Aloitetaanpa hieman yleistiedolla.
Joskus kauan sitten on tämä joukkue käyttänyt myös nimeä The Redneck Wrecking Crew. Cade & Murdoch debuuttasivat jossain 2005 vuoden syyskuussa, ja heidän gimmickinsä ideanan oli alunperin pilkata TNA:n Americas Most Wantedia.
Miehet ovat kerran pitäneet Tag vöitä itsellään, tuo tapahtui kolmisen viikkoa debyytin jälkeen Unforgivenissä.
Lance Cade teki debyyttinsä huomattavasti aikaisemmin kuin Murdoch. Mies nimittäin pyöri WWE:ssä jo 2003-vuonna. Lancea on kouluttanut itse Shawn Michaels. Kun taas Trevor Murdochin on kouluttanut toinen painilegenda, Harley Race.
Siirrän tämän keskustelun sieltä Cryme Tyme aiheesta.
Cade & Murdoch ovat reilusti parempia kehässä. He ovat todella hyviä brawlaajia, ja mitä tärkeintä, hyviä joukkuepainijoita. Miehet osaavat siis pirun hyvin toimia joukkueena, ja heidän matsejaan on aina ilo katsella.
Parempi gimmick? Onko mielestäsi joku mustalaiskriminaalin gimmick ihan tosissaan väännetty? Cryme Tyme on vitsi, tuskin heille ikinä mitään pushia tullaan antamaankaan. Sehän olisi sama jos se vanha kunnon Eugene voittaisi IC-mestaruuden.
Say What? Kyllä he minun mielestäni ihan hyvää heattia saavat. Ainakin jos verrataan Deuce & Dominoon.
Joskus kauan sitten on tämä joukkue käyttänyt myös nimeä The Redneck Wrecking Crew. Cade & Murdoch debuuttasivat jossain 2005 vuoden syyskuussa, ja heidän gimmickinsä ideanan oli alunperin pilkata TNA:n Americas Most Wantedia.
Miehet ovat kerran pitäneet Tag vöitä itsellään, tuo tapahtui kolmisen viikkoa debyytin jälkeen Unforgivenissä.
Lance Cade teki debyyttinsä huomattavasti aikaisemmin kuin Murdoch. Mies nimittäin pyöri WWE:ssä jo 2003-vuonna. Lancea on kouluttanut itse Shawn Michaels. Kun taas Trevor Murdochin on kouluttanut toinen painilegenda, Harley Race.
Siirrän tämän keskustelun sieltä Cryme Tyme aiheesta.
Pöh, eikös kaikki painijat botchaa välillä, aivan varmasti jos Cryme Tymenkin matseja aletaan tutkimaan, niin kyllä pieniä botcheja on havaittavissa.
Backlashissä Murdoch:in kehätyöskentely näytti aika huteralta(esim.missasi melkein koko Whisper in the Wind spotin, joten Jeff hyppäsi tyhjään).
Muutenkaan Murdoch ei ole ihan sieltä karismaattisimmasta päästäTuskinpa Murdochin on tarkoitus ollakkaan mitenkään karismaattinen. Hän puolustaa WWE:n old-school tyyliä, eli on kova brawlaaja, eikä mikään muotimannekiini. Murdochissa on enemmän asennetta kuin koko Cryme Tymessä.
Cryme Tyme taas on kariismattinen ja hyvä kehässä. Ja heillä on myös paljon parempi gimmick kuin kaksi cowboyta.
Cade & Murdoch ovat reilusti parempia kehässä. He ovat todella hyviä brawlaajia, ja mitä tärkeintä, hyviä joukkuepainijoita. Miehet osaavat siis pirun hyvin toimia joukkueena, ja heidän matsejaan on aina ilo katsella.
Parempi gimmick? Onko mielestäsi joku mustalaiskriminaalin gimmick ihan tosissaan väännetty? Cryme Tyme on vitsi, tuskin heille ikinä mitään pushia tullaan antamaankaan. Sehän olisi sama jos se vanha kunnon Eugene voittaisi IC-mestaruuden.
Eivätkä miehet taida saada kunnon reaktiotakaan yleisöstä, tai jos saavat, niin sitten olen kyllä katsonut silmät ja korvat kiinni TV -tapahtumia.
Say What? Kyllä he minun mielestäni ihan hyvää heattia saavat. Ainakin jos verrataan Deuce & Dominoon.