Foorumiarkisto

← Painijat

Jay Lethal

Minuun ainakin on iskenyt tämä Randy Savage tyylinen gimmick: "Black Machismo" Toivon että hän saa x- division mestaruuden.
Ennen gimmickin vaihtoa hän oli tna:ssa varsin väritön tosin.

Olen itse nähnyt Jay Lethalilta esim. pari todella kovaa matsia Low Ki:tä vastaan ROH:ssa ja pidin hänen painistaan erittäin paljon.
Hän on erittäin monipuolinen painija mutta ennen häntä on ehkä vaivannut lievä karismattomuus/ värittömyys mutta nykyään hän on ollut vakuuttava uudessa roolissaan.

Erityisesti pidän miehen dragon suplex liikkeestä mikä on todella hieno, sääli ettei sitä liiketträ nähdä tna:ssa ( ei ainakaan kovin usein)

Ei mies silti suosikkipainijoihini kuuluu vaikka ihan hyvä onkin.

http://www.obsessedwithwrestling.com/pictures/j/jaylethal/12.jpg