ajoilta muistuu mieleen haastattelut, joissa Slick uhosi mikkiin ja Akeem/OMG vain tanssi tuppisuuna vieressä.